بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

از کی تا حالا Re 4 داستانش قدرتمند شده؟
باید قبول کنیم که این شماره با Re 6 بدترین شماره ها از نظر داستانی هستش.
تورو جون هرکی دوست دارین نرید متا و جوایز بیارید چون هیچ ربطی به داستان بازی نداره و به کلیت بازی ربط داره.

sog_eros

علی با اجازه من نمیخوام بحث به بیراه بره! ببین داستان یکی از ارکان نقد بازی هست!چه یک بازیباز حرفه ای و چه یک منتقد تجربه و میزان رضایت از کیفیت داستان را تو نقد بازی به تصویر میکشد! من همیشه گفتم از کسانی که به داستان رزیدنت اویل نگاه سطحی و مسخره دارند و ان را تو چند تا شخصیت خلاصه میکنند بدم میاد!
من زمانی با دوست خوبم جناب akbar wesker تو سایت بازی رایانه با یک مشت ... چه بحث هایی که نمیکردیم و سرانجام بن دائم شدیم! مثلا یک نفر از همان حضرات امده به من میگفت داستان رزیدنت حمله زامبی ها بود! یعنی چرت ترین حرفی که یک نفر میتونه بزند!
داستان رزیدنت اویل 4 با حفظ کلیت داستان سری از هر نظر چه شروع چه روایت چه پایان و از همه مهم تر یک ایده جدید و باز هم مهم تر داشتن یک تعادل مابین گیم پلی و داستان واقعا بی نقص هست.
من داستان سری رزیدنت اویل را یک داستان مبتنی بر مفاهیم جامعه شناختی میدانم! داستان سری رزیدنت اویل یکی از مهم ترین مسئله ها که ما امروز باش سرکار داریم را به تصویر میکشد! انتقاد از سوء استفاده از تکنولوژی
درست هست که شکل انتقاد کردن از این مسئله ، شکلی تخیلی داره و در دنیای ما دیده نشده اما واقعا زیبا کار شده است. رزیدنت اویل 4 هم از این قاعده مستثنی نیست!
 
من همیشه گفتم رزیدنت ایول 4 سری رو به نابودی کشوند چون در عین ارائه‌ی یک شاهکار بی‌نقص، رزیدنت ایول نبود.

کاملاً مخالفم :دی
رزیدنت ایول 4 نه تنها یه بازی عالی بود بلکه رزیدنت ایول شاهکاری هم بود ! تنها ایرادش نداشتن جو خیلی تاریک و مرده بود + زامبی :دی اون موقع اگه یه جو مثل همین رولیشنز رو میزدن تنگ RE4 از شاهکاری که بود شاهکار تر هم میشد :دی اگه خود میکامی بعد از رزیدنت ایول 4 توی کپکام می موند قطعاً رزیدنت ایول به یکی از شاهکارترین فرانچایزها توی صنعت گیم تبدیل میشد ! ولی مشکلی که پیش اومد اون میس آندرستندینگی بود که توی درک شاهکار میکامی پیش اومد :دی میکامی متناسب با گانینگ و دوربین جدید اومد زامبولی ها رو تغییر داد برای اینکه اگه قرار بود مثل قبل دشمن ها زامبی باشن و آروم به طرف گیمر بیان با اون سیستم جدید دوربین بازی میشد سه سوت همه ـشون رو قلع و قمع کرد :دی یعنی اصن چالشی برای گیمر بوجود نمیومد ، چون که اون زامبی های کند متناسب با گیم پلی قدیمی طراحی شده بودن . چون با دوربین ایزومتریک و عدم حرکت تا شما بیایین Aim کنید و اسلحه رو انقدر بچرخونی تا بتونی چند تا دشمن رو بزنی کلی وقت میبره پس دشمن ها هم باید کند باشن ولی با دوربین جدید شما سریع می تونین چند نفر رو پشت سر هم و به سادگی بزنی پس برای چلنجینگ شدن کار میکامی اومد یه تکونی به دشمنا داد تا با حرکت و گاهی دویدن از قدرت مانور شما کم کنن ، حالا هر از چند گاهی یه چیزی هم پرت میکردن که گیمر نتونه یه موقعیت استراتژیک پیدا کنه و همه رو بکشه :دی
بعد از رفتن میکامی چون همچین سیستم جدید و کارآمدی هنوز برای یه سری جا نیفتاده بود (استاد همیشه از زمان خودش جلوتره :دی) اومدن برداشتِ اشتباه کردن ، به جای تمرکز روی چینش و هدفمند کردن استفاده از دشمن ها فکر کردن هر چی تفنگ و قمه بدن دست ملت و زامبولیا (حالا هر اسمی که روشون گذاشتن) حرکات کنگ فو برن بهتره :دی

ایشالا با اومدن TEW ، رزیدنت ایول هم یه تکونی به خودش میده :دی اگر چه الانم کم کم داره به راه راست هدایت میشه :دی
 
sog_eros

علی با اجازه من نمیخوام بحث به بیراه بره! ببین داستان یکی از ارکان نقد بازی هست!چه یک بازیباز حرفه ای و چه یک منتقد تجربه و میزان رضایت از کیفیت داستان را تو نقد بازی به تصویر میکشد! من همیشه گفتم از کسانی که به داستان رزیدنت اویل نگاه سطحی و مسخره دارند و ان را تو چند تا شخصیت خلاصه میکنند بدم میاد!
من زمانی با دوست خوبم جناب akbar wesker تو سایت بازی رایانه با یک مشت ... چه بحث هایی که نمیکردیم و سرانجام بن دائم شدیم! مثلا یک نفر از همان حضرات امده به من میگفت داستان رزیدنت حمله زامبی ها بود! یعنی چرت ترین حرفی که یک نفر میتونه بزند!
داستان رزیدنت اویل 4 با حفظ کلیت داستان سری از هر نظر چه شروع چه روایت چه پایان و از همه مهم تر یک ایده جدید و باز هم مهم تر داشتن یک تعادل مابین گیم پلی و داستان واقعا بی نقص هست.
من داستان سری رزیدنت اویل را یک داستان مبتنی بر مفاهیم جامعه شناختی میدانم! داستان سری رزیدنت اویل یکی از مهم ترین مسئله ها که ما امروز باش سرکار داریم را به تصویر میکشد! انتقاد از سوء استفاده از تکنولوژی
درست هست که شکل انتقاد کردن از این مسئله ، شکلی تخیلی داره و در دنیای ما دیده نشده اما واقعا زیبا کار شده است. رزیدنت اویل 4 هم از این قاعده مستثنی نیست!

بهزاد مفاهیم جامع شناختی برای طرفدارای رزیدنت اویل کوچکترین اهمیتی نداره! اونا یک بازی با اتمسفر ترسناک میخوان نه یک بازی که توش چهار تا زامبی باشه فقط (کسی که نهایت درکش از رزیدنت اویل اینکه که رزینت اویل به خاطر زامبی هاش معروف شد اون با الفبای survival horror بیگانس. اگر چه زامبی های رزیدنت اویل ترسناک ترین زامبی های بازیهای کامپیوتری بودند زملن خودش اما رزیدنت اویل به خاطر معماهای خلاقانش اتمسفر ترسناکش و داستان فوق العاده و پیچیدش معروف شد زامبی ها در الویت آخر قرار داشتند. بازی زامبی که تا دلت بخواد ساخته شده چرا هیچکومشون به اندازه ی رزیدنت اویل موفق نبودن؟؟؟ من فکر میکنم تو درک نادرستی از اینکه خواسته فن های قدیمی که دلشون یک رزیدنت اویل مثل رزیدنت اویل های کلاسیک میخواد داری. الان من خودم شخصا طرفدار رزیدنت اویل کلاسیک هستم اما از این رزیدنت اویلرولینشز 2 واقعا خوشم اومد چون اتمسفر بازی خیلی شبیه اونا هست و یکی اینکه ایده ی بازی کی ایده ی جدید و کاملا متفاوتی هست این بار. این حقیت رو باید قبول کرد که رزیدنت اویل 4 باعث شد رزیدنت اویل اکشن تر بشه فقط تو رزیدنت اویل 4 اکشن خیلی زیاد نبود ولی تو رزیدنت اویل 5 و 6 به اوج خودش رسید رزیدنت اویل 4 میتونست خیلی قشنگتر از اینم ساخته بشه اما خود میکامی اقرار کرد که استقبال کم از رزیدنت اویل ریمیک باعث اکشن شدن بازی شد و اینکه رزیدنت اویل 4 رو یکم اکشن کنه. رزیدنت اویل 4 در مقابل رزیدنت اویل ریمیک حرفی برای گفتن نداره اینو دیگه همه میدونن! شاید 20% فن ها رزیدنت اویل 4 رو بهترین رزیدنت اویل ساخته شده بدونن اکثرا یا 3 یا ریمیک رو بهترین رزیدنت اویل میدونن.

حالا یک چیز دیگه این به بری میزنه ها :d تو تریلر نشون داد. 1% فکر کنید مویرا مجبور بشه پدرش رو بکشه!

ykqtnj8ikrr6zn2d3qsb.jpg
 
آخرین ویرایش:
دختر بری برتون شخصیتی لجباز و کله شق داره:))
هدف کپکام از دادن چنین شخصیتی به این دختره چی بوده خدا داند

- - -ویرایش - - -

حمید به نظر من بهترین سری نسخه 2 بود .دو گروه داستان با دو پایان متفاوت.
از لحاظ گیم پلی و اتمسفر محیط هم که R.p.d یکی از بهترینها بود.داستان به سازمان مخفی و امبرلا ربط زیادی داشت.خوده ویلیام برکین و همسرش هم یه نکته مثبت از داستان و شخصیت پردازی رو نشون میده.من شخصا کاراکتر ایدا ونگ رو تو سری 2 خیلی بهتر از 4 و 6 میدونم.
چون در عین بی باک و مصمم بودن احساسی هم بود.
اون وسیله که اسمش هوک شاته رو از سری 2 به بعدش که وارد داستان شد یجورایی ایدا رو شخصیت فانتزی کرده در حالیکه هیچکدام از شخصیتهای رزیدنت ایول حالت فانتزی گونه ندارن .توی 6 که اصلا با ایدا حال نکردم.
البته در مقام مقایسه بین نسخ 2 و ریمیک از لحاظ ترس و بقا ریمیک نسخه با کیفیت ری هست.چون هر دم باید درگیر معما و در نتیجه ترس و استرس باشیم.
 
دختر بری برتون شخصیتی لجباز و کله شق داره:))
هدف کپکام از دادن چنین شخصیتی به این دختره چی بوده خدا داند

- - -ویرایش - - -

حمید به نظر من بهترین سری نسخه 2 بود .دو گروه داستان با دو پایان متفاوت.
از لحاظ گیم پلی و اتمسفر محیط هم که R.p.d یکی از بهترینها بود.داستان به سازمان مخفی و امبرلا ربط زیادی داشت.خوده ویلیام برکین و همسرش هم یه نکته مثبت از داستان و شخصیت پردازی رو نشون میده.من شخصا کاراکتر ایدا ونگ رو تو سری 2 خیلی بهتر از 4 و 6 میدونم.
چون در عین بی باک و مصمم بودن احساسی هم بود.
اون وسیله که اسمش هوک شاته رو از سری 2 به بعدش که وارد داستان شد یجورایی ایدا رو شخصیت فانتزی کرده در حالیکه هیچکدام از شخصیتهای رزیدنت ایول حالت فانتزی گونه ندارن .توی 6 که اصلا با ایدا حال نکردم.
البته در مقام مقایسه بین نسخ 2 و ریمیک از لحاظ ترس و بقا ریمیک نسخه با کیفیت ری هست.چون هر دم باید درگیر معما و در نتیجه ترس و استرس باشیم.

حالا نظرت در مورد تئوری من چیه؟ هر چند بعید میدونم کپکام انقدر ضایع داستان رو لو بده فکر نکنم این بری باشه.
 
sog_eros من با حرفات در مورد RE4 تقریبا موافقم ولی تو ژاپن رزیدنت ایول های کلاسیک طرفدار بیشتری دارن تا رزیدنت اویل های اکشن شده ای مثل 4 5 یا 6!
فقط فضای 4 رو گفتم. 6 افتضاح بود از هر نظر. 5 هم داستان قوی داشت.

- - -ویرایش - - -

sog_eros

علی با اجازه من نمیخوام بحث به بیراه بره! ببین داستان یکی از ارکان نقد بازی هست!چه یک بازیباز حرفه ای و چه یک منتقد تجربه و میزان رضایت از کیفیت داستان را تو نقد بازی به تصویر میکشد! من همیشه گفتم از کسانی که به داستان رزیدنت اویل نگاه سطحی و مسخره دارند و ان را تو چند تا شخصیت خلاصه میکنند بدم میاد!
من زمانی با دوست خوبم جناب akbar wesker تو سایت بازی رایانه با یک مشت ... چه بحث هایی که نمیکردیم و سرانجام بن دائم شدیم! مثلا یک نفر از همان حضرات امده به من میگفت داستان رزیدنت حمله زامبی ها بود! یعنی چرت ترین حرفی که یک نفر میتونه بزند!
داستان رزیدنت اویل 4 با حفظ کلیت داستان سری از هر نظر چه شروع چه روایت چه پایان و از همه مهم تر یک ایده جدید و باز هم مهم تر داشتن یک تعادل مابین گیم پلی و داستان واقعا بی نقص هست.
من داستان سری رزیدنت اویل را یک داستان مبتنی بر مفاهیم جامعه شناختی میدانم! داستان سری رزیدنت اویل یکی از مهم ترین مسئله ها که ما امروز باش سرکار داریم را به تصویر میکشد! انتقاد از سوء استفاده از تکنولوژی
درست هست که شکل انتقاد کردن از این مسئله ، شکلی تخیلی داره و در دنیای ما دیده نشده اما واقعا زیبا کار شده است. رزیدنت اویل 4 هم از این قاعده مستثنی نیست!

بهزاد جان یک مثال ساده می‌زنم از اون‌جا که حرفم فقط داستانه، به نظرت می‌شه در ادامه‌ی کتابی که عکس آواتارمه کتاب RE4 رو نوشت؟ نمی‌شه چون به طور کل تم تغییر کرده. چیزی که شما و دوستان می‌گی قضیه‌است (Permise) که بله سعی کرده وفادار بمونه. الان قضیه در RE5 به بهترین شکل ممکن طرح ریزی شده و ساختار پی‌رنگش رو چیده. اما دچار دوگانگی بدی توی تم شده و این عنوان نه دارای ترس کلاسیک شد و نه جدید. این دوگانگی بعد از 4 کاملا طبیعیه؛ فقط عرضه 4 رو یادتون بیاد!
دوبازی عرضه‌ی عجیبو غریبی داشتن. مثل توپ صدا کردن: Resident Evil 2 و Resident Evil 4. هرچند تم RE4 دیگه تکرار نشد، اما گیم‌پلی رو تغییر داد و باعث اکشن شدن بازی شد.

باید به سازندگان Revelations آفرین گفت. هیچ‌وقت دچار محدودیت نشدن. ذهن‌شون خیلی بالاتر از این چهارچوب‌ها حرکت می‌کرد. شاهکاری مثل Revelations رو تحویل دادن که البته ربطی به سری اصلی نداشت.
 
حمید و علی باهاتون موافقم! منتهی الان چه ربطی به ریمیک داشت؟!:d
من بحثم سر ریشه ی داستان سری بود و گفتم 4 هم از این قاعده مستثنی نیست!منتهی تمش فرق میکرد! چون همچنان داستان یک داستان علمی تخیلی هست. بله اگر داستان military به سبک بتلفیلد میشد بله داستان ان وقت کاملا یک چیز خاص و جدا از کل سری میشد.
 
کاملاً مخالفم :دی
رزیدنت ایول 4 نه تنها یه بازی عالی بود بلکه رزیدنت ایول شاهکاری هم بود ! تنها ایرادش نداشتن جو خیلی تاریک و مرده بود + زامبی :دی اون موقع اگه یه جو مثل همین رولیشنز رو میزدن تنگ RE4 از شاهکاری که بود شاهکار تر هم میشد :دی اگه خود میکامی بعد از رزیدنت ایول 4 توی کپکام می موند قطعاً رزیدنت ایول به یکی از شاهکارترین فرانچایزها توی صنعت گیم تبدیل میشد ! ولی مشکلی که پیش اومد اون میس آندرستندینگی بود که توی درک شاهکار میکامی پیش اومد :دی میکامی متناسب با گانینگ و دوربین جدید اومد زامبولی ها رو تغییر داد برای اینکه اگه قرار بود مثل قبل دشمن ها زامبی باشن و آروم به طرف گیمر بیان با اون سیستم جدید دوربین بازی میشد سه سوت همه ـشون رو قلع و قمع کرد :دی یعنی اصن چالشی برای گیمر بوجود نمیومد ، چون که اون زامبی های کند متناسب با گیم پلی قدیمی طراحی شده بودن . چون با دوربین ایزومتریک و عدم حرکت تا شما بیایین Aim کنید و اسلحه رو انقدر بچرخونی تا بتونی چند تا دشمن رو بزنی کلی وقت میبره پس دشمن ها هم باید کند باشن ولی با دوربین جدید شما سریع می تونین چند نفر رو پشت سر هم و به سادگی بزنی پس برای چلنجینگ شدن کار میکامی اومد یه تکونی به دشمنا داد تا با حرکت و گاهی دویدن از قدرت مانور شما کم کنن ، حالا هر از چند گاهی یه چیزی هم پرت میکردن که گیمر نتونه یه موقعیت استراتژیک پیدا کنه و همه رو بکشه :دی
بعد از رفتن میکامی چون همچین سیستم جدید و کارآمدی هنوز برای یه سری جا نیفتاده بود (استاد همیشه از زمان خودش جلوتره :دی) اومدن برداشتِ اشتباه کردن ، به جای تمرکز روی چینش و هدفمند کردن استفاده از دشمن ها فکر کردن هر چی تفنگ و قمه بدن دست ملت و زامبولیا (حالا هر اسمی که روشون گذاشتن) حرکات کنگ فو برن بهتره :دی

ایشالا با اومدن TEW ، رزیدنت ایول هم یه تکونی به خودش میده :دی اگر چه الانم کم کم داره به راه راست هدایت میشه :دی

زامبی‌های ریمیک این مشکل رو حل کرده بودن دوست من. فقط کافی بود آتیش‌شون نمی‌زدی تا پاشن مثل Nemesis بدون سمتت! خیلی وقتا مجبور به فرار از دست‌شون می‌شدم و این واقعا لذت داشت. اول قلع و قمع می‌کتی و بعد می‌بینی تازه مشکل اصلی یه چیز دیگه بوده! مشکل کندی به بهترین شکل ممکن حل شده بود که با فروش کم ریمیک روی GC که خودش 20% فروش نسل 6 رو داشت برداشت اشتباه شد و رفتن طرف اکشن!
پارتنر هم به بهترین شکل توی Zero اومده بود.

این انحصاری کردن عواقب سخت‌تری هم داشت. سخت‌ترینش رو احتمالا خیلی‌ها متوجه نیستن!
می‌دونید Resident Evil 3 در واقع کدوم نسخه بود؟

RECV_boxart.jpg


به دلیل مشکلات عرضه روی این کنسول و قرارداد انحصاری با PS، شماره‌ی این عنوان برداشته شد و روی یک عنوان فرعی زیراسم Nemesis گذاشته شد. این اتفاق در آخرین لحظات هم رخ داد.
Resident Evil 3: Nemesis تنها عنوان شماره داری هست که با یک زیراسم همراهه.
Resident Evil 3: Nemesis تنها عنوانی هست که بدون شماره در ابتدای بازی نامش تنها RESIDENT EVIL خونده می‌شه. البته در رلیز GC که بعدها اومد شماره رو هم در تلفظ عنوان اضافه کردن - دیگه وقت کافی موجود بود. همین باعث شد حضور کلیر هم فرعی باشه و بره تا امروز در یک عنوان فرعی دیگه! - که فکر نمی‌کنم داستانش فرعی بمونه.
حالا دیگه فرعی‌ها هوادار بیشتری از شماره‌دارها دارن! همون‌طور که توی کامنت‌های پیج رسمی می‌شه دید، حتی یک نفر منتظر نسخه 7 نیست و امروز همه از بابت Rev2 به شدت خوشحال هستن!

پ.ن: دلایل بی‌اهمیت شدن نسخه‌های شماره دار تو خیلی سری‌های دیگه هم دیده می‌شه مثل AC که قرار بود هر برهه تاریخی یک شماره داشته باشه و ادامه‌ی همون برهه بی‌شماره. این روند رو AC4 Black Flag به دلیل هزینه‌های گزاف تولید بهم زد؛ و حالا بزرگترین و پر هزینه‌ترین عنوان این سری، یکی از پرچمداران نسل 8 در کنار Uncharted 4، داره بدون شماره عرضه می‌شه.

- - -ویرایش - - -

حمید و علی باهاتون موافقم! منتهی الان چه ربطی به ریمیک داشت؟!:d
من بحثم سر ریشه ی داستان سری بود و گفتم 4 هم از این قاعده مستثنی نیست!منتهی تمش فرق میکرد! چون همچنان داستان یک داستان علمی تخیلی هست. بله اگر داستان military به سبک بتلفیلد میشد بله داستان ان وقت کاملا یک چیز خاص و جدا از کل سری میشد.

ریمیک تو جواب تو نبود عزیزم. دوست‌مون گفت مجبور بودن از دشمنای سریع‌تر استفاده کنن برای این سبک من ریمیک رو مثال زدم. توی ریمیک بهترین شکل زامبی رو شاهد بودیم.
 
حالا نظرت در مورد تئوری من چیه؟ هر چند بعید میدونم کپکام انقدر ضایع داستان رو لو بده فکر نکنم این بری باشه.

به نظر منم نمیشه با قاطعیت نظر داد
ولی من به حضور بری تو این نسخه امیدوارم:d
وقتی دختر بری توی داستان حضور داره خودش یکی از بهترین بهونه هاس واسه حضور بری
بری شخصیتی بود که ازش خوشم میاد.اومدنش هم میتونه هوادرای قدیمی رو خوشحال کنه چون بری فقط تو نسخه 1و 3 حضور داشت.البته کاری به نسخه های فرعی مانند گایدن ندارم.
کپکام هم اینو میدونه.ولی باید توجه داشت که اگه بری حضور داشته باشه نقش زیادی احتمالا نداره چون فکر نکنم با سنش بتونه نقش انچنانی مثل ریمیک داشته باشه
 
نمیدونم چرا انتظارم برای اومدن ریمیک جدید خیلی بیشتر از این رولیشن 2 هست:|
به نظر من رولیشن یک بهتر از 6و5 بود از نظر جو اویل گونه ولی در این حدی ک میگین شاهکار نبود, کپکامم دیده ملت دیگه برا نسخه های اصلی تره خورد نمیکنن اومده به جای تیتر RE7 زده رولیشن 2. هدفشون فقط جذب پول از طریق اراعه افکت ها و اکشن های سینماتیک برای طرفداران اویل اکشن هست بازم, حداقل تو تریلرش ک حسه اویلای کلاسیک رو نداشت, که البته به خواست خودشون هست.
 
رزیدنت اویل رو تا شماره سه دوست داشتم چون احساس تنهایی داشت تو بازی !زامبیاش باهوش نبودن ! هیچی دستشون نبود ! سریال walking dead رو هم فقط و فقط به خاطر همین دوست داشتم !

نمیدونم چرا باید این همه زامبی کشت ؟ چرا مخفی کاری تو بازی نیست ؟

باز تحت تاثیر تلو هستم ! تازه ریمسترشو بازی کردم اخه :دی
 
زامبی‌های ریمیک این مشکل رو حل کرده بودن دوست من. فقط کافی بود آتیش‌شون نمی‌زدی تا پاشن مثل Nemesis بدون سمتت! خیلی وقتا مجبور به فرار از دست‌شون می‌شدم و این واقعا لذت داشت. اول قلع و قمع می‌کتی و بعد می‌بینی تازه مشکل اصلی یه چیز دیگه بوده! مشکل کندی به بهترین شکل ممکن حل شده بود که با فروش کم ریمیک روی GC که خودش 20% فروش نسل 6 رو داشت برداشت اشتباه شد و رفتن طرف اکشن!

نگفتم کند بودن ایراد بوده :دی توضیح دادم اون یه استراتژی برای زمان خودش بوده نه یه مشکل یا یه ریشه ! :دی
 
نمیدونم چرا انتظارم برای اومدن ریمیک جدید خیلی بیشتر از این رولیشن 2 هست:|
به نظر من رولیشن یک بهتر از 6و5 بود از نظر جو اویل گونه ولی در این حدی ک میگین شاهکار نبود, کپکامم دیده ملت دیگه برا نسخه های اصلی تره خورد نمیکنن اومده به جای تیتر RE7 زده رولیشن 2. هدفشون فقط جذب پول از طریق اراعه افکت ها و اکشن های سینماتیک برای طرفداران اویل اکشن هست بازم, حداقل تو تریلرش ک حسه اویلای کلاسیک رو نداشت, که البته به خواست خودشون هست.

نه بابا این چه حرفیه زمانی که رزیدنت ایول رولیشنز ریلیز شد خود کاواتا گفته بود اگه بازخورد ها از رزیدنت ایول ورلیشنز خوب باشه یک دنباله براش میسازه! رزیدنت ایول 7 حسابش کاملا جداست تیمی که دارن روش کار میکنن تیم دیگه ای هستن و با متور قدرتمند پانتا ری و فقط هم برای کنسول های نسل بعد ساخته میشه آخرین لیک در مورد این بازی هم همون پروفایل طراح لباس بود که سریع هم پاک شد. احتمالا بعد از ریلیز این دو تا تو سال 2015 خبرهایی ازش میاد.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or