تجدید نظر کاواتا در مورد اکشن گرا شدن رزیدنت اویل

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
resident_evil_ps_vita.jpg


درود


"با نگاهی با بازخورد های کاربران در رابطه با دو بازی اخیر من تصمیم گرفتم که کمی در مورد دیدگاهم در مورد آن مسئله تجدید نظر کنم"

کاواتا در ضمن مصاحبه ای با Videogamer گفت : "اگه شما به برگردید و به رزیدنت اویل که سال گذشته عرضه شد نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که ما ایده های متنوعی را در آن عنوان داشتیم."
"من هنوز بر این باورم که به چالش کشیدن خودمان با آوردن عناصر جدید در بازی برای ما مهم است، تا بتوانیم آنها را تازه و در ارتباط با هم نگاه داریم."
در مورد تجدید نظر در خصوص اکشن شدن رزیدنت اویل پس از نتایج بدست آمده از رزیدنت اویل :عملیات راکون سیتی و رزیدنت اویل 6 آقای کاواتا گفت :
"با نگاهی با بازخورد های کاربران در رابطه با دو بازی اخیر من تصمیم گرفتم که کمی در مورد دیدگاهم در مورد آن مسئله تجدید نظر کنم هنوز فکر میکنم در مورد آوردن رزیدنت اویل رولیشنز بر روی کنسولها این در همان مقوله ای که در باره اش صحبت میکردم قرار میگیرد. بازی هم شامل المانهای رزیدنت اویل کلاسیک است و هم بعضی از عناصری که در بازیهای مدرن امروزی از آنها استفاده میشود. امیدوارم که این بازی هر دو طرف را راضی کند."
کاواتا معتقد است که تمرکز بیشتر بر روی وحشت و ترس راه حل مسئله است. او ادامه داد" رفتن به جلو مهمترین مورد برای من و آینده سری است.

"مهم نیست چه چیزی. ما همیشه بر روی ترس و وحشت به عنوان یک یاز ارکان مهم در سری تمرکز خواهیم کرد. این چیزی اسنت که من فکر میکنم تغییر ناپذیر است.
بازی رزیدنت اویل عملیات راکون سیتی اساسا به عنوام یک شوتر خالص در دنیای رزیدنت اویل ساخته شد .
من فکر میکنم که یک پتانسیل در بنیان بازی میتواند وجود داشته باشد فرضا اگه یک دنباله برای این بازی ساخته شود میتواند ترس و وحشتی که ما رزیدنت اویل را با آن شروع کردیم به درون بازی بازگرداند.این میتواند به عنوان راهی باشد که آن المانها را که ما تصور میکنیم باید در یک بازی کنار هم باشد را به بازی برگرداند."

در ماه مارج سال گذشته کاواتا به Gamasutra گفت "که احساس میکند رزیدنت اویل به تمرکز بر روی اکشن بیشتر در بازی نیاز دارد و رزیدنت اویل های اولیه نیاز دارند تا با اضافه کردن تغییراتی که در رزیدنت اویل های 4و 5 اعمال شد توسعه پیدا کنند.
رزیدنت اویل سرآغاز ماجرا بود و رزیدنت اویل 5 آن راه را ادامه داد و من فکر میکنم آن ایده آل بازارهای آمریکای شمالییست و ما نیاز داریم تا حرکتمان را دز آن جهت ادامه دهیم یک گام به جلو برداریم و در واقع یکی از دلایل ساخت رزیدنت اویل رولیشنز هم همین مورد است."

رزیدنت اویل 6 و عملیات راکون سیتی که به عنوان بازیهای که نسبت به عناوین اولیه بیشتر اکشن گرا بودند در نظر گرفته شده بودند در نزد هواداران بسیار ناچیز محسوب شدند و مورد انتقاد قرار گرفتند. پس از ناکامی در برآورده ساختن میزان فروش نزدیک به چیزی که کپکام پیش بینی آن را کرده بود ناشران مجبور شدند تا در مورد پیش بینی های مالی خود پس از عرضه تجدید نظر کنند.
کاواتا گفت ا"گر مردم محصولات ما را میخرند و بازی میکنند در نظر گرفتن خواسته های گیمر ها برای ما اهمیت دارد.
من فکر میکنم برای بازیهایمان ما همیشه باید در جایی که پتانسیل بازار به سمت آن کشش دارد تمرکز کنیم بنابراین بله از آوردن رزیدنت اویل رولیشنز بر روز کنسولها هدف ما اینست که این بازی در مقیاس بزرگتری ظاهر شود زیرا این بازی از 3DS به روی چهار پلتفرم می آید. هدف ما آن دسته از گیمر هایی است که هنوز این بازی را تجربه نکرده اند و این کاری است که ما نیاز داریم تا همواره به آن ادامه دهیم. "


☣Halvlid

 
آخرین ویرایش:

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
این یارو رو جمع کنید از کپکام، فکر کنم هیچکس دیگه تو کپکام نیست این زارت زارت میاد نظر میده . . .
من نوشته هاشو حتا نمیخونم (نظراتشو) اینقدر دری ورین! طرف فکر کرده یه RE6 ساخته الان ترکونده دیگه، اونم چی RE که حتا در اکشن بودنم هم گند زده بود.
همون Max Payne 3 از پایه گند زد به این سری رفت، گند زد به داستان، به جو، به فضا، به آهنگ، به گیم پلی، ولی هرچی که ازش در اومد تو حال و هوای جدیدی که داشت عالی بود . . .
این RE همینم نشد :|.
کلا این نسل بدترین نسل بود برای بییشتر آی پی های قدیمی ... شاید سری MGS و یه چندتا دیگه از آی پی های قدیمی خوب از آب دراومدن و تونستن موفقیت سال های گذشته رو تکرار کنند ولی اکثرا با مرور زمان تغییر کردن. این تغییرات هم متاسفانه همه منفی بود. از همون فوتبالش PES میتونی بگیری تا برسی به همین RE و Max Payne که واقعا اوج گند کاری سازنده های این دو عنوان بود.

مطمئن باش دیگه شاهکار های نسل پیش تکرار نخواهد شد! :|
 

Dr.Trax

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,054
به نظر من که RE6 واقعا شکست خورد.یک بازی که حتی اکشن قابل قبولی هم نداشت و پر بود از باگهای ریز و درشت و هوش مصنوعی بسیار ضعیفی داشت که اعصاب آدم رو خراب می کرد.کپکام متاسفانه نتونست حتی یک رزیدنت اویل اکشن در حد خوب هم بسازه! من نمی دونم کپکام داره به چی فکر میکنه چرا میاد یه آی پی بینظیر مثل رزیدنت ایول رو به گند می کشه تا باهاش پول بیشتری در بیاره؟! خب بازی اکشن میخوای بسازی یه آی پی جدید بده بیرون چرا گند میزنی به ایول؟؟!! در این مورد دیگه ادامه نمیدم چون اینقدر در این موارد بحث کردیم که خودم هم دیگه خسته شدم فقط میخوام اینو بگم که دوران رزیدنت ایول تموم نشده و هنوز هم میشه با ساختن یک جو و اتمسفر قوی به مانند رزیدنت های کلاسیک و حتی با همون زامبی های قدیمی ترس رو به دنیای گیم بازگرداند.اگر یه سری بازیهای اکشن از زامبی در بازیهاشون استفاده کردند و یا فیلمهای زیادی در مورد بازی ساخته شده دلیلی بر این نیست که دیگه زامبی ترسش رو از دست داده! ما در رزیدنت اویل های کلاسیک بیشتر از خود زامبی ترس نداشتیم بلکه اون جو و فضای دلهره آور بازی بود که ما رو در اغما قرار میداد!

یه چیزی میگم به کسی بر نخوره چون واقعا یک حقیقته

متاسفانه اگر این گیمرهای کم سن و سال نبودند کپکام هیچوقت به این سمت نمیرفت.گیمرهای جدید خیلی کم هوش و آبکی و ضعیف هستند و بیشتر اکشن پسند هستند تا اینکه طرفدار سبک مرموز فکری و ترسناکی به مانند رزیدنت ایول های کلاسیک باشند.98 درصد کسانی هم که از RE6 خوششون اومده همه بیشتر از 16 هفده سال ندارند و اصلا نمی تونند درک صحیحی از این بازی داشته باشند.یه پیغام واسه این افراد دارم خواهش میکنم گوش کنید تا کپکام دوباره واسه ما طرفداران واقعی و قدیمی رزیدنت ایول کلاسیک بازی محبوبمون رو با ترس کامل بسازه.

"دیگه سراغ بازی محبوب ما نرید و برین سراغ همون بازیهای اکشن خودتون که
مناسب سنتونه آخه شما رو چه به یک بازی اسم و رسم دار که با بازی کردنتون دارین گند میزنین به این سری و سایر بازیهای این سبک! "


به امید روزی که گیمرهای جدید امروزی هم به مانند قبل باهوش و با فکر باشند و به جای رفتن به سمت بازیهای شوتر به مانند ما عاشق سبک ترس واقعی با طعم رزیدنت ایولی باشند.

یا حق

ممنون رفیق! حرفت رو باید با طلا نوشت زد سر در بازی سنتر! :)
 

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
1,659
نام
Kasra


"با نگاهی با بازخورد های کاربران در رابطه با دو بازی اخیر من تصمیم گرفتم که کمی در مورد دیدگاهم در مورد آن مسئله تجدید نظر کنم"


بعد از این همه افتضاح تازه داره میگه یه کمی (slightly) باید تجدید نظر کنم!
 

SAEIDX360

کاربر سایت
Jun 17, 2008
392
نام
سعید
بعد از این همه افتضاح تازه داره میگه یه کمی (slightly) باید تجدید نظر کنم!
دیگه چطوری بگه گ.. خوردیم غلط کردیم سرمون به سنگ خورده?!!:-)
با پورت اویل جدید عملا ثابت کردن با حرفاشونم که یکی از رسمی ترین دست اندرکارای بازی اومده داره اعتراف میکنه!
دیگه چی میخایی بگه?!
اصا غلط کردمشونم نخاستیم!فقط یکم حرف عمل باشن به ریشه های اویل برگردن ما راضیم!;-)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر