من نمی دونم چرا دوستان وقتی مشکلی پیدا می کنند این قدر اعصاب خودشون روخراب می کنن که به پشتیبانی زنگ بزنن ولی یه شکایت دو دقیقه ای تو
https://195.cra.ir/ ثبت نمی کنن
چون من خودم هم باور نداشتم این سامانه کاری می کنن ولی بعد از اینکه یک بار از شاتل و یک بار از مبین نت و یک بار از همراه اول شکایت کردم و هر سه بار پیگیری کردن واقعا به این سامانه اعتقاد پیدا کردم
شما بعد از اینکه در این سامانه ثبت شکایت کردین از شرکت مربوطه باهاتون تماس می گیرن.برخلاف زمانی که شما با پشتیبانی تماس می گیرین ، زمانی که اونا تماس می گیرن فردی که معمولا تماس می گیره معمولا فرد با سوادیه (نکته مهمش اینه که اونا با شما تماس می گیرن و لازم نیست هر دفعه وقتتون تلف شه و تو صف پشتیبانی وایستین )
اگر بعد از اینکه پیگیری ها انجام شد و از طرف شرکت ، شما راضی نبودید سامانه موضوع رو ارجاع میده به کارشناس تنظیم مقررات که اون ها پیگیری می کنند.
هر چند پروسه ای زمان بریه ( مثلا شکایت من بعد از گذشتن حدود 2 هفته هنوز در جریانه و هر روز زنگ می زنن پیگیری می کنن ) ولی در نهایت جواب میده ( مثلا تو شکایت من از شاتل ، شاتل یک آنتن وایرلس به صورت مجانی به من امانت داد تا مشکلم رو با آنتن اونا چک کنم . حتی کارشناسش با دریافت نصف مبلغ اومد برا چک کردن مشکل تازه هزار بار هم عذرخواهی کردن.)
مثلا تو همین قضیه پارس آنلاین اگر چند نفر باهم شکایت کنن قطعا بهتر جواب می ده.