بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

میتونی 195 شکایت ثبت کنی و بگی بدون رضایت خودت اومدن خط رو فیبر کردن و میخوای که برگردی به حالت قبل. البته برای همه جواب نمیده ولی میشناسم چند نفری رو که با پیگیری بالاخره از فیبر خارج شدن .
من اطلاعاتِ دقیقی ندارم...الان نوع سیم کشیِ خونه فیبرِ نوری هست که باعث میشه فقط بتونم از مخابرات بگیرم؟
اگه این شکایت رو بکنم باید بیان مالِ کلِ ساختمون رو عوض بکنن؟
 
من یادمه 93 پارس آنلاین بودم یه ایمیل زد که به خاطر بهبود خدمات ترافیک رایگان شبانه حذف شد :|:|:|:|:|
از اون موقع فهمیدم چه شرکت عوضیه و اومدم بیرون (5 سال مشتریش بودم حداقل)
بعدش سه سال رو بسته ایرانسل بودم که زد گرون کرد ودیدم نمی ارزه
الان رو شاتلم پینگ واسه بازی انلاین یه ذره زیاده ولی خب من بازی انلاین نم کنم بقیه چیزاش خوبه ولی اگر یه حرکت اشتباه کنه بلافاصله میام بیرون
در کل می گم تعارف نداشته باشید باهاشون اگر دیدید دارن گند میزنند بیاین بیرون که واسشون درس عبرت شه یا اصن شرکتشون بپوکه یه جمعیتی راحت شن
 
من نمی دونم چرا دوستان وقتی مشکلی پیدا می کنند این قدر اعصاب خودشون روخراب می کنن که به پشتیبانی زنگ بزنن ولی یه شکایت دو دقیقه ای تو https://195.cra.ir/ ثبت نمی کنن

چون من خودم هم باور نداشتم این سامانه کاری می کنن ولی بعد از اینکه یک بار از شاتل و یک بار از مبین نت و یک بار از همراه اول شکایت کردم و هر سه بار پیگیری کردن واقعا به این سامانه اعتقاد پیدا کردم

شما بعد از اینکه در این سامانه ثبت شکایت کردین از شرکت مربوطه باهاتون تماس می گیرن.برخلاف زمانی که شما با پشتیبانی تماس می گیرین ، زمانی که اونا تماس می گیرن فردی که معمولا تماس می گیره معمولا فرد با سوادیه (نکته مهمش اینه که اونا با شما تماس می گیرن و لازم نیست هر دفعه وقتتون تلف شه و تو صف پشتیبانی وایستین )

اگر بعد از اینکه پیگیری ها انجام شد و از طرف شرکت ، شما راضی نبودید سامانه موضوع رو ارجاع میده به کارشناس تنظیم مقررات که اون ها پیگیری می کنند.

هر چند پروسه ای زمان بریه ( مثلا شکایت من بعد از گذشتن حدود 2 هفته هنوز در جریانه و هر روز زنگ می زنن پیگیری می کنن ) ولی در نهایت جواب میده ( مثلا تو شکایت من از شاتل ، شاتل یک آنتن وایرلس به صورت مجانی به من امانت داد تا مشکلم رو با آنتن اونا چک کنم . حتی کارشناسش با دریافت نصف مبلغ اومد برا چک کردن مشکل تازه هزار بار هم عذرخواهی کردن.)

مثلا تو همین قضیه پارس آنلاین اگر چند نفر باهم شکایت کنن قطعا بهتر جواب می ده.
همین چند ماه پیش بخاطر اینکه یک دفعه چند وقت پینگم به شدت بالا رفته بود از مخابرات شکایت کردم و بعد چند روز زنگ زدن و گفتن همینه که هست و ما اصلا سرور گیم نداریم که بخوایم پینگ خوب بدیم و کاریش نمیتونیم بکنیم =))
 
من اطلاعاتِ دقیقی ندارم...الان نوع سیم کشیِ خونه فیبرِ نوری هست که باعث میشه فقط بتونم از مخابرات بگیرم؟
اگه این شکایت رو بکنم باید بیان مالِ کلِ ساختمون رو عوض بکنن؟
نه ربطی به خونه نداره. اگر خونه فیبر نوری باشه که یک سری مودم های خاص داره و کلا داستانش فرق میکنه.
 
آخرین ویرایش:
سلام دوستان بهترین نت برای بازی چی هست ؟ کمترین پینگ ؟
اگه کرمانشاه هستین ک بهتر راهنماییتون :D
فاصله با مرکز مخابراتیو و ... تاثیر داره و نمیشه گفت فلان چیز قطعا واست بهتره، من کرمانشاهم نیستم اما به صورت کلی طبق تجربه ای که داشتم و از دوستان هم شنیدم پارس آنلاین و پیشگامان به صورت کلی وضعیتشون بهتره.
خودم تا حالا شاتل/مخابرات/دیده بان نت/پیشگامان داشتم که پیشگامان با اختلاف بدون مشکل ترین و بهترین پینگ رو داشته :D اما بازم در برخی از شهرا یک سری ISP ـای محلیی کمتر شناخته شده هستن که پینگاشون از معروفا هم بهتره که باید بگردی دنبالشون :دی
 
  • Like
Reactions: yonestm
منم پارس آنلاینم، قطع شده تا این که رفتم تو تنظیمات مودم و DNS رو روی DNS گوگل ست کردم درست شد.
ویرایش : فایده نداشت قطع شد باز :| فقط چندتا سایت داخلی باز میشن بقیه تعطیل
 
آخرین ویرایش:
ظاهرا قطعی دیشب فقط شامل حال من نمیشه ، من شاتل بودم مودم روشن بود چراغاش ولی دسترسی به نت نداشتم

یحتمل حملات سایبری آمریکا اینبار نتیجه بخش بوده ...

دژفای وزیر ارتباطات پس کوشی ؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or