بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

رزیدنت اویل 4 همان طور که دوستان گفتن شاید وفداریش را به نسخه های قبل از دست داده است ولی بازهم بازی خوبی بود فکر کنم یکی از دلایل ان نقش افرینی خوب در بازی بود.
 
حالا که بحث راجع به ایدا داغه، بچه ها من میخوام یک بحثی شروع کنم. میخوام از پایه شروع کنم تا به آخرش برسیم و یک جمع بندی خوبی داشته باشیم. چون این چیزایی که میپرسم برای خودم هم سواله.
ایدا از طرف کی و با چه هدف یا هدف هایی رفته بود راکون سیتی؟
اگه ایدا واقعا برای سازمان کار میکنه یا میکرده پس چرا موقع فرار از راکون سیتی کسی از سازمان کمکش نکرد و وسکر بود که بهش کمک کرد تا فرار کنه؟
به نظرتون ارتباط وسکر و ایدا از کجا شروع شده و چه علتی داشته؟
این نکته رو در نظر بگیرید که اون موقع همه فکر میکردن که وسکر در عمارت کشته شده و بعد از انفجار چیزی ازش باقی نمونده!!چون شاهدان عینی دیدن که تایرنت وسکر رو کشت!
 
10 ویژگی مهم که در رزیدنت ایول 6 باید رعایت شود یا افشین رزیدنت ایول 6 رو چه جوری می خواد :دی


1- ترس جاری

به نظرم رزیدنت ایول بعدی جدا از اینکه باید حسابی ترسناک باشه باید ترس در طول بازی در جریان باشه و تنها به صورت آنی و لحظه ای مثل رو به رو شدن یک دفعه ای با موجود خاصی نباشه

vnpb555tcrejmbwdg3.jpg


فضای مخوف بازی به همراه مه و زامبی های پشت پنجره مو به تن آدم سیخ می کرد​


2- بازگشت به حالت سینمایی

رزیدنت ایول های کلاسیک در زمان خودشون به شدت سینمایی بودن دوربین ایزومتریک بازی روایت بازی رو مثل یک فیلم جلوه میداد که هر لحظه داستانی زیبا رو براتون روایت می کرد البته هنوزم هم میشه کات سین های خیلی جذابی رو در سری مدرن رزیدنت ایول دید مخصوصا شماره پنج ولی بازی حالت سینمایی خودش رو از دست داده
fv3pyleqf3uyjdufc1.jpg


یکی از بهترین و سینمایی ترین لانگ شات های بازی​

3- منطقی بودن بازی یا توجیح علمی

شماره های جدید رزیدنت ایول با اغراق های زیادی همراه شده و اون حس لاجیکال بودن خودش رو از دست داده گرچه اکثرا این موضوع رو از شماره 4 حساب می کنن ولی به نظر من این تغییرات از کد ورونیکا شروع شد
انتظار دارم شماره 6 بتونه با منطق گیمر های عادی جور در بیاد

spdm6ijk18ubotx2cdy.jpg


تبدیل شدن اروین در چند ثانیه به این هیولای غول پیکر به نظرم غیر منطقی بود​


4-مرحله ای نبودن بازی

متاسفانه مرحله ای شدن بازی باعث شده بازی حس بازی هایی مث سونیک یا کنترا رو بهم بده و دیگه نتونیم برای حل کردن معما ها توی یک مارپیچ جستجو کنیم به نظرم هرچه زودتر باید رزیدنت ایول از مرحله ای شدن فاصله بگیره
tifhee3wi8o6a0eqqhqk.jpg


5- حذف سیستم پول و مرکانت (خرید و فروش )

این قسمت کاملا برای من غیر قابل هضم جدا چرا بازی مث رزیدنت ایول باید همچین بخشی داشته باشه ینی واقعا منطقی که یه سری موجوداتو بکشیم و بعد ازشون پول یا دارو یا الماس !!! برداریم ؟؟؟؟؟؟ و بعد با پول ها خرید و فروش کنیم
من نمی دونم چطور یکسری عاشق رزیدنت ایول 4 هستن وقتی که با این کارا های احمقانه سری رو به قعر یه چاه برد صد در صد مطمئنم که شماره 4 اولین شماره بوده که خودشون بازی می کردن ;)


ihzgpw3vvcwj9w1i0dka.png





6- بازگشت تایپ رایتر و باکس و در کل safe rooms

به نظرم حداقل باید به صورت یه آپشن توی بازی قرار بگیرن البته اگر بازی به صورت کاملا کلاسیک ساخته بشه ( بعید می دونم ) حتما باید باشن یکی از بزرگترین لذت های بازی ورود به این اتاق ها به همراه موزیک اتمسفریک و دلنشینش بود که برای هممون حس نوستالژیک غریبی رو به وجود میاره همین فضا ها باعث شده که من زنگ ساعت گوشیم این آهنگ ها باشه و هر روز با صدای free from fear از خواب بیدار بشم
lyh5ucqocszadtbaanl.jpg


آرامشی که تو این اتاق ها بود توی اتاق خواب هامون نبود!!!!​



7 - حذف مالتی پلیر و co -op

جدا رزیدنت ایول بازی نیست که بشه مالتی رو توش گنجوند و اگر بخوان این کار ور بکنن باید اصل بازی رو تغییر بدن
به نظرم بهتره مالتی پلیر به صورت اسپین آف های مجزا از داستان مث سری اوت برک ساخته بشه و در طول جریان بازی تاثیر نداشته باشه


ft1zbq1v2j6ut6vmn8ce.jpg
vwokm3as12a79t8sisv.jpg


مالتی پلیر و co -op ترس رو کاملا از بین می بره و حتی باعث مسخره شدن بازی هم میشه​


8 - حضور تنها یک تایرانت وحشتناک در طول بازی

چیزی که منو خیلی آزار داد تو شماره های جدید کشتن غول های متعدد و مزخرف بود که هیچ ترسی القا نمی کرد و اکثر اوقات حس بزن بهادری رو داشت ولی در شماره های کلاسیک یک بریکین بود یک نمیسیس بود یک لیزا بود یک دکتر مارکوس بود که حسابی مو به تنتون سیخ می کردن

rpj6485g874rm7h8grln.jpg
5mjaxd8fe4ekzm8ave0n.jpg


کدوم ترسناک تر بود ؟؟؟!!!!​



9- بازگشت معما های سخت

بزرگترین تفاوت شماره های کلاسیک با شماره های جدید همین معما ها بود
شما در شماره های کلاسیک زامبی می کشتین تا جایی رو پاک سازی کنین ولی معما ها رو حل می کردین که مراحل رو پیش ببرین ولی تو شماره های جدید کافیه که تنها یه سری موجود احمق رو بکشین تا به مرحله بعد برین که اینم باز سونیک رو برای من تداعی می کنه


icsjjcm7b6lf83e68wp.jpg


معما های سخت رزیدنت ایول همیشه زبان زد بود​


10- disaster
شاید این رو چندین بار تکرار کرده باشم ولی اگه لازم باشه هزار بار دیگم می گم
رزیدنت ایول باید حس فاجعه رو بهم القا کنه نباید از کشتن یه مش ماجینی و گانادو حال کنم باید باید خشونت و وضع اسف بار برام تداعی بشه مهترین چیزی که می تونه این حالت رو پیش بیاره اینه که بازی توی یک شهر به همراه سکنه اش اتفاق بیفته


ct5e0v4lvf1uc3by1v8.jpg
mj2bslo6go6qfqrd8yst.jpg


این عکس ها حس فاجعه و خشونت رو بهتون القا نمی کنه ؟؟؟؟؟



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------​
امیدوارم از خوندن این مطلب خوشتون بیاد اگر موافق و مخالفین نظرتون رو اعلام کنین
مرسی​
 
تو RE2 مشخص شد که ادا ( جاسوس چینی )جاسوس یه سازمان هست (همون سازمان مخفی) که تا حالا هیچ اطلاعاتی ازش فاش نشده و در واقع این سازمان رقیب امبرلا بوده و ادا نمونه ویروس G رو قرار بوده برای سازمان ببره که وسکر بهش گفت تو گردن بند شری هست و جایی که شری حضور داشت رو بهش گفت ولی چرا کسی از سازمان کمکش نکرده رو میشه در نظر گرفت که شاید خود البرت برا سازمان کار میکرده یا Boss بوده:d
وسکر نمایشی اجرا کرد که همه فکر کنن مرده در واقع میخواست خودش رو به سازمان نزدیک کنه و اهدافش رو اونجا انجام بده . وسکر که خودش نمیتونست بره نمونه G رو بگیره چون باید مخفی باشه و به ادا که جاسوس سازمان بوده محلق میشه و گویا خود وسکر هم نقشی تو همین سازمان داشته .
حالا خود وسکر گفته برای پس گرفتن چیز هایی که به خاطر سازمان جدیدیم از دست دادم به ادا محلق شدم حالا این چه معنی داره ؟ میشه در نظر گرفت وسکر هم تو سازمان مخفی بود ؟!:d

10 ویژگی مهم که در رزیدنت ایول 6 باید رعایت شود یا افشین رزیدنت ایول 6 رو چه جوری می خواد :دی
افشین جان عالی بودن ولی دیگه متاسفانه از این خبرا نیست :( چون ORC رو بعد RE5 ساختن با اون همه اعتراض حالا Revelations هم خوبه ولی دیگه فکر نکنم RE اینجور بسازن ! البته من که از خدامه RE اینجور بشه .

اشکم در اومد ! جدا RE کلاسیک محشر بودن
 
آخرین ویرایش:
حسین جان!خب معلومه که وسکر برای سازمان کار می کرده دیگه.اصلا وسکر اعضای تیم استارز رو به عمارت می کشونه تا اطلاعات مبارزاتشون با B.O.W ها رو به سازمان بده و از آمبرلا جدا بشه.2 ماه بعد سازمان به وسکر ماموریت میده که نمونه ی ویروس G رو از آزمایشگاه بیرکن در راکون سیتی بدزده.ولی از اونجایی که جیل شاهد مرگ وسکر بوده (در کتاب Archives نوشته که جیل دیده نه کریس) و وسکر هم نمی خواسته که زنده بودنش لو بره،سازمان بهش اجازه میده که یکی از ماموران کارکشته ی سازمان به نام ایدا ونگ (به نظر من اسم مستعاره) به جای اون به این ماموریت بره.بنابراین اینکه وسکر جون ایدا رو نجات داد،یعنی سازمان جونش رو نجات داده.وسکر از جولای سال 1998 تا نوامبر سال 2004 برای سازمان کار می کرده.تا اینکه در نوامبر سال 2003 سازمان بهش دستور میده که مدارکی که بر علیه آمبرلا داشتن رو به سازمان ارائه کنه.بنابراین آمبرلا رسما محکوم میشه و اسپنسر هم تحت تعقیب جهانی قرار می گیره!کریس و جیل هم از موقعیت استفاده می کنند و به همراه یک تیم نظامی غیر دولتی و مردمی به نام B.C.U،به آخرین شعبه ی آمبرلا در روسیه میرن و جدیدترین و قدرتمندترین B.O.W آمبرلا یعنی تالوس رو هم می کشند و سپس آمبرلا رو نابود می کنند.(در اصل تالوس از نمسیس هم قوی تر و پیشرفته تر بوده!) در واقع وسکر با ارائه ی مدارک به دادگاه به کریس و جیل کمک کرد و کریس و جیل هم با نابود کردن آمبرلا به طور ناخواسته به وسکر کمک کردند!در همین زمان وسکر هم به روسیه میره و هم زمان که کریس و جیل مشغول مبارزه با تالوس بودند،وسکر هم سرگی ولادیمیر (دست راست اسپنسر و فرمانده ی کل ارتش خصوصی آمبرلا یا U.B.C.S) و دو تا تیرنت محافظش (آیوان ها) رو می کشه.بعدش تمام اطلاعات آمبرلا رو روی یک دیسک ذخیره می کنه و کامپیوتر مرکزی آمبرلا (ملکه ی سرخ) رو فرمت می کنه!ولی به سازمان خیانت می کنه و اطلاعات رو برای خودش برمی داره.بعدش هم میره به ترایسل ملحق میشه و....این رو هم اضافه کنم که در زمان داستان رزیدنت اویل 4 (سال 2004) وسکر از سازمان جدا شده بوده و عضو ترایسل بوده.ولی هنوز به همکاریش با ایدا ادامه می داده.چرا؟هیچکس نمی دونه!احتمالا توی رزیدنت اویل 6 معلوم میشه.

اطلاعات رو داشتید؟:d

آره امیر جان.منم با تو موافقم.داستان رزیدنت اویل 4 اصلا بد نبود.فقط نسبت به سایر نسخه ها ضعیف تر بود.چون داشت یکی از داستان های مکمل رو روایت می کرد نه خط اصلی داستان رو.ولی با این حال از خیلی از بازی های غیر رزیدنت اویل داستانش بهتر بود!
 
آخرین ویرایش:
مرسی نیما جان

منم دقیقا همین سوال برام پیش اومد که چرا وسکر با اینکه به سازمان پشت کرده بود و به ترایسل محلق شد اما باز هم با ادا همکاری میکرده با اینکه ادا اخر 4 RE میگه به جای نمومنه یه چیز دیگه واسه وسکر فرستاده !
 
آخرین ویرایش:
10 ویژگی مهم که در رزیدنت ایول 6 باید رعایت شود یا افشین رزیدنت ایول 6 رو چه جوری می خواد​
:دی
عالی افشین جان، علی هم RE6 رو اینجوری می‌خواد:d البته این موضوع یک رؤیای دست نیافتنی شده! در واقع شما تمامی نقاط قوت سری‌های کلاسیک رو مطرح کردید، حتی تصورش هم لذت بخشه که ما یک بازی با تمامی المان‌های کلاسیک با گرافیک نسل جدید داشته باشیم.
ولی متأسفانه دیگه هیچ وقت این موارد رو نخواهیم دید، چون سلیقه‌ها تغییر کرده و تعاریف بازی و گیم پلی عوض شده. الآن مهمترین دلیل عرضه یک بازی فروش و سود خوب هست، پس طبیعیه که سازنده‌ها مطابق با سلیقه گیمرهای کنونی( که چیزی شبیه به گذشته نیست) بازی بسازند.
البته دو مورد رو یه توضیحاتی بدم:

2- بازگشت به حالت سینمایی
البته این مورد تو نسخه‌های چهارم به بعد هم رعایت شد، و حس طبیعی تر بودن بازی رو به مخاطب القا می‌کرد.(مخصوصاً قسمتهایی از گیم پلی که به صورت دکمه زنی بودند) دقیقاً نمیدونم منظور شما چی بود؟!

7 - حذف مالتی پلیر و co -op
متأسفانه جزو جدا ناپذیر بازی‌های محبوب امروزی همین بخش مولتی پلیر هست و همه سازنده‌ها سعی می‌کنند بیش‌ترین تمرکز خودشون رو بر این بخش بگذارند، البته این منطقی نیست که این بخش رو تو همه سبک‌ بازی‌ای داشته باشیم. یکی از بازی‌هایی که برای جذابیت نیازی به این بخش نداره سری RE هست. اینقدر داستان این سری وسیع و جامع هست که نیازی به بخش مالتی نیست. یک RE واقعی رو فقط با بخش سینگل و روایت داستان فوق العادش میشناسیم.
البته سازنده‌ها حذف این بخش رو هیچ وقت عامل موفقیت بازی نمیدونند ولی طرفدارهای سری کلاسیک نداشتن این بخش رو عامل اصیل تر و زیباتر بودن RE میدونند.
 
افشین همه ی اینایی که گفتی رو من قبول دارم اما امکان نداره کپکام تمام این المان های رو واسه ساخت رزیدنت اویل در نظر گرفته باشه. بریم دعا کنیم فقط اکشن نباشه خودش خیلی مهمه. راستی حتما شنیدید که McNamara تو تویتر خودش اعلام کرده که کاور مجله Game Informer 5 ژانویه رونمایی میشه همینطور گفته که با این که سازنده هنوز اعلام نشده ولی شما می توانید حدس بزنید چه استدیو سازنده این بازی است باز هم همه ی نگاها به طرف رزیدنت اویل 6 هست همونطورم که شایعه شده Spark Unlimited داره بازی رو میسازه. ملت انقدر تو کف رزیدنت اویل 6 هستند مثل ما که هر کاوری هر تیزری میخواد رونمایی بشه همه فکر کمیکنن رزیدنت اویل 6 هست شایدم این دفعه واقعا باشه !



f3rsjxkfo15r0e2s8m4.jpg


افشین کریسمس مبارک :d
 
10 ویژگی مهم که در رزیدنت ایول 6 باید رعایت شود یا افشین رزیدنت ایول 6 رو چه جوری می خواد :دی
افشین گل کاشتی:groupwave::thanks:
ولی خب از اونجایی که مخالفا همیشه وجود دارن (حامد جان منظورم شما نیستی)
با اینها مخالفم
2- بازگشت به حالت سینمایی 5- حذف سیستم پول و مرکانت (خرید و فروش )به سبک شماره 4 نه 5
من با اینا موافقم
1- ترس جاری 3- منطقی بودن بازی یا توجیح علمی 4-مرحله ای نبودن بازی6- بازگشت تایپ رایتر و باکس و در کل safe rooms 7 - حذف مالتی پلیر و co -op 8 - حضور تنها یک تایرانت وحشتناک در طول بازی (یه گردن کلفتش ) 9- بازگشت معما های سخت 10- disaster
 
خوب افشین متاسفانه به خاطر دوشاخه‌ای شدن فن‌ها احتمال ساخته شدن همچین بازی خفنی خیلی کمه :biggrin1: اما با این حال خیلی از جاهاش رو میتونن بسازن :biggrin1:


مرسی نیما جان

منم دقیقا همین سوال برام پیش اومد که چرا وسکر با اینکه به سازمان پشت کرده بود و به ترایسل محلق شد اما باز هم با ادا همکاری میکرده با اینکه ادا اخر 4 RE میگه به جای نمومنه یه چیز دیگه واسه وسکر فرستاده !

خوب یکی سوالات حل نشده ی رزیدنت ایول هست. هر چی بوده و شده ایدا بالاخره نمونه رو دست وسکر رسونده. ایدا آخر گزارشش میگه که ما هنوز زمان زیادی واسه موش و گربه بازی داریم. این یه جورایی نشون میده که احتمالا وسکر و ایدا در آینده باز با هم داستانی خواهند داشت. خوب با مرگ وسکر این باید بی معنی باشه که در اصل همچین چیزی در اصل امکان پذیر نیست. یکی از دلایلی هست که میگم وسکر زندست همینه :biggrin1:
از طرفی من یه فرضیه دارم. شاید ایدا هم واسه خودش یه سری اهداف داره و شاید اون جملش که میگه "وسکر شاید یادت رفته اما من همیشه مطابق میل تو رفتار نمیکنم" رو در مورد سازمان هم رعایت کنه :biggrin1: ولی باز امکانش هست که دستور سازمان باشه.
 
10 ویژگی مهم که در رزیدنت ایول 6 باید رعایت شود یا افشین رزیدنت ایول 6 رو چه جوری می خواد :دی


1- ترس جاری

به نظرم رزیدنت ایول بعدی جدا از اینکه باید حسابی ترسناک باشه باید ترس در طول بازی در جریان باشه و تنها به صورت آنی و لحظه ای مثل رو به رو شدن یک دفعه ای با موجود خاصی نباشه

vnpb555tcrejmbwdg3.jpg


فضای مخوف بازی به همراه مه و زامبی های پشت پنجره مو به تن آدم سیخ می کرد​


2- بازگشت به حالت سینمایی

رزیدنت ایول های کلاسیک در زمان خودشون به شدت سینمایی بودن دوربین ایزومتریک بازی روایت بازی رو مثل یک فیلم جلوه میداد که هر لحظه داستانی زیبا رو براتون روایت می کرد البته هنوزم هم میشه کات سین های خیلی جذابی رو در سری مدرن رزیدنت ایول دید مخصوصا شماره پنج ولی بازی حالت سینمایی خودش رو از دست داده
fv3pyleqf3uyjdufc1.jpg


یکی از بهترین و سینمایی ترین لانگ شات های بازی​

3- منطقی بودن بازی یا توجیح علمی

شماره های جدید رزیدنت ایول با اغراق های زیادی همراه شده و اون حس لاجیکال بودن خودش رو از دست داده گرچه اکثرا این موضوع رو از شماره 4 حساب می کنن ولی به نظر من این تغییرات از کد ورونیکا شروع شد
انتظار دارم شماره 6 بتونه با منطق گیمر های عادی جور در بیاد

spdm6ijk18ubotx2cdy.jpg


تبدیل شدن اروین در چند ثانیه به این هیولای غول پیکر به نظرم غیر منطقی بود​


4-مرحله ای نبودن بازی

متاسفانه مرحله ای شدن بازی باعث شده بازی حس بازی هایی مث سونیک یا کنترا رو بهم بده و دیگه نتونیم برای حل کردن معما ها توی یک مارپیچ جستجو کنیم به نظرم هرچه زودتر باید رزیدنت ایول از مرحله ای شدن فاصله بگیره
tifhee3wi8o6a0eqqhqk.jpg


5- حذف سیستم پول و مرکانت (خرید و فروش )

این قسمت کاملا برای من غیر قابل هضم جدا چرا بازی مث رزیدنت ایول باید همچین بخشی داشته باشه ینی واقعا منطقی که یه سری موجوداتو بکشیم و بعد ازشون پول یا دارو یا الماس !!! برداریم ؟؟؟؟؟؟ و بعد با پول ها خرید و فروش کنیم
من نمی دونم چطور یکسری عاشق رزیدنت ایول 4 هستن وقتی که با این کارا های احمقانه سری رو به قعر یه چاه برد صد در صد مطمئنم که شماره 4 اولین شماره بوده که خودشون بازی می کردن ;)


ihzgpw3vvcwj9w1i0dka.png





6- بازگشت تایپ رایتر و باکس و در کل safe rooms

به نظرم حداقل باید به صورت یه آپشن توی بازی قرار بگیرن البته اگر بازی به صورت کاملا کلاسیک ساخته بشه ( بعید می دونم ) حتما باید باشن یکی از بزرگترین لذت های بازی ورود به این اتاق ها به همراه موزیک اتمسفریک و دلنشینش بود که برای هممون حس نوستالژیک غریبی رو به وجود میاره همین فضا ها باعث شده که من زنگ ساعت گوشیم این آهنگ ها باشه و هر روز با صدای free from fear از خواب بیدار بشم
lyh5ucqocszadtbaanl.jpg


آرامشی که تو این اتاق ها بود توی اتاق خواب هامون نبود!!!!​



7 - حذف مالتی پلیر و co -op

جدا رزیدنت ایول بازی نیست که بشه مالتی رو توش گنجوند و اگر بخوان این کار ور بکنن باید اصل بازی رو تغییر بدن
به نظرم بهتره مالتی پلیر به صورت اسپین آف های مجزا از داستان مث سری اوت برک ساخته بشه و در طول جریان بازی تاثیر نداشته باشه


ft1zbq1v2j6ut6vmn8ce.jpg
vwokm3as12a79t8sisv.jpg


مالتی پلیر و co -op ترس رو کاملا از بین می بره و حتی باعث مسخره شدن بازی هم میشه​


8 - حضور تنها یک تایرانت وحشتناک در طول بازی

چیزی که منو خیلی آزار داد تو شماره های جدید کشتن غول های متعدد و مزخرف بود که هیچ ترسی القا نمی کرد و اکثر اوقات حس بزن بهادری رو داشت ولی در شماره های کلاسیک یک بریکین بود یک نمیسیس بود یک لیزا بود یک دکتر مارکوس بود که حسابی مو به تنتون سیخ می کردن

rpj6485g874rm7h8grln.jpg
5mjaxd8fe4ekzm8ave0n.jpg


کدوم ترسناک تر بود ؟؟؟!!!!​



9- بازگشت معما های سخت

بزرگترین تفاوت شماره های کلاسیک با شماره های جدید همین معما ها بود
شما در شماره های کلاسیک زامبی می کشتین تا جایی رو پاک سازی کنین ولی معما ها رو حل می کردین که مراحل رو پیش ببرین ولی تو شماره های جدید کافیه که تنها یه سری موجود احمق رو بکشین تا به مرحله بعد برین که اینم باز سونیک رو برای من تداعی می کنه


icsjjcm7b6lf83e68wp.jpg


معما های سخت رزیدنت ایول همیشه زبان زد بود​


10- disaster
شاید این رو چندین بار تکرار کرده باشم ولی اگه لازم باشه هزار بار دیگم می گم
رزیدنت ایول باید حس فاجعه رو بهم القا کنه نباید از کشتن یه مش ماجینی و گانادو حال کنم باید باید خشونت و وضع اسف بار برام تداعی بشه مهترین چیزی که می تونه این حالت رو پیش بیاره اینه که بازی توی یک شهر به همراه سکنه اش اتفاق بیفته


ct5e0v4lvf1uc3by1v8.jpg
mj2bslo6go6qfqrd8yst.jpg


این عکس ها حس فاجعه و خشونت رو بهتون القا نمی کنه ؟؟؟؟؟



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------​
امیدوارم از خوندن این مطلب خوشتون بیاد اگر موافق و مخالفین نظرتون رو اعلام کنین
مرسی​

سلام دوست عزیز شما بازی نکنی بهتره فکنم شما نه می خواهد خودتون را اپیدیت کنید نه می خواهید بازی اپدیت بشه فکنم شما هنوز تو سال 2000 قبل وبعدش موندید به نظر شما این تغییرات رو بازی تعصیر منفی گذاشته اگه گذاشته چرا بازی افطح معبوبیت نکرده بلکه بیشتر معبوب شده
در کل من خود این سه بازی را رزیدنت ایل حساب نمی کنم چون بجز شخصیت ها کلاسیک چزی دیگر ندارند ولی در سبک خودشون بازی های خوبی بودنند ولی اون بخشی که گفتید co-op و Multi حذف شه را اصلا قبول ندارم
 
آخرین ویرایش:
سلام دوست عزیز شما بازی نکنی بهتره فکنم شما نه می خواهد خودتون را اپیدیت کنید نه می خواهید بازی اپدیت بشه فکنم شما هنوز تو سال 2000 قبل وبعدش موندید به نظر شما این تغییرات رو بازی تعصیر منفی گذاشته اگه گذاشته چرا بازی افطح معبوبیت نکرده بلکه بیشتر معبوب شده
در کل من خود این سه بازی را رزیدنت اویل حساب نمی کنم چون بجز شخصیت ها کلاسیک چزی دیگر ندارند ولی در سبک خودشون بازی های خوبی بودنند ولی اون بخشی که گفتید co-op و Multi حذف شه را اصلا قبول ندارم
اگه منظورت از این سه تا اویل 1 و 2 و 3 هست بهتره کلا بازی کردنو بزاری کنار
 
منم با نظرت موافقم احد. منم میگم وسکر زنده هستش. اون بارها واسه مردنش برنامه ریزی کرده و بعدا همه فهمیدن که زنده هست.
این ایدای آب زیره کاه اصلا قصد اصلیش معلوم نیست. همونطور که هم گفتن و حدس زدن اون باید نقش مهمی توی اویل6 ایفا کنه که به اختمال زیاد منفی باشه....
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or