بهترین گرافیک کنسولی سال 2012

به نظر شما کدامیک بهترین گرافیک خواهد بود ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    309
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
خب، مثل این که دیر رسیدم :دی

خواستم " کسب عنوان برترین گرافیک توسط Halo 4 " را به تمام طرفداران تبریک بگم.

نکته جالب این جاست که پس از چند سال، یکی از انحصاری های Xbox 360 بهترین گرافیک شده.

چون سال 2011 بازی Uncharted و 2010 عنوان God of War III توانسته بودن، این عنوان را کسب کنند :دی
 
لازم نیست چیزی عوض بشه :دی بهترین گرافیک نسل که Halo 4 هست، این که من بحثی روش ندارم، حالا شما دوست داشتی قبول نکن :دی بهترین شوتر تاریخ هم نسخه اول Halo هست (البته طبق همون منبعی که Halo 4 میشه Epic Fail!)، اینم بحثی روش نیست :دی

image.php
مگه دوست داشتنیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من خودم هیلو 4 رو بازی کردم . به جرات میتونم بگم مهمترین نکته بازی صرفا گرافیکش بود روی 360 .
اگر کلمه نسل رو به کار میبرید کلی بازی میاد وسط به خصوص روی پلتفرم PC کاملا از هیلو 4 بالاترند.
اما اگه روی کنسول منظورت هست بازم نمیشه گفت بهترین هستش . جز بهترین ها تا اینجا بوده
اما راجب گیم پلی : یعنی متا گذاشتن رو هم دیگه اباد کردید شما ها. یه بار میگید قابل قبول یه بار میگید قابل قبول نیست ( کلا هر جا که به نظرتون نزدیک باشه استفاده میکنید)
اون شماره 1 هم اون زمان خیلی خوب بود و چون یه چیز نو بود تونست همچین امتیاز هایی رو بگیره . مسلما الان مقیاس کردن اون با بازی هایی که تو یه زمان دیگه و با شرایط کاملا متفاوت عرضه شدند کار بسیار سطحی و بی منطقی هست که بارها شاهد هستیم تو این فروم.
بالا بودن اون امتیاز این رو میگه که تو اون دوره زمانی از بقیه باز های هم رده بنا به نقد منتقدان خیلی بهتر بوده .
 
من خودم هیلو 4 رو بازی کردم . به جرات میتونم بگم مهمترین نکته بازی صرفا گرافیکش بود روی 360 .
اگر کلمه نسل رو به کار میبرید کلی بازی میاد وسط به خصوص روی پلتفرم PC کاملا از هیلو 4 بالاترند.
اما اگه روی کنسول منظورت هست بازم نمیشه گفت بهترین هستش . جز بهترین ها تا اینجا بوده
این نظر شما هست، منم نظرم اینه که بازی بهترین گرافیک کنسولی این نسل هست.
اما راجب گیم پلی : یعنی متا گذاشتن رو هم دیگه اباد کردید شما ها. یه بار میگید قابل قبول یه بار میگید قابل قبول نیست ( کلا هر جا که به نظرتون نزدیک باشه استفاده میکنید)
شما لطف کن جایی که من گفتم متا قبول نیست رو نشون بدم، دقیقا یه پست بیار که من گفته باشم متا قابل قبول نیست. این که بقیه چی گفتن به من ربطی نداره اگه چیزی در مورد حرف های من دارید بسم اله!
اون شماره 1 هم اون زمان خیلی خوب بود و چون یه چیز نو بود تونست همچین امتیاز هایی رو بگیره . مسلما الان مقیاس کردن اون با بازی هایی که تو یه زمان دیگه و با شرایط کاملا متفاوت عرضه شدند کار بسیار سطحی و بی منطقی هست که بارها شاهد هستیم تو این فروم.
بالا بودن اون امتیاز این رو میگه که تو اون دوره زمانی از بقیه باز های هم رده بنا به نقد منتقدان خیلی بهتر بوده .
دیدگاهتون نسبت به متا خیلی جالبه :دی اینجوری باشه منم واسه هر بازی که دوست داشته باشم یه دیدگاه اختراع میکنم و هر جوری هم دوست داشتم برداشت میکنم :دی امتیاز یه چیز ثابته، امتیاز Halo: CE هم 97 بوده و یه چیز کاملا واضح هست قضیه. البته این موضوع ربطی به این تاپیک نداره ولی چون بحثش باز شد گفتم :دی
محمد یعنی میخوای بگی بالاتر از HL2 قرار میگیره؟:-/:d
از نظر من، بله :دی
==
من دیگه صحبتی در مورد امتیاز Halo: CE ندارم چون ربطی به بحث تاپیک نداره، فقط نظرم رو در قبال حرفهای یکی از دوستان گفتم :دی
 
آخرین ویرایش:
این نظر شما هست، منم نظرم اینه که بازی بهترین گرافیک کنسولی این نسل هست.

شما لطف کن جایی که من گفتم متا قبول نیست رو نشون بدم، دقیقا یه پست بیار که من گفته باشم متا قابل قبول نیست. این که بقیه چی گفتن به من ربطی نداره اگه چیزی در مورد حرف های من دارید بسم اله!

دیدگاهتون نسبت به متا خیلی جالبه :دی اینجوری باشه منم واسه هر بازی که دوست داشته باشم یه دیدگاه اختراع میکنم و هر جوری هم دوست داشتم برداشت میکنم :دی امتیاز یه چیز ثابته، امتیاز Halo: CE هم 97 بوده و یه چیز کاملا واضح هست قضیه. البته این موضوع ربطی به این تاپیک نداره ولی چون بحثش باز شد گفتم :دی

از نظر من، بله :دی
من کلا جوابم رو گرفتم با منطق شما!
این دیدگاه من نسبت به متا هم خیلی جالب بود . من دیدگاه اختراع نکردم حرف شما مثل این میمونه کلا همچی ثابته برای همه بازی ها در همه دور ها . و متا هم یه دستگاه که از این ور بازی رو میندازی توش و براساس یه یه سری استاندارد ثابت نمره بازی میاد بیرون ! مسلمه که الان سطح توقع و سخت گیری ها خیلی بالاتر هست از اوم موقع . برای همین میگم نمیشه دو بازی رو که اختلاف زمانی خیلی زیاد دارند کاملا باهم مقایسه کرد
حالا شما خودت رو بزن به اون راه
 
لازم نیست چیزی عوض بشه :دی بهترین گرافیک نسل که Halo 4 هست، این که من بحثی روش ندارم، حالا شما دوست داشتی قبول نکن :دی

هنوز که نسل تموم نشد The Last of Usو Beyond: Two Soulsبا توجه به نمایش های داده شده عالی هستند ! درضمن god of war3 چی میشه اونوقت ! از همه لحاظ از نظر گرافیکی عالی بود !
 
من کلا جوابم رو گرفتم با منطق شما!
این دیدگاه من نسبت به متا هم خیلی جالب بود . من دیدگاه اختراع نکردم حرف شما مثل این میمونه کلا همچی ثابته برای همه بازی ها در همه دور ها . و متا هم یه دستگاه که از این ور بازی رو میندازی توش و براساس یه یه سری استاندارد ثابت نمره بازی میاد بیرون ! مسلمه که الان سطح توقع و سخت گیری ها خیلی بالاتر هست از اوم موقع . برای همین میگم نمیشه دو بازی رو که اختلاف زمانی خیلی زیاد دارند کاملا باهم مقایسه کرد
حالا شما خودت رو بزن به اون راه
شما که خودت رو نمیزنی به اون راه بفرمایید چطور میشه مقایسه کرد تا ما هم تو همین راهی که شما میگید مقایسه کنیم. این حرفی که شما میزنید آخرش منجر میشه به نظرشخصی، تو نظرشخصی هم هر کی هر چی دوست داشت میتونه بگه! هر چیزی یه معیاری داره، تازه خیلی ها برخلاف تصور شما این اعتقاد رو دارن که تو سال های قبل نمره دادن سخت گیرانه تر بوده تا الان.
هنوز که نسل تموم نشد The Last of Usو Beyond: Two Soulsبا توجه به نمایش های داده شده عالی هستند ! درضمن god of war3 چی میشه اونوقت ! از همه لحاظ از نظر گرافیکی عالی بود !
مگه گفتم تموم شد و رفت پی کارش؟ :دی شاید 4 روزه دیگه یه بازی اومد که گرافیکش از Halo 4 بهتر باشه، اونوقت اون میشه بهترین گرافیک این نسل. به نظر من گرافیک Halo 4 از God of War 3 بهتره، شاید نظر یکی دیگه فرق داشته باشه ولی نظر من اینه.
 
شما که خودت رو نمیزنی به اون راه بفرمایید چطور میشه مقایسه کرد تا ما هم تو همین راهی که شما میگید مقایسه کنیم. این حرفی که شما میزنید آخرش منجر میشه به نظرشخصی، تو نظرشخصی هم هر کی هر چی دوست داشت میتونه بگه! هر چیزی یه معیاری داره، تازه خیلی ها برخلاف تصور شما این اعتقاد رو دارن که تو سال های قبل نمره دادن سخت گیرانه تر بوده تا الان.

مگه گفتم تموم شد و رفت پی کارش؟ :دی شاید 4 روزه دیگه یه بازی اومد که گرافیکش از Halo 4 بهتر باشه، اونوقت اون میشه بهترین گرافیک این نسل. به نظر من گرافیک Halo 4 از God of War 3 بهتره، شاید نظر یکی دیگه فرق داشته باشه ولی نظر من اینه.
من خیلی دوست دارم این بحث رو باهات ادامه بدم . ولی به قول شما اینجا جاش نیست و تاپیک منحرف میشه .
 
خب، مثل این که دیر رسیدم :دی

خواستم " کسب عنوان برترین گرافیک توسط Halo 4 " را به تمام طرفداران تبریک بگم.

:دی
منم تبریک میگم.
هیتر ها هم یه لطفی کنن زیر امضاشون که نوشته FAILO ، جمله ی best graphic of the year رو هم اضافه کنن و حسن نیتشون رو ثابت کنن:d
راستی به هیتر ها هم تبریک میگم.به هر حال شما هم در تاپیک های ما فعالیت کردین (حتی بیشتر از خود ما) و انرژی و وقت گزاشتین.تبریک:x
 
يه پست طولاني ميدم كه اميدوارم كسي بايد بدونه بالاخره بدونه !
من قبلا هم گفتم اكه كسي نظر شخصي داره ميتونه بياد بازيه هيلو 4 را تو بخشهاي مختلف مقايسه كنه و نهايتا نتيجه بگيره مثلا : نورپردازي دايناميك يا حجم افكت ؟ افكتهاي ذره اي ؟ بالاخره كدوم ؟ مشكل شما اينه كه به همه چي جنبه بصري نگاه ميكنيد هرچند هيلو 4 از اين بابت هم گل كاشته ! بازم اين يه امر سليقه اي هست ولي خيلي سايتها بودند كه گفتند هيلو 4 از لحاظ بصري و هنري خارق العادست .

كلا اينجا همه انچنان ميگن انچارتد 3 و gow3 كسي ندونه فكر ميكنه اين دوتا بازي از هر نظر تكنيكي از بقيه بازيها يك سروگردن بالاتر بودند !!

مثلا اين حرفه DF در مورد AW نسخه PC وAW American Nightmare كه نظرش براي سال 2012 هست ! كه نگيد اينها قبلا گفته شده و قبل از اومدن دوتا بازي ذكر شده !
Two years after the launch of the original game, the once-cancelled PC version of Alan Wake has finally been released, offering the chance to witness a unique game technology at the height of its immense potential.
بعد از دوسال از عرضه نسخه اورجينال بازي و يك بار كنسل شدن نسخه PC بالاخره اين بازي روي PC امد و فرصت ديگر براي تكنولوژي بيظير بازي در پتانسيل بسيار عظيم ان .

و اين :
Originally conceived as an open world "sandbox" game, the final version of Alan Wake proved to be somewhat linear, but vestiges remain of the original design - the landscape is vast, with a hugely impressive view distance, while the engine's handling of light and shadow is still quite unlike anything else we've seen on console.
نسخه ارجينال بازي كه قبلا قرار بوده محيطهاش OW باشه و همچنين SANDBOX ولي در نسخه نهايي تغيير كرد ولي هچنان بقاياي طراحي اصليه بازي باقي مونده و بازي داراي چشم انداز بزرگ و فاصله ديد بسيار قابل توجه هست( يعني منظورش اينه به خاطر اينكه هسته بازي ow هست اين فاصله ديد و چشم اندازي كه ميبينيد كاملا واقعي و ريل تيم هست !) . در حاله اينكه انجين بازي نورپردازي و سايه هايي را به همراه داره كه هنوز هم به طور كلي نظيرش روي عناوين كنسولي ديده نشده !
-------------------------------------

اينها چيزي هستند كه فكر نكنيد 360 از لحاظ فقر گرافيكي بازيهاش به سر ميبره ! فقط سازنده هاي انحصاري 360 اون هوش لازم را كه ابزارهاي گرافيكيشون را در كجاها به كار ببرن را نداشتند ! كه پايين توضيح ميدم .

بدبختي بازيهايي مثل AW تو قسمتهايي بود كه تمام مدت بعضي از تكنيكهاي بازي يعني از اول تا اخر بازيو تمام لحظات ! داشتند از قدرت 360 استفاده ميكردند !
براي مثال نورچراغ قوه كه دست الن بود تمام لحظات داشت از قدرت كنسول استفاده ميكرد! چون هر لحظه داشت يه نورپردازي حجمي با سايه ها كاملا دايناميك و ريل تايم ايجاد ميكرد ! و اين باعث ميشد قسمي از قدرت كنسول تو اين بخش خلاصه بشه و دسته بازيساز تو قسمتهاي ديگه محدودتر بشه . يه بازي مثل انچارتد 3 مياد يه شن طراحي ميكنه و بسيار بينظير ولي تو اون محيط كوير و شني قرار نبود اتفاق خاصي بي افته ! نه جنگی و نه ................ و چون دست و بالشون بازتره و از فضايي كه براشون ایجاد شده قشنگ ميشينن مو به مو شنها را با بهترين و دقيقترين چيز طراحي میکنند که حتي شنها به لباس ناتن هم بچسبه ! و........ ولي همون شن با اون جزئيات در بقيه مراحل بازي با اون جزئيات هم وجود داره ؟! جواب نه ! يه گیمر وقتی تو اون محيط كوير قرار داره بيشترين دقتش ميره تو قسمت شن و بازيساز چون از اين امر خبر داره ميشينه شن را در بهترين حالت طراحي ميكنه ! چون تو اون محیط بیشتر شن وجود داره و هزار تا ابجکت و درخت و چمن زار و............... وجود نداره .
يا يه مرحله از انچارتد 3 بود كه توي يه جايي فاضلاب مانند ؟ بالاخره زير زمين بود ولی اونجا شخصیت ناتن دستش يه چراغ قوه بود و اتفاقا مثل aw نورپردازي حجمي و سايه های دايناميك ايجاد ميكرد! ولي فقط بازم اون مرحله ! تو بقيه مرحله ها شما شاهد يه همچين چيزي بودي ؟ بازم جواب نه ! يعني منظورم اينه كه اينها براي هر مرحله نشتند اون تكنيك ها را نوشتند و مثل aw نيست كه از اول تا اخر بازي 10 تا تكنيك را بايد و نبايد باهم رندر كنه ! و كلي از قدرت كنسول گرفته بشه ! تو aw چندتا تكنيك باهم كه گيمر شايد متوجهشون هم نشه!ولي همگي داشتند رندر ميشدند اما اينها هم ميتونستند يه همچين مراحلي مثل انچارتد 3 طراحي كنند كه اون تكنيك ها را فقط اونجاها به كار ببرن و بجاش از فضایی که براشون ایجاد شده بشينن روي چيزهاي ديگه كار كنند كه گرافيك بازي بيشتر ذرق و برق دار بشه .

من الان فكر نكيند دارم مسخره ميكنم بلكه دارم تشويق ميكنم اين باهوشیه سازنده ها سوني را !

يا مثلا اومده بودن تو aw تكنيك هايي پياده كرده بودند كه شايد يه گيمر ساده حتي حرفه اي ! متوجه اون تكنيك های بازي نشه ! مثلا اومده بودند حتي تو نور انفجار فلشر ها يا نارنجك تكنيك shadow beams پياده كرده بودند ! مثلا اگه جسمي يا ادمي ( حالا دستش يا پاش يا شاخو برگ و.........) جلوي نور حاصله از انفجار ميبود سايه هاي اون جسم تو هوا و زمين تشكيل ميشد !! خب اين اتفاق فقط 1 ثانيه طول ميكشه! حالا خودتون حساب كنيد ايا همه تو حين بازي و هيجاني كه داره تو 1 ثانيه ميتونه متوجه اين تكنيك برجسته بازي بشه ؟!!!
يا مثلا كلي از قدرت كنسول داشت تو رندرينگ محيطهاي واقعا ow و ريل تايم محيط حدر ميشد ولي بازي خطي بود ! يعني محيط خطي را با يه انجين ow درست كردند بعد با مانع هايي مثل درخت و ........ مسدودكرده بودند كه نتوني بري اونورها بگردي و بازي را از لايني كه برات تعريف شده جلو بري و ادامه بدي . به نظرتون اگه انجين بازي خطي طراحي شده بود نميتونستند گرافيك بساير بهتري تو aw ژياده كنند ؟ البته اينها هم زياد تقصيري ندارند چون اول قرار بوده بازي ow و sandbox باشه ولي بعدا منصرف شدند به اميد اينكه نسخه بعدي همين ow و sanbox باشه .

حرف من اينه خيلي از بازهاي 360 سازندهاش ندونستند تكنيك ها را كجاها به كار ببرن يا نبرن تا بتونند دست و بالشون را بازتر بزارن كه از لحاظ بصري هم شده بازي را سر و سامان بدند بجاش اومدند تكنيك هاي سنگيني را قرار دادند كه براشون محدوديت ايجاد كرد . ولي برعكس بازيهاي ps3 سازنده هاي با كارگرداني صحنه هاي بازي به طور بسيار دقيق مثل بازهاي انچارتد كه دوربين بازي در هنگام بالا رفتن از درو ديوار يا گذر از جايي يا فرار و گريز دوربين را با كارگردانيه ماهرانه طوري تنظيم ميكنند كه با تا از لحاظ بصري بهترين چيزي كه ممكنه را برات نمايش بده . تاكيد ميكنم اصلا منظورم نيست كه اون قسمتهاي بازي ضعيف بوده اينها خواستند بپوشونش ! بلكه منظورم اينه نهايت سعي را ميكنن كه زيباتر جلوش بدند .


تو بين بازهاي 360 بازيه halo4 اولين بار بوده كه بالاخره سازندهاش با باهوشيه خودشون فهميدند كه تكنيك ها بايد كجا استفاده بشه و از همين رو تونستند به چنين جلوه هاي بصري و هنري دست پيدا كنند .

البته بازيه gears را هم ميشه مثال زد ولي بدون فنبازي و دور تعصب باور كنيد شرايط بوجود اوردن گرافيك چشم نواز سختر از بازهايي در شرايط انچارتد 3 يا gow3 هست اولا محيطها خيلي شلوغتر هست دوما گيم پلي بازي خيلي سريع اتفاق ميافته نسبت به بازيهاي ذكر شده و اين شرايط براي هيلو 4 بيشتر هم صدق ميكنه ! چون هيلو 4 نه تنها محيطهاش بزرگتره و شايدم تو بعضي محيطها خيلي بزرگتر ! هوش مصنوعيه بازي هم بهتره و هم بيشتر و بازي sandbox هست و....... يعني شما در اين شرايط مقايسه نميتوني اون انتظاري كه از گرافيك يه بازي خطي داري از اين هم داشته باشي ولي با اين وجود ميبينيد كه هيلو 4 نه تنها تونسته بلكه تو بعضي زمينه ها از بازيهاي خطي بهترم عمل كرده به نظرتون اين نميتونه دليل بر كار بزرگ 343 و تميش باشه ؟!

يا يه بازي مثل كرايسيس 2 همين الانش هم شايد بشه گفت پرافكترين بازيه كنسولي هست ولي اين پرافكت بودن باعث چنتا بدي در بازي شد ! به نظرتون بهتر نبود كرايتك قيد چندتا افكت را ميزد يا حداقل كمتر استفادش ميكرد بجاش روي افكتهاي ديگه بيشتر كار ميكرد كه هم باعث ميشد گرافيك بازي بيشتر به چشم ميومد و بجاش رزولوشون را hd ميكرد ؟! و 100 البته الان شايد متونست خودش را كانديداي سال اخر ميكرد و حتي برنده هم ميشد !

اگر اين پسته من را به چشم فنبازي و تعصب خوندي سعي كن اين طرز تفكر را كنار بزاري و دوباره بخوني كه من چيزي را گفتم كه واقعا واقعيت داره .
 
آخرین ویرایش:
آقا گارتال این حرفا که زدی برای این سایت کاربرد نداره تو این سایت آدمایی هستن که هنوز میگن فاصله کات سینای u3 که ریل تایم نیست با بازی کمه! اون 8 تا ps3 که واسه رندر کاتسین ازش استفاده شده الکی واسه این بوه که حجم خالی بلوری با فیلم پر کنن خدانکرده اسراف نشه lol
والا به خدا الکی نیست هر بلایی سرمون میاد.
کاتسین بازی که با 8 تا ps3 رندر شده و ps3 فقط فیلمشو نشون میده

ovottj5iftux7raeee0c.jpg


داخل بازی ریل تایم:

7jw3b9wdbmnjej0jshz.jpg
 
آقا گارتال این حرفا که زدی برای این سایت کاربرد نداره تو این سایت آدمایی هستن که هنوز میگن فاصله کات سینای u3 که ریل تایم نیست با بازی کمه! اون 8 تا ps3 که واسه رندر کاتسین ازش استفاده شده الکی واسه این بوه که حجم خالی بلوری با فیلم پر کنن خدانکرده اسراف نشه lol
والا به خدا الکی نیست هر بلایی سرمون میاد.
کاتسین بازی که با 8 تا ps3 رندر شده و ps3 فقط فیلمشو نشون میده
داخل بازی ریل تایم:
Cut-Scene های بازی رو میشه با KMP دید مثل God of War 3. نمیدونم چرا بحث میکنید سره Real-time بودن یا نبودنش :دی.
حرف من اينه خيلي از بازهاي 360 سازندهاش ندونستند تكنيك ها را كجاها به كار ببرن يا نبرن تا بتونند دست و بالشون را بازتر بزارن كه از لحاظ بصري هم شده بازي را سر و سامان بدند بجاش اومدند تكنيك هاي سنگيني را قرار دادند كه براشون محدوديت ايجاد كرد .
تنها مشکل 360 این بود که حتی استودیوهای داخلیش مثل Lion Head با انجین های غیر انحصاری (پورت شده از PC) ساخته میشدن. حتی Alan wake که از اولش قرار بود MP ساخته بشه. تا قبل از 343 هیچ استودیو بصورت تخصصی با این سخت افزار برخورد نکرده بود از طرفی ماکروسافت با تاسیس Sentient Team و Technology and Incubation Group داره این موانع رو برمیداره.
 
آخرین ویرایش:
کلا هیلو همیشه فشارش رو وارد میکنه:دی یه مدت با امتیازات بود، الان هم با گرافیک. یه سری حالا حالاها از دست هیلو خلاص نمیشن:دی

وقتی ناظم یک فروم خودش یک بحث و دعوا رو اینجوری شروع میکنه ، توقع دارند کاربر هابرند تو تاپیک ها و بهم گل تقدیم کنند !!

نکته کنکوریش هم اینجاست که همین ناظم 70 درصد اخطار هایی که گرفتم رو ایشون داده به من و بخاطر همین پست های اینجوری بوده !! دوتا اسمایل هم میندازه تنگ پستش که بگه دارم شوخی میکنم !!

تکلیف خودت رو روشن کن اگه میشه اینجوری حرف زد تا همینجوری جوابت رو بدن بچه ها ولی اگه میبینی کم میاری و میخوای اخطار بدی بگو .
 
وقتی ناظم یک فروم خودش یک بحث و دعوا رو اینجوری شروع میکنه ، توقع دارند کاربر هابرند تو تاپیک ها و بهم گل تقدیم کنند !!

نکته کنکوریش هم اینجاست که همین ناظم 70 درصد اخطار هایی که گرفتم رو ایشون داده به من و بخاطر همین پست های اینجوری بوده !! دوتا اسمایل هم میندازه تنگ پستش که بگه دارم شوخی میکنم !!

تکلیف خودت رو روشن کن اگه میشه اینجوری حرف زد تا همینجوری جوابت رو بدن بچه ها ولی اگه میبینی کم میاری و میخوای اخطار بدی بگو .

عزیز جان گیر الکی نده . یه ناظم دیگه هم بود که یه بار بحث کاملا بی ربطی تو یکی از تاپیک ها راه انداخت و همه رو انداخت به جون هم . اتفاقا از جبهه ی شماها بود :d
بعدم چیزی نگفته . اون کلمه ی فشار رو شماها که بیشتر استفاده کردید تو این سال ها :d
 
Cut-Scene های بازی رو میشه با KMP دید مثل God of War 3. نمیدونم چرا بحث میکنید سره Real-time بودن یا نبودنش :دی.
بحث سر ریل تایم بودن نبودن نیست بحث اینه که میگن ریل تایمم نباشه با خود بازی هیچ فرقی نداره! من نمیدونم اون انچارتدی که من بازی کردم انگار با اونی که اینا بازی کردن فرق داشته چونی اونی که من بازی کردم تو کاتسینا یه نسل از ps3 جلوتره احتمالا ps بعدی اگه 8 برابر ps3 زور داشته باشه اینطوریه گرافیکش.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or