تریلر بخش داستانی بازی Halo Infinite منتشر شد

WonderMahdi

کاربر سایت
در یک تریلر جدید با نام Campaign Overview، استودیو 343 بعد از مدت‌ها گیم پلی بخش داستانی بازی Halo Infinite را به نمایش گذاشت.

Halo infinite




در این تریلر نگاه دقیقی به گیم‌ پلی و داستان بخش کمپین انداختیم و با برخی از کاراکترهای جدید آشنا شدیم. استودیو 343 بیشتر بر روی ویژگی‌های دنیای Halo Infinite تمرکز کرد که تلاش می‌کند تا یک تجربه غیر خطی و متنوع را به بازیکنان ارائه دهد. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از: چرخه شبانه‌‌روزی، گشت دشمنان و مراحل فرعی که شامل نجات سربازان، باس‌فایت‌های فرعی و تخلیه پایگاه‌های دشمن می‌شود. همچنین شما می‌توانید با گشت و گذار در Zeta Halo و یافتن هسته‌های زره اسپارتان، تجهیزات مسترچیف را ارتقا دهید.

استودیو 343 در قسمت دیگری از تریلر درباره داستان Halo Infinite صحبت کرد. یکی از مهمترین قسمت‌های داستان بازی به سرنوشت کورتانا پس از بازی Halo 5: Guardians خواهد پرداخت. علاوه بر آن، شاهد Escharum، رهبر گروه Banished و یک الیت قاتل اسپارتان‌ها با نام Jega 'Rdomnai بودیم. همچنین برای اولین بار The Harbinger را در حال مبارزه با مسترچیف دیدیم. او معتقد است که "دروغ‌های فوررانرها به پایان رسیده است".

بازی Halo Infinite در تاریخ بیست و چهارم آبان ماه بر روی کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز اس، ایکس باکس سریز اکس، رایانه‌های شخصی و سرویس Xbox Game Pass عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که بخش چندنفره بازی به صورت کاملا رایگان منتشر خواهد شد.
 
گرافیک بازی بهتر از تریلر ضعیف سال قبل هست؟ آره خیلی بهتر از اونه
گرافیک در حد بهترین های بازاره؟ نه هنوزم کار داره ( مخصوصا انیمیشنا بنظرم)
گیم پلیش نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت کرده؟ آره ولی مثه هیلوهای 3 گانه و ریچ محشر نیس و میتونست خیلی از اینم بهتر و بروزتر باشه
اپن ورلد شدن یا داستانش عالی شده؟ هنوز کسی نمیدونه

کل چیزی که من از تریلر بازی فهمیدم همین موارد بالاس، بیشتر یا کمتر از این بنظرم نگاه واقع بینانه ای نیست و احساسیه بیشتر (اینم بگم خیلی فن هیلو هستم و از دومین شماره این بازی همیشه دی وان بازی کردمش- یه عده باز نیان بگن هیچی نمی فهمی و دوس نداری بازی نکن و....)

.
 
آقا هر کسی میتونه بخاطر گرافیکی که باب میلش نیست، بازی نکنه. اجبار نیست.
برا اینم یا باید pc بگیرید که بقول خودتون خیلی گرونه یا ایکس باکس که کنسول رقیبه و کار نابخشودنیه، چون بازیاش بدرد نمیخورن.
و نکته اینه، اگه صرف گرافیک میخواین، هیلو بازی کنید. حتی گرافیک هیلو بهترین باشه ، بدردتون نمیخوره. چون گیم پلی هیلو متفاوته با شوترهایی مثل کالاف
و نیاز هم داره نسخه های قبلو بازی کنید، و گر نه بهتون حال نمیده.
________________
اما یه مسئله ای مطرح شده که واقعا آدم میمونه چی بگه.طرف میگه داستان فقط هیلو 1 بقیش مال بچه های ده ساله.
با همین تم نظرات بوده که بند استودیو، خط داستانی دیز گان رو اونجوری نوشته که وسطش ، خط اصلی رو ول میکنه و میره دنبال یه کاره دیگه.
اینکه داستان هیلو رو دوست داشته باشی نظر شخصیه ولی وقتی بگی هیلو یک خوبه و بقیه بدرد نخورن، این نشون میده اومدی برا ترول و مسخره بازی. میگه هیلو های بعد 1 عمق داستان نداره.
داستانهای نسخه های بعدی به علل پیدایش فلودها و فوررانرها و مشکلات پیش اومده و کاوننت ها و دلایل پیدایششون ربط داره. عمق داستان اینجاست، طرف میگه عمق داستان ، فقط هیلو 1
هیلو 1 سطح داستانو معرفی میکنه. جدا تفاوت عمق و سطح رو نمیدونید، بعد تحلیل میکنید.البته وقتی که دنبال درخت هلو و شلیل باشی تو هیلو، یه همچین نظراتی هم عجیب نیست.
و معلومه چقدر داستان هیلو رو میدونید و چقدر نظرات کارشناسی ارائه میدید. خط داستانی هیلو، تو نسخه دوم و بعدش مشخص میشه که کتابدار و بقیه ماجرا رو تعریف میکنن و از جنگ فوررانر و پیش سازها با خبر میشوید و بعد میفهمید که فوررانرها چیکار کردن
تازه با سان شیومها آشنا میشید و اینکه چرا کاوننت رو تشکیل دادن و بعدها با دیداکت آشنا میشید.
__________________
میتونید انتظار گرافیک داشته باشید میتونید از داستان خوشتون نیاید ولی برا اینکه بازی رو بکوبید.
داستان هیلو 1 عمق داشته بقیه ندارن. 4 تا هم که عاشق ترول هستن. میگن آفرین هیلو رو کوبید بریم لایک کنیم.تا حالا یه بارم داستان هیلو رو ندیدن و نخوندن.
آره داستان هیلو عمق نداره و برا همینم ، فقط برا داستان شخصیت مسترچیف اومدن سریال ساختن
_________________________
به همون عکس و اسکرین شات و درخت هلو بپردازید. وارد بحث داستانی نشید که بقیه بفهمن تا حالا از 60 متری هیلو هم رد نشین.
یا اگه هم شدین، هیچی متوجه نشدین
استاد شکسته نفسی می کنید
اون بحث فوق تخصصی شما در مورد زاویه شمشیر demon souls جاودانه است
-----
اشتباه خوندی
20 سال پیش نسخه اول هیلو یکی از پرچمدار های شوتر داستانی بود
بعد از اون ابر شاهکار های مثل half life 2 و سری bioshock به پرچمدار های شوتر داستانی تبدیل شدن
در مقایسه با استاندارد های ابر شاهکار های صنعت گیم داستان سری halo در حد بچه های ده ساله است
--------------
نسبت به تریلر پارسال
مدل ها هیچ تغییری نکرده
1635252064033.png
نورپرداری و تکسچر ها نسبت به ابر فاجعه 2020 بهتر شده
1635252443693.png 1635252525483.png
مدل antagonist هیچ تغییری نکرده تکسچر ها بهتر شده
با وجود بهتر شدن تکسچر ها مدل antagonist در حد بازی های اوایل 2014 هم نیست
 
آخرین ویرایش:
- چرا درختا یک نوع هستن و تکرار شده اند؟!!!
- چرا از هواپیما میپره پایین ؟!!
- چرا اپن ورلد شده ؟!!!
- کپی از جاست کاز؟!!!
- کپی از فارکرای ؟!!!
- هیلو مث بچه های 10 ساله میمونه تو سبک خودش ؟!!!
و ...
مگه میشه این همه حرف بی ربط به بازی زد قسم میخورم تا حالا یک ساعتم هیلو بازی نکرده که این ایرادا رو میگیره به بازی.
 
- چرا درختا یک نوع هستن و تکرار شده اند؟!!!
- چرا از هواپیما میپره پایین ؟!!
- چرا اپن ورلد شده ؟!!!
- کپی از جاست کاز؟!!!
- کپی از فارکرای ؟!!!
- هیلو مث بچه های 10 ساله میمونه تو سبک خودش ؟!!!
و ...
مگه میشه این همه حرف بی ربط به بازی زد قسم میخورم تا حالا یک ساعتم هیلو بازی نکرده که این ایرادا رو میگیره به بازی.
چه جالب
پس شما که یک ساعت هیلو بازی کردی , قطعا سال 2007 در HALO 3 با grappling hook در نقشه جهان باز مامرویت فرعی انجام می دادی <:-P
یا پیش فرض شما دوستان برای فن هیلو بودن گول زدن خود <:-P<:-P<:-P
این سبک گیم پلی grappling hook از just cause کپی نشده ^#(^
این just cause بوده که حتی قبل از اینکه ساخت شروع Halo Infinite این ایده های طلایی 343 کپی کرده :)
کلا کیم پلی و فرمول جهان باز از یوبی و FARCRY کپی نشده ^#(^
این یوبی یوده که دو دهه پیش این ایده های طلایی 343 دزدیده :)
چرا مایکروسافت شکایت نمی کنه ؟؟؟؟؟؟

منظورت استانداردهایی تو این لول هست؟

مشکل گرافیک هیلو نیست مشکل اینکه این بازی انحصاری مایکروسافته و ِالا اگه مثل GT7 انحصاری سونی بود، خیلی شیک و بی سرصدا از کنار چنین عکس هایی رد میشدی :D

تو اگه فن مایکروسافت بودی؛ بجا بروت 24ی تو هرتاپیکی عکس های بالارو ردیف میکردی و از GT7 انواع و اقسام عیب و ایرادت در می آوردی (میشه گفت از این جهت سونی فنها شانس آوردن و ِالا کورش به صغیر و کبیر انحصاری سونی رحم نمی کرد :D )
من این بار ها گفتم
شما بازی های ریسینگ با دوربین ایزومتریک بازی می کنی :)) اصلا امکان خروج از پیست وجود نداره , تنها چیزی که گیمر دنبال می کنه مدل خارق العاده ماشین
قطعا FARCRY بازی کردی , Halo Infinite هم کپی FARCRY
گیمر همیشه در حال رفت و امد از نقطه A به B بعد C و .... گرافیک بازی هر لحظه جلوی چشم گیمر
--------
اگه سونی مالک IP بود 343 چند سال پیش تعطیل شده بود اصلا به این فاجعه نمی رسید
سونی برای IP احترام قائل , برای مخاطبی که قراره بازی تجربه کنه احترام قائل
گیمر بتا و الفا تستر حساب نمی کنه
بازی امسال لانچ می شه اما محتوا ها اصلی 6 ماه یکسال بعد از لانچ عرضه می شه
 
حیفه واقعا.این بازی پرچمدار ایکس باکسه.بزرگترین ای پی ایکس باکسه.عین اینه سونی آنچارتد بسازه گرافیکش ضعیف باشه راک استار جی تی ای بسازه کرافیکش عالی نباشه.توقع از هیلو یه چیز دیگست.بیشتر از ۶ سال از نسخه قبلی گذشته.واقعا حیف که همچین سخت افزاری ساخته مایکروسافت ولی از نصف قدرت گرافیکیشم استفاده نمیکنه.
 
همه چیز تریلر عالی بود حرف راست رو باید از من شنید ! جزییات عالی چند تا سکانس سینمایی موقعی که چیف دایو میکنه به سمت پلیکن یا وقتی تو هوا های جک میکنه یا با پتک بانیشد رو میزنه وحشتناک عالی بود محیط ها حس halo 1 رو بدجور میدن. سیستم اپگرید ارمور و سندباکس بازی هم دیگه عالی تر .
گرافیک و موسیقی عالی .
آدم وقتی آهنگ تم اصلی Halo رومیشنوه دددن ددددن ددددن دن دند دددندددند!!!^:)^ فقط میشه گفت lets go ! خیلی سخته انتظار .به امید یک بازی عالی .
 
چه جالب
پس شما که یک ساعت هیلو بازی کردی , قطعا سال 2007 در HALO 3 با grappling hook در نقشه جهان باز مامرویت فرعی انجام می دادی <:-P
یا پیش فرض شما دوستان برای فن هیلو بودن گول زدن خود <:-P<:-P<:-P
این سبک گیم پلی grappling hook از just cause کپی نشده ^#(^
این just cause بوده که حتی قبل از اینکه ساخت شروع Halo Infinite این ایده های طلایی 343 کپی کرده :)
کلا کیم پلی و فرمول جهان باز از یوبی و FARCRY کپی نشده ^#(^
این یوبی یوده که دو دهه پیش این ایده های طلایی 343 دزدیده :)
چرا مایکروسافت شکایت نمی کنه ؟؟؟؟؟؟


من این بار ها گفتم
شما بازی های ریسینگ با دوربین ایزومتریک بازی می کنی :)) اصلا امکان خروج از پیست وجود نداره , تنها چیزی که گیمر دنبال می کنه مدل خارق العاده ماشین
قطعا FARCRY بازی کردی , Halo Infinite هم کپی FARCRY
گیمر همیشه در حال رفت و امد از نقطه A به B بعد C و .... گرافیک بازی هر لحظه جلوی چشم گیمر
--------
اگه سونی مالک IP بود 343 چند سال پیش تعطیل شده بود اصلا به این فاجعه نمی رسید
سونی برای IP احترام قائل , برای مخاطبی که قراره بازی تجربه کنه احترام قائل
گیمر بتا و الفا تستر حساب نمی کنه
بازی امسال لانچ می شه اما محتوا ها اصلی 6 ماه یکسال بعد از لانچ عرضه می شه
واقعا خوشم نمیاد به شخصی مثل شما پاسخ بدم اما باید به شمایی که مجاهد در راه سونی و استودیوهاش هستی پاره ای از موارد رو ذکر کنم(هرچند مشخصه بازهم از این لاطائلات خواهی گفت :D)
1-طبیعتا مطمئنم خودت حتی یکبار هم هیلو نزدی. حتی مطمئنم نمی دونی فلاد کجای CE معرفی میشه. کسی خودشو گول نزده. این شمایی که چشمات رو بستی. اگه قرار به فن بازیه من می پرسم رزیستنس کجاست؟ کیلزون کجاست؟ اینه اهمیت دادن سونی و "احترام قائل"بودنش به مخاطب؟ :D
2-گرپل هوک چیزی نیست که منحصر به هیلو یا جاست کاز بوده باشه. مدتها قبل تر از اینا همین گرپل هوک توی زلدا هم بوده که باهاش میشد دشمن ها رو ابتدایی زد و از پوینت هایی جابجا شد. پس با حساب شما هیچی به زلدا نمیرسه و همه بازیای هوک دار کپی زلدا هستند :D
من نمی دونم مشکلت چیه که این بازی به فرض مثال شما المان های بازی های موفق دیگه رو برداره؟نکنه گناهه؟ خیلی مثلا لست یا آنچارتد و همین گاد او وار کم المان از بازیای دیگه برنداشتن!
3-هیلو جهان باز نیست. هیلو همیشه سندباکس بوده و هست. چون مپ بازی بزرگتر شده به معنی این نیست که بازی الان اپن ورلدی در سطح ویچره! یک اینچ این بازی به بازیای یوبی شباهت نداره! طبیعتا لاطائلات گفتن هیچی از شما و ما جز وقت مبارکمون کم نمیکنه!
4-بله صرفا مدل ماشین و فیزیک ماشین و آسفالت ماشین و تغییرات آب و هوا و دما و صد تا چیز دیگه توی یه ریسینگ پیستیه :D دیگه ریسینگ آرکیدی مثل فورزا هورایزن هم بماند(فکر نکنم هنوز به اون حد رسیده باشی که بری فورزا رو بکوبی :D)
5-فارکرای فرمول خودشو داره چه توی روایت چه گیم پلی چه موسیقی. هیچ چیزش شبیه هیلو نیست. بازم میگم یکبار بازی کرده بودی هیلو و حتی فارکرای رو همچین چیزی رو نمی گفتی.
6-اکثر بازیا همون نقطه ABCD رو دارن. همین لست که انقد سنگش رو به سینه میزنی(تو تاپیک های دیگه) در نهایت رفتن به نقطه A برای فلان اکشن و نقطه B برای فلان کات سینه. همه بازی ها همینن! الان با این حساب شما باید گیمو ببوسی کنار و بازیایی مثل تمپل ران بازی کنی که هیچ تمومی ندارن :D
7-اگه سونی مالک این IP بود مدتها پیش همونطور که رزیستنس و کیلزون رو گذاشت کنار هیلو رو هم میذاشت کنار.343 استودیو خوبیه و به فن ها گوش میده. الان مدتهاست ملت سونیو دارن التماس میکنن که کیلزون رو بده بیرون. حتی یه شایعه هم ازش نیست!
گیمر بتا و آلفا تستر بودن؟ منظورت همین مولتی هایی هست که دراومد و ملت کف و خون قاطی کردن؟ بعد سونی احترام قائله؟ دوست من هر شرکتی برای جیبت احترام قائله نه چشم و روی ماه مبارکت :D
8-بله بازی امسال لانچ میشه و کوآپ نداره و بعدا میاد(دلایل توسعه دهندگان منطقی هست با توجه به تغییرات بزرگ بازی از نظر گیم دیزاین) بخش فورج جای کار داره و ری تریسینگ بعدا میاد. ولی هسته اصلی بازی که داستان و البته مولتی هست همین ماه آینده میاد بیرون. حالا شما فغان کن که هیچی نمیدن و هیچی کامل نیست و...
9-خدایی بعد از این هم جوابت رو نمیدم.چون بیشتر از این فقط وقت تلف کردنه دوست عزیز. مدیران و ناظمان محترم انجمن هرجا نیازی به تغییر در متن بود خوشحال میشم تغییر بدین و یا اطلاع بدین اصلاح کنم.
شب شما خوش باد.
 
آخرین ویرایش:
بازی به عنوان یک بازی انحصاری واقعا از لحاظ گرافیکی میلنگه! این جمله ناراحتی بازی نکن مثل اون جمله ناراحتی بزار از کشور برو بی منطق ترین و بی در و پیکر ترین حرف ممکنه است.

هرچند این مسئله گرافیک تو این دو سه نسل اخیر زیاد درباره هیلو مطرح نبوده من یادم هست وقتی Halo 3 هم نمایش هاش بود همه ناراحت بودیم خیلی ها اینحا بحث میکردن که یعنی چی این گرافیک چیه و خیلی ها مدافعش بودن یک دوستی بود قدیم الیام سگ هم داشت یادش بخیر چقدر از فن های ایکس باکس بود ...

گرافیک بازی هم واقعا به نظرم میتونست خیلی از اینی که هست بهتر باشه برای نسل جدید

ولی جمله ناراحتی بازی نکن در جواب کسی که از گرافیک راضی نیست خیلی حرف چرتیه!
دوست من این بازی میان نسلی است قراره روی ایکس باکس وان هم اجرا بشه - گرافیک بازی اصلا ضعغی نداره پیشرفت خوبی هم داشته سبک بصری halo کاملا حفظ شده
شخصا هیچ کدوم رو مسخره نکردم ، چون هر دو بازی خوبی هستن به خصوص که دث لوپ سازنده اش رو هم دوست دارم
این بحث ترول و مسخره کردن تو هر دو طرف وجود داره ، مثلا کم لست 2 رو کوبیدن یا حتی گوست او سوشیما رو تا حد کپی درجه چندم اساسین پایین آوردن

من خودم شخصا از هیلو خوشم نمیاد و اصلا نتونستم باهاش ارتباط بگیرم ولی نمیام بگم بازی داغونی هستش ولی انتقاد به یک چیز مشخص که با چشم هم کاملا معلوم هستش رو ربطش بدین به اینکه شما چون فن سری نیستی پس درکش نمیکنی خیلی جالب نیستش
شما که عکس پروفایلت آیکان سونی است( و هیچ اشکالی هم نداره فقط به این دلیل اشاره میکنم که خیلی تابلو است ) و بعد میاید وسط جماعت halo باز میگید از halo خوشم نمیاد و احتمالا هم تا الان یکدونه بازی نکردید با عرض پوزش از شما چون کسی نمیتونه بازیباز باشه و HLAO CE یا 2 یا 3 یا 4 , و یا ریچ رو بازی نکنه یا بازی کنه بگه خوشم نیامد! سلیقه ای نیست اینجا !!انگار یک نفر بایسته لب ساحل به طلوع خورشید بگه آخ حالم بهم خورد چه منظره زشتی اون دیگه سلیقه اون بابا نیست یا زیبایی در چشم هر شخص متفاوت نیست من به سلیقه اون بابا اهمیتی نمیدم چون اون مشکل داره . بعد اگر شما علاقه ندارید بجز اینکه بخواید ترول بازی راه بندازید چرا کامنت میزارید ؟؟ این سوال بزرگه برای من ؟ من اگر از یک چیزی خوشم نمیاد چرا برم تجربه کسی دیگر رو که علاقه منده خراب کنم ؟ من که دوستش ندارم برام مهم نیست چرا ؟
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or