هر کی بهت گفته، بهش میگی زنگ آخر دم در مدرسه وایسه
=====================
نسخه PC هم هنوز نیومده. کپکام فعلا داره آمار وحشتناک نمره های بازی رو نگاه میکنه و داره به این فکر میکنه که نسخه PC رو کنسل کنه
بستگی به خودت داره. بعضیا این شماره رو بهترین سری عمرشون میدونن و بعضیا بازی رو یه Epic Fail گنده میدوننن. دسته اول رو که بیخیال. میمونه دسته دوم.
بله اصیل. گفتم که نبود ترس به خاطره شماره قبلیشه. باید در اون جستجو کنیم نه این. ترس از توی شماره چهارم از بین رفت و توی قسمت های بعدی دیگه ترسی ندیدیم و نخواهیم دید.
آخه افشین تو مسئولین کپکام رو آدم فرض کردی؟ اینا اگه آدم بودن همچین افتضاحی به بار نمیووردن. الان ریشه های بازی کو؟ کجاست؟
اون عالم و آدمی که میگی همونایی بودن که میگفتن اصالت و فلان و اله و بله و با دیدن نمرات درخشان بازی به طرز شگفت انگیزی غیب شدن کجا هستن؟ RE6 رو میگم. شک نکن الان، به خصوص همین الان، RE5 یه شاهکاره. من هیچ وقت RE5 رو نکوبوندم و نخواهم کوبوند.
بقیه موارد هم کجای شخصیت جیل به باد رفته؟ جدی میگم کجا؟ جیل رو گرفتن ترکوندنش با اون وسیله و کنترلش میکردن و انتظار داری همین که درست شد بلند شه پشتک وارو بزنه؟ اتفاقا قیافه-ش هم مریض الاحوال بود توی بازی.
مرگ وسکر هم نابهنگام بود. من خودم موضعم در مقابل این یکی مشخص نیست.
نبود ترس هم بر میگرده به اوروبوروس! وقتی آدم خوار و زامبی نمیبینی و به جاش آدمی میبینی که مغزش سر جاش هست از چی میخوای بترسی؟ اینم جدی بود.
اما در بقیه موارد هم داری اشتباه میکنی! من گفتم داستان شماره 6 چنگی به دل نمیزنه. حرفام هم حرف بچه های تاپیکه که بهشون اعتماد دارم بیراهه حرف نمیزنن. به قول خودت شماره 4 خیلی کم حفره داشت یا اصلا نداشت ولی شماره 6 رو میگن خدای چاله فضاییه
گیم پلی رو هم بریز بیرون چون من مخالفت اصلیم با شماره 6 از همون روز اول با گیم پلی و دوربین مضخرفش بود
در نبود یک انسان در کپکام که شکی نیست
ولی خوب همون شماره 5 رو هم کپکام ساخته دیگه مگه نه ؟!
ایجاد داستان شماره 5 فعلا نیاز نبود داستان بازی می شد جوری نوشته بشه که ترسناک باشه و وسکر هم نمیره
جیل یه شخصیت جانبی نیست کلی طرفدار داره یه زمانی برو بیایی داشته این جور استفاده از شخصیتی مث جیل یه ضعف بود
جیل باید یکی از افرادی می بود که آلبرت رو می کشت ولی جاش شوا جون زحمتش رو کشید
انصافا شماره 4 از شماره 5 ترس که نه ولی تنش بیشتری داشت
از نظر خود من شماره 5 از شماره 6 بهتر بود
من که همون اول گفتم شماره 6 رو بیشتر از شماره 4
دوست دارم ولی نمی تونم به خودم دروغ بگم که شماره 4 موفق ترینه
حالا خودت شماره 6 رو بازی می کنی می بینی بچه ها نخواستن داستان رو بکوبن وگرنه با اون ending ها intro ها فقط باید به اون کودکی که داستان رو نوشته خندید
شماره 6 داستانش مشکل داره یا به قول خودت حفره داره اصلا مث شماره 1 2 3نیست که برات گره داستانی ایجاد کنه که بخوای تو شماره بعد ببینی
پایان های بازی دقیقا مث دمو های تکن شده که وقتی arcade تموم میشه نشون میده
گفتم تا بحث نکنیم همگی نتیجه درستی نمی گیریم باید خودت تجربه کنی