اینجا یه پارادوکسی برا من ایجاد شده که شدیدا داره اذیتم میکنه
واقعا برام سواله کسانی که میان سیستم مبارزات GOW رو در مقابل Bayonetta یا DMC یا NG " کم عمق و سطحی " میخونن (که همچنین چیزی اصلا نیست) چطور روشون میشه C: LoS رو از این نظر بالاتر از GOW قرار بدن؟؟!!
دقت کردید بازی حدودا 20 ساعته و تو این 20 ساعت فقط یه سلاح داری که اونم نصف بیشتر کمبو هاش تزئینی و بی مصرفه؟
دقت کردید بازی کلا دو تا جادو داره که اون ها هم پیش پا افتاده ترین نوع جادو هستن (یکش قدرت ضربات رو زیاد میکنه، اون یکیش خون رو. Meh)
میدونستید عدم وجود سلاح ها و جادو های مختلف و در نتیجه عدم تنوع مبارزات برا یه بازی HnS، اون هم از نوع 20 ساعته بزرگترین و نابخشودنی ترین ایراد هست؟!