بهترین بازیهای سال 2016

بهترین بازی سال 2016

  • Civilization VI

  • Dark Souls III

  • Dishonored 2

  • Doom

  • Forza Horizon 3

  • Gear of War 4

  • Overwatch

  • Ratcht & Clank

  • Titanfall 2

  • Uncharted 4: A Thief's End

  • Battlefield 1

  • INSIDE


Results are only viewable after voting.
ما نفهمیدیم اینجا تایپک بازی سال یا بررسی U4 و نقاط ضعق و قوتش
بهترین بازی سال = U4
دوستان هم در مورد بهترین بازی سال نظر میدن، شاید شما دوست دارید در مورد بازی دیگه ای بحث کنن!؟
 
ما نفهمیدیم اینجا تایپک بازی سال یا بررسی U4 و نقاط ضعق و قوتش

تاپیک بررسی بهترین بازی سال و نقاط ضعف و قوتش :-"

پ.ن : هر کدوم از بازیهایی که جایزه بردن رو دوست دارید در موردش صحبت کنید خودتون بحثش رو شروع کنید. در مورد OW یا Inside یا Dishonored و ... اینجوری در مورد خود بازیها هم بحث میشه و اتفاقا خیلی خوب هست
 
بهترین بازی سال = U4
دوستان هم در مورد بهترین بازی سال نظر میدن، شاید شما دوست دارید در مورد بازی دیگه ای بحث کنن!؟
بحث نمیکنن بیشتر دارن در مورد ضعف های U4 که دوست داشتن فانتزی باشه صحبت میکردن بعد تو تایپکش دوستان انقدر شجاعانه حرف نمیزدن بیشتر تعریف و تمجید بود اونجا
 
به نظر من بهترین شماره Uncharted قسمت سوم بود نه UC2 و ایشون بیشتر چون یه جهش خیلی خیلی عظیم داشت سر و صدا کرد وگرنه UC3 رو میشه پخته ترین UC نسل قبل دونست.

UC4 هم باز به نظر من بازی فوقالعاده ای هست و خصوصا گیم پلی و طراحی مراحل وحشتناکی داره که در کنار AI‌ بی نظیرش اون رو بالاتر از همه UC ها و بازی های دیگه این ژانر قرار میده. تنها ایرادی که میشه به UC4 وارد کرد یه بحث کاملا سلیقه ای هست و الزاما هم نمیتونه درست باشه. UC4 از نظر کارگردانی و کارگردانی هنری خصوصا سعی داشت یه بالانسی بین UC و TLoU ایجاد کنه. نتیجه هم یه چیز فوق خفن هست اما به مذاق همه فن های UC از جمله خود من خوش نمیاد. حذف رنگ بندی های اغراق شده و شارپ، خصوصا رنگ های قرمز تند که یجورایی امضا هنری UC بود، حذف ست پیس های محیرالعقول مثل سکانس پرت شدن از هوا پیما وسط کویر و یا حذف المان های خیلی خیلی فانتزی مثل رفتن به یه مکان فوق افسانه ای و مبارزه با جک و جونورهای خیالی که باز ایضا امضا UC هست. UC4 اگه این خصوصیات و تردمارک های Uncharted رو حفظ میکرد من به مراتب بیشتر باهاش حال میکردم. ولی باز میگم همه این ها یه چیز کاملا سلیقه ای هست نه ایراد. ممکنه بلعکس یکی همه این تغییرات رو بپسنده و به نفع بازی بدونه.
با نظرت موافقم تا حدودى اما چطور ممكنه اين المانهايى كه گفتى و به نظر خودت امضاى سرى هم هست و دليل محبوبيتش، حذف اش سليقه اى باشه؟
....
در باره ى بازى اورواچ ، واقعا بازى لذت بخشى هست، كار گروهى و شوتينگ بسيار عالى اى داره ولى مثلا من از طرفى بتلفيلد هم بازى ميكنم و اينو نميتونم بفهمم اورواچ چه چيز برترى داره كه مثلا بتلفيلد نداره ، جز سليقه! توى بازيسنتر هم جالب بود كه هم شوتر و هم بازى انلاين رو بتلفيلد برنده دونسته بودن :D.
 
یکی از جالب ترین چیزایی که در مورد انچارتد برام سواله ... کوچکترین ورودی در سرمنشات تاریخ .. ایران ... مصر ..یونان و چین نکرد . ؟

رفت پرت ترین جاهای دنیا و بعضا گمنام ترین افسانه ها .
هر چند همچنان تو نسخه سه هم اون سو تفاهم تاریخی هنری رو دیذیم که کلی از نشان ها و هنرهای ایرانی رو جای عربی یه دنیا نشون دادن بماند.

موندم اسم شهر گمشده صد دروازه به گوش اینا نخورده یعنی ؟؟؟؟
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: pbgame
با نظرت موافقم تا حدودى اما چطور ممكنه اين المانهايى كه گفتى و به نظر خودت امضاى سرى هم هست و دليل محبوبيتش، حذف اش سليقه اى باشه؟
چون سلیقه ای هست . قرار نیست یه سری المان ها که در سه نسخه اول بازی بوده مثل فانتزی بودن بازی و جک و جونورهای افسانه ای تا ابد تبدیل بشن به امضا فرنچایز , مثلا یه زمانی زاویه دوربین کلاسیک در RE امضا بازی بود عوض شد رفت رو شونه بعد دوباره عوض کردن شده اول شخص (که خودم به شخصه خیلی دوست ندارم) تجربه نشون داده بعضی المان ها اگه تا ابد با یه فرنچایزی همراه باشه آخر محکوم به تکراری بودن میشه حالا هر چقدر هم بازی خوش ساخت باشه . در GOW جدید هم دقیقا داره همین اتفاق میفته و تا حالا در خیلی از فرنچایزها افتاده , البته بازم به نظرم تغییره فانتزی بودن بازی به ریل تر شدن در اون حد بزرگ نیست که لطمه خاصی بزنه . در کل با تمام حرفای ماکان موافقم غیر از رنگ بندی های اغراق شده واقعا رنگ بندی بازی خیلی شارپ بود مخصوصا چپتر 12 at sea و 14 Join Me in Paradise که اصن تخیلی بودن انگار واقعی نبود:D ست پیس ها هم حذف نشده بودن چندتا بود مثل تعقیب و گریز چپتر 11 ولی نه در حده ست پیس خوفی مثل هواپیما U3 که اصن عجیب غریب بود که اینم باز برمی گرده به همون ریل تر شدن
 
  • Like
Reactions: only sony
من خودم به طور کلی طرفدار Uncharted نیستم ولی قبول کنید که هر بازی بعد از سه نسخه نیاز به تنوع و تغییرات دارد تا بتواند تازگی کار را حفظ کند.اطمینان دارم اگر نسخه چهارم همان شیوه نسخه های قبل را ادامه می داد یک عده می گفتند که تکراری شده و هیچ ریسکی نمی کند
 
  • Like
Reactions: asi_1447
به نظر من بهترین شماره Uncharted قسمت سوم بود نه UC2 و ایشون بیشتر چون یه جهش خیلی خیلی عظیم داشت سر و صدا کرد وگرنه UC3 رو میشه پخته ترین UC نسل قبل دونست.
انصافا این حرفت رو قبول ندارم ماکان
Uncharted 3 بنظر من یه قدم به عقب بود برای ND...
این رو قبول دارم که ست پیس ها ایترکتیو تر شده بودن نسبت به دو ( خیلیاش بیسش همون ست پیس نسخه دوم بود.)
اما Uc3 روایت به شکل بچه گانه ای مسخره داشت پر از پلات هول بود داستان و ست پیس ها هیچ پیوستگی نداشتند
صرفا پر از ست پیس کرده بودن بازی رو و به سمت فیلم های بلاک باستر پیش رفته بودن (ست پیس کروز شیپ رو مثلا ببین. کلی اتفاق برات میوفته بعد میفهمی اشتباه میکنی و سالی رو خیلی اتفاقی پیدا میکنی :/ )
شوتینگ بازی که اون ابتدا افتضاح بود بعد با پچ تا حدودی درستش کردن.
در کل بنظرم uc3 تحت تاثیر تاخیر نخوردن خیلی مشکلات داشت نسبت بهنسخه دوم و یسری دیگه از مشکلات هم مربوط به کارگردانی بود.
پ.ن: بنظر من درست ترین حرکتی که زدن تو آنچارتد 4 همین حذف المانهای تخیلی بود.
البته این موضوع تا حدودی توی نسخه سوم استارتش خورد ولی اینکه این شجاعت رو داشتن و حذفش کردن واقعا حرکت عظیمی بود :دی
 
چون سلیقه ای هست . قرار نیست یه سری المان ها که در سه نسخه اول بازی بوده مثل فانتزی بودن بازی و جک و جونورهای افسانه ای تا ابد تبدیل بشن به امضا فرنچایز , مثلا یه زمانی زاویه دوربین کلاسیک در RE امضا بازی بود عوض شد رفت رو شونه بعد دوباره عوض کردن شده اول شخص (که خودم به شخصه خیلی دوست ندارم) تجربه نشون داده بعضی المان ها اگه تا ابد با یه فرنچایزی همراه باشه آخر محکوم به تکراری بودن میشه حالا هر چقدر هم بازی خوش ساخت باشه . در GOW جدید هم دقیقا داره همین اتفاق میفته و تا حالا در خیلی از فرنچایزها افتاده , البته بازم به نظرم تغییره فانتزی بودن بازی به ریل تر شدن در اون حد بزرگ نیست که لطمه خاصی بزنه . در کل با تمام حرفای ماکان موافقم غیر از رنگ بندی های اغراق شده واقعا رنگ بندی بازی خیلی شارپ بود مخصوصا چپتر 12 at sea و 14 Join Me in Paradise که اصن تخیلی بودن انگار واقعی نبود:D ست پیس ها هم حذف نشده بودن چندتا بود مثل تعقیب و گریز چپتر 11 ولی نه در حده ست پیس خوفی مثل هواپیما U3 که اصن عجیب غریب بود که اینم باز برمی گرده به همون ریل تر شدن
خب متاسفانه تغییر هم نکرده بود کلا حذف شده بود.یعنی اون اتفاق ها نه تغییر کرده بود نه پیشرفت کرده بود، حذف شده برای واقعی تر شدن بازی که بنظرم دلیلی نداشت. اون دوربین گاد اور وار سازنده ها گفته بودند که دوربینی که تو نسخه های قبلی بود دیگه تقریبا داره منسوخ میشه توی صنعت گیم و برای ادامه ی سری مجبور به ریسک بودن و دوربین رو تغییر بدن (که خیلی ها هم راضی نبودن و نتیجه ی کار هم معلوم نیست چی بشه) در صورتی که چندین بار تاکید کردن المان های بازی که تو نسخه های قبل بود مثل صحنه های کلید زنی و سینماتیک همچنین خشونت بالای بازی همچنان باقی ایست. ولی مثلا
برای انچارتد نمیشه بگی موجودات فضایی منسوخ شده است! یا اکشن و صحنه های بزرگ دیگه طرفدار نداره! بهتر نبود جای فلش بک های مکرر به بچگی ناتان صحنه هایی مثل تعقیب و گریز ناتان و برادرشس میبود. مگه اون المانها اشکالشون چی بودن که باید حذف میشدن؟
برادر اسپویل نکن من بازی هنوز نرفتم الان این فلش بک ها لو میده
شرمنده ، فکر نمیکنم اسپویل خاصی باشه ، دوستان هم در این باره چند صفحه قبل گفتگو کردند!
 
آخرین ویرایش:
خب متاسفانه تغییر هم نکرده بود کلا حذف شده بود.یعنی اون اتفاق ها نه تغییر کرده بود نه پیشرفت کرده بود، حذف شده برای واقعی تر شدن بازی که بنظرم دلیلی نداشت. اون دوربین گاد اور وار سازنده ها گفته بودند که دوربینی که تو نسخه های قبلی بود دیگه تقریبا داره منسوخ میشه توی صنعت گیم و برای ادامه ی سری مجبور به ریسک بودن و دوربین رو تغییر بدن (که خیلی ها هم راضی نبودن و نتیجه ی کار هم معلوم نیست چی بشه) در صورتی که چندین بار تاکید کردن المان های بازی که تو نسخه های قبل بود مثل صحنه های کلید زنی و سینماتیک همچنین خشونت بالای بازی همچنان باقی ایست. ولی مثلا برای انچارتد نمیشه بگی موجودات فضایی منسوخ شده است! یا اکشن و صحنه های بزرگ دیگه طرفدار نداره! بهتر نبود جای فلش بک های مکرر به بچگی ناتان صحنه هایی مثل تعقیب و گریز ناتان و برادرشس میبود. مگه اون المانها اشکالشون چی بودن که باید حذف میشدن؟
برادر اسپویل نکن من بازی هنوز نرفتم الان این فلش بک ها لو میده
 
با نظرت موافقم تا حدودى اما چطور ممكنه اين المانهايى كه گفتى و به نظر خودت امضاى سرى هم هست و دليل محبوبيتش، حذف اش سليقه اى باشه؟
....

چون همونطور که میبینی یه سری ها خوششون امده و نظر مخالف دارن.

انصافا این حرفت رو قبول ندارم ماکان

خوب این نظر شخصی من بود!:دی به نظر من UC3 ورژن پخته و کامل تر UC2 بود و انصافی خیلی دوست داشتمش.
 
  • Like
Reactions: mohsen2012
چون همونطور که میبینی یه سری ها خوششون امده و نظر مخالف دارن.
خب اينكه دليل قانع كننده اى نيست، منم ميگم همينطور كه ميبينى يكسرى هاى ديگه هم خوششون نيومده و نظر مخالف دارن:D. اينطور كه نميشه! اگه اينطورِ كه همه بازى ها سليقه اند ، يك عده خوششون مياد يه عده هم خوششون نمياد :D
 
  • Like
Reactions: MK_COD
به نظر من بهترین شماره Uncharted قسمت سوم بود نه UC2 و ایشون بیشتر چون یه جهش خیلی خیلی عظیم داشت سر و صدا کرد وگرنه UC3 رو میشه پخته ترین UC نسل قبل دونست.

UC4 هم باز به نظر من بازی فوقالعاده ای هست و خصوصا گیم پلی و طراحی مراحل وحشتناکی داره که در کنار AI‌ بی نظیرش اون رو بالاتر از همه UC ها و بازی های دیگه این ژانر قرار میده. تنها ایرادی که میشه به UC4 وارد کرد یه بحث کاملا سلیقه ای هست و الزاما هم نمیتونه درست باشه. UC4 از نظر کارگردانی و کارگردانی هنری خصوصا سعی داشت یه بالانسی بین UC و TLoU ایجاد کنه. نتیجه هم یه چیز فوق خفن هست اما به مذاق همه فن های UC از جمله خود من خوش نمیاد. حذف رنگ بندی های اغراق شده و شارپ، خصوصا رنگ های قرمز تند که یجورایی امضا هنری UC بود، حذف ست پیس های محیرالعقول مثل سکانس پرت شدن از هوا پیما وسط کویر و یا حذف المان های خیلی خیلی فانتزی مثل رفتن به یه مکان فوق افسانه ای و مبارزه با جک و جونورهای خیالی که باز ایضا امضا UC هست. UC4 اگه این خصوصیات و تردمارک های Uncharted رو حفظ میکرد من به مراتب بیشتر باهاش حال میکردم. ولی باز میگم همه این ها یه چیز کاملا سلیقه ای هست نه ایراد. ممکنه بلعکس یکی همه این تغییرات رو بپسنده و به نفع بازی بدونه.
موافقم
انچارتد 3 خیلی عالی بود و همون طور که گفتی انچارتد 3 خیلی پخته و کامل بود.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or