عزیزم برای چی کشش میدی ؟! الان چندین ساله سایتها بر طبق روالی که گفتم گرافیک بازی را انتخاب میکنند !بالا هم توضیح دادند ما هنری و بصری داریم تا هنری و بصری ! یه گرافیک هنر و بصری ممکنه با افکتهای کم حجم تر به وجود بیاد .مثلا اینو در نظر بگیر تو داری تو یه بازی به دوربرت نگاه میکنی و میبینی که در چشم اندازی که قرار داری از نورپردازیهای چشم نواز استفاده شده ! تا اینجا یادت نگه دار ! خب این نورپردازی میتونه کاملا تکنیکی باشه یا نباشه مثلا اون نورپردازی میتونه کاملا حجمی و داینامیک باشه که بار تکنیکی را خیلی بالا میبره و یا اون نورپردازی میتونه کاملا به صورت لاینهای دوبعدی طراحی شده باشه و داینامیک هم نباشه .
یا مثلا تو توی چشم اندازی که قرار داری میتونی سخره های دور را ببینی و خیلی هم هنری و چشم نواز طراحی شده باشند ! خب همین سخره ها میتونه کاملا دوبعدی طراحی شده باشند یا این سخره ها میتونه کاملا 3D طراحی شده باشند و...........
با مثال هایی که زدم میبینی که در دو حالت گرافیک بصریه و هنری تو وجود داره ولی یکی تکنیکی هست یکی نیست .
وقتی میگیم سایتها گرافیکی را انتخاب میکنند گرافیک بصری را میزارن کنار گرافیک تکنیکی و گرافیک برتر سال را انتخاب میکنند !
من دیگه چطوری بخوام توضیح بدم ؟
اقا تو یه لطفی کن اینا را همش را یه جا و باهم فاکتور بگیر و گرافیک برتر را انتخاب کن !