amirmahmood
کاربر سایت
کلآ توی GT5 درختها 2 بعدی هستن (به جز یه سری مسیرها که درختهای کمتری داره)
مثلآ توی Nurburgring شاید چند صد تا درخت در هر لحظه توی پیست باشن که با سخت افزار PS3 نمیشه اونها رو 3 بعدی ساخت. به جاش PD روی بقیه موارد (از خود ماشین و نورپردازیش گرفته تا گرد و خاک و دود و ...) کار کرده چون توی سرعتهای بالا درخت 2 بعدی زیاد به چشم نمیاد برعکس خود ماشین. مگر اینکه بخوایم شبیه ساز پیکنیک بازی کنیم و بریم تک تک درختها رو از نزدیک بررسی کنیم !
تایید میشه!:d
به نظر من اگر از درختان سه بعدی استفاده نکردند بقول شما همین سخت افزار پی اس3 هستش!
البته در یک بازی RACINGفکر کنم الویت با طراحی ماشین ها هستش که GT5هم در طراحی ماشین خیره کننده بوده!
---------------------------------
ولی مثلا شماره های قبل کرایسیس که تو جنگل جریان داشتند خب طراحی درختان اهمیتی بیشتری داره!