1-ترجمه اون چیزی که بالا نوشته اصلا اون نیست
2- SSOA نداره به دلیل این که بازی کردم میدونم و چشم دارم اگه حرف من رو باور نمیکینی لا اقل یکبار همون مقاله DF رو که هزار با ر بهش استناد میکنی کامل بخون توش هست این موضوع پاراگراف 8 خط 8
. Curiously though, screen-space ambient occlusion (SSAO) - a subtle, but well implemented effect in Reach is seemingly gone in Halo 4,
در کل من نظرم رو دادم راجع به تاپیک و Im done
معنیه این جمله اصلا اون نیست که همون دوتا بازی هم ازش بالاتر هستند ! اخرش گفته بالاخره 360 یه بازی را به ارمغان اورده خب این طبیعیه که 2 سالی بود ps3 از این حیس بالاتر بوده .
نظر شخصی که خب منم گیر نمیدم نظرت هست ولی تو اومدی نظر منو نقل قول کردی ! خیلی بازی ها خیلی از تکنیکها را ندارند از کیلزون بگیر تا انچارتد 3 وکیرز 3 و هیلو 4 یه پاره تکنیک ها دارند که شاید بازیه دیگه نداشته باشه این یه حقیقته ولی در کل اون image quality که یه بازی بوجود میاره مهمه .
خود DF هم اومده بازی را میگه به صورت خیلی نزدیک نه کاملا شبیه نسل بعده ! و بازی را گفته سراسر این کیفیت را نگه میداره . خیلی سایتها بودند که بازی را شبیه نسل بعد میدونند یعنی خدایی اینها همشون جوگیر شدند ؟ اصلا خود من این که بازی شبیه نسله بعده را نظر ندارم و میگم فقط از نظرم بهترین گرافیک کنسولیه . ولی خب اگر به منابع باشه و براشون احترام میزارید باید قبول کنید
در مورد SSAO به چشمم نخورده بود .
آخرین ویرایش: