تجدید نظر کاواتا در مورد اکشن گرا شدن رزیدنت اویل

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
resident_evil_ps_vita.jpg


درود


"با نگاهی با بازخورد های کاربران در رابطه با دو بازی اخیر من تصمیم گرفتم که کمی در مورد دیدگاهم در مورد آن مسئله تجدید نظر کنم"

کاواتا در ضمن مصاحبه ای با Videogamer گفت : "اگه شما به برگردید و به رزیدنت اویل که سال گذشته عرضه شد نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که ما ایده های متنوعی را در آن عنوان داشتیم."
"من هنوز بر این باورم که به چالش کشیدن خودمان با آوردن عناصر جدید در بازی برای ما مهم است، تا بتوانیم آنها را تازه و در ارتباط با هم نگاه داریم."
در مورد تجدید نظر در خصوص اکشن شدن رزیدنت اویل پس از نتایج بدست آمده از رزیدنت اویل :عملیات راکون سیتی و رزیدنت اویل 6 آقای کاواتا گفت :
"با نگاهی با بازخورد های کاربران در رابطه با دو بازی اخیر من تصمیم گرفتم که کمی در مورد دیدگاهم در مورد آن مسئله تجدید نظر کنم هنوز فکر میکنم در مورد آوردن رزیدنت اویل رولیشنز بر روی کنسولها این در همان مقوله ای که در باره اش صحبت میکردم قرار میگیرد. بازی هم شامل المانهای رزیدنت اویل کلاسیک است و هم بعضی از عناصری که در بازیهای مدرن امروزی از آنها استفاده میشود. امیدوارم که این بازی هر دو طرف را راضی کند."
کاواتا معتقد است که تمرکز بیشتر بر روی وحشت و ترس راه حل مسئله است. او ادامه داد" رفتن به جلو مهمترین مورد برای من و آینده سری است.

"مهم نیست چه چیزی. ما همیشه بر روی ترس و وحشت به عنوان یک یاز ارکان مهم در سری تمرکز خواهیم کرد. این چیزی اسنت که من فکر میکنم تغییر ناپذیر است.
بازی رزیدنت اویل عملیات راکون سیتی اساسا به عنوام یک شوتر خالص در دنیای رزیدنت اویل ساخته شد .
من فکر میکنم که یک پتانسیل در بنیان بازی میتواند وجود داشته باشد فرضا اگه یک دنباله برای این بازی ساخته شود میتواند ترس و وحشتی که ما رزیدنت اویل را با آن شروع کردیم به درون بازی بازگرداند.این میتواند به عنوان راهی باشد که آن المانها را که ما تصور میکنیم باید در یک بازی کنار هم باشد را به بازی برگرداند."

در ماه مارج سال گذشته کاواتا به Gamasutra گفت "که احساس میکند رزیدنت اویل به تمرکز بر روی اکشن بیشتر در بازی نیاز دارد و رزیدنت اویل های اولیه نیاز دارند تا با اضافه کردن تغییراتی که در رزیدنت اویل های 4و 5 اعمال شد توسعه پیدا کنند.
رزیدنت اویل سرآغاز ماجرا بود و رزیدنت اویل 5 آن راه را ادامه داد و من فکر میکنم آن ایده آل بازارهای آمریکای شمالییست و ما نیاز داریم تا حرکتمان را دز آن جهت ادامه دهیم یک گام به جلو برداریم و در واقع یکی از دلایل ساخت رزیدنت اویل رولیشنز هم همین مورد است."

رزیدنت اویل 6 و عملیات راکون سیتی که به عنوان بازیهای که نسبت به عناوین اولیه بیشتر اکشن گرا بودند در نظر گرفته شده بودند در نزد هواداران بسیار ناچیز محسوب شدند و مورد انتقاد قرار گرفتند. پس از ناکامی در برآورده ساختن میزان فروش نزدیک به چیزی که کپکام پیش بینی آن را کرده بود ناشران مجبور شدند تا در مورد پیش بینی های مالی خود پس از عرضه تجدید نظر کنند.
کاواتا گفت ا"گر مردم محصولات ما را میخرند و بازی میکنند در نظر گرفتن خواسته های گیمر ها برای ما اهمیت دارد.
من فکر میکنم برای بازیهایمان ما همیشه باید در جایی که پتانسیل بازار به سمت آن کشش دارد تمرکز کنیم بنابراین بله از آوردن رزیدنت اویل رولیشنز بر روز کنسولها هدف ما اینست که این بازی در مقیاس بزرگتری ظاهر شود زیرا این بازی از 3DS به روی چهار پلتفرم می آید. هدف ما آن دسته از گیمر هایی است که هنوز این بازی را تجربه نکرده اند و این کاری است که ما نیاز داریم تا همواره به آن ادامه دهیم. "


☣Halvlid

 
آخرین ویرایش:

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,010
نام
محمد امین
آخی دهن ما از RE5 تا حالا صاف شد اینقدر گفتیم اکشن نکنید حالا به غلط کردن افتادن..
اون دوستانی هم که موافق اکشن شدن بودن کجان "حسین و کوروش و..."
 

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,465
نام
Nimo
درسته زامبی دیگه خز شده اما هنوز هم میشه از اون استفاده کرد برای ترسوندن مردم نمونش تریلر های last of us رو حتما ببینید
کار بلد اونیه که از همین چیز های کلیشه ایی شاهکار بسازه

ببین زامبی یه حالتی پیدا کرده مثل بازی های جنگ جهانی که اخرین نمونه خوبش تو اواتار خودت هست اخر نمونه خوب RE هم که ... دیگه چیزی مثل زامبی تازگی نداره زیاد دیده شده از نظر جو هم که فعلا RE تو باقالی هست خیلی بازی ها دیگه بدون داشتن زامبی جو بهتری رو درست کردن.
 

K3l!0$

کاربر سایت
Sep 11, 2012
628
نام
کیانوش
یادتونه همین افراد و یه سری دوستان میگفتن دیگه دوربین کلاسیک و گیم پلی کلاسیک الآن جواب نمیده؟ یادتونه میگفتن اکشن شدن بازی لازمه بود تا سری زنده بمونه؟ میگفتن میخوان هر دو سری طرفدارا (هم طرفدارای اکشن و هم طرفدارای CoD) رو جذب کنن؟ جالب شده که این همه حرف BullSh*t در اومد و یه عنوان که به سبک کلاسیک درست شده بود آبروی سری رو تا حدودی تونست نگه داره وگرنه که سری رفته به فنا (ببخشید فضا!) باز میان توضیح میدن. آقا به جای این کار درست از طرفدارای بازی طلب بخشش بکنین تا شاید طرفدارای سری کلاسیک بیان و نجاتتون بدن چون طرفداری CoD که شما رو آدم هم حساب نکردن.
واقعا حیفه بازی آشغالی مثل RE6 بیشترین Shipping کپکام رو داشته باشه در عوض DmC فروشش کم باشه. یعنی گیمر های این نسل دیگه چی شدن؟؟!!! خدا به همه مون رحم کنه.:-s
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
دوستان نگران نباشید رزیدنت اویل رولیشنز راه رو به سری نشون میده فقط باید منتظر عرضه رسمی بازی و بازخورد ها باشیم! تا میتونید از این بازی حمایت کنید هر چند یه ذره اکشن توش هست و کاملا مثل اتمسفر رزیدنت اویل های کلاسیک نیست اما باز هم اتمسفر ترسناکی داره! امیدوارم یه روزی ببینم که کپکام اعلام میکنه : رزیدنت اویل 7 یک Survivor- Horror خالص خواهد بود! به امید اون روز! من هنوز از وقتی سازند ه بازی RE5 گفته بود رزیدنت اویل 5 شما را از ترس فلج خواهد کرد بعد از بازی RE5 رو چرخ دستی نشستم! امیدوارم رزیدنت اویل 7 کاری کنه که وسط بازی سکته رو بزنم :d
 

Fallen-Angel

کاربر سایت
Feb 18, 2013
1,162
نام
میشا
منم از طرفدارای پر و پا قرص این بازیم و واقعا امید دارم که این رولیشنز حسابی بترسونتمون. دلمون برای ترسیدن با این زامبیا لک زده :d
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
منم از طرفدارای پر و پا قرص این بازیم و واقعا امید دارم که این رولیشنز حسابی بترسونتمون. دلمون برای ترسیدن با این زامبیا لک زده :d

البته اینا زامبی نیستن Ooze هستند :d حدود سه ماه نیم دیگه صب کنید :) من واسه بازیکردنش لحظه شماری میکنم.
 

Fallen-Angel

کاربر سایت
Feb 18, 2013
1,162
نام
میشا
حالا هر چی که باشن :d راستش منم خیلی هوس کردم یه رزیدنت اویل ترسناک بازی کنم. این شماره 6 را فقط به خاطر لیونش تحمل کردم :x
 

T-078 TYRANT

کاربر سایت
May 16, 2012
395
نام
mohammad
حمید جان مهم این که بازی به ریشه هاش برگرده کاملا موافقم باورت نمیشه اولین بار که اخبار رزیدنت 5 شنیدم xbox 360 فقط به خاطر اون گرفتم که بعد که بازی دیدم پشیمون شدم اگر یادت باشه که سریهای اولی چراغ قرمز میشد و متاسفانه بازی هم تاخیر خورد و بعد 6 ماه دستگاه دار فانی ودا گفت .:d
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
Spam :
من که بازیش نکردم ! واسم آوردن قبول نکردم ! گفتم مرسی، Go to hell ... ! :d حیف خاطرات خوش گذشته نیاد . فکر کنم مقدار فروش هم که کرده همگی از دم رفیق رفقای کاپیتان پرایس بودن ! :)

CODfans :
نه بوجود میان ، و نه از بین میرن . بلکه از Call Of Duty به بازیهای دیگه منتقل میشن !

:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر