تصاویر مقایسه نسخه اورجینال با ریمستر بازی Horizon Zero Dawn منتشر شدند

dantemaximum

کاربر سایت
🟧 در طی مراسم State of Play از نسخه ریمستر Horizon Zero Dawn رونمایی شده که در تاریخ 10 آبان ماه 1403 برای پلتفرم PC و PS5 منتشر میشه

🔸برای کسانی که نسخه اورجینال دارن با پرداخت 10 دلار میتونن به نسخه ریمستر ارتقا بدن و خود بازی ریمستر هم 50 دلار قیمت داره


🔸در ادامه میتونید تصاویر مقایسه نسخه اورجینال با ریمستر بازی Horizon Zero Dawn رو ببینید

sshot-407.jpg
sshot-411.jpg
sshot-410.jpg
sshot-409.jpg
sshot-408.jpg
sshot-406.jpg
sshot-404.jpg
sshot-403.jpg
sshot-405.jpg
sshot-412.jpg
sshot-413.jpgsshot-415.jpgsshot-416.jpgsshot-419.jpgsshot-420.jpgsshot-421.jpgsshot-422.jpgsshot-423.jpg
 
آخرین ویرایش:
حتما ریمستر برای فنهای فرام‌سافتور بهترین گزینست ولی سونی اهلش نیست.
BB حتما ریمیک میشه.
سونی پول میخواد و از تو ریمستر پول در نمیاد مخصوصا وقتی بخواد کنارش کنسول هم بفروشه.
دیمن سولز براش خوب کار کرد.

من مطمئنم که میاد ، اگه به عمر پرو نرسه قطعا میره برای لانچ نسل بعد.

ماکان تا ps6 زنده بمونیم ؟
تا ps5 رو شانسی موندیم 😂
 
  • Smile
Reactions: m.d.makan
میدونی من مخالف ریمیک بازی های استاد هستم
مخصوصا بلاد
چون حتی با اینکه لذت بردم دیمن ریمیک انگار اون Art Direction رو از دست داده بود نسبت ب نسخه ی اورجینال یا حتی موسیقی بازی تو اورجینال با آلات خام بود، مخصوصا موزیک فایت بانو آسترعا ولی تو ریمیک ریمیکس دستگاهی آشخال کردن. و بنظرم اون جو سنگین رو هم از دست داده بود بازی.
لذا صرفا ریمستر میپذیرم... 😎
بلوپوینت واقعا خوبه، اینارو با این دولوپر گوست های گمنام که گولاکی کار می کنن و صرفا کد می زنن و کاراشون روح نداره مقایسه نکن:دی
مشکل دیمن شخصا حس می کنم بیشتر به خاطر مشکل توسعه دهنده ها با ps3 و اینکه بازی اولشون به این شکل بود، تو یک سری مسائل توفیق اجباری شد وگرنه انصافا بلوپوینت چه قبلا که ریمستر می زد چه حتی وقتی ریمیک SOC رو داد خوب عمل کرد!(این باز نظر من هستا، چون خیلی وقتا چیزایی که ما از بازی های گذشته به عنوان آرت دایرکشن می شناسیم، به خاطر محدودیت سخت افزاری بوده! از sh ها بگیر تا برخی بازی های سوییچ:دی)
.
.
.
ولی در کل می دونم چی می گی! همین ریمیک mgs3 با اینکه ظاهرا خوب و اوکی هست! ولی به شدت نتونستن اون رنگ های چیره ای که کوجیما برا هر عنوانش استفاده می کنه رو قرار بدن!
حالا باز سلیقه هست! ولی همینکه بلوپوینت سعی می کنه حداقل عناوین رو بی روح ریمیک نکنه! اینارو تو رده بالایی از محبوبیت قرار میده:دی

حالا اینجا سونی هست!
اونطرف بندای! اینا برا لیتل نایتمرز که صاحب ip بودن پروژه رو دادن به یک استدیویی که صرفا معمولی و در بهترین شرایط، بعضی از بازیاشون یک بار مصرفه! پس فردا همینا دارک سولزارو می دن یک استدیو گمنام ریمیک کنه، سیفون رو روی بازی ها بکشن:دی حداقل بلوپینت ریمیک کنه، تا در آینده اگه بندای همچین قصدی داشت یکم خجالت بکشه و دست استدیو درست حسابی بده:دی
 
  • Like
Reactions: He!n3ger
من کلا با این بازی ارتباط برقرار نکردم، با چیزی که ازش دیده بودم فکر میکردم خیلی باهاش حال کنم اما بنظرم جز گرافیک و موسیقی متن خوب هیچی نداشت.
بازی پر زرق و برق و پوچی بود در عین حال. ولی گرافیکش همین الانم فک براندازه واقعا عجیبه اینم ریمستر کرده و میفروشه... از چ...س چربی گرفتن رو معنا کردن واقعا.
کلا این استودیو کارش همینه. منو یاد کرایتک میندازه. بازیاش در واقع یه موتور گرافیکی پرزرق و خودنما هستند اما خود بازی توخالی و بی روح.
 
  • Like
Reactions: Love Console
اگه می‌خواین اوج پول‌پرستی سونی رو ببینین، یه نمونه بهتر از این ریمستر Horizon وجود داره. :دی
این ریمستر شاید حداقل بتونه به درد افرادی بخوره که تازه می‌خوان سراغ بازی برن و با کیفیت بالاتری تجربه‌ش کنن (هرچند نسخه اصلی هنوز کیفیت خوبی داره) یا افرادی که قبلاً بازی رو تجربه کردن و با ۱۰ دلار می‌تونن آپگرید کنن، ولی زیباترین بخش ماجرا یه چیز دیگه هست: حذف Horizon Forbidden West از پلاس، هم‌زمان با معرفی این ریمستر! :|
یعنی این دیگه اوج طمع یه شرکت رو نشون می‌ده که HFW رو یک سال و نیم قبل وارد پلاس کرده باشه و دقیقاً هم‌زمان با اومدن ریمستر نسخه اول، بازی رو حذف کنه تا اگه در آینده یه گیمری سراغ نسخه اول رفت و خوشش اومد، مجبور باشه برای نسخه دوم هم پول خرج کنه و خبری از تجربه از طریق پلاس نباشه!
مشابه همین کار رو پارسال هم کردن. Spider-Man 2 داشت می‌اومد و یه مدت قبلش نسخه اول رو از روی پلاس برداشتن تا اگه کسی بعدها سراغ نسخه دوم رفت و حال کرد و خواست نسخه اول رو هم بازی کنه، توی پلاس بهش بیلاخ نشون بدن و مجبور باشه بازی رو بخره.
 
اگه می‌خواین اوج پول‌پرستی سونی رو ببینین، یه نمونه بهتر از این ریمستر Horizon وجود داره. :دی
این ریمستر شاید حداقل بتونه به درد افرادی بخوره که تازه می‌خوان سراغ بازی برن و با کیفیت بالاتری تجربه‌ش کنن (هرچند نسخه اصلی هنوز کیفیت خوبی داره) یا افرادی که قبلاً بازی رو تجربه کردن و با ۱۰ دلار می‌تونن آپگرید کنن، ولی زیباترین بخش ماجرا یه چیز دیگه هست: حذف Horizon Forbidden West از پلاس، هم‌زمان با معرفی این ریمستر! :|
یعنی این دیگه اوج طمع یه شرکت رو نشون می‌ده که HFW رو یک سال و نیم قبل وارد پلاس کرده باشه و دقیقاً هم‌زمان با اومدن ریمستر نسخه اول، بازی رو حذف کنه تا اگه در آینده یه گیمری سراغ نسخه اول رفت و خوشش اومد، مجبور باشه برای نسخه دوم هم پول خرج کنه و خبری از تجربه از طریق پلاس نباشه!
مشابه همین کار رو پارسال هم کردن. Spider-Man 2 داشت می‌اومد و یه مدت قبلش نسخه اول رو از روی پلاس برداشتن تا اگه کسی بعدها سراغ نسخه دوم رفت و حال کرد و خواست نسخه اول رو هم بازی کنه، توی پلاس بهش بیلاخ نشون بدن و مجبور باشه بازی رو بخره.
نبود رقیب سونی رو هار کرده و هر بلایی سر کاربراش میاره. یاد نسل 7 بخیر که دوشادوش هم حرکت میکردند و سونی کلی به تکاپو افتاد که سهمش رو پس بگیره ولی الان دیگه خیالش راحته و حتی هزینه هم واسه پیشرفتش نمیکنه و نشسته به در نگاه میکند کاربر آه میکشد
 
نبود رقیب سونی رو هار کرده و هر بلایی سر کاربراش میاره. یاد نسل 7 بخیر که دوشادوش هم حرکت میکردند و سونی کلی به تکاپو افتاد که سهمش رو پس بگیره ولی الان دیگه خیالش راحته و حتی هزینه هم واسه پیشرفتش نمیکنه و نشسته به در نگاه میکند کاربر آه میکشد
سونی نسل هفت همینکه تو رقابت بمونه! ته نسل رو با 4 بیلیون ضرر بست! یعنی نسل هفت برا سونی یک دلار که سود نداشت هیچی! 4 میلیارد ضرر دادند! این برا سونی رقم خیلی بزرگی هست!
اگه قرار بود xbox همون xbox سه چهار سال اول نسل هفت باشه، سونی با همون سیاست های نسل هفتش می خواست تو نسل هشت و 9 رقابت کنه، خیلی وقت بود این بخشو حتی اگه تعطیل نمی کرد، به شدت پلی استیشن رو کوچک می کرد که دخل و خرجش بخونه!(به من یک دلاری هم از سونی نمی رسه! منم بازی های نسل شش و هفتو بیشتر دوست دارم، ولی احساس ما با واقعیت تفاوت های عظیمی داره!)
 
  • Like
Reactions: MrElectricWizard
اگه می‌خواین اوج پول‌پرستی سونی رو ببینین، یه نمونه بهتر از این ریمستر Horizon وجود داره. :دی
این ریمستر شاید حداقل بتونه به درد افرادی بخوره که تازه می‌خوان سراغ بازی برن و با کیفیت بالاتری تجربه‌ش کنن (هرچند نسخه اصلی هنوز کیفیت خوبی داره) یا افرادی که قبلاً بازی رو تجربه کردن و با ۱۰ دلار می‌تونن آپگرید کنن، ولی زیباترین بخش ماجرا یه چیز دیگه هست: حذف Horizon Forbidden West از پلاس، هم‌زمان با معرفی این ریمستر! :|
یعنی این دیگه اوج طمع یه شرکت رو نشون می‌ده که HFW رو یک سال و نیم قبل وارد پلاس کرده باشه و دقیقاً هم‌زمان با اومدن ریمستر نسخه اول، بازی رو حذف کنه تا اگه در آینده یه گیمری سراغ نسخه اول رفت و خوشش اومد، مجبور باشه برای نسخه دوم هم پول خرج کنه و خبری از تجربه از طریق پلاس نباشه!
مشابه همین کار رو پارسال هم کردن. Spider-Man 2 داشت می‌اومد و یه مدت قبلش نسخه اول رو از روی پلاس برداشتن تا اگه کسی بعدها سراغ نسخه دوم رفت و حال کرد و خواست نسخه اول رو هم بازی کنه، توی پلاس بهش بیلاخ نشون بدن و مجبور باشه بازی رو بخره.
horizon.gif
 
بلوپوینت واقعا خوبه، اینارو با این دولوپر گوست های گمنام که گولاکی کار می کنن و صرفا کد می زنن و کاراشون روح نداره مقایسه نکن:دی
مشکل دیمن شخصا حس می کنم بیشتر به خاطر مشکل توسعه دهنده ها با ps3 و اینکه بازی اولشون به این شکل بود، تو یک سری مسائل توفیق اجباری شد وگرنه انصافا بلوپوینت چه قبلا که ریمستر می زد چه حتی وقتی ریمیک SOC رو داد خوب عمل کرد!(این باز نظر من هستا، چون خیلی وقتا چیزایی که ما از بازی های گذشته به عنوان آرت دایرکشن می شناسیم، به خاطر محدودیت سخت افزاری بوده! از sh ها بگیر تا برخی بازی های سوییچ:دی)
.
.
.
ولی در کل می دونم چی می گی! همین ریمیک mgs3 با اینکه ظاهرا خوب و اوکی هست! ولی به شدت نتونستن اون رنگ های چیره ای که کوجیما برا هر عنوانش استفاده می کنه رو قرار بدن!
حالا باز سلیقه هست! ولی همینکه بلوپوینت سعی می کنه حداقل عناوین رو بی روح ریمیک نکنه! اینارو تو رده بالایی از محبوبیت قرار میده:دی
دقیقا اینی که میگی رو خیلی مثال براش داریم که محدودیت کنسولها تونسته برای استودیوها آورده داشته باشه.
ولی خب این به فرام سافتور نمیشینه.
اونها روی PS1-2 قدرتشون آرت دیرکشن بازیهاشون بود ، حتی اگه بازی مزخرفی هم میساختن!

بلوپوینت نیومده روی همون بیس بسازه و بره بالا.
کامل تغییر داده وایب رو ، قبلا جایی خوندم که انگاری دادن پیکسار براشون ریمیک کنه بس که فضا خوشگل مامانیه.
BP از لحاظ فنی و گرافیکی شاهکار تحویل داده ولی خب این وسط خیلی ارجاعات به آرت دیرکشن ، اتمسفر بازی و حتی لور بازی رو درش دستکاری کرده.
من قبلا یه ویدئو گذاشته بودم که دوباره به همه پیشنهاد میکنم ببینن اگه تا حالا به چشمشون نخورده:





============
البته میدونم بیشتر منظورت از این پست در مورد ارج گذاشتن به قدرت و کیفیت BP بود که واقعا درسته.
واقعا این بازیها رو هر استودیویی نمیتونه ریمیک کنه.
DS تنها بازیه که من روی PS5 بازی کردم و خیلی لذت بردم.
الان هم حتما بهترین استودیوی ممکن برای ریمیک بلادبورن هستن ولی خب هیچوقت نمیتونن کیفیت فرام سافتور رو حفظ کنن.
این وسط حتما کلی ویژگی بازی قربانی میشن.
 
آخرین ویرایش:
بنظرم اگه پچ 60 فریم برای PS5 نمیدادن این ریمستر میتونست توجیح خوبی داشته باشه

واقعا عجیبه که طرفدارها اینقدر درخواست نسخه PC بلادبورن و دیمون سولز و همینطور ریمستر بازیهای PS3 رو دارن ولی سونی هیچ توجهی نداره و سراغ بازیهایی میره که هیچ نیازی به ریمستر ندارن... حتی اگه ساخت ریمستر killzone و بقیه بازیهای PS3 سخت باشه باز هم قطعا ارزششو داره و مطمعنم فروش خوبی میتونه داشته باشه

به طور کلی تنوع سبک بازیهای سونی نسبت به نسل ۷ بشدت پایین اومده و خود من خیلی وقته منتظر نسخه جدید Twisted Metal ام اما اگه ریمستر نسخه 2012 رو بدن کاملا راضی ام چون همون موقع ها هم نتونستم کامل بازیش کنم
همینطور ریمیک بازیهایی مثل ICO و Uncharted 1 میتونه واقعا عالی از اب در بیاد چون تو زمان خودشون نتونستن از نهایت پتانسیل این بازیها استفاده کنن
 
آخرین ویرایش:
بنظرم اگه پچ 60 فریم برای PS5 نمیدادن این ریمستر میتونست توجیح خوبی داشته باشه

واقعا عجیبه که طرفدارها اینقدر درخواست نسخه PC بلادبورن و دیمون سولز و همینطور ریمستر بازیهای PS3 رو دارن ولی سونی هیچ توجهی نداره و سراغ بازیهایی میره که هیچ نیازی به ریمستر ندارن... حتی اگه ساخت ریمستر killzone و بقیه بازیهای PS3 سخت باشه باز هم قطعا ارزششو داره و مطمعنم فروش خوبی میتونه داشته باشه

به طور کلی تنوع سبک بازیهای سونی نسبت به نسل ۷ بشدت پایین اومده و خود من خیلی وقته منتظر نسخه جدید Twisted Metal ام اما اگه ریمستر نسخه 2012 رو بدن کاملا راضی ام چون همون موقع ها هم نتونستم کامل بازیش کنم
همینطور ریمیک بازیهایی مثل ICO و Uncharted 1 میتونه واقعا عالی از اب در بیاد چون تو زمان خودشون نتونستن از نهایت پتانسیل این بازیها استفاده کنن
دیمون سولز رو نمیدونم چرا پورت نمیشه ولی انتظار این رو داشتیم تو مراسم دو شب پیش حداقل برای لانچ PS5 PRO از ریمستر بلادبورن رونمایی بشه ولی مشخص شد دیگه بلادبورن رفته برای ریمیک که تو لانچ PS6 معرفی کنه
 
دقیقا اینی که میگی رو خیلی مثال براش داریم که محدودیت کنسولها تونسته برای استودیوها آورده داشته باشه.
ولی خب این به فرام سافتور نمیشینه.
اونها روی PS1-2 قدرتشون آرت دیرکشن بازیهاشون بود ، حتی اگه بازی مزخرفی هم میساختن!

بلوپوینت نیومده روی همون بیس بسازه و بره بالا.
کامل تغییر داده وایب رو ، قبلا جایی خوندم که انگاری دادن پیکسار براشون ریمیک کنه بس که فضا خوشگل مامانیه.
BP از لحاظ فنی و گرافیکی شاهکار تحویل داده ولی خب این وسط خیلی ارجاعات به آرت دیرکشن ، اتمسفر بازی و حتی لور بازی رو درش دستکاری کرده.
من قبلا یه ویدئو گذاشته بودم که دوباره به همه پیشنهاد میکنم ببینن اگه تا حالا به چشمشون نخورده:





============
البته میدونم بیشتر منظورت از این پست در مورد ارج گذاشتن به قدرت و کیفیت BP بود که واقعا درسته.
واقعا این بازیها رو هر استودیویی نمیتونه ریمیک کنه.
DS تنها بازیه که من روی PS5 بازی کردم و خیلی لذت بردم.
الان هم حتما بهترین استودیوی ممکن برای ریمیک بلادبورن هستن ولی خب هیچوقت نمیتونن کیفیت فرام سافتور رو حفظ کنن.
این وسط حتما کلی ویژگی بازی قربانی میشن.

ماکان موسیقی هم زیادی انگولک کردن
البته خودت بهتر از من میدونی..‌‌.

خیلی رو مخم رفت این حرکتشون...
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or