فدای چشات!حرف شما درست ولی شما فکر نکنی با قرار دادن یه بازی ریسینگ تو این نظرسنجی حق بازیهای دیگه ضایع میشه.تو بازیهای ریسینگ تنها چیزهای که بصورت real time (همزمان)رندر میشه ماشینها و تماشاگرانن.پس ایا بازیهای بخصوص اکشن که در هر صحنه میلیونها چند ضلعی بصورت همزمان رندر میشه رو میشه با بازیهای ریسینگ یا فایتینگ مقایسه کرد؟ولی اگه به رای به گرافیکیترین باشه حق با شماس مسلما GT5ه فذات شم!چه ربطی به وسعت محیط داره عزیز برادر
ما داریم در مورد گرافیک صحبت میکنیم
عنوان تاپیک "بهترین گرافیک کنسولی در اینده" هست نه "عظیم ترین بازی کنسولی در اینده"
چی ؟ داداش مگه تا حالا هیچ تیزری از بازی رو دانلود نکردی ؟
مگه خبر نداری به عنوان بهتری گرافیک تو E3 انتخاب شد ؟
مگه خبر نداری یه تکنولوژی جدید در موتور بازی استفاده شده که فلزات رو مانند واقعیت شبیه سازی میکنه
که حتی CRYSIS2 نسخه PC جلوش کم میاره
GT5 هم که همش ماشین و فلزه ، پس خیلی عجیب نیست که GT5 بهترین باشه
همین الان که من دارم این پست رو میدم 34 نفر از اعضا به GT5 رای دادن ( یعنی دو برابر CRYSIS )
شما برو تو این لینک عکس ها رو ببین
فدای چشات!حرف شما درست ولی شما فکر نمی کنی با قرار دادن یه بازی ریسینگ تو این نظرسنجی حق بازیهای دیگه ضایع میشه.تو بازیهای ریسینگ تنها چیزهای که بصورت real time (همزمان)رندر میشه ماشینها و تماشاگرانن.پس ایا بازیهای بخصوص اکشن که در هر صحنه میلیونها چند ضلعی بصورت همزمان رندر میشه رو میشه با بازیهای ریسینگ یا فایتینگ مقایسه کرد؟ولی اگه رای به گرافیکیترین باشه حق با شماس مسلما GT5ه فذات شم!چه ربطی به وسعت محیط داره عزیز برادر
ما داریم در مورد گرافیک صحبت میکنیم
عنوان تاپیک "بهترین گرافیک کنسولی در اینده" هست نه "عظیم ترین بازی کنسولی در اینده"
چی ؟ داداش مگه تا حالا هیچ تیزری از بازی رو دانلود نکردی ؟
مگه خبر نداری به عنوان بهتری گرافیک تو E3 انتخاب شد ؟
مگه خبر نداری یه تکنولوژی جدید در موتور بازی استفاده شده که فلزات رو مانند واقعیت شبیه سازی میکنه
که حتی CRYSIS2 نسخه PC جلوش کم میاره
GT5 هم که همش ماشین و فلزه ، پس خیلی عجیب نیست که GT5 بهترین باشه
همین الان که من دارم این پست رو میدم 34 نفر از اعضا به GT5 رای دادن ( یعنی دو برابر CRYSIS )
شما برو تو این لینک عکس ها رو ببین
داداش شما ميشه بگي جزيات اب و هوا چيه ؟ ما كه نفهميديم مگه هوا هم جزيات داره؟ نكنه سازنده ها اين هوا رو از مريخ اوردن ؟خوب خندیدیم به جکت!شما برو خوش باش! کار تیم سازنده راحته؟؟؟؟؟عمه من بود لابد که هی لفتش میداد تا بازی عرضه بشه.
شما جزئیات آب و هوا رو دیدی؟؟؟به اجزای ماشینا دقت کردی؟ آخه چرا از روی اون معده مبارکت اظهار نظر میکنی؟؟؟
داداش خيلي ربط دارهچه ربطی به وسعت محیط داره عزیز برادر
ما داریم در مورد گرافیک صحبت میکنیم
والا ما كه سوزشي نداريم برادر نكنه بايد بعد از 6 سال كه تيم سازنده خودش رو اسكل كرده ( ديگه كم مونده پيكان ار دي با شلنگ توالت به جاي شلنگ بنزين و بروز اتش سوزي هاش رو شبيه سازي كنه) بسوزيم!ولا من شما پیشنهاد میکنم قبل از صادر کردن این اظهار نظر های فرا خوشحالانه یک لیوان آب خنک میل کنید تا بلکه سوزشتون رفع بشه
ياد ابر كامپيوتري كه سوني تو E3 05 ميگفت افتادم :dدوما شما تا حالا نمایش های اخیر این ابر عنوان رو دیدین ؟
منظورتون همون دود 2 بعدي هست؟ نگو كه خندم مي گيرهسوما سوادتون میکشه و می تونید بفهمید که دود های Dynamic یعنی چی ؟
می تونید درک کنید که اثر وزش باد بر افکت های دود و بارون و برف چیه ؟
هر چیزی رو که دیدی نباید باور کنی.من خودم عشق ماشینم واسه همین gt5 هم شده یه ps3 می گیرم !!!!!!ولی واقا فلزات انقدر واقعی هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من که عکسارو دیدم یه لحظه به این حالت تغییر شکل دادم:shocked:
فقط gt5
خوشبختانه 100 ها ویدئو از گیم پلی بازی توی نت موجوده و خودم از E3 به بعد حدود 3 گیگ فقط گیم پلی دانلود کردم !هر چیزی رو که دیدی نباید باور کنی.
اگه دانش کافی داری بحث می کنیم .. اگه نداری پس بحثی نیستالا ما كه سوزشي نداريم برادر نكنه بايد بعد از 6 سال كه تيم سازنده خودش رو اسكل كرده ( ديگه كم مونده پيكان ار دي با شلنگ توالت به جاي شلنگ بنزين و بروز اتش سوزي هاش رو شبيه سازي كنه) بسوزيم!
بعد از 6 سال كار كردن تو تصوير ديديد كه درختان و ابجكت هاي كنار جاده 2 بعدي هستن
من با سند صحبت ميكنم
اگه اين صحنه رو تو كرايسيس ديدي يه وقت نسوزي
درسته بهترین ریسینگ شبیه ساز هست ولی دیگه کیلومتر ها از روی تعصب هست. الان گیم اسپات به FM3 داده 9.5 یعنی باید به GT5 10 داد دیگه تا این کیلومتر ها معلوم بشه؟ این حرف اشتباهی اگه نسلای پیش زمان GT3 میگفتی درست بودولی توی سبکش کیلومترها از رقبا فاصله داره.
موضوع تاپیک گرافیک هست و منم فقط از نظر گرافیکی گفتم ! وگرنه از نظر گیم پلی و صداگذاری و ... سایر بازیها میتونن با GT5 برابر باشن یا حتی توی مواردی ازش جلوتر ! (بازی نکردیم هنوز نمیدونیم )درسته بهترین ریسینگ شبیه ساز هست ولی دیگه کیلومتر ها از روی تعصب هست. الان گیم اسپات به FM3 داده 9.5 یعنی باید به GT5 10 داد دیگه تا این کیلومتر ها معلوم بشه؟ این حرف اشتباهی اگه نسلای پیش زمان GT3 میگفتی درست بود
خودت داری میگی واسه بازی هایپ درست نکنید ولی با این حرفت داری هایپ میکنی یعنی من به این نتیجه رسیدم که این بازی میانگینش حداقل باید 95 بشه با حرفای دوستان اگرم نشه مشکل از مخه منتقدان عزیزه
داداش شما ميشه بگي جزيات اب و هوا چيه ؟ ما كه نفهميديم مگه هوا هم جزيات داره؟ نكنه سازنده ها اين هوا رو از مريخ اوردن ؟
جزييات اب ؟ مثلا يه بازي ريس چه جزياتي از اب رو ميخواد نمايش بده؟ ماشين دوزيست هم نكنه داره! يا شايد ما سواد كافي نداريم و اززززززگل شديم !
در مورد اجزاي ماشين و مدلسازي من واقعا كار تيم سازنده رو تحسين ميكنم ولي فراموش نشه كه اين بازي فاقد افكت خاص هست
مثلا جان كارمك گفته موتور ساخت id ميتونه تكسچر هاي با كيفيت و حجم بالا رو رندر بكنه
يا كيلزون 300 منبع نور رو ميتونه به صورت پويا رندر بكنه و Deferred shading با كيفيت داره
كراي انجين هم كه سلطان همه موتور ها هست
منظورتون همون دود 2 بعدي هست؟ نگو كه خندم مي گيره
به فرض كه باشه افكت بهتري نبود اسم ببري ؟
اینا رو هم نمی شه با عکس نشون داد وگرنه حتما این کار رو می کردم !خب در پايان بايد بگم كه كار تيم خيلي خوبه و من هم قبول دارم ولي بايد گفت گرافيك هنري بازي خوبه
واين بازي رو نبايد با ساير عناوين نام برده مقايسه كرد دليلش رو هم گفتم بازم ميگم
چون در يك عنوان ريس 90 درصد توان تيم سازنده روي طراحيه ماشين هست و محيط بازي اصلا درجه بالايي از اهميت رو نداره و اكثرا ابجكت ها 2 بعدي هست
تكسچر هاي محيط عموما كيفيت بالايي نداره چون روي همشون در حين رندرينگ موشن بلور مي خوره و ديگه هيچي معلوم نيست!
هوش مصنوعي و AI نداره
شما همچین صحبت میکنی که انگار گرافیکی رو دست GT5 وجود نداره.عزیزم شما داری سبک ریسینگ با شوتر مقایسه میکنی.جزئیات محیط Crysis با GT5 مقایسه میکنی.عجب بابا.:dوسعت محیط GT5 با Crysis که اصلا قابل مقایسه نیست.حالا چه برسه به جزئیات.فقط امیدوارم این 6 سال ارزش انتظار داشته باشه.اگه دانش کافی داری بحث می کنیم .. اگه نداری پس بحثی نیست
اولا بازی شبیه ساز چمن و درخت نیست با این حال شما می تونی در باب مقایسه محیط تصاویر Landon Track توی GT5 نگاه کنی که توی اکثر سایت ها مثل Gamespot و غیره ... در دسترس هست
دوما شما اگه بدونید پس متوجه می شید که یک واحد GPU نهایت به میزان مشخصی می تونه Polygon رسم و Render کنه البته میزان Polygon بستگی به قدرت GPU و استفاده از اون قدرت برای پردازش جزییات و موارد مختلف گرافیکی هست مثل نور سایه و شیدر و افکت های گوناگون مثل Blur و همچنین AA داره
این عکس حتی از در سمت راننده Ferrari در GT کمتر Polygon داره ( البته با کمی شوخی )
ولی به طور مشخص اگه یک مدل اتومبیل در GT5 حدود 400000 Polygon داشته باشه این تصویر به وضوح خیلی کمتر از 200000 Polygon داره
تازه توجه داشته باشید که در GT5 حدود 12 تا 16 اتومبیل در هر Track وجود خواهند داشت
و همچنین AA 2X و شیدر ها و پردازش نور و بازتابش نور و تصویر بسیار پیشرفته روی بدنه اتومبیل ها رو به این مورد اضافه کنید
و از همه مهمتر اجرا شدن تمام اینها در 60 فریم و رزولوشن 1080i/p و با AA2X من فکر می کنم درخت های 2D در برابر تمام این ها مثل مقایسه فنجون با فیل هست