بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

چند روز پیش به پیشگامان زنگ زدم گفتم کارشناس بفرس واسه خط که چرا سرعت آپلود دانلود اینقد محدوده، گفت نویز داری و اول خط تست نکردی و فلان کارشناس فرستاد دید همه این کارا رو کردم و کلا خط از بیخ داغونه بدون اینکه پولی بگیره گفت با مخابرات هماهنگ میکنم خطتونو تا جایی که زور داره بهتر کنن.
امشب یک دفعه سرعت دانلود که همیشه لاک بوده رو 8 مگابیت یک دفعه رسید 12 یعنی از 1 مگابایت رسید به نزدیک 1600 اینا، سرعت آپلودمم که 35 بیشتر نبود رسید 100 که راضیم :دی دمشون گرم بنظرم حتما اگه خطتون زیادی فک میکنید سرعتش محدوده تماس بگیرین.
8 ساله با این خط زندگی کردم 4 شرکت مختلف همه همینقد بود سرعت تا الان که اوکیش کردن :دی
 
اقا مشکل چیه سراسری چیزی نگفتن؟
منک زنگ زدم خودشونم خبر نداشتن
دوست عزیز این مشکل عین بقیه چیزا ، کسی نمیدونه معمولا چه خبر هست ،پشتیبانی هم که در حد اینکه خط شما نویز دارد ، از اسپلیتر استفاده میکنید و ... اطلاع داره.
 
من نمی دونم چرا دوستان وقتی مشکلی پیدا می کنند این قدر اعصاب خودشون روخراب می کنن که به پشتیبانی زنگ بزنن ولی یه شکایت دو دقیقه ای تو https://195.cra.ir/ ثبت نمی کنن

چون من خودم هم باور نداشتم این سامانه کاری می کنن ولی بعد از اینکه یک بار از شاتل و یک بار از مبین نت و یک بار از همراه اول شکایت کردم و هر سه بار پیگیری کردن واقعا به این سامانه اعتقاد پیدا کردم

شما بعد از اینکه در این سامانه ثبت شکایت کردین از شرکت مربوطه باهاتون تماس می گیرن.برخلاف زمانی که شما با پشتیبانی تماس می گیرین ، زمانی که اونا تماس می گیرن فردی که معمولا تماس می گیره معمولا فرد با سوادیه (نکته مهمش اینه که اونا با شما تماس می گیرن و لازم نیست هر دفعه وقتتون تلف شه و تو صف پشتیبانی وایستین )

اگر بعد از اینکه پیگیری ها انجام شد و از طرف شرکت ، شما راضی نبودید سامانه موضوع رو ارجاع میده به کارشناس تنظیم مقررات که اون ها پیگیری می کنند.

هر چند پروسه ای زمان بریه ( مثلا شکایت من بعد از گذشتن حدود 2 هفته هنوز در جریانه و هر روز زنگ می زنن پیگیری می کنن ) ولی در نهایت جواب میده ( مثلا تو شکایت من از شاتل ، شاتل یک آنتن وایرلس به صورت مجانی به من امانت داد تا مشکلم رو با آنتن اونا چک کنم . حتی کارشناسش با دریافت نصف مبلغ اومد برا چک کردن مشکل تازه هزار بار هم عذرخواهی کردن.)

مثلا تو همین قضیه پارس آنلاین اگر چند نفر باهم شکایت کنن قطعا بهتر جواب می ده.
 
من نمی دونم چرا دوستان وقتی مشکلی پیدا می کنند این قدر اعصاب خودشون روخراب می کنن که به پشتیبانی زنگ بزنن ولی یه شکایت دو دقیقه ای تو https://195.cra.ir/ ثبت نمی کنن

چون من خودم هم باور نداشتم این سامانه کاری می کنن ولی بعد از اینکه یک بار از شاتل و یک بار از مبین نت و یک بار از همراه اول شکایت کردم و هر سه بار پیگیری کردن واقعا به این سامانه اعتقاد پیدا کردم

شما بعد از اینکه در این سامانه ثبت شکایت کردین از شرکت مربوطه باهاتون تماس می گیرن.برخلاف زمانی که شما با پشتیبانی تماس می گیرین ، زمانی که اونا تماس می گیرن فردی که معمولا تماس می گیره معمولا فرد با سوادیه (نکته مهمش اینه که اونا با شما تماس می گیرن و لازم نیست هر دفعه وقتتون تلف شه و تو صف پشتیبانی وایستین )

اگر بعد از اینکه پیگیری ها انجام شد و از طرف شرکت ، شما راضی نبودید سامانه موضوع رو ارجاع میده به کارشناس تنظیم مقررات که اون ها پیگیری می کنند.

هر چند پروسه ای زمان بریه ( مثلا شکایت من بعد از گذشتن حدود 2 هفته هنوز در جریانه و هر روز زنگ می زنن پیگیری می کنن ) ولی در نهایت جواب میده ( مثلا تو شکایت من از شاتل ، شاتل یک آنتن وایرلس به صورت مجانی به من امانت داد تا مشکلم رو با آنتن اونا چک کنم . حتی کارشناسش با دریافت نصف مبلغ اومد برا چک کردن مشکل تازه هزار بار هم عذرخواهی کردن.)

مثلا تو همین قضیه پارس آنلاین اگر چند نفر باهم شکایت کنن قطعا بهتر جواب می ده.
من شکایت کردم دیشب
 
  • Like
Reactions: mahdysh
سلام
دوستان اینترنت مخابرات تقریبا 3 هفته ای هست که به معنی واقعی کلمه مزخرف شده، برای بازی league of legends بهترین isp (که همون پینگ 100 هم بده کلاهمو میندازم بالا) چیه ؟ ضمنا 30 گیگ ماهیانه تقریبا جواب میده برای کارام
 
سلام
دوستان اینترنت مخابرات تقریبا 3 هفته ای هست که به معنی واقعی کلمه مزخرف شده، برای بازی league of legends بهترین isp (که همون پینگ 100 هم بده کلاهمو میندازم بالا) چیه ؟ ضمنا 30 گیگ ماهیانه تقریبا جواب میده برای کارام
سلام
کلا که همه نت ها خرابه
ولی واسه lol از این سایت استفاده کنید
Lag Report
سرور و شهرتون رو انتخاب کنید بر اساس پینگ کسایی که از شهر شما تو اون سرور بازی می کنن isp ها رو رتبه بندی میکنه، پینگشون رو هم حدودی نشون میده
 
سلام،دوستان کسی که خطش فیبر نوری باشه و مخابرات باشه،به هیچ وجه نمی تونه از ISP های دیگه سرویس بگیره؟هیچ راهی وجود نداره؟
من واقعا حاضرم دو برابر پول بدم یا حجم کمتر بگیرم ولی از مخابرات برم فقط...
گرفتار شدیم از دست اینا....واقعا هر روز یه جور اعصاب خوردی داره....زنگ زده بود بهشون(نتم قطع شده بود) یارو تلفونو برمیداشت بعد قطع میکرد...سه چهار بار این اتفاق برام افتاد...واقعا حس می کنم دیگه نمی تونم :|
 
سلام،دوستان کسی که خطش فیبر نوری باشه و مخابرات باشه،به هیچ وجه نمی تونه از ISP های دیگه سرویس بگیره؟هیچ راهی وجود نداره؟
من واقعا حاضرم دو برابر پول بدم یا حجم کمتر بگیرم ولی از مخابرات برم فقط...
گرفتار شدیم از دست اینا....واقعا هر روز یه جور اعصاب خوردی داره....زنگ زده بود بهشون(نتم قطع شده بود) یارو تلفونو برمیداشت بعد قطع میکرد...سه چهار بار این اتفاق برام افتاد...واقعا حس می کنم دیگه نمی تونم :|
فارس و خوزستان اسیاتک هم فیبر میده
 
سلام،دوستان کسی که خطش فیبر نوری باشه و مخابرات باشه،به هیچ وجه نمی تونه از ISP های دیگه سرویس بگیره؟هیچ راهی وجود نداره؟
من واقعا حاضرم دو برابر پول بدم یا حجم کمتر بگیرم ولی از مخابرات برم فقط...
گرفتار شدیم از دست اینا....واقعا هر روز یه جور اعصاب خوردی داره....زنگ زده بود بهشون(نتم قطع شده بود) یارو تلفونو برمیداشت بعد قطع میکرد...سه چهار بار این اتفاق برام افتاد...واقعا حس می کنم دیگه نمی تونم :|
میتونی 195 شکایت ثبت کنی و بگی بدون رضایت خودت اومدن خط رو فیبر کردن و میخوای که برگردی به حالت قبل. البته برای همه جواب نمیده ولی میشناسم چند نفری رو که با پیگیری بالاخره از فیبر خارج شدن .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or