بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

سلام بر دوستان
افشین جان حالا گیر نده نظر منو و تو که نداره فرقی نمیکنه همین که من و شما موافقیم بازی با سبک سوم شخس از اویل یک باشه و داخلش زامبی باشه و توی راکون سیتی باشه مهمه بقیش مهم نیست حالا یا جی ویروس یا راک ایتفرقی نمیکنه;);)
خب ببینید هرکسی شخصیتی رو برای بازی دوست داره مثلا من خیلی دلم میخواست با هانک توی اویل چهار بازی کنم و اینور و اونور برم و توی اویل 5 از اون حرکت وسکر که با ضربه دستش به سینه اسپنسر زد و از اونورش اومد بیرون خوشم اومد از سرعت حرکت بیشتر خوشم میاد اگر کسی این قابلیت ها رو داره باید در اختیار بازیکن هم قرار بگیره تا بتونه از بازی لذت ببره حال این که بیاد ارپیجی رو بگیره رو نخواستیم ولی سرعت انتقال بی نظیرش چیز کمی نیست.
 
موافقم زیادتا!!!!
اصلا این دیگه مسخره بازی بود !
یارو ور داشته ironman ساخته بعد میگه این بازی ترسناک!!!
واقعا re5 رو با re ramake مقایسه کنید همون زامبی های مثلا کم هوش رو با این ماجینی های ضایع مقایسه کنید کدوم ترسناک تر بود من موقع بازی کردن re5 فقط داشتم از هدشات کردن لذت می بردم ولی موقع بازی کردن remake فقط باید حواست به گلوله هات باشه و اینکه معما ها رو چه جوری حل کنی؟ نه اینکه با قایق را بیفتی هی اینور اونور بچرخی 4 لوح شیکسته گیر بیاری!!!!!

اقا ironman رو خوب اومدی:d رزیدنت اویل 5 بیشتر واسه من شبیه tomb raider بود رزیدنت اویل فقط باید تو شهر باشه فقط تو شهر نه این که با قایق به جزایر هاوایی سفر کنه و تخم مرغ بخوره:d یا با اپاچی ها بجنگه اون چه وضع boss هاش بود خیلی مسخره بودند .راستی میدونستید که رزیدنت اویل 5 اول با زامبی ساخته شده بوده بعد دوباره کنسلش کردن ؟

rttrh.jpg

rttrh
 
در مورد گروه Queen هم میتونم بگم فقط دوستش ندارم , عاشقش ام و Archive کامل هم ازشون دارم (Metallika هم همینطور) .
اتفاقا الان داشتم Bohemian Rhapsody گوش می کردم!!!
دوست دارم re6 کاملا کلاسیک ساخته بشه و با گرافیک بالا ولی بعید میدونم مطمعنم یه چیزی میسازن تو مایه های resident evil 5 :lost in nightmare
ایده خوبیه ولی من به همون lost in nightmare راضیم ! البته با معمای بیشتر و وجود زامبی های ترسناک که کمی سرعتشون زیاد شده باشه مثل اون دمو pachislot!
راستی میدونستید که رزیدنت اویل 5 اول با زامبی ساخته شده بوده بعد دوباره کنسلش کردن ؟
این عکس رو از کجا آوردی ؟؟؟؟
افشین جان حالا گیر نده نظر منو و تو که نداره فرقی نمیکنه همین که من و شما موافقیم بازی با سبک سوم شخس از اویل یک باشه و داخلش زامبی باشه و توی راکون سیتی باشه مهمه بقیش مهم نیست حالا یا جی ویروس یا راک ایتفرقی نمیکنه
میدونم!!!!!!!
 
اتفاقا الان داشتم Bohemian Rhapsody گوش می کردم!!!

ایده خوبیه ولی من به همون lost in nightmare راضیم ! البته با معمای بیشتر و وجود زامبی های ترسناک که کمی سرعتشون زیاد شده باشه مثل اون دمو pachislot!

این عکس رو از کجا آوردی ؟؟؟؟

میدونم!!!!!!!

دوست خوبم اشکان جان یه تو این تاپیک مفصل به شرح و توضیح رزیدنت اویل های کنسل شده پرداخته اگه شما تا حالا نخوندید توصیه میکنم حتما این تاپیک و مطالعه کنید.من که واقعا لذت بردم از مطالعه اون تاپیک .اطلاعات واقعا نایابی گفته شده در مورد رزیدنت اویل 3.5 یا 4 beta و 1.5 کمی هم در مورد 4.5 یا همون 5 beta

http://forum.bazicenter.com/showthread.php?t=20689
 
این پستم رو ویرایش کردم .. انگار عکس هایی که از Re 5 سانسور شده بود رو باز نمیکرد ... دوستان گلم یه سوال : کسی RE 5 GoldEdition قسمت Lost in nightmares رو تو Xbox 360 بازی کرده ؟؟
 
آخرین ویرایش:
resident_evil_5_conceptart_jireR.jpg

resident_evil_5_conceptart_GGrgc.jpg

resident_evil_5_conceptart_6svmG.jpg

resident_evil_5_conceptart_DzSLt.jpg

resident_evil_5_conceptart_zMyxj.jpg

resident_evil_5_conceptart_sewYU.jpg

resident_evil_5_conceptart_irzJc.jpg

resident_evil_5_conceptart_CdSEV.jpg

resident_evil_5_conceptart_WHXnA.jpg

resident_evil_5_conceptart_hsBI6.jpg

resident_evil_5_conceptart_zz3C7.jpg

resident_evil_5_conceptart_ceDwC.jpg

resident_evil_5_conceptart_bJ3jA.jpg

resident_evil_5_conceptart_IsOdZ.jpg

resident_evil_5_conceptart_ePcfY.jpg

خوب اینا عکس های resident evil 4.5 و اینکه داستان از این چیزی که هست جالب تر
به شخصه با عکس اون مرحله شب حال می کنم در ضمن ماجینی ها قرار بوده موجوداتی شبیه vampire ها باشن یعنی مثل زامبی تشنه به خون ولی قدرت دویدن و تصمیم گیری هم داشتند که من به واقعا حال می کردم اگه اینطوری می شد که نشد!!! اون آقای کت شلواری هم که irving خودمونه مثلا!!!!
در ضمن دیدن این تریلر هر چند تکراری ولی خیلی زیبا و دلچسپ و اینکه میشه معنی ترس در روشنایی رو فهمید(واقعا خدا لعنت کنه ای رئسای کپکامو که انقد تو کار بازی ساز دخالت می کنن))x
 
آخرین ویرایش:
اگه re5 اینجوری میشد چی میشد؟:x ولی خدایش دیگه فرار نمیتونستیم بکنیم از ذست زامبی ها.تریلرو دیده بودم ولی اونزمان نمیدونستم مال 5 beta بوده چون قبل از عرضه رزیدنت اویل اومده بود مرسی بابت تریلر.ولی داغمو تازه کردی.:d
 
بازی در ابتدا به سبک پارتنری نبوده و تنها مرحله اول بازی به صورت پارتنری بوده :p در واقع بازی بسیار طوفانی شروع میشده؟؟!!
در واقع مرحله اول بازی همون lost in nightmare بوده(باز اینجا میشه به پولکی بودن کپکام رسید که میاد یه مرحله مهم رو میکنه dlc) کریس و جیل بعد از کلی تمرین و آمادگی رد وسکر رو زدن و می خوان کارو یه سره کنن! جالب بدونین بازو های کریس برای این بزرگ طراحی شدن که مثلا در دمو هایی که ما ندیدیم کریس به شدت تمرین می کرده که برای مبارزه با وسکر قدرت کافی داشته باشه!!!!!!! بعد از اتفاقی که همه دیدیم یعنی سقوط جیل با وسکر. جالب بدونین که کریس و جیل وسکر رو تا حد شکست میبرن و این خودش باعث میشده که در آخر بازی بازیکن باور کنه که وسکر شکست پذیر ولی الان واسه همه سوال که چرا وسکر شکست خورد!!!!!
resident_evil_5_conceptart_KL37h.jpg

(همین طور که تو این عکس میبینید وسکر ضخمی شده!!!!!!!!)
به نظر من این شروع خیلی خوب و زیبا بوده چون شما رو بسیار ترقیب می کرده که حتما بازی رو ادامه بدید نه اینکه همین جوری نشون بده شما اومده تو یه دهکده همه میرزن سرت یکی باهات که اصلا نمیشناسی در واقع حتی این نشون داده نمی شه که مثلا رابطه شوا و کریس چطور دوستانه است درسته که این دو همکار هستن ولی دلیل کافی نمیاره و این باعث میشه همه اعتراف کنن شخصیت شوا عمق کافی نداره!!!!! جالب بدونین در beta شوا اصلا عضو bsaa نبوده و یکی از نیرو های محلی بوده که در اواخر بازی اونو میبینیم که این کافی بوده به نظر من!!!!!!!
برسیم به بقیه داستان بعد از اون اتفاق کریس هنوز عضو bsaa هست و ماجرا تقریبا شبیه اون چیزی هست که ما میدونیم ولی با کمی تفاوت در واقع قضیه شبیه ورود لیون به راکون سیتی برای کریس اتفق میفته ولی به این صورت که کریس در جاده که با اوروبوروس روبرو میشه
resident_evil_5_conceptart_IRZ9Y.jpg

که بسیار از اینی که ما دیدیم بزرگ تر بوده و به دهکده پناه میبره و اون اتفاقی میفته که در دمویی که واسه دانلود گذاشتم میفته!
در واقع چیزی که تمام طرفداران واقعی re می خوان یه شهر داغون که پر از مو جودات ترسناک بوده!
resident_evil_5_conceptart_bIPvK.jpg

بقیه اش رو هم بعدا می نویسم ولی واقعا واسه کپکام متاسفم که اینقدر بازی رو تغییر داده حتی چهره کریس رو که خیلی با حال بود شکل اورانگوتان کرده:d
 
  • Like
Reactions: hmd2009

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or