تاریخ عرضه Devil may Cry مشخص شد + تایید نسخه PC + اطلاعات جدید از Kat

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
qje61u5h9zvpvrfqtbcj.jpg



خب بعد از گذشت حدود 2 سال از معرفی نسخه جدید سری بازی های Devil May Cry کاپکام امروز تاریخ عرضه این بازی رو اعلام کرد

طبق خبری که در اکانت توییتر و فیس بوک رسمی بازی قرار گرفته ریبوت سری Devil May Cry قرار است در تاریخ 15 ژانویه سال 2013 برای دو کنسول Xbox360 و PS3 عرضه شود ، همچنین در این خبر نسخه PC بازی تایید شده و قرار است مثل نسخه های قبلی سری با اختلافی چندین ماهه نسبت به نسخه های کنسولی در زمانی نامعلوم در سال 2013 عرضه شود

======================================================================

اطلاعات جدید از Kat

273581e0e752961dacf63920059483f9.jpg


کت قبلا یک فراری بوده که همون اوایل زندگیش به گروه ( The Order ) پیوسته ، کت یه پیشگو و مدیوم با استعداده که میتونه لیمبو و دنیای شیطون ها رو ببینه هرچند نمیتونه مثل دانته توی دنیایی شیطون ها تغییری ایجاد کنه .

کت دست راست رهبر The Order حساب میشه و حاضره جون خودش رو برای حفاظت از رهبرش بده ، کت حتی بعضی اوقات برای بدست آوردن اطلاعات از لیمبو حاضره خودش رو در معرض هرگونه خطری قرار بده

کت دید خاص و معصومانه ایی نسبت به دنیا داره ولی وقتی بحث در مورد دنیای شیطون ها و توانایی هایش باشه باید گفت که اون یه استاد ماهر در این زمینه است ، میشه گفت که کت در واقع چشم و گوش Order حساب میشه و وظیفه داره تا دانته رو در طی ماموریتش در لیمبو راهنمایی کنه

تصاویر جدید و با کیفیت از Kat

ca2206bbc1a6e67fce77bdb0ce1840f8.jpg


6868fd6195693ea9ce317ce1b3e59ade.jpg


bfd0472d467b8a877691e0309fa451f4.jpg


7f570e730b0cae12a8fae92ecbc7ce21.jpg


273581e0e752961dacf63920059483f9.jpg

منبع
 
آخرین ویرایش:
با دیدن این بازی به این نتیجه رسیدم که نینجا تئوری تونست dmc رو نجات بده

یا

کپکام عرضه ی ساخت dmc ('بهتر' که چه عرض کنم!) در همون حد 1 و 3 رو نداشت پس تصمیم گرفت از اول هرچی پل که کارکانان دهه ی قبل کپکام ساخته بودن رو خراب کنن، و یه چیز کاملا" جدید، در سطح توانایی (یا به عبارت بهتر ناتوانی!) خودشون بسازن و با بهره گیری از اسم dmc این گاو نیمه مرده رو دوباره بدوشن!
شما فکر کردی چون اسم ip هنوز زنده س؛ پس این یعنی نجات یافتن؟! :))
اگه این اسمش از دید شما نجات سری هست که من با شما حرفی ندارم. اگه فکر میکنین که اگه 2 سال پیش فرضا" به جای بازی ای به نام بایونتا در استودیو پلاتینوم گیمز؛ یه دویل می کرای ساخته میشد که از این محصول فاخر NT بهتر نمیشد، بازم من با شما حرفی ندارم. شما میتونی تا دلت میخواد منتظر باشی و با شادی و خوشحالی به غارت کپکام بخندی و تا آخر عمرتون کاراکترایی مثل ترش و ورجیل و باس هایی مثل nelo angelo و آرکام و سربروس ، کات سین هایی مثل سقوط از برج و لوکیشن هایی مثل temenigru رو بریزی دور، بشینی به یه بنگی با فرشته هایی که ف*حشه وار دوره ش کردن زل بزنی که تو یه شهر فضایی با یه آهنگ الکترو-هیپ هاپ مشغول سیگار کشیدنه ...

پ.ن : البته بنده رو عفو کنید که یه موقع به شما دانته شناسان! و دی ام سی بازان قهار که از سر و روتون معلومات و نوستالژی های دویلی میباره اسائه ی ادب کردم. من نمیدونستم که من پاپتی چون اینجا زیاد پست ندارم و راجع به dmc زیاد تاپیک نزدم و خودمو فن جلوه ندادم، اول باید به دست بوسی جماعتی میومدم که میگن nt دویل رو نجات داد!!!!!!!!! شرمنده ام!

پ.ن 2 : بالاخره این بازی میاد ;)
 
آخرین ویرایش:
@ redder

واقعا ببخشید که ما از DmC حمایت میکنیم ، اصلا نمیدونم برای این جرممون چطوری باید از شما عذرخواهی کنم ، هرچند ما یه مشت بچه اییم که چیزی از DMC حالیمون نمیشه و فقط اومدیم خودمون رو جای DMC بازهای حرفه ایی مثل شما جا زدیم !!! اصلا از الان تصمیم گرفتم دست از این حرکات زشتم بردارم و دیگه تاپیکی در مورد بازی ایجاد نکنم تا یه وقت به شما برنخوره

ویرایش : برم نام کاربریم رو هم تغییر بدم که دستم رو شد!!!! دیگه همه فهمیدن از همون 4 سال پیش قصد داشتم خودم رو DMC باز نشون بدم تا 4 سال بعد وقتی خبر های DmC اومد ازش حمایت کنم
 
Dante Never Cry @ :
به نظر من دلیل این که کپکام بازی رو ریبوت کرد "بمبست گیم پلی" ـی بود که برای بازی بوجود اومده بود تو نسخه 4 ـم .
نسخه 2 که هیچی ! اما واقعا گیم پلی نسخه 4 ـم از 3 و 1 ضعیف تره .
کلی سناریو میشه توی پلات DMC یک ~ چهار نوشت . چه لزومی داشت که داستان بازنویسی (ریبوت) شه ؟! :|این"دقیقا" همون خریت کپکامه .
 
Dante Never Cry @ :
به نظر من دلیل این که کپکام بازی رو ریبوت کرد "بمبست گیم پلی" ـی بود که برای بازی بوجود اومده بود تو نسخه 4 ـم .
نسخه 2 که هیچی ! اما واقعا گیم پلی نسخه 4 ـم از 3 و 1 ضعیف تره .
کلی سناریو میشه توی پلات DMC یک ~ چهار نوشت . چه لزومی داشت که داستان بازنویسی (ریبوت) شه ؟! :|این"دقیقا" همون خریت کپکامه .

کیوان قبول دارم که گیم پلی DMC 4 اصلا بالانس نبود ولی نمیشه گفت به بن بست رسیده بود

کاپکام توی DMC4 اومد Devil Arm رو معرفی کرد که خیلی هم ازش استقبال شد ، علاوه بر اون پاندورا 666 هم خیلی سلاح جالبی بود و اگه کاپکام روش بیشتر کار میکرد میتونست یکی از بهترین Fire Arm های کل سری بشه ، ولی مشکل اصلی همون خستگی بیش از حد Itsuno-San و تیمی بود که داشتن روی بازی کار میکردن

خب بعد از 7 سال کار کردن روی یک سری دیگه ایده هاشون درواقع تموم شده بود و برای همین DMC4 یه بازی نیمه تموم بود ( توی همه بخش ها ، هم گیم پلی هم داستان ، حتی توی طراحی مراحل ، همونطوری که دیدیم بازی علنا نصفه و نیمه بود و همه مراحل رو باید دوبار میرفتی )

اما داستان بازی ، نمیگم نمیشد داستان رو نجات داد چون واقعا داستان بازی هنوز جای کار داشت ولی کاپکام متاسفانه نخواست زحمت زیادی به خودش بده و ترجیح داد کلا داستان رو از اول ریبوت کنه ، باور کن اگه داستان DMC5 رو میداد دست NT و خودش رو گیم پلی بازی کار میکرد میتونستن سری رو به دوران اوجش برگردونند ولی همونطوری که قبلا هم گفتم کاپکام نخواست به خودش زحمت بده

==========================================

پ.ن : یکی از نکات جالب در مورد NT اینه که به کوچیک ترین جزییات هم اهمیت میده ، هنوز نمیدونیم گیم پلی بازی چطوری از آب در میاد ولی مطمئنم داستان بازی فوق العاده میشه ، این مطلب توی ویکی DMC قرار گرفته و خیلی جالبه ، نوشته که NT اسم Kat رو از کجا الهام گرفته

Kat is short for Catherine and is also the name of St. Catherine of Alexandria, a Christian martyr who converted thousands to Christianity. Her final attempt was during a visit to the Roman emperor Maxentius when she attempted to convert him to Christianity, even converting several pagan debators in the process. A furious Maxentius then ordered Catherine to be executed on a spiked breaking wheel. However, the wheel was miracously destroyed and Maxentius beheaded her. After death, her remains were carried by angels to Mt. Sinai.
 
آخرین ویرایش:
سهیل مگه من گفتم گیم پلی بیونتا اشکال داره ؟! :-/:d

داستان ، شخصیت پردازی و طراحی مراحل DMC4 خیلی اشکال داشت هرچند که گیم پلی بازی خیلی خوب کار شده بود ( برای یه بازیی که نسبتا اول نسل منتشر میشد خیلی خوب بود ) ولی با این وجود بازی کم فروخت و نمرات متوسطی گرفت ( به عنوان نسخه چهارم از یه سری معروف این نمرات و میزان فروش براش کم بود )

کاپکام اومد بررسی کرد تا ببینه چه چیزی باعث موفق نشدن بازی شده ، گیم پلی بازی که اون زمان اصلا رقیب نداشت ، پس اشکال از گیم پلی نبود ، کاپکام متوجه شد که داستان بازی بیش از اندازه .... کسل کننده (؟) و چیپ کار شده !!! پس به این نتیجه رسید که باید نسخه بعدی توی زمینه شخصیت پردازی و داستان خیلی بهتر از این باشه

از طرفی تیم سازنده DMC های قبلی کاملا معلوم بود که علاقه ایی به کار کردن روی یه نسخه جدید از Devil May Cry رو ندارن ( حدود 7 یا 6 سال بود که داشتن فقط روی سری DMC کار میکردن ) و میخوان کار جدیدی رو انجام بدن ( Dragon's Dogma )

کاپکام به این نتیجه رسید که بازی رو باید بده به یه استدیویی خارجی ( External ) ، استدیویی که بتونه داستان بازی رو از اول بیان کنه ، یه استدیویی که توی بازی های قبلیش دراین زمینه موفق بوده باشه و بازی هاش از داستانی غنی و جامع برخورد بوده باشند ، استدویی که قبلا روی عنوان های HnS کار کرده باشه .

بعد از بررسی کردن استدیو های مختلف کاپکام به این نتیجه رسید که بازی رو بده به NT و برای اینکه مطمئن بشه گیم پلی بازی کیفیت خودش رو حفط میکنه خودشون هم از نزدیک روی ساخت بازی نظارت داشته باشند

بازی های قبلی NT هرچقدر توی بخش داستانی خوب عمل کردن ولی گیم پلی ساده و تکراریی داشتن که دلیل فروش کمشون هم همین بوده ، برای همینه که کاپکام هدفش رقابت با بیونتا نیست چون میدونه NT نمیتونه یه همچین گیم پلی ایی رو بسازه ، بجاش کاپکام میخواد بهترین Devil May Cry رو توی کل سری بسازه و در واقع با خودش رقابت کنه


علي جون تو اول تكليف خودتو روشن كن بعد بيا بحث كنيم.فن اصلي و قديمي DMC اولين خواسته اش از بازي محبوبش چيه؟:-":-?

من اتفاقا چند روز پيش داشتم DMC 1 رو دوباره تو كالكشن بازي ميكردم كاملا اون زمان هم مشخص بود بازي داستان و شخصيت پردازي به خصوصي نداشت(در مقايسه با بزرگان) و هسته اي اصلي اون گيم پلي بازي بود.يعني هيچ DMC فني خواسته ي اولش داستان نيست.OK?

بحث سر DMC هستش نه MGS بگيم داستان ميخايم.
 
همونطوری که دیدیم بازی علنا نصفه و نیمه بود و همه مراحل رو باید دوبار میرفتی )

اما داستان بازی ، نمیگم نمیشد داستان رو نجات داد چون واقعا داستان بازی هنوز جای کار داشت ولی کاپکام متاسفانه نخواست زحمت زیادی به خودش بده و ترجیح داد کلا داستان رو از اول ریبوت کنه
کاری به چیز دیگه نداشته باش ، فقط این رو به من بگو :
مگه DMC های قبلی هم اینطوری نبود که از یه محیط بایستی چندین و چند بار در مراحل مختلف عبور میکردی ؟:| اصلا این یجور امضای پای DMC هست ...
و این که به نظرت کدوم سخت تره ؟
اول ؛ شما بدون هیچ بک گراندی بیای یه پلات داستانی خلق کنی ، یه دنیای جدید ، شخصیت های جدید ، کلا همه چیز جدید رو بیای خلق کنی از نو؟ یا نه ، یه سری اتفاق افتاده ، شما کلی اطلاعات و شخصیت و روابط خلق شده داری ، حالا بیای توی این دایره یه داستان جدید بنویسی ... ؟
اصلا قضیه داستان نیست ...
 
علي جون تو اول تكليف خودتو روشن كن بعد بيا بحث كنيم.فن اصلي و قديمي DMC اولين خواسته اش از بازي محبوبش چيه؟:-":-?

من اتفاقا چند روز پيش داشتم DMC 1 رو دوباره تو كالكشن بازي ميكردم كاملا اون زمان هم مشخص بود بازي داستان و شخصيت پردازي به خصوصي نداشت(در مقايسه با بزرگان) و هسته اي اصلي اون گيم پلي بازي بود.يعني هيچ DMC فني خواسته ي اولش داستان نيست.OK?

بحث سر DMC هستش نه MGS بگيم داستان ميخايم.

سهیل اینجا بحث سر کاپکام و دلیل کم فروختن بازیه ، وگرنه همه DMC فن ها مهمترین بخش براشون گیم پلی بازیه ، کاپکام مشکل رو توی داستان بازی دید و به نظرش داستان احتیاج به تغییر اساسی داشت ، برای همین بازی رو داد به NT تا ریبوت کنه

البته ناگفته نماند که DMC1 اشارات خیلی قشنگی به خدا و فرشته ها داشت که متاسفانه توی نسخه های بعدی این موضوعات کم رنگ تر شد
کاری به چیز دیگه نداشته باش ، فقط این رو به من بگو :
مگه DMC های قبلی هم اینطوری نبود که از یه محیط بایستی چندین و چند بار در مراحل مختلف عبور میکردی ؟:| اصلا این یجور امضای پای DMC هست ...
و این که به نظرت کدوم سخت تره ؟
اول ؛ شما بدون هیچ بک گراندی بیای یه پلات داستانی خلق کنی ، یه دنیای جدید ، شخصیت های جدید ، کلا همه چیز جدید رو بیای خلق کنی از نو؟ یا نه ، یه سری اتفاق افتاده ، شما کلی اطلاعات و شخصیت و روابط خلق شده داری ، حالا بیای توی این دایره یه داستان جدید بنویسی ... ؟
اصلا قضیه داستان نیست ...

درسته توی نسخه های قبلی هم همچین چیزی بود ولی اینجا قضیه فرق داشت

توی DMC 1 که هر سری باید کارهای مختلفی انجام میدادی و این بخش ها تقریبا کوتاه هم بودن ( کلا DMC1 کوتاه تر از بقیه بود )

DMC 3 هم درسته که یه همچین بخش های تکراری ایی داشت اما لااقل محیط کمی عوض شده بود و این یه ذره از حس تکرار بازی کم میکرد ، ولی توی DMC4 علنا نصف بازی رو باید دوباره با دانته میرفتی که خیلی کسل کننده میشد ( مخصوصا برای بازی کردن دفعات دوم و سوم )

خب اگه میخواستن توی همین خط داستانی بازی بسازن باید به سوالات نسخه های قبلی پاسخ میدادن و به نظرم کاپکام جوابی برای سوالاتی که ایجاد کرده بود نداشت ، مثلا چه بلایی سر ورجیل اومد ؟! نرو واقعا کیه و چرا خون اسپاردا توی رگ هاشه ؟! چرا یاماتو شکسته بود ؟! اسپاردا کجاست ؟! آیا طبق گفته DMC1 مرده یا اینکه بر اساس نسخه های بعدی فقط گم شده و معلوم نیست کجاست ؟! اینا فقط بخشی از سوالاتی بود که کاپکام بدون جواب گذاشته

الان NT داره از همون شخصیت ها و داستانشون استفاده میکنه ولی میتونه هر تغییری دلش خواست توشون ایجاد کنه و نیازی نیست نگران جواب دادن به سوالات نسخه قبلی باشه ( این ایده کاپکام بوده )
 
[FONT=&quot]
[/FONT]

[FONT=&quot]اما داستان بازی ، نمیگم نمیشد داستان رو نجات داد چون واقعا داستان بازی هنوز جای کار داشت ولی کاپکام متاسفانه نخواست زحمت زیادی به خودش بده و ترجیح داد کلا داستان رو از اول ریبوت کنه ، باور کن اگه داستان[/FONT][FONT=&quot] DMC5 [/FONT][FONT=&quot]رو میداد دست[/FONT][FONT=&quot] NT [/FONT][FONT=&quot]و خودش رو گیم پلی بازی کار میکرد میتونستن سری رو به دوران اوجش برگردونند ولی همونطوری که قبلا هم گفتم کاپکام نخواست به خودش زحمت بده[/FONT][FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]

[FONT=&quot]اتفاقا به نظر من بهترین کاری که کپکام می تونست انجام بده، همین ریبوت کردن بازی بود[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]بک گراند داستانی که این سری دارد، شاید از نظر بیان داستان قابلیت مانور زیادی داشته باشد، ولی فراموش نکنیم المانی که پیشبرنده ی داستان در مفهوم کلی[/FONT][FONT=&quot]( [/FONT][FONT=&quot]یعنی چه در مورد بازی، چه فیلم، چه کتاب[/FONT][FONT=&quot]) [/FONT][FONT=&quot]است، شخصیت هایِ داستان است[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]و این شخصیت ها در این سری به گونه ای طراحی نشده اند که توانایی پیشبردن داستان تا بیش از دو نسخه را داشته باشند[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]و بعد از نهایت دو نسخه، عملا به ورطه ی تکرار می افتند و تبدیل به یک تیپ می شوند[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]دانته، نیمه شیطانی که خویِ انسانی اش بر خون شیطانی اش غلبه دارد[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]خانواده اش را از همان ابتدا از دست می دهد، اما ناگهان در تقابل با برادری قرار می گیرد که فکر می کند سال ها پیش وی را از دست داده است[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]تقابل این دو برادر با هم و مسئله ای که در پس آن برای دانته مطرح می شود[/FONT][FONT=&quot]: « [/FONT][FONT=&quot]آیا انسانیت به این معناست که فرد از تخم و ترکه دو انسان باشد و یا چیزی که [/FONT][FONT=&quot]«[/FONT][FONT=&quot]انسانیت نامیده می شود[/FONT][FONT=&quot]» [/FONT][FONT=&quot]در گرو داشتن قلبی است که احساس می کند؟ [/FONT][FONT=&quot]»[/FONT][FONT=&quot]، حقیقت این است که شخصیت دانته قابلیت پرداخت مناسبی دارد، اما سوالی که مطرح می شه[/FONT][FONT=&quot]: « [/FONT][FONT=&quot]تا کجا؟ تا کی؟ [/FONT][FONT=&quot]» [/FONT][FONT=&quot]اگر این فرد به پاسخ دغدغه هایش برسد، چی از این شخصیت باقی می ماند؟[/FONT][FONT=&quot][/FONT]

[FONT=&quot]مشکل این سری از همین جا آغاز می شود، نمود اولیه این مشکل در شماره دوم سری خودش را نشون داد، یعنی جایی که دانته در تقابل با برادرش قرار نمی گیره[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]در نسخه ی سوم دانته تقریبا به جواب تمام سوال هاش می رسه و ضعف اصلی در نسخه چهارم نمود پیدا می کنه[/FONT][FONT=&quot].[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]برخلاف نظر اکثریت دوستان، من فکر می کنم که[/FONT][FONT=&quot] ،dmc4 [/FONT][FONT=&quot]با توجه به متریالِ موجود، داستان چندان بدی نداره، در واقع داستان بازی می تونست خیلی خیلی بدتر از این باشه[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]مهم ترین نکته ی بازی، نِرو است[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]شخصیتی که به نظر من خوب کار شد[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]در واقع سناریو نویسان بازی خیلی خوب متوجه این نکته شدند که این دانته، دیگر از نظر شخصیتی به آن اندازه قوی نیست که از عهده گشایش یک داستان بربیاد[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]برایِ همین هم هوشمندانه نرو به مخاطب معرفی می شه، شخصیتی که بر خلاف دانته دغدغه داره و مخاطب باهاش می تونه همراه بشه[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]ضعف اصلی داستان زمانی نمود پیدا می کنه که دانته وارد ماجرا می شه و تا انتهای داستان عملا ما با یک تیپ طرفیم و این تیپ هیچ گاه شخصیتی نمی شه، چون پیچیدگی هایِ لازم برایِ شخصیت شدن رو نداره[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]خلاصه ی مطلب این که، این نرو هست که داستان را از نظز شخصیت پردازی سرپا نگه می داره[/FONT][FONT=&quot].[/FONT]


[FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]من فکر می کنم که ریبوت بازی و دادن بازی دست NT[/FONT][FONT=&quot] [/FONT]کار کاملا درستی بوده، چون این دانته ی بی دغدغه، دیگر توانایی به دوش کشیدن بار سنگین پیشبردِ یک داستان را نداره و من خیلی بعید می دونم که طرفداران بازی، نِرو را به عنوان شخصیت اصلی این سری قبول کنند، چرا که بر خلاف این دانته، پیچیدگی هایِ لازم برایِ شخصیت شدن رو داره و سوال هایِ جواب داده نشده زیادی درباره اش وجود داره، که به راحتی می تونه مقدمه ای برای شکل گیری یه داستان کامل با محوریت نِرو باشه.


[FONT=&quot][/FONT]
 
@ cloud_strif
هوشمندانه نرو به مخاطب معرفی می شه، شخصیتی که بر خلاف دانته دغدغه داره و مخاطب باهاش می تونه همراه بشه. ضعف اصلی داستان زمانی نمود پیدا می کنه که دانته وارد ماجرا می شه و تا انتهای داستان عملا ما با یک تیپ طرفیم و این تیپ هیچ گاه شخصیتی نمی شه، چون پیچیدگی هایِ لازم برایِ شخصیت شدن رو نداره. خلاصه ی مطلب این که، این نرو هست که داستان را از نظز شخصیت پردازی سرپا نگه می داره.
ببخشید ولی وجود خود نرو که باعث بوجود آمدن خیلی از مجهولات داستانی شد!... هنوز گذشته نرو مشخص نبود و تازه تو جریان داستان به قسمتهای مبهم هم اضافه کرد ... مثل همون یاماتو شکسته
 
ببخشید ولی وجود خود نرو که باعث بوجود آمدن خیلی از مجهولات داستانی شد!... هنوز گذشته نرو مشخص نبود و تازه تو جریان داستان به قسمتهای مبهم هم اضافه کرد ... مثل همون یاماتو شکسته

بله موافقم، منم در انتهایِ پستم دقیقا به همین مسئله اشاره کردم... و این مورد ابدا در تعارض با حرفی که من زدم نیست. نرو از نظر پرداخت شخصیتی، خوب بود.من ِ مخاطب، نرو رو در حد خودش می فهمیدمش و باهاش همزاد پنداری می کردم. حداقلش این بود که باعث می شد بازی را دنبال کنم و جالب تر این که، حضور دانته هم بیشتر به خاطر وجود نرو در داستان بود. همون طور که شما گفتید و دوستِ عزیزمون در پست 67 تاپیک اشاره کردن، در مورد این شخصیت مجهولات و سوالات بسیاری وجود داره، سوالاتی که باعث می شه این شخصیت پتانسیل این رو پیدا کنه که به تنهایی بار داستانی مجزایی را به دوش بکشه. باز تاکیدم می کنم این موارد نقض کننده ی حرفی که من درباره ی نرو زدم، نیست.
 
نمیخوام به نرو و هوادارش توهین کنم و فقط دارم نظرم رو میگم

@ cloud_strif

شخصیت پردازی نرو در واقع یه کپی از دانته بود : شباهت ظاهری ، بیخیال بودن ، مغرور بودن ، هر دو وارث اسپاردا بودن و هردوتاشون بخش های شیطانی داشتن

تنها تفاوت نرو با دانته همین عشقش برای Kyrie بود که اون هم به بدترین شکل ممکن توی داستان بهش پرداخته شده بود ، علاوه بر اون خود نرو اصلا یه اشکال توی داستان به وجود میاره !!! نویسنده DMC4 میاد میگه نرو پسر ورجیله ولی ورجیل که توی سن 18 سالگی میره به دنیایی شیطون ها و اسیر موندوس میشه پس چطوری امکان داره نرو پسرش باشه ؟!

به نظرم منم نباید داستان بازی فقط در مورد دانته باشه ولی نرو شخصیت مناسبی برای این نیست که بخواییم یه بازی کامل رو بدیم بهش ( هنوز خیلی بهش پرداخته نشده و خیلی از DMC بازا بهش اهمیت نمیدن ) ، ولی بجاش کاپکام میتونست یه نسخه مخصوص ورجیل بسازه !!! یا حتی یه نسخه با محوریت اسپاردا !!!
 
نظر من، نیازی به ریبوت اصلا و ابدا نبود. 100 مدل دیگه میتونستند در بیارن. یعنی معدود بازیهایی هستند که رسما به بن بست میخورن مثل Tomb Raider و دیگه به حد مرگ خسته کننده و یک نواخت میشن. اونجاس که ریبوت لازم میشه. ریبوت DMC بیشتر شبیه پاک کردن صورت مسئله واسه کپکام بودش. پول و محبوبیت توی غرب، به چالش ساختن یه DMC درست حسابی رو خیلی راحت ترجیح داد.
شخصیت پردازی نرو در واقع یه کپی از دانته بود : شباهت ظاهری ، بیخیال بودن ، مغرور بودن ، هر دو وارث اسپاردا بودن و هردوتاشون بخش های شیطانی داشتن
یه نکته بزرگ رو علی جا انداختی به نظرم. از نظر من نیرو، کاملا مخالف دانته اس. نیرو چجوریه؟ یه شخصیت کاملا انفجاری و عصبی. درسته خونسرد و coolـه اکثر مواقع. ولی اعصبانیت و خشم رو میشه دید راحت. برعکس دانته همه جوره خونسرد و خنثی ـه. این مو سفید بیشتر منظور رابطه با شیطانه به نظرم تا اینکه صرفا بخوان شبیهش در بیارن. این البته نظر منه.
 
نظر من، نیازی به ریبوت اصلا و ابدا نبود. 100 مدل دیگه میتونستند در بیارن. یعنی معدود بازیهایی هستند که رسما به بن بست میخورن مثل Tomb Raider و دیگه به حد مرگ خسته کننده و یک نواخت میشن. اونجاس که ریبوت لازم میشه. ریبوت DMC بیشتر شبیه پاک کردن صورت مسئله واسه کپکام بودش. پول و محبوبیت توی غرب، به چالش ساختن یه DMC درست حسابی رو خیلی راحت ترجیح داد.

یه نکته بزرگ رو علی جا انداختی به نظرم. از نظر من نیرو، کاملا مخالف دانته اس. نیرو چجوریه؟ یه شخصیت کاملا انفجاری و عصبی. درسته خونسرد و coolـه اکثر مواقع. ولی اعصبانیت و خشم رو میشه دید راحت. برعکس دانته همه جوره خونسرد و خنثی ـه. این مو سفید بیشتر منظور رابطه با شیطانه به نظرم تا اینکه صرفا بخوان شبیهش در بیارن. این البته نظر منه.

همونطوری که گفتم کاپکام نخواست به خودش زحمت بده و برای همین بازی رو ریبوت کرد ، تازه خبر جدیدی هم اومده که نشون میده کاپکام از همین الان داره روی نسخه بعدی DMC کار میکنه ، Capcom aims for more Devil May Cry in 2015 - GameSpot.com
خب اون خشمش بخاطر همون عشقشه که توی پستم بهش اشاره کردم دیگه شهاب :دی کلا اگه Kyrie رو حذف کنی نرو تبدیل میشه به دانته !!!

البته توی خبر دقیقا گفته نشده که این نسخه ایی که کاپکام داره روش کار میکنه و میخواد توی سال 2015 عرضه اش کنه مربوط به کدوم سریه ، شاید DMC5 باشه شاید هم DmC2 !!!
 
آخرین ویرایش:
خب اون خشمش بخاطر همون عشقشه که توی پستم بهش اشاره کردم دیگه شهاب :biggrin1: کلا اگه Kyrie رو حذف کنی نرو تبدیل میشه به دانته !!!
آره خب. ولی کل شما بزنی در گوش نیرو، تیکه تیکه ات میکنه. بزنی در گوش دانته میخنده بهت ولی :دی! یعنی یه جورایی خشم همه جوره توی نیرو هست در حالی که دانته کلا یه حال دیگه اس ( نسخه چهارم ) :دی.
 
آره خب. ولی کل شما بزنی در گوش نیرو، تیکه تیکه ات میکنه. بزنی در گوش دانته میخنده بهت ولی :دی! یعنی یه جورایی خشم همه جوره توی نیرو هست در حالی که دانته کلا یه حال دیگه اس ( نسخه چهارم ) :دی.

دانته نسخه چهار فکر کن کل مدت Drunk بود :دی اصلا هرچی میشد خنده از روی لبش نمیوفتاد :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or