mohammad ps4
کاربر سایت
شما هم مشکل منو داری منم یه سه ماهی هست دارم با مشکل قطع و وصلی دست و پنجه نرم میکنم وقتی هم زنگ میزنم پشتیبانی یا میگن مشکل مودم و سیم کشی هست یا زود میگن کارشناس بفرستیم انگار من هر شب بانک میزنم الان هم دو هفته هست که پینگم وحشتناک رفته بالا اصلا قابل تحمل نیست و احتمالا اگه تغییر نکرد isp تغییر میدم...شاهکاری دیگر از صبانت ....
قبلا یه اس ام اس میومد که ده روز به پایان مدت سرویس شما باقی مانده.. در این صورت من میتونستم حجمم را به دوره بعد منتقل کنم. مخصوصا من که 100 گیگ همیشه میخرم .... حالا اون اس ام اس را ده روز نه ... بلکه 5 روز مانده ... میفرستند ....
من متوجه شدم این شرکت نه تنها برای مشتری ارزش قایل نیست برای آبروی خودشون هم هیچ ارزشی قایل نیستند...
من دارم سیم کشی را عوض میکنم .. اگر اینبار درست نشد و بازم بهونه آوردند سریعا اقدام به تعویض میکنم....
پشتیبانی مرتب میگه اشکال از مودم هستش !!! چطوریه که از ساعت 12 شب تا هفت صبح من قطع و وصلی ندارم ؟
تازه مدم دوم هم تست کردم بازم قطع میشه... پشتیبانی هم که .. هیچی