ps34
Gold User
من حدود 10 ساله شاتلم.هر چندماهی این مشکل برام پیش میاد و تماس میگیرم پشتیبانی یه سری تغییرات میدن درست میشه.اما الان من یک ماهی هست دقیقا عین حرف شما روزی ۱۰۰ بار قطع میشم با وجود اینکه هم snr هم کیفیت خطم در بخش استاتوس مودم فوق العاده عالیه همچنین سیم کشی و بقیه تجهیزاتم نو هست.حالا شاتل به من گفت به مخابرات برات اعلام خرابی میکنیم و ۳ روزی طول میکشه درست شه.حالا منتظرم ببینم چه میکنن.من حدود 1 ماه و نیمه که خطم شدیدا نویز پیدا کرده، به طور متوسط روزی 100 بار مودم قطع و وصل میشه. اعصاب نذاشته برام.
باید چیکار کنم؟ کسی از سمت ISP باید بیاد مشکلمو حل کنه یا خودم باید کاری بکنم؟
اما اینسری من دل خوش نکردم.یدونه مودم 4g خونگی و سیم کارت همراه اول خریدم راحت دارم با سرعت دانلود ۸۰ مگ و اپلود ۱۰ مگ و پینگ ۱۰۰ هم گیم انلاین میزنم هم کارامو میکنم.هم از شر این کابل مسی نکبت سر دیوار راحتم با این قطعی هاش هم خودمو به سرعت های مسخره adsl محدود نمیکنم.
حالا شما هم یا اینجور مثل من کن یا با پشتیبانیت تماس بگیر بگو برات اعلام خرابی کنن