بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

ببینید رزیدنت اویل کلا بر مبنای دو چیز ساخته شده یک دوری کلیر و کریس و دو آمبرلا و در دو شماره قبلی هیچ اشاره به این دو نبود،

نبودشینجی میکامی علت اصلی نابودی این بازیه.

Sent from my GT-P5200 using Tapatalk
 
سلامی دوباره بر اساتید عزیز:bighug: سال نوی همگی مبارک..
منم عادت کردم برم 5 سال بعد بیام!
در مورد این سوال که کجای بازی نیاز به شفاف سازی داره..به نظرم مهمترینش مشخص شدن سازمانی که ایدا توش فعالیت میکنه..بعد از اون سرنوشت کلیر و یا بری..یا حتی ماجرای به وجود اومدن فاجعه ای به نام بچه دار شدن وسکر..!:d
ولی گذشته ازینا..چیزی که من خیلی دوست دارم اتفاق بیفته یک ریبوت هست..بازی الان خیلی شلوغ و عادی شده برای کاراکترها..یعنی BOW ها به یک امر پیش و پا افتاده و فاقد ترس تبدیل شدن در داستان..انگار یه جور حیوون وحشین..! و سازمانی هست که در سطح جهانی با پیدایششون مبارزه میکنه و کریس توش کار میکنه..! قضیم که جهانی شده و پای چینم به لطف کپکام بهش باز شد..!
میدونید؟؟ اینجوری اصلا به درد نمیخوره.!
باید دوباره اون تازگی..بهت..خوف..ترس به داستان و فضای بازی برگرده...
مثلا اینجوری شروع بشه:
45 سال بعد..! کاراکترها همه از دم فوت شدن..(یاد همشون گرامی)..جهان از BOW پاک شده و سازمانهای مربوطه هم منحل شدن..خلاصه به خیر و خوشی روزگار میگذره..
پسرکی بازیگوش با ته مونده قوطی آب پرتقالش داره از کنار خیابون میره..یک ماشین پخش کالا با سرعت از کنارش رد میشه و یک قوطی اسپری ازش میفته زمین..پسره میره جلو برش میداره میبینه کف ریشه..! از سر کنجکاوی یخورده اسپریو فشار میده و کمی کف ازش میاد بیرون..در همین لحظه دوستش که میخواد غافلگیرش کنه .. از پشت سرش فریاد میزنه : تامی!
تامی که ترسیده اسپری کف ریش و آب پرتقال همزمان از دستش میفته تو جوب.! اون دوتا بچه که میرن دنبال بازیشون ..ولی....! غافل از این که ترکیب مرگبار این دو آیتم تا ساعاتی دیگه یک راکون سیتیه دیگه تحویلمون میده...! و ادامه ماجرا...

بچه ها نظرتونو راجع به این شروع طوفانی بگید..اگه خوبه بفرستم برای کپکام.
 
ببینید رزیدنت اویل کلا بر مبنای دو چیز ساخته شده یک دوری کلیر و کریس و دو آمبرلا و در دو شماره قبلی هیچ اشاره به این دو نبود،

نبودشینجی میکامی علت اصلی نابودی این بازیه.

Sent from my GT-P5200 using Tapatalk
اولی که اهمیت نداره چون هیرو هیچوقت داستان رو نمیسازه. دومی هم بازم اهمیت نداره چون پرونده-ش بسته شده رفته.
سلامی دوباره بر اساتید عزیز:bighug: سال نوی همگی مبارک..
منم عادت کردم برم 5 سال بعد بیام!
در مورد این سوال که کجای بازی نیاز به شفاف سازی داره..به نظرم مهمترینش مشخص شدن سازمانی که ایدا توش فعالیت میکنه..بعد از اون سرنوشت کلیر و یا بری..یا حتی ماجرای به وجود اومدن فاجعه ای به نام بچه دار شدن وسکر..!:d
ولی گذشته ازینا..چیزی که من خیلی دوست دارم اتفاق بیفته یک ریبوت هست..بازی الان خیلی شلوغ و عادی شده برای کاراکترها..یعنی BOW ها به یک امر پیش و پا افتاده و فاقد ترس تبدیل شدن در داستان..انگار یه جور حیوون وحشین..! و سازمانی هست که در سطح جهانی با پیدایششون مبارزه میکنه و کریس توش کار میکنه..! قضیم که جهانی شده و پای چینم به لطف کپکام بهش باز شد..!
میدونید؟؟ اینجوری اصلا به درد نمیخوره.!
باید دوباره اون تازگی..بهت..خوف..ترس به داستان و فضای بازی برگرده...
مثلا اینجوری شروع بشه:
45 سال بعد..! کاراکترها همه از دم فوت شدن..(یاد همشون گرامی)..جهان از BOW پاک شده و سازمانهای مربوطه هم منحل شدن..خلاصه به خیر و خوشی روزگار میگذره..
پسرکی بازیگوش با ته مونده قوطی آب پرتقالش داره از کنار خیابون میره..یک ماشین پخش کالا با سرعت از کنارش رد میشه و یک قوطی اسپری ازش میفته زمین..پسره میره جلو برش میداره میبینه کف ریشه..! از سر کنجکاوی یخورده اسپریو فشار میده و کمی کف ازش میاد بیرون..در همین لحظه دوستش که میخواد غافلگیرش کنه .. از پشت سرش فریاد میزنه : تامی!
تامی که ترسیده اسپری کف ریش و آب پرتقال همزمان از دستش میفته تو جوب.! اون دوتا بچه که میرن دنبال بازیشون ..ولی....! غافل از این که ترکیب مرگبار این دو آیتم تا ساعاتی دیگه یک راکون سیتیه دیگه تحویلمون میده...! و ادامه ماجرا...

بچه ها نظرتونو راجع به این شروع طوفانی بگید..اگه خوبه بفرستم برای کپکام.
ریبوت خوبه ولی ما الان فرض رو بر این میگیریم که شماره 7 داره ساخته میشه نه ریبوت.
سازمان و هویت اصلی ایدا به نظرم باید مشخص بشه. من که چشمم آب نمیخوره ایدا حتی برای سازمان کار کنه. فکر میکنم شخصا برای الکس وسکر کار میکنه. خود الکس هم آخرین موضوعیه که باید روشن بشه و وقتی بشه، RE تمومه و کش دادنش فایده نداره.
 
اره یکی سازمان و یکی هم ایدا و اینکه چرا برای سازمان داشت کار میکرد هنوز سواله.و اینکه الان ایدا داره هنوزم برای سازمان کار میکنه یا نه و ایا با الکس رابطه ای داره.اینا هستن که میتونن بهترین انگیزه برا ساخت نسخه بعدی باشن.البته کلر هیچ نکته مبهمی نداره .نمیدونم چرا بعضیا فکر میکنن سرنوشت نا معلومی داره .رفته پی زندگیش دیگه.البته سرنوشت همه شخصیتهای دیگه مثل کریس و لیون جیل و... هم هیچ ابهامی نداره.ولی اگه کلر تو نسخه 7 حضور داشته باشه فقط به خاطر غیبت طولانیش بوده.حالا سازندگان مجبورن برای اومدنش هم یه سری مقدمه چینی هایی انجام بدن(همونطور که تو نسخه 6 برای کریس و لیون و ایدا و...انجام دادن)
البته در مورد جیک هنوز نمیشه نظر قطعی داد. هرچی فکر میکنم نمیدونم چرا کپ کام شخصی مثل جیک رو خلق کرده.ولی به نظر میاد نکته مبهمی توش هست.
 
آخرین ویرایش:
بچه ها نظرتونو راجع به این شروع طوفانی بگید..اگه خوبه بفرستم برای کپکام.

ایده تون خوبه و از جهت اینکه زایده ذهنتونه محترم اما هم کلیشه ایه و هم تکراری (بیس اینترو شما مثل داستان teenage ninja turtles هستش اگه با داستان اون آشنایی داشته باشید)
اما راجب به اومدن نسخه جدید،من از شماره 5 دیگه ادامه ندادم
این یه اصله که هر اتفاق خوبی،رخدادی تو لحظه رخ دادنش زیباست اما اگه قرار باشه اون اتفاق تبدیل به یک خاطره یا بخشی شیرینی از گذشته ما بشه به ناچار باید تموم شه
اینجوریه که همیشگی میشه دقیقا بر عکس ظاهر قضیه این روزای دنیای گیم
یعنی اینجوری شده که شرکت های سازنده بدلایل مختلفی مثل برگردوندن طرفدارهای قدیمی خودشون جبران خسارت های مالی ناشی از شکست عناوین جدید بازیهاشون دست به دامن نسخه های موفق قبلی ساخته خودشون میشن یا شروع به ایجاد یه روند به ظاهر ناتمام میکنن (مثال های زیادی هم هست resident evil،final fantasy،dynasty warriors،cod و و و و...
که بعضیا موفق میشن و بعضی ها نه یعنی اینکه اصلی وجود نداره که نسخه بعدی حتما خوب از آب در میاد یا نه بد
اما در مورد سری بازی رزیدنت اویل به نظرم evil همون شماره 3 تموم شد نه از لحاظ داستانی و ابهامات بلکه از دید حال و هوا،اتمسفر جاری در طول بازی المانها،همه و همه فقط تا نسخه 3 احساس میشد و ازون به بعد دیگه فاصله گرفت از ریشه هاش و با تلورانسی که نسخه های بعد بوجود آوردن بعید میدونم بتونه گذشته ها رو باز زنده کنه
اما بحثم این نیست که این روند منفیه نه،قضیه مربوط میشه به نوع و سن و سال مخاطب
شاید گیمرهای امروزه این سبک رو دوست داشته باشن و حتی اصلا نتونن با نسخه های قبلی ارتباط برقرار کنن حالتی که دقیقا واسه گیمرای قدیمی برعکسه
قضیه اینکه که کش دار شدن روند داستانی بازی و مانور زیاد روی بعضی کارکترها داره به قیمت از بین رفتن هویت اصلی این سری تموم میشه
بازی پر و بال پیدا کرد سادگیشو از دست داد غافل از این که همیشه ساده گی و با اصالت موندن زیباترین حالته
راجب به ابهامات و موارد مورد انتظار برای شفاف سازی بهتر هم خوب آدا اولین گزینه است اما از نظر من مهمتر از اون اون ریشه یابی ماهیت گروه S.T.A.R.S ه
جایی که اکثر کارکتر ها در پوشش عضویت تو اون گروه معرفی شدن و به خاطره اتفاقاتی که تو نسخه های مختلف افتاد تغییر موضع و نظر دادن اما نقطه اشتراک همشون عضویت تو گروه براوو استارز بود حتی آلبرت وسکر
اینجوری خیلی کلی تر مسائل و سوالات جواب داده میشه،هم بیشتر با وسکر آشنا میشیم هم خیلی از کارکترها حتی اونهایی که فقط در حد ثانیه دیده شدن و حتی دیالوگ هم نداشتن تو نسخه های مختلف علی الخصوص نسخه zero بررسی میشن،همین طور اگه این احتمال که آدا برای وسکر کار میکرد صحت داشته باشه ،این قضیه هم حل میشه و احتمالا بهش جواب داده میشه

STARS_GROUP_PIC.png

این از نظر ابهامات داستانی بازی وگرنه همینجور که گفتم برایند سری رزیدنت اویل سال ها قبل تموم شده
سرتون رو درد نیارم لپ کلام اینکه هر چیزه خوبی بالاخره یه روزی تموم میشه و دقیقا نکته همینه برای جاودان موندن باید در اوج رفت
حالا اگه صنعت بازی سازی امروزه حالتی رو ایجاد کرده که برای بقا نمیشه خلاف این مسیر شنا کرد و استدیوها باید بیشتر به پتانسیل کمی بازار فکر کنن تا بدست آوردن دل طرفدارهای عناوین موفق گذشته ولی خوب منه نوئی که میتونم خودم یه جائی این داستان رو تموم کنم تا ناتموم بمونه واسم تا همیشه

Magnum.jpg
 
آخرین ویرایش:
این کپکام دیگه اطمینانی نمیشه بش کرد تا اطلاعاتی از شماره جدید نده بیرون معلوم نمیشه چه فکری در سر داره آیا میخواد باز اکشن هندی بسازه یا یه رزیدنت درست حسابی :d
شينجي جان کجایی :|
 
سلامی دوباره بر اساتید عزیز:bighug: سال نوی همگی مبارک..
منم عادت کردم برم 5 سال بعد بیام!
در مورد این سوال که کجای بازی نیاز به شفاف سازی داره..به نظرم مهمترینش مشخص شدن سازمانی که ایدا توش فعالیت میکنه..بعد از اون سرنوشت کلیر و یا بری..یا حتی ماجرای به وجود اومدن فاجعه ای به نام بچه دار شدن وسکر..!:d
ولی گذشته ازینا..چیزی که من خیلی دوست دارم اتفاق بیفته یک ریبوت هست..بازی الان خیلی شلوغ و عادی شده برای کاراکترها..یعنی BOW ها به یک امر پیش و پا افتاده و فاقد ترس تبدیل شدن در داستان..انگار یه جور حیوون وحشین..! و سازمانی هست که در سطح جهانی با پیدایششون مبارزه میکنه و کریس توش کار میکنه..! قضیم که جهانی شده و پای چینم به لطف کپکام بهش باز شد..!
میدونید؟؟ اینجوری اصلا به درد نمیخوره.!
باید دوباره اون تازگی..بهت..خوف..ترس به داستان و فضای بازی برگرده...
مثلا اینجوری شروع بشه:
45 سال بعد..! کاراکترها همه از دم فوت شدن..(یاد همشون گرامی)..جهان از BOW پاک شده و سازمانهای مربوطه هم منحل شدن..خلاصه به خیر و خوشی روزگار میگذره..
پسرکی بازیگوش با ته مونده قوطی آب پرتقالش داره از کنار خیابون میره..یک ماشین پخش کالا با سرعت از کنارش رد میشه و یک قوطی اسپری ازش میفته زمین..پسره میره جلو برش میداره میبینه کف ریشه..! از سر کنجکاوی یخورده اسپریو فشار میده و کمی کف ازش میاد بیرون..در همین لحظه دوستش که میخواد غافلگیرش کنه .. از پشت سرش فریاد میزنه : تامی!
تامی که ترسیده اسپری کف ریش و آب پرتقال همزمان از دستش میفته تو جوب.! اون دوتا بچه که میرن دنبال بازیشون ..ولی....! غافل از این که ترکیب مرگبار این دو آیتم تا ساعاتی دیگه یک راکون سیتیه دیگه تحویلمون میده...! و ادامه ماجرا...

بچه ها نظرتونو راجع به این شروع طوفانی بگید..اگه خوبه بفرستم برای کپکام.

داداش داستانش قشنگ بود..واسه کپکام نفرست ازین داستانت Hack And Slash درمیاره..برسونش دست خود شینجی میکامی...!!فارسی میخای بهش بفهمونی؟؟:d
 
سلامی دوباره بر اساتید عزیز:bighug: سال نوی همگی مبارک..
منم عادت کردم برم 5 سال بعد بیام!
در مورد این سوال که کجای بازی نیاز به شفاف سازی داره..به نظرم مهمترینش مشخص شدن سازمانی که ایدا توش فعالیت میکنه..بعد از اون سرنوشت کلیر و یا بری..یا حتی ماجرای به وجود اومدن فاجعه ای به نام بچه دار شدن وسکر..!:d
ولی گذشته ازینا..چیزی که من خیلی دوست دارم اتفاق بیفته یک ریبوت هست..بازی الان خیلی شلوغ و عادی شده برای کاراکترها..یعنی BOW ها به یک امر پیش و پا افتاده و فاقد ترس تبدیل شدن در داستان..انگار یه جور حیوون وحشین..! و سازمانی هست که در سطح جهانی با پیدایششون مبارزه میکنه و کریس توش کار میکنه..! قضیم که جهانی شده و پای چینم به لطف کپکام بهش باز شد..!
میدونید؟؟ اینجوری اصلا به درد نمیخوره.!
باید دوباره اون تازگی..بهت..خوف..ترس به داستان و فضای بازی برگرده...
مثلا اینجوری شروع بشه:
45 سال بعد..! کاراکترها همه از دم فوت شدن..(یاد همشون گرامی)..جهان از BOW پاک شده و سازمانهای مربوطه هم منحل شدن..خلاصه به خیر و خوشی روزگار میگذره..
پسرکی بازیگوش با ته مونده قوطی آب پرتقالش داره از کنار خیابون میره..یک ماشین پخش کالا با سرعت از کنارش رد میشه و یک قوطی اسپری ازش میفته زمین..پسره میره جلو برش میداره میبینه کف ریشه..! از سر کنجکاوی یخورده اسپریو فشار میده و کمی کف ازش میاد بیرون..در همین لحظه دوستش که میخواد غافلگیرش کنه .. از پشت سرش فریاد میزنه : تامی!
تامی که ترسیده اسپری کف ریش و آب پرتقال همزمان از دستش میفته تو جوب.! اون دوتا بچه که میرن دنبال بازیشون ..ولی....! غافل از این که ترکیب مرگبار این دو آیتم تا ساعاتی دیگه یک راکون سیتیه دیگه تحویلمون میده...! و ادامه ماجرا...

بچه ها نظرتونو راجع به این شروع طوفانی بگید..اگه خوبه بفرستم برای کپکام.

تو که زدی هر چي کپکوم رشته بود در بیش از یک دهه همه را پنبه کردی ،اگه اینا بفرستی براشون یک وقت ديدي یکی از اون اسپری کف ریشا یا یک ایمیل آلوده به ویروس امبرلا بفرسته براتا :d
 
به نظر من الآن ماهیت سازمان و سرنوشت در اولویته که کپکام کلا فراموشش کرده.خیلی مسخره است که توی 6 ایدا بود،ولی هیچ اسمی از سازمان برده نشد.کلا ایدا بدون سازمان،از لحاظ داستانی هیچ ارزشی نداره!
کلیر هم درسته که خودش نکته ی مبهمی ندارهََ،ولی سرنوشت مبهم استیو و رابطه ی اون با کلیر باعث میشه که حضور کلیر در نسخه های بعدی ضروری بشه.همونطور که لیون هم خودش هیچ داستان ناتمومی نداره و این ایداست که باعث ادامه دار شدن نقش لیون در داستان میشه.مگه اینکه استیو رو بدون کلیر بیارن که واقعا مسخره است.همونطور که توی 6 هم شری رو بدون کلیر آوردن و فقط توی چند تا فایل،به رابطشون اشاره کردن.در کل من بعد از سازمان،سرنوشت استیو رو در اولویت قرار میدم.
در ضمن،در مورد پست محمد هادی هم به یک نکته اشاره کنم و اونم اینه که داستان 4 اصلا درباره ی اشلی نبود.اصل ماجرا این بود که وسکر می خواست به نمونه ی انگل کنترل پلاگا دست پیدا کنه و برای اینکار هم از ایدا و کراوزر استفاده کرد.کراوزر هم برای جلب اعتماد سدلر مجبور شد که اشلی رو بدزده و تازه اونجا بود که لیون وارد ماجرا شد.در واقع اشلی فقط بهانه ای بود که لیون وارد ماجرا بشه و سدلر رو نابود کنه.به عبارت دیگه اصل ماجرا سر فرقه ی لوس آیلومینادوس و ماموریت ایدا بود و اشلی هم فقط یک واسطه بود!
 
اولی که اهمیت نداره چون هیرو هیچوقت داستان رو نمیسازه. دومی هم بازم اهمیت نداره چون پرونده-ش بسته شده رفته

اگه هیرو داستان رو نمیسازه پس کی میسازه؟ شما الان اویل رو اگه با هیروهاش نمیشناسی با چی میشناسی؟ فکر می کنی اگه یهو شماره بعد قهرمان بازی یه آدم تازه بود هیچ تاثیری نداره. از همون نسخه اول بر اساس هیرو بازی شکل گرفت. شماره اول که کریس ردفیلد برای آمبرلا کار می کرد که بعدا فهمید خود آمبرلا پشت پردس شماره بعد هم شماره خواهرش دنبال برادرش به شهر RC اومد. همه اینها پشت پرده هیروهاس. من مطمئن هستم اگه خود میکامی در کاپکم مونده بود شماره بعد رو روی کلر میساخت. دیگه اویل بعد اون یتیم شد.
 
هر دو شخصیت مثبت و منفی لازمه برای پیشروی داستان
کلیر هم درسته که خودش نکته ی مبهمی ندارهََ،ولی سرنوشت مبهم استیو و رابطه ی اون با کلیر باعث میشه که حضور کلیر در نسخه های بعدی ضروری بشه.همونطور که لیون هم خودش هیچ داستان ناتمومی نداره و این ایداست که باعث ادامه دار شدن نقش لیون در داستان میشه.مگه اینکه استیو رو بدون کلیر بیارن که واقعا مسخره است.همونطور که توی 6 هم شری رو بدون کلیر آوردن و فقط توی چند تا فایل،به رابطشون اشاره کردن.در کل من بعد از سازمان،سرنوشت استیو رو در اولویت قرار میدم.
ولی من زیاد امیدوارم نیستم استیو زنده باشه.اون حرف وسکر هم یجور متلک بود که به کریس و کلر انداخت!
ببین یکی از مواردی که داستان کد ورنیکا رو جذاب میکنه مرگ استیوه و اگه بنا باشه بعدا زنده بشه دیگه این مرگ استیو نمیتونه داستان کد ورنیکا رو تراژدی کنه.مخصوصا برای افراد تازه کاری که از نسخه 7 شروع کنن.چون اگه بعدش برن سراغ کد ورنیکا مطمئنا میدونن که استیو نمرده.
به هر حال مدارک محکمی مبنی بر اینکه استیو بهمراه کلر تو شماره 7 باشه فکر نکنم موجود باشه.
 
آخرین ویرایش:
به نظر من الآن ماهیت سازمان و سرنوشت در اولویته که کپکام کلا فراموشش کرده.خیلی مسخره است که توی 6 ایدا بود،ولی هیچ اسمی از سازمان برده نشد.کلا ایدا بدون سازمان،از لحاظ داستانی هیچ ارزشی نداره!
کلیر هم درسته که خودش نکته ی مبهمی ندارهََ،ولی سرنوشت مبهم استیو و رابطه ی اون با کلیر باعث میشه که حضور کلیر در نسخه های بعدی ضروری بشه.همونطور که لیون هم خودش هیچ داستان ناتمومی نداره و این ایداست که باعث ادامه دار شدن نقش لیون در داستان میشه.مگه اینکه استیو رو بدون کلیر بیارن که واقعا مسخره است.همونطور که توی 6 هم شری رو بدون کلیر آوردن و فقط توی چند تا فایل،به رابطشون اشاره کردن.در کل من بعد از سازمان،سرنوشت استیو رو در اولویت قرار میدم.
در ضمن،در مورد پست محمد هادی هم به یک نکته اشاره کنم و اونم اینه که داستان 4 اصلا درباره ی اشلی نبود.اصل ماجرا این بود که وسکر می خواست به نمونه ی انگل کنترل پلاگا دست پیدا کنه و برای اینکار هم از ایدا و کراوزر استفاده کرد.کراوزر هم برای جلب اعتماد سدلر مجبور شد که اشلی رو بدزده و تازه اونجا بود که لیون وارد ماجرا شد.در واقع اشلی فقط بهانه ای بود که لیون وارد ماجرا بشه و سدلر رو نابود کنه.به عبارت دیگه اصل ماجرا سر فرقه ی لوس آیلومینادوس و ماموریت ایدا بود و اشلی هم فقط یک واسطه بود!
بله ماهیت کار را خراب کرده کاپکوم و متاسفانه این بازی با این پتانسیل بالایی که داره کم کم دارن تبديلش میکنن به گیم زامبي بکشا برو جلو با چند تا باس آبکی :|
 
اینکه بازی تغییر می کنه بر اساس نیاز بازار تغییر می کنه برای شرکت پول مهمه نه اصالت و اینا. باور کنید یا نکنید اگه اویلی مثل شماره 2 ساخته بشه شکست می خوره. دیگه سلیقه گیمرها تغییر کرده کسی حوصله فکر کردن نداره.

Sent from my GT-P5200 using Tapatalk
 
ولی میتونن بازی رو طوری بسازن که هم ویژگیهای سر ی مدرنو داشته باشه هم کلاسیک.(ترکیب بعضی از ویزگیهای سری مدرن و کلاسیک در یه نسخه)
 
آخرین ویرایش:
به نظر من الآن ماهیت سازمان و سرنوشت در اولویته که کپکام کلا فراموشش کرده.خیلی مسخره است که توی 6 ایدا بود،ولی هیچ اسمی از سازمان برده نشد.کلا ایدا بدون سازمان،از لحاظ داستانی هیچ ارزشی نداره!
کلیر هم درسته که خودش نکته ی مبهمی ندارهََ،ولی سرنوشت مبهم استیو و رابطه ی اون با کلیر باعث میشه که حضور کلیر در نسخه های بعدی ضروری بشه.همونطور که لیون هم خودش هیچ داستان ناتمومی نداره و این ایداست که باعث ادامه دار شدن نقش لیون در داستان میشه.مگه اینکه استیو رو بدون کلیر بیارن که واقعا مسخره است.همونطور که توی 6 هم شری رو بدون کلیر آوردن و فقط توی چند تا فایل،به رابطشون اشاره کردن.در کل من بعد از سازمان،سرنوشت استیو رو در اولویت قرار میدم.
در ضمن،در مورد پست محمد هادی هم به یک نکته اشاره کنم و اونم اینه که داستان 4 اصلا درباره ی اشلی نبود.اصل ماجرا این بود که وسکر می خواست به نمونه ی انگل کنترل پلاگا دست پیدا کنه و برای اینکار هم از ایدا و کراوزر استفاده کرد.کراوزر هم برای جلب اعتماد سدلر مجبور شد که اشلی رو بدزده و تازه اونجا بود که لیون وارد ماجرا شد.در واقع اشلی فقط بهانه ای بود که لیون وارد ماجرا بشه و سدلر رو نابود کنه.به عبارت دیگه اصل ماجرا سر فرقه ی لوس آیلومینادوس و ماموریت ایدا بود و اشلی هم فقط یک واسطه بود!
استیو رو یادم رفته بود. ولی با این حال 2 حالت داره. یا اینکه زنده هست و میتونه داستانی رو شروع کنه یا اینکه وسکر زده سر به نیستش کرده و فقط ویروس رو ازش برداشته (که این احتمالش به نظر من بیشتره چون وسکر کسی رو که مثل خودش باشه قبول نداره)
اگه هیرو داستان رو نمیسازه پس کی میسازه؟ شما الان اویل رو اگه با هیروهاش نمیشناسی با چی میشناسی؟ فکر می کنی اگه یهو شماره بعد قهرمان بازی یه آدم تازه بود هیچ تاثیری نداره. از همون نسخه اول بر اساس هیرو بازی شکل گرفت. شماره اول که کریس ردفیلد برای آمبرلا کار می کرد که بعدا فهمید خود آمبرلا پشت پردس شماره بعد هم شماره خواهرش دنبال برادرش به شهر RC اومد. همه اینها پشت پرده هیروهاس. من مطمئن هستم اگه خود میکامی در کاپکم مونده بود شماره بعد رو روی کلر میساخت. دیگه اویل بعد اون یتیم شد.
الان توی شماره اول و دوم میشه به من بگین کی داستان رو شروع کرده؟ کریس؟ جیل؟ لیون؟ کلیر؟
اول آمبرلا و اسپنسر و مارکوس و آشفورد بودن. بعدش وسکر و بیرکین بودن. من اینجا اسمی از کریس و اینا نمیبینم. این اتفاقات باعث شد که هیروها ناخودآگاه از اینکه قضیه چی بوده، به بازی بیان. اصن همین که ویروس رو آمبرلا و تشکیلاتش درست کرد و داستان RE رو شکل داده، کافیه تا بگیم هیرو داستان نمیسازه;) هیرو یه جورایی راوی داستان هست.
کریس هم برای آمبرلا کار میکرد... بسیار هم عالی
من دیگه حرفی برای گفتن ندارم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or