درود
"با نگاهی با بازخورد های کاربران در رابطه با دو بازی اخیر من تصمیم گرفتم که کمی در مورد دیدگاهم در مورد آن مسئله تجدید نظر کنم"
کاواتا در ضمن مصاحبه ای با Videogamer گفت : "اگه شما به برگردید و به رزیدنت اویل که سال گذشته عرضه شد نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که ما ایده های متنوعی را در آن عنوان داشتیم."
"من هنوز بر این باورم که به چالش کشیدن خودمان با آوردن عناصر جدید در بازی برای ما مهم است، تا بتوانیم آنها را تازه و در ارتباط با هم نگاه داریم."
در مورد تجدید نظر در خصوص اکشن شدن رزیدنت اویل پس از نتایج بدست آمده از رزیدنت اویل :عملیات راکون سیتی و رزیدنت اویل 6 آقای کاواتا گفت :
"با نگاهی با بازخورد های کاربران در رابطه با دو بازی اخیر من تصمیم گرفتم که کمی در مورد دیدگاهم در مورد آن مسئله تجدید نظر کنم هنوز فکر میکنم در مورد آوردن رزیدنت اویل رولیشنز بر روی کنسولها این در همان مقوله ای که در باره اش صحبت میکردم قرار میگیرد. بازی هم شامل المانهای رزیدنت اویل کلاسیک است و هم بعضی از عناصری که در بازیهای مدرن امروزی از آنها استفاده میشود. امیدوارم که این بازی هر دو طرف را راضی کند."
کاواتا معتقد است که تمرکز بیشتر بر روی وحشت و ترس راه حل مسئله است. او ادامه داد" رفتن به جلو مهمترین مورد برای من و آینده سری است.
"مهم نیست چه چیزی. ما همیشه بر روی ترس و وحشت به عنوان یک یاز ارکان مهم در سری تمرکز خواهیم کرد. این چیزی اسنت که من فکر میکنم تغییر ناپذیر است.
بازی رزیدنت اویل عملیات راکون سیتی اساسا به عنوام یک شوتر خالص در دنیای رزیدنت اویل ساخته شد .
من فکر میکنم که یک پتانسیل در بنیان بازی میتواند وجود داشته باشد فرضا اگه یک دنباله برای این بازی ساخته شود میتواند ترس و وحشتی که ما رزیدنت اویل را با آن شروع کردیم به درون بازی بازگرداند.این میتواند به عنوان راهی باشد که آن المانها را که ما تصور میکنیم باید در یک بازی کنار هم باشد را به بازی برگرداند."
در ماه مارج سال گذشته کاواتا به Gamasutra گفت "که احساس میکند رزیدنت اویل به تمرکز بر روی اکشن بیشتر در بازی نیاز دارد و رزیدنت اویل های اولیه نیاز دارند تا با اضافه کردن تغییراتی که در رزیدنت اویل های 4و 5 اعمال شد توسعه پیدا کنند.
رزیدنت اویل سرآغاز ماجرا بود و رزیدنت اویل 5 آن راه را ادامه داد و من فکر میکنم آن ایده آل بازارهای آمریکای شمالییست و ما نیاز داریم تا حرکتمان را دز آن جهت ادامه دهیم یک گام به جلو برداریم و در واقع یکی از دلایل ساخت رزیدنت اویل رولیشنز هم همین مورد است."
رزیدنت اویل 6 و عملیات راکون سیتی که به عنوان بازیهای که نسبت به عناوین اولیه بیشتر اکشن گرا بودند در نظر گرفته شده بودند در نزد هواداران بسیار ناچیز محسوب شدند و مورد انتقاد قرار گرفتند. پس از ناکامی در برآورده ساختن میزان فروش نزدیک به چیزی که کپکام پیش بینی آن را کرده بود ناشران مجبور شدند تا در مورد پیش بینی های مالی خود پس از عرضه تجدید نظر کنند.
کاواتا گفت ا"گر مردم محصولات ما را میخرند و بازی میکنند در نظر گرفتن خواسته های گیمر ها برای ما اهمیت دارد.
من فکر میکنم برای بازیهایمان ما همیشه باید در جایی که پتانسیل بازار به سمت آن کشش دارد تمرکز کنیم بنابراین بله از آوردن رزیدنت اویل رولیشنز بر روز کنسولها هدف ما اینست که این بازی در مقیاس بزرگتری ظاهر شود زیرا این بازی از 3DS به روی چهار پلتفرم می آید. هدف ما آن دسته از گیمر هایی است که هنوز این بازی را تجربه نکرده اند و این کاری است که ما نیاز داریم تا همواره به آن ادامه دهیم. "
☣Halvlid
آخرین ویرایش: