تهیه‌ کننده‌ ارشد Halo Infinite هم 343 Industries ترک کرد

kourooshkabir25

کاربر سایت
درود بر همه ای دوستان
119498

چند ماه پیش با خروج Tim Longo ( Creative Director Halo Infinite) نگرانی ها در مورد روند توسعه Halo Infinite به وجود اومد
مایکروسافت در بیانه رسمی اعلام کرد

"Roles and responsibilities of various team members regularly evolve to meet the needs of a game, throughout development," Microsoft said, "We have recently had two changes to the Halo Infinite development team." Longo's departure from 343 accounts for one of those, while the other sees executive producer Mary Olson stepping into the lead producer role to head Halo Infinite's campaign team
خانم Mary Olson که رهبری بخش کمپین بر عهده داشتن بی سر و صدا دو هفته است که استودیو 343 Industries ترک کرده
119499

Midwinter Entertainment استودیو مستقل که سال 2016 توسط سازندگان halo و battlefield تشکیل شده بازی scavengers در دست توسعه دارن
119500

 
لول والا این رفت و امد ها اعلامش تو تاپیک های مختلف عادیه مخصوصا با نفوذ رسانه ای الان که از تو پروفایل لینکداین ملت متوجه میشن کی رفته و کی امده! ولی چیزی که باعث میشه از فن های اکس باکس خوشم بیاد اینکه با هر امدنی بحث و گفتگو کردند درباره رفتن ها هم بحث و گفتگو میکنند (تاپیک XBS رو چک کنید) و کلا مثل قضیه ترک شان لیدن همه چی رو از بیخ منکر نشدن بگن طرف هیچکاره بوده و ...


ما این ترس برده داری رو بابت 343 داشتیم و مثل اینکه برطرف شده :D



تیتر زرد و ترول هم هنر میخواد (اتفاقا تیتر این تاپیک هم خیلی خوبه و دو سه تا کامنت اول سونی فن ها خوب ترول کردن) ولی خب وقتی کار به جایی میرسه که اسپمرتون و دنبال کننده هاش میگن آره اصلا هیلو چی بوده؟ حتی تو ژانر خودش هم خوب نبوده و فلان و چ برسه به گیم چنچر و ... خب قبول کنید یکم افسوس بخوریم!

پ ن: راستی اضافه شدن احمد (لایف ایز استرنج) هم به جمع تون سونی فنها، بهتر هیترهای مایکروسافت تبریک میگم :))
اسپمرتون و دنبال کنندهاش ؟ اضافه شدن فلانی به هیتر ها ؟
توهم توطئه ؟ واقعا حالتون خوبه ؟
 
آخرین ویرایش:
بدبختی اینه که ترول هم بلد نیستید بکنید. همشون حال بهم زن و تکراری و بچه گانس.
حاضرم شرط ببندم نود درصدتون هم نمی دونید که وظیفه یه تهیه کننده در یک استادیو بازیسازی چیه و جداشدنش دقیقا چه تاثیری میتونه روی روند ساخت بازی داشته باشه!؟
مشکل از دوستانه که در غم از دست دادن لیدن کم کاری کردن و خوب باهاتون همدردی نکردن.
حالا خدارو شکر مایکروسافت هوای فن های سونی رو هم داره تا شما با خالی کردن خودتون در اینجور تاپیک ها، خطر خونریزی معده از شدت فشار و غم از دست دادن لیدن رو کمتر کنین.
 
من چ با این خانوم چ بدون این خانوم به بازی امیدی نداشتم انچنان با این مدیریت ضعیفی که مایکروسافت رو استدیوهاش داره چیز خاصی در نمیاد پیشبینی هم نمیکنم نمیخوامم بگم صد در صد محکوم به شکست حسمو فقط گفتم ؛ فردا پس فردا هم دلیل رفتن این خانوم مشخص میشه فک نکنم
چیز بزرگی باشه
به هر حال امیدوارم اشتباه کنم
چون مستر چیف و هیلو بزرگتر از اونین که یه بازی فقط خوب باشن چ برسه به بد
 
خب خوشبختانه کامیونیتی منیجر 343 شفا‌ف‌سازی کرده و گفته جای نگرانی نیست <:-P:

Hey all – I wanted to jump in and clarify what Tim & Mary’s roles were at the studio, because there seems to be quite a bit of confusion here. Before that happens though, I’d like to reassure everyone that the entire Halo Infinite team is rallying behind the game and is working hard to make sure we can execute on its vision.

Tim’s role as Creative Director was to help make creative decisions around the design and direction of the game – whether it was campaign, multiplayer, etc. Mary’s role as an Executive Producer and then Lead Producer on Campaign was to help drive the game to its completion for our holiday 2020 release date – with the latter specifically focusing on campaign deliverables.

Unfortunately the thread’s title saying, “He was replace with Mary Olson and she also left,” is far from accurate. It implies that Mary took over creative control of the entire game, didn’t like what she saw, and then decided to leave. If that’s what actually happened, I could totally understand getting worried – but that isn’t the case, as she was a Lead Producer and not a new Creative Director.

Producers at our studio support designers, engineers, artists, etc. by helping each of them track and hit deliverables. They also ensure the people they support are not overwhelmed with too much work and have all the tools and information needed to hit their deadlines. To put it simply, producers are the ones tasked with making sure the studio is always moving forward – even our Community Team has a producer to ensure we’re tracking our deliverables; blogs, social media posts, flighting emails, and whatever pops up in between.

Since Tim and Mary were friends of mine, I’m sad that I don’t get to see them as often, but I’m happy to see both of them doing well. Mary joining Josh Holmes at Midwinter is nothing short of exciting news for me, because I’m eager to give Scavengers another go soon (I played it at E3 and thoroughly enjoyed it). And, funny enough, I actually just bumped into Tim the other night at the theater for opening night of the Joker :)

TL;DR: Title is super misleading, there is no creative dilemma inside the studio, and there’s no writing on the walls.

البته اگه این بیانیه‌شون هم دو ماه دیگه نقض نشه! :|
 
خب خوشبختانه کامیونیتی منیجر 343 شفا‌ف‌سازی کرده و گفته جای نگرانی نیست <:-P:

توضیحاتش خیلی خوب بود
امیدوارم کم کم نمایش های گیم پلی بازی رو ببینیم

برگشتن هیلو،به اوج به نظرم رویای تقریبا هر فن قدیمی سبک شوتر اول شخصه (به غیر از معلوم الحال ها)
 
استودیو های داخلی مایکرو در وضعیت بحرانی ... :laughing::laughing::laughing:

ولی جدا از شوخی وضعیت بدی که برای هیلو پیش میاد واقعا کسی رو خوشحال میکنه؟ ... مستر چیف مثل کریتوس ، اسنیک ،زلدا- لینک ، ماریو ... آبروی صنعت گیم محسوب میشن ... هرکدوم از اینا تو رکود باشن به کل صنعت ضربه میزنه ... برای هرکدوم از این بازی هایی که شخصیت هاشو نام بردم هیچ رقیبی وجود نداره چون اسطوره های صنعت هستند ...
 
جانشین Tim Longo هم بنظر میرسه آقای Paul Crocker باشه (Narrative Director سابق Rocksteady) که کارش رو از ۲۰۱۷ تو 343 به همین عنوان Narrative Director شروع کرد و بعد از ۲ سال تغییر سمت داد به دستیار Creative Director
Dan Chosich هم بعنوان Narrative Experience Director تو پروژه Infinite انتخاب شده که میتونید ویژنی که برای بازی در نظر گرفته رو اینجا ببینید:
http://danchosich.com/halo-infinite-world-premiere

119587

تو هیچکدوم از نمایش های بازی هم حتی اسمی از Tim Longo برده نشده
 
آخرین ویرایش:
به نظر من یک بازی قدیمی رو به یک استودیو جدید واگزار کنی بسیار ریسک بزرگی هست چون هر کاری بکنی بازم ازت انتقاد میکنن اگر بازیت شبیه قبلی ها باشه محکوم میشی به تقلید و عدم تنوع اگرم ایدهای جدید رو در بازی اجرایی کنی کلی انتقاد میشه که اصل دور شدی. 343 استودیو بزرگ و با امکاناتی هست ولی حقیقت ساخت بازی های مثل هیلو و گرز فقط به توان فنی بستگی نداره و یک جورایی باید بازی روح داشته باشه
 
من خوشحال میشم ولی این موجود بعیده از ND بره :D
ماذا فاذا؟؟؟

اصلا سونی برای نمک گیر کردنش بعد رفتن بروس سریع نیل رو کرد vp ناتی داگ ، به احتمال ۲۰۰ درصد جانشین اوان ولز خودشه
 
ماذا فاذا؟؟؟

اصلا سونی برای نمک گیر کردنش بعد رفتن بروس سریع نیل رو کرد vp ناتی داگ ، به احتمال ۲۰۰ درصد جانشین اوان ولز خودشه
نیل قشنگ تاتی داگ از اون ماهیت بازی های فانتزی مثل کرش و رچت کلام رسوند به درام تعاملی واقع گرایانه کاش ناتی داگ بازم از اون مدل بازی های فانتزی بسازه حیف با نیل دراکمن غیر ممکنه دیگه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or