بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,049
نام
سهند
تا کی تو بازی اونم روزی یه ساعتی که انجامش میدیم باید زجر بکشیم و توهین بشنویم و خارجیهای آشغال تحقیرمون کنن ؟!
بهم میگه چون تو باعث لگ در بازی میشی نباید بازی کنی . میگم خوب اینترنت اینجا خوب نیست جواب میده اینترنت خوب بخر گفتم همشون همینه میگه این دلیل نمیشه
این عوضی ها هم فقط بلدن از مردم بچاپن
 

king ps3

کاربر سایت
Jun 8, 2009
1,367
نام
プレイステーション
تا کی تو بازی اونم روزی یه ساعتی که انجامش میدیم باید زجر بکشیم و توهین بشنویم و خارجیهای آشغال تحقیرمون کنن ؟!
بهم میگه چون تو باعث لگ در بازی میشی نباید بازی کنی . میگم خوب اینترنت اینجا خوب نیست جواب میده اینترنت خوب بخر گفتم همشون همینه میگه این دلیل نمیشه
این عوضی ها هم فقط بلدن از مردم بچاپن

داداش اون خارجیا که تقصیر ندارن.همه دنیا الان اینترنت داره ما از اینترنت فقط "تر" ش نصیبمون شده.فحش به اونایی بده که باعث این مصیبتان.
 

™MASOUD2

کاربر سایت
Apr 24, 2013
91
نام
مسعود
اهلا وسهلا! :)

attachment.php
 

manhatan

کاربر سایت
Apr 14, 2009
1,232
نام
MEHDI
از تو تنظیمات مودم میشه نویز رو فهمید یا نه ؟؟
تایپ 192.168.1.1 در مرورگر
user.pass: admin

برای اینكه امكان اشكال یابی در خطوط پرسرعت وجود داشته باشد در همه مودمهای ADSL امكان تعیین شاخصهای نویز در خط تلفن ممكن است و می تواند به شما كمك شایانی در رفع اشكال نماید. مهمترین این معیارها SNR و همچنین Line Attenuation یا همان شاخص میرایش خط تلفن شماست.
در واقع شاخص SNR نشان می دهد كه به چه میزان سیگنال مفید در مقایسه با سیگنال مزاحم یا نویز در سیستم تلفن شما وجود دارد.
SNR كه مخفف Signal to Noise Ratio است معیاری است كه میتواند خیلی به شما در تعیین ریشه كندی و قطعی كمك كند. این شاخص هم در دانلود و هم در اپلود اندازه گیری میشود كه با دو مقدار SNR Margin Downstream و SNR Margin Upstream نمایش داده میشود كه نشان دهنده وضعیت نویز در خطوط شماست.
مقدار SNR كمتر از 12 نشان دهنده مشكل جدی در نویز در خطوط است. مقدار بالاتر از 20 وضعیت رضایت بخش و مقدار بالاتر از 30 مقدار مناسب است. در واقع این شاخص هر چه بیشتر باشد بهتر است و نشان می دهد سیگنال مفید بیشتری داریم.
شاخص دیگر میزان میرایش خط تلفن و یا Line Attenuation است كه همانگونه كه از اسم آن بر می آید از آن شاخصهایی است كه هر چه كمتر باشد بهتر است. میزان این شاخص در حالت ایده آل باید زیر 20 باشد. بین 20 تا 50 مقدار قابل تحمل و بالاتر از 50 نشان دهنده یك نوع مشكل در خط تلفن شماست.

45102087918974470669.jpg

منبع
 
آخرین ویرایش:

N.i.n.j.a

کاربر سایت
Dec 27, 2012
1,494
نام
つばさ
تایپ 192.168.1.1 در مرورگر
user.pass: admin

برای اینكه امكان اشكال یابی در خطوط پرسرعت وجود داشته باشد در همه مودمهای ADSL امكان تعیین شاخصهای نویز در خط تلفن ممكن است و می تواند به شما كمك شایانی در رفع اشكال نماید. مهمترین این معیارها SNR و همچنین Line Attenuation یا همان شاخص میرایش خط تلفن شماست.
در واقع شاخص SNR نشان می دهد كه به چه میزان سیگنال مفید در مقایسه با سیگنال مزاحم یا نویز در سیستم تلفن شما وجود دارد.
SNR كه مخفف Signal to Noise Ratio است معیاری است كه میتواند خیلی به شما در تعیین ریشه كندی و قطعی كمك كند. این شاخص هم در دانلود و هم در اپلود اندازه گیری میشود كه با دو مقدار SNR Margin Downstream و SNR Margin Upstream نمایش داده میشود كه نشان دهنده وضعیت نویز در خطوط شماست.
مقدار SNR كمتر از 12 نشان دهنده مشكل جدی در نویز در خطوط است. مقدار بالاتر از 20 وضعیت رضایت بخش و مقدار بالاتر از 30 مقدار مناسب است. در واقع این شاخص هر چه بیشتر باشد بهتر است و نشان می دهد سیگنال مفید بیشتری داریم.
شاخص دیگر میزان میرایش خط تلفن و یا Line Attenuation است كه همانگونه كه از اسم آن بر می آید از آن شاخصهایی است كه هر چه كمتر باشد بهتر است. میزان این شاخص در حالت ایده آل باید زیر 20 باشد. بین 20 تا 50 مقدار قابل تحمل و بالاتر از 50 نشان دهنده یك نوع مشكل در خط تلفن شماست.

1367396333.jpg

منبع

pn2yqfznv4nzlz6x3niy.png
[/URL][/IMG]

چطوره ؟/:)
 

hamdi113540

کاربر سایت
Jan 25, 2010
2,479
DownstreamUpstream
Rate (Kbps):2046 kbps508 kbps
SNR Margin (dB):22.126.4
Attenuation (dB):37.018.6


چطوره؟یه سوال داشتم.بعد از این که مودم رو روشن میکنم باید 5 دقیقه بمونم تا چراغی که نشون میده میتونی از adsl استفاده کنی روشن بشه.ولی قبلا درجا بعد از وصل شدن به اپراتور سبز میشد.مشکل از کجاست؟مخابرات-256-نامحدود.سرعت دانلودم هم معمولا رو 50-100 هست
 

™MASOUD2

کاربر سایت
Apr 24, 2013
91
نام
مسعود
مرکز پشتيباني اينترنت پرسرعت مخابرات به بهره برداري رسيد


به گزارش خبرنگار مهر، مديريت يکسان پرسنل، تقويت پشتيباني فروش و پاسخگويي مناسب به کاربران ADSL مخابرات استان تهران از جمله اهداف راه اندازي ساختمان مرکزي NOC است که امروز سه شنبه با حضور اعضاي هيات مديره، مديران کل و معاونين شرکت مخابرات استان تهران و مناطق هشت گانه مخابراتي و همچنين مديرعامل، اعضاي هيات مديره و معاونين شرکت خدمات اول TCT افتتاح شد.
در حال حاضر 230 نفر از پرسنل شرکت خدمات اول TCT در ساختمان مرکزي NOC به صورت شبانه روزي حتي در ايام تعطيل پاسخگوي بخش پشتيباني ADSL مخابرات تهران هستند و در آينده نزديک، علاوه بر پشتيباني ADSL، پشتيباني تمامي سرويس هاي ديتاي مخابرات نيز در اين مرکز انجام خواهد شد.
بخش فروش تلفني ADSL مخابرات تهران نيز در حال حاضر، با شماره 2020 در ساختمان مرکزي NOC فعال است و سفارشات تلفني ADSL، فروش فيش تلفن و تمامي خدمات فروش تلفن به صورت غير حضوري نيز به زودي به اين بخش افزوده خواهد شد.
طرح تجميع NOC در ساختمان مرکزي با هدف ارتقاي کيفيت پاسخگويي، مشتري مداري و تکريم ارباب رجوع، از بهمن 91 توسط شرکت خدمات اول TCT و با همکاري شرکت مخابرات استان تهران کليد خورد و صبح امروز به بهره برداري رسيد.
ناصر قدير کاشاني، مدير عامل شرکت خدمات اول TCT در اين مراسم با تاکيد بر لزوم پيشرفت همگام با توسعه سريع تکنولوژي و خدمات ارتباطي، اظهار داشت: هدف از ايجاد ساختمان مرکزي NOC، ايجاد محيطي آرام و صميمي براي پاسخگويي متمرکز و مناسب به مشتريان و ارائه خدمات جديد و قابل اعتماد است.
وي حذف مراجعات متقاضيان خدمات مخابراتي را گام مهمي در راستاي جذب مشتريان جديد و پاسداشت مشتريان هميشگي مخابرات يتمندي کاربران اينترنت پرسرعت مخابرات با بهره گيري از تجارب ارزشمند و دانش روز تهران دانست و تصريح کرد: شرکت خدمات اول TCT با رويکردي نوين و شيوه اي جديد براي ارائه خدمات غيرحضوري در زمينه تلفن ثابت، همراه و ADSL و به منظور تسهيل خدمت رساني به مشترکان در مسير جلب رضايت مشترکان گام برداشته است.
 

Good Guy Greg

کاربر سایت
Jan 13, 2011
4,407
نام
حمید ؟ تبرکه !

به گزارش خبرنگار مهر، مديريت يکسان پرسنل، تقويت پشتيباني فروش و پاسخگويي مناسب به کاربران ADSL مخابرات استان تهران از جمله اهداف راه اندازي ساختمان مرکزي NOC است که امروز سه شنبه با حضور اعضاي هيات مديره، مديران کل و معاونين شرکت مخابرات استان تهران و مناطق هشت گانه مخابراتي و همچنين مديرعامل، اعضاي هيات مديره و معاونين شرکت خدمات اول TCT افتتاح شد.
در حال حاضر 230 نفر از پرسنل شرکت خدمات اول TCT در ساختمان مرکزي NOC به صورت شبانه روزي حتي در ايام تعطيل پاسخگوي بخش پشتيباني ADSL مخابرات تهران هستند و در آينده نزديک، علاوه بر پشتيباني ADSL، پشتيباني تمامي سرويس هاي ديتاي مخابرات نيز در اين مرکز انجام خواهد شد.
بخش فروش تلفني ADSL مخابرات تهران نيز در حال حاضر، با شماره 2020 در ساختمان مرکزي NOC فعال است و سفارشات تلفني ADSL، فروش فيش تلفن و تمامي خدمات فروش تلفن به صورت غير حضوري نيز به زودي به اين بخش افزوده خواهد شد.
طرح تجميع NOC در ساختمان مرکزي با هدف ارتقاي کيفيت پاسخگويي، مشتري مداري و تکريم ارباب رجوع، از بهمن 91 توسط شرکت خدمات اول TCT و با همکاري شرکت مخابرات استان تهران کليد خورد و صبح امروز به بهره برداري رسيد.
ناصر قدير کاشاني، مدير عامل شرکت خدمات اول TCT در اين مراسم با تاکيد بر لزوم پيشرفت همگام با توسعه سريع تکنولوژي و خدمات ارتباطي، اظهار داشت: هدف از ايجاد ساختمان مرکزي NOC، ايجاد محيطي آرام و صميمي براي پاسخگويي متمرکز و مناسب به مشتريان و ارائه خدمات جديد و قابل اعتماد است.
وي حذف مراجعات متقاضيان خدمات مخابراتي را گام مهمي در راستاي جذب مشتريان جديد و پاسداشت مشتريان هميشگي مخابرات يتمندي کاربران اينترنت پرسرعت مخابرات با بهره گيري از تجارب ارزشمند و دانش روز تهران دانست و تصريح کرد: شرکت خدمات اول TCT با رويکردي نوين و شيوه اي جديد براي ارائه خدمات غيرحضوري در زمينه تلفن ثابت، همراه و ADSL و به منظور تسهيل خدمت رساني به مشترکان در مسير جلب رضايت مشترکان گام برداشته است.
شما : الو سلام من پینگم 500 تایم اوت هم دارم . طویله : صفحه باز میشه ؟ شما : بله . طویله : پینگ تا 900 نرماله تایم اوت هم مال هیلترینگ هست کاری از دست ما برنمیاد .
یه آشنا هم به من گفت وقتی یه کابلی چیزی خراب میشه یا اتفاقی میفته اگر افت سرعت و افزایش پینگ داشته باشین بازم زیاد اهمیت نمیدن اگر قطع بشه یه کاریش میکنن ولی این مدل خرابی رو اصلا بهش اهمیت نمیدن :| اولویتشون قطعی هست . قطعی دیگه اولویت بندی میخواد ؟ خوب که میگن قطعی :|
Problem noob poor quality internet users ؟ :|
 

most-t36

کاربر سایت
Apr 10, 2011
537
مبین نت-1 مگ:

2681957626.png
ایول به مبین نت!;;) قبلش از 135 بالاتر نمی رفت واسم که فهمیدم سیگنالش مشکل داشته تو این 2 سال:d ولی از سرعت 275 با idm من راضیــم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر