بهترین بازیهای سال 2015 از نگاه سایتها و مجلات

این عکس که توی Gaf گذاشتن عالیه :دی

tchcvzx13g1txpxxhuf8.jpg
 
انتخاب Game Informer خیلی خوب بود :دی اینم درصد رای های کاربرها:
The Witcher 3 - 25%
Fallout 4 - 17%
Bloodborne - 9%

جالبه کاربرهای GameSpot با اختلاف خیلی بیشتری بهترین بازیشون رو انتخاب کردن:
The Witcher 3 - 62%
Fallout 4 - 9%
MGS V - 6%
Bloodborne - 5%
 
وضعیت فضایی کیفیت ویچر که از همون main menu بازی مشخص بود:دی ولی خب عملکرد فال اوت 4 واقعا راضی کننده اس چه از نظر اکثریت سایت ها و چه خواننده ها بعد از ویچر مورد توجه بوده :bighug:
 
ویچر از هر لحاظ عالی بود ولی من اصلا نمیتونم با چند پایان داشتن بازی کنار بیام هرچند از نظر خیلی ها نقطه قوت یک بازی میتونه باشه ولی از نظر من یک نقطه ضعف هستش.من که بازی رو با یک پایان خاص تموم کردم مطمئنا دوست دارم پایان های دیگه رو هم بدونم اگر هم نخوام بدونم مطمئنا از این و اون میشنوم و کل پایان ها لو میره. وقتی پایان های متفاوت از یک بازی رو ببینیم دیگه داستان بازی زیباییش رو از دست میده و اون جذابیت رو دیگه نداره. شما red dead رو در نظر بگیرید چقدر پایان بازی فوق العاده بود حالا فرض کنید اگر بازی پایانی داشت که جان مارسون اتفاق دیگه ای براش میوفتاد ؟من که اصلا حال نمیکردم یا mgs 3 رو در نظر بگیرید صحنه پایانی بین اسنیک و باس معرکه بود حالا اگر پایانی دیگه ای هم داشت مطمئنا بازی این جذابیت داستانی که الان داره رو نداشت. بهمین خاطر چون داستان بازی خیلی برام مهمه نمیتونم به بازی هایی که چند پایان دارن نمره کامل بدم. دوستان شما چطور با این مسئله کنار میایین ؟
 
ویچر از هر لحاظ عالی بود ولی من اصلا نمیتونم با چند پایان داشتن بازی کنار بیام هرچند از نظر خیلی ها نقطه قوت یک بازی میتونه باشه ولی از نظر من یک نقطه ضعف هستش.من که بازی رو با یک پایان خاص تموم کردم مطمئنا دوست دارم پایان های دیگه رو هم بدونم اگر هم نخوام بدونم مطمئنا از این و اون میشنوم و کل پایان ها لو میره. وقتی پایان های متفاوت از یک بازی رو ببینیم دیگه داستان بازی زیباییش رو از دست میده و اون جذابیت رو دیگه نداره. شما red dead رو در نظر بگیرید چقدر پایان بازی فوق العاده بود حالا فرض کنید اگر بازی پایانی داشت که جان مارسون اتفاق دیگه ای براش میوفتاد ؟من که اصلا حال نمیکردم یا mgs 3 رو در نظر بگیرید صحنه پایانی بین اسنیک و باس معرکه بود حالا اگر پایانی دیگه ای هم داشت مطمئنا بازی این جذابیت داستانی که الان داره رو نداشت. بهمین خاطر چون داستان بازی خیلی برام مهمه نمیتونم به بازی هایی که چند پایان دارن نمره کامل بدم. دوستان شما چطور با این مسئله کنار میایین ؟
RPG گفتن نه اکشن ادونچر ! خصوصیات یک RPG خوب هم در وهله اول تاثیر گزاری انتخاب هایی که میکنیم دوم هم دنیای غنی و پر جزئیات ! اسمش هم روشه نقش آفرینی نه بازی کردن یک خط و لاین ثابت ....
 
RPG گفتن نه اکشن ادونچر ! خصوصیات یک RPG خوب هم در وهله اول تاثیر گزاری انتخاب هایی که میکنیم دوم هم دنیای غنی و پر جزئیات ! اسمش هم روشه نقش آفرینی نه بازی کردن یک خط و لاین ثابت ....
درسته ولی اگر این تصمیم گیری ها در قسمت های فرعی داستان تاثیر داشت بهتر بود تا در قسمت اصلی داستان(البته نظر شخصیه)
 
درسته ولی اگر این تصمیم گیری ها در قسمت های فرعی داستان تاثیر داشت بهتر بود تا در قسمت اصلی داستان(البته نظر شخصیه)
ذات RPG های غربی اینو میطلبه یعنی اگه غیر از این بود میشد ایراد. مثل اینه که بگی چنگال به درد نمیخوره چون نمیشه باهاش سوپ خورد.
کسایی که اهل این سبک هستن با این مسئله کنار نمیان بلکه به شدت ازش استقبال می‌کنن.
نوع داستانگویی نقش آفرینی های غربی همیشه بر اساس همین غیر خطی بودن بوده.
غیر خطی بودن یه بازی میتونه ارزش چندبار بازی کردنش رو (در صورتی که خود بازی گیم پلی درست و حسابی داشته باشه) چند برابر کنه.
اینکه شما میتونی یه بار بازی رو به شکل یک قهرمان محبوب بازی کنی و یه بار هم به شکل یه آدمکش خونخوار جذابیتهای خاص خودش رو داره.
تفاوت RPG با یه بازی اکشن خطی اینه که شما صد در صد مجبور نیستی با یه Boss تو بازی بجنگی بلکه بعضی وقتها میتونی با صحبت به راه راست هدایتش کنی.
توی RPG پایان درست یا پایان اشتباه معنی نداره بلکه انتخابها و پیامدشون مهم هستن. پایانی که شما با سبک بازیت بهش میرسی و مسیری که طی میکنی تا به اونجا بررسی، داستان خاص شماست و این تجربه تو بازیهای خطی غیرممکنه.
 
  • Like
Reactions: Destruction

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or