در راستای تخلیه خط نیم ساعت پیش از شرکت زنگ زدن و دلیل می خواست ک چرا میخوای تخلیه کنه!!!! ( عجب بدبختی داریم) گفتم نیاز ندارم و پاکت لاست دارم و الان هم دارم از اینترنت ایرانسل استفاده میکنم هیچ کدوم از این مشکلات را ندارم بعد در اومده میگه خب اون سرویس گرونه!!! (چ گیری داده) خلاصه تش گفت باید دوباره درخواست تخلیه بدی و حدودا 7 روز طول میکشه گفتم یکبار درخواست دادم چند بار درخواست بدم گفت از اون قست ک دادی نباید درخواست بدی !!!!
دوستانی ک شاتل دارن و میخوان درخواست تخلیه بدن ب این آدرس برید تو مای شاتل:
خدمات شاتل> اینترنت پر سرعت> درخواست ها> ارسال پیام فنی
اونجا واحد دریافت کننده را بزنید پشتیبانی فروش موضوع هم حتما ذکر کنید درخواست جمع آوری و تخلیه خط سرویس ADSL
تو قسمت درخواست هم حتما علتتون ذکر کنید و تاریخ هم بزنید.
بدجور موقع تخلیه میندازن کار را تو دست انداز. تا 2 شنبه تخلیه شد ک شد نشد تو سامانه 195 شکایت میکنم.