بحث و تبادل نظر در مورد سری Total War

Pzt_Kami

کاربر سایت
Sep 27, 2007
394
نام
کامبیز
ddar.jpeg

فکر می کنید این چه صحنه ای باشه! امروز برای تستی ورژن الکساندر روم توتال وار رو نصب کردم. بعد به سرم زد یه سرچی بکنم تو اینترنت برای اسکندر به این عکس و توضیحش رسیدم.
ادای احترام اسکندر به جنازه داریوش سوم آخرین امپراطور هخامنشی.
(آقایون مدیران پاک نکنین به زودی رفع زحمت می کنیم)
نمای زیبائیه :yes: اما در جزئیات بنظر چندان دقیق نمیآد. چون خود اسکندر اون کلاهخود مشهورش رو بسر نداره. ضمنا از سر و وضع سربازان نمی شه تشخیص داد که اینها سربازان الکساندر هستند یا سربازان داریوش ؟! اما یقینا فالانژهای Phalangitai مقدونی نیستند ،چون تجهیزاتشون اصلا به فالانژها نمی خوره ،در واقع به هیچ یگان مقدونی نمی خوره. ظاهرشون بیشتر به هاپلایت Hoplitai های یونانی می خوره ،گرچه کلاهخودی که دارند یکسره برای من نا آشناست. ولی به هر روی سربازان احتمالا یونانی هائی هستند که در ارتش ایران حضور داشتند. البته می تونن کردکان Kardakan هم باشند (کردکان به سربازان ایرانی که به فرم هاپلایت های یونانی تجهیز می شدند گفته می شه)

به هر روی سپاسگذارم cyrusempire
 

R-teen

کاربر سایت
Oct 28, 2007
268
نام
آرتین
گفتی قد بلند یاد یه جمله ای تو کتاب " کوروش کبیر - حقیقت تاریخ " افتادم که نوشته بود هنگامی که اسکندر داریوش سوم رو شکست میده وقتی میخواهد روی تخت پادشاهی ایران بشینه به خاطر کوتاه قدی چهار پایه زیر پاش میذاره.
-------------------
دانلود Rise Of Persia 33% تمام شده...:p
 

cyrusempire

کاربر سایت
Oct 22, 2007
113
www.totalwar.ir بالاخره افتتاح شد.
الان فروم سایت کاملا آماده شده. می تونین استفاده کنید تا هفته آینده سایت اصلی هم حاضر میشه. به هر حال ما که اساس کشی کردیم رفتیم. از سعه صدر نداشته مدیران بازی سنتر متشکریم ببخشید اگه آزرده خاطر شدن.
موفق باشید.
در سایت فارسی و ایرانی بازی توتال وار می بینمتون
 

mojtaba1314

کاربر سایت
Jan 10, 2008
2
مثل اینکه طرفداران Rome زیاد نیستن
من هم عاشق این بازی هستم
از لینکی هم که دادی ممنون
نه عزیز طرفداران rome total war زیادن ولی شاید زیاد طرفداران استراتژی اهل کامنت دادن نباشن . در ضمن من هم rome tw رو بازی کردم و هم medieval tw و باید بگم با این که گرافیک دومی بهتره اما جذابیت rome خیلی بیشتره به طوری که من هیچ وقت از اون خسته نشده ام تا حالا !
 

khosro-parviz

کاربر سایت
Sep 26, 2007
166
نام
بهرام
درود دوست عزیز. به این تاپیک خوش اومدی شکر خدا یه توتال وار باز دیگر هم پیدا شد. من هم در مورد روم همین نظر رو دارم من هم هنوز ازش سیر نشده ام. حالا دوست عزیز تو که این قدر طرفدار روم توتال وار هستی یکی از توتال وار بازان یک تالار گفتمان بسیار زیبا برای این بازی زده است و تو می توانی به اینجا هم بیایی:

http://www.totalwar.ir/forum/index.php
 

khosro-parviz

کاربر سایت
Sep 26, 2007
166
نام
بهرام
دوستان یعنی این بازی که در خارج طرفداراش از ملیون گذشتن اینجا این قدر کم طرفدار داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

vampire may cry

کاربر سایت
May 14, 2007
347
سلام بچه ها..منم هم medieval2رو بازی کردم هم romeرو اما به علت داشتن یک سری مشکلات نمی تونم بازی رو پچ کنم و در نتیجه باید قید هر گونه modرو بزنم....اما یک سوال هم در مورد پچ کردن medieval2داشتم....من پچ رو می ریزم اما وقتی می خوام برم تو بازی اروری رو میده که موقعی که crackبازی رو نریختی می ده...بعد من کرکی رو که تو cdبازی هست رو می ریزم...بعد بازی اجرا می شه..ولی وقتی می رم تو optionsبازی می بینم بازی هنوز 1.0 هست!کسی راه حلی داره؟
===============================
یه چیزایی هم در مورد modingمی دونم و تو سایت:www.twcenter.net هم تو 2تا ساخت modبودم(الان تو viking total war.)اما خیلی ضد حاله که خودم نمی تونم اون رو بازی کنم. :(
 

parham_safa

Rossonero
مدیر انجمن
Sep 24, 2005
8,310
نام
پرهام
سلام
تاپیکتون رو دیر دیدم .
البته خیلی وقته که به خاطر کمبود وقت و البته نداشتن سیستم مناسب دیگه هیچکدوم از سری ها رو بازی نکردم ولی به هر حال یک زمانی تقریباً این کاره بودم :D
بادش بخیر .
 

khosro-parviz

کاربر سایت
Sep 26, 2007
166
نام
بهرام
ما هم گرچه سیستممون Medieval II total war رو می کشه، ولی به خاطر گستردگی بازی روم هنوز بهش وفاداریم. چون این بازی قابلیت مدینگ خیلی بالایی داره و مود هایی که براش میان از خود بازی زیباتر و دقیق تر هستند.
 

hellish_1982

کاربر سایت
Apr 5, 2008
12
با سلام من تازه با اين سايت اشنا شدم ولي يه عمري كه دارم با خانواده total war زندگي ميكنم حالا يه سوال از سروران گرامي داشتم من نسخه Medieval 2: Total War Kingdoms رو دارم بازي ميكنم ولي فقط به كمپ آمريكا دسترسي دارم و نمي تونم كمپ صليبي و اروپا بازي كنم خواستم ببينم كسي از دوستان هست كه به هر 3 تا كمپ دسترسي داشته باشه .
 

khosro-parviz

کاربر سایت
Sep 26, 2007
166
نام
بهرام
ببخشید ولی انگار فرومتون مشکل داره من نمی تونم عضو بشم.
کد امنیتی نمایش داده نمی شه.

عجیبه. چون همین دیروز یه نفر عضو شد. چند بار امتحان کنید اگه نشد خبر بدید.


با سلام من تازه با اين سايت اشنا شدم ولي يه عمري كه دارم با خانواده total war زندگي ميكنم حالا يه سوال از سروران گرامي داشتم من نسخه Medieval 2: Total War Kingdoms رو دارم بازي ميكنم ولي فقط به كمپ آمريكا دسترسي دارم و نمي تونم كمپ صليبي و اروپا بازي كنم خواستم ببينم كسي از دوستان هست كه به هر 3 تا كمپ دسترسي داشته باشه

درود. بیا تو اینجا www.totalwar.ir و از اینجا بپرس بهتر جواب می گیری ولی مال من همچین مشکلی نداره.
 

R-teen

کاربر سایت
Oct 28, 2007
268
نام
آرتین
ببخشید ولی انگار فرومتون مشکل داره من نمی تونم عضو بشم.
کد امنیتی نمایش داده نمی شه.

اگر هنوز غضر نشدی من به مدیر انجمنش میگم که چک کنه.
دوستان دیگر هم یه سر به این سایت و فرومش بزنن:
www.totalwar.ir
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر