Cut-Scene های بازی رو میشه با KMP دید مثل God of War 3. نمیدونم چرا بحث میکنید سره Real-time بودن یا نبودنش :biggrin1:.
من اینو پارسال میگفتم مسخرم میکردن و هی برام عکس از کات سین میگذاشتن میگفتن ببین چه گرافیکی داره..!؟
تنها مشکل 360 این بود که حتی استودیوهای داخلیش مثل Lion Head با انجین های غیر انحصاری (پورت شده از PC) ساخته میشدن. حتی Alan wake که از اولش قرار بود MP ساخته بشه. تا قبل از 343 هیچ استودیو بصورت تخصصی با این سخت افزار برخورد نکرده بود از طرفی ماکروسافت با تاسیس Sentient Team و Technology and Incubation Group داره این موانع رو برمیداره.
دقیقا.. اولین بازی درست حسابی که با موتور اختصاصی ساخته شد همین هیلو 4 بود که تا اینجا بهترین گرافیک نسل رو داده بیرون..Geow هم موتورش مولتی بود..