بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

اتفاقا رزیدنت اویل 123 یکی از بهترین و خاطره انگیزترین موسیقی هارو داشته لازم که من یه پست قدیمی رو نقل و قول کنم
دوست عزىز نظر هرکس محترمه من بى حساب چىزى نمى گم من خودم لىسانس موسىقى دارم از دانشگاه تهران الان ىه بند کوچىک هوى متال دارم بىت هاى ساىلنت هىل بىشتر از افکت هاى cold box استفاده مى کنه کسى هم نمى تونه منکر کار زىباى akira بشه ولى ضرب آهنگ بالا اونم فقط با digital effect واقعا ناهنجار مثلا هىچ کس حاضر نىست بىت هاى ingame بازى ساىلنت هىل رو گوش کنه درصورتى که re بىت هاش ارکسر سمفونىک در مورد داستان هم بگم ساىلنت هىل فوق العادست ولى شما فىلم jacob ladder و banshinsaba رو ببىن بعد برات دعا مى کنم سه چراغه نشى! چون مى فهمى داستان sh چىز جدىدى نىست بعد هم شما اگه الان فىلم ترسناک ۱۰ سال پىش رو ببىنى مىخندى چه برسه به بازى اوىل ذاتش خشونت وترس هست نه اىنکه در لحظه شما رو بترسونه
این آهنگ هارو حتما دانلود کنید شاید باورتون نشه من صبح ها با آهنگ secure place از خواب بیدار میشم!!
http://66.90.118.45/soundtracks/biohazard-2-original-soundtrack/sjwukqwocs/11-secure-place.mp3
 
همينطور كه RockIT گفت رزيدنت اويل يكي از قشنگنرين Soundtrack ها رو داره من نميدونم رو چه حسابي شما ميگي خوب نيست رزيدنت اويل هر چيش خوب نباشه آهنگهاي فوق العاده داره.اينو شك نكن.من خودم به غير از Umbrella Chronicles و Darkside Chronicles تمام سريهاشو دارم الانم كه تو دانشگاهم تو iPod دم ريختم و گوش ميكنم اونم هر روز .خواستم در مورد Hans Zimmer هم بگم پشيمون شدم.
ميل به قدرت و بزرگي رو همه دارن حالا يكي مثل وسكر واقعا در رسيدن به هدفش مصممه يكي مثل من نه فقط حرفشو ميزنه.
تا يكشنبه بدرود.
 
البرت کبیر

خوب پس این تاپیک هم داره به آخرای عمرش میرسه و نم نم میره زیر خاک!
چرا این حرفو میزنی ؟ این تایپک برای چی باید بره زیر خاک ؟
این تایپک حالا حالا ها هست ومحل ارتباط دوستداران اویل میمونه
اقا بد جوری رقابت بین البرت کبیر و لیون کندی جوان داغه ها رقابت میلی متریه لطفا یه مدتی برای اتمام این نظر سنجی بزارین .
کراش جان من یه بار دیگه وسوسه شدم برم مرسناریس رو بازی کنم گفتم نکنه من خیلی بازیم بده دیدم نه بابا سرعت من کم نیست بلکه این ماجینی ها خیلی سریع و سخت جون و باهوشن همین 60 - 70 هزار امتیازی که میگیریم خودش کلیه.
احد رفتی یه تایپک دیگه باز کردی مارو یادت رفت رفیق . نو که میاد به بازار کهنه میشه دل ازار بی خیال داگون ایج رزیدنت اویل رو بچسب بابا.
 
سلام

خیلی از موضوعات رو بحثش رو کزدیم. منم فعلا اینترنتم تموم شده و با دیا آپ میام :دی
در مورد چیزایی که نیما نوشته فعلا چیزی نمیگم تا اینترنتم بیاد :دی
 
چرا این حرفو میزنی ؟ این تایپک برای چی باید بره زیر خاک ؟
این تایپک حالا حالا ها هست ومحل ارتباط دوستداران اویل میمونه
اقا بد جوری رقابت بین البرت کبیر و لیون کندی جوان داغه ها رقابت میلی متریه لطفا یه مدتی برای اتمام این نظر سنجی بزارین .
کراش جان من یه بار دیگه وسوسه شدم برم مرسناریس رو بازی کنم گفتم نکنه من خیلی بازیم بده دیدم نه بابا سرعت من کم نیست بلکه این ماجینی ها خیلی سریع و سخت جون و باهوشن همین 60 - 70 هزار امتیازی که میگیریم خودش کلیه.
احد رفتی یه تایپک دیگه باز کردی مارو یادت رفت رفیق . نو که میاد به بازار کهنه میشه دل ازار بی خیال داگون ایج رزیدنت اویل رو بچسب بابا.

فاصله دو تا پست آخر خودتو با ماه پیش مقایسه کن
همین طور هم برای نیما
ببین تو این صفحه آخر اصلا پست بدرد بخوری هست(البته منظورم در راستای هدف تاپیک ها یه موقع به کسی بر نخوره!)
 
فاصله دو تا پست آخر خودتو با ماه پیش مقایسه کن
همین طور هم برای نیما
ببین تو این صفحه آخر اصلا پست بدرد بخوری هست(البته منظورم در راستای هدف تاپیک ها یه موقع به کسی بر نخوره!)
خب حق با توئه شاید حقیقتا تایپک رو به زوال باشه ولی این به خاطر کم شدن موضوعه و اینکه هر کسی یه درگیری برای خودش داره احد که یا تایپک دیگه راه اندازی کرده نیما عضو تحریریه یه سایت دیگس و بقیه مشغولیت های دیگه دارن ولی نباید بذاریم این تایپک بخوابه شاید بار فنی پست ها کم شده باشه ولی نباید بزاریم خلوت بشه همه بزارن برن . همین دو هفته پیش بود که در عرض کمتر از دوروز بیشتر از 20 پست و در حدود دو صفحه تایپک جلو رفت و یه مدتی هم بود که احد نبود و نیما هم دیر به دیر میومد روز هایی بود که من تازه اومده بودم اون روز ها گذشت و این روزها هم میگزره اینجا خونه اصلی دوستان اویل بازه هرکسی که بره برای یه مدتی بازم برمیگرده به همینجا .
 
سلام.شرمنده.اینترنت من هم مثل احد قطعه.الآن هم کافی نتم.
کراش جان!واقعا دارم ازت نا امید میشم.چرا تو اینجوری شدی؟آهنگ های محشر رزیدنت اویل رو که قبول نداری؟(به نظر من رزیدنت اویل 2،ماجراهای آمبرلا و رزیدنت اویل 5 بهترین آهنگ ها رو داشتند.) اهمیت نقش ربکا رو هم که انکار می کنی.به حزب نه چندان محترم لیون گرایان هم که پیوسته ای! :d
ویروس جی!واقعا تو فقط رزیدنت اویل 4 و 5 رو بازی کردی؟چرا نمی ری سراغ بقیه ی نسخه ها؟(به نظر من ریمیک (بازسازی رزیدنت اویل 1) و زیرو بهترین نسخه ها بودند.چون تمام عناصر رزیدنت اویل مثل داستان،شخصیت پردازی عمیق،ترس و معما رو با هم داشتند.)
و اما در مورد ربکا:
با اینکه من 10 تا دلیل منطقی آوردم،ولی می بینم که شما هنوز هم ربکا رو به رسمیت نمی شناسید!
معمولا در مورد ربکا 3 مسئله مطرح میشه:
1-Rookie (تازه کار) بودن ربکا که به نظر من به هیچ عنوان دلیل اصلی نبودنش نمیشه.اتفاقا من ربکا رو به خاطر تازه کار بودنش دوست دارم.چون کسانی مثل کریس و جیل آموزش نظامی دیده بودند.ولی کلیر و ربکا بدون هیچ آموزشی اینقدر مقاومت کردند.
2-بی عرضه بودنش که این یکی رو هم اصلا قبول ندارم.ربکا فقط در رزیدنت اویل 1 بی عرضه بود که در رزیدنت اویل ریمیک زیرو این موضوع رو اصلاح کردند.اصلا به نظرمن یکی از دلایل بازسازی شدن رزیدنت اویل 1 همین ربکا بود.چون کاپکوم می دونست که پس از عرضه ی ریمیک می خواد زیرو رو بسازه.برای همین هم در ریمیک شخصیت ربکا رو تغییر داد تا در زیرو مردم تعجب نکنند.حتی در آخر ریمیک قبل از اینکه کریس برای آخرین بار با تایرنت مبارزه کنه صدای چنذ تا هانتر میاد.ربکا به کریس میگه:تو برو براد رو خبر کن.من با اونا مبارزه می کنم!کریس هم بهش میگه:همشون رو بکش!که این مطلب دلیل این ادعاست.حتی اون صحنه ی مسخره ی رزیدنت اویل 1 که ربکا با حشره کش به کریس حمله می کنه هم در ریمیک حدف شده بود!در زیرو هم که با پروتو تایرنت،مارکوس و هزار تا هیولای دیگه مبارزه می کنه و دخل همشون رو میاره!در ضمن اگه یادتون باشه لیون هم در رزیدنت اویل 2 تازه کار بود.بعدش حرفه ای شد.ربکا هم مسلما در نسخه های بعدی حضور نداره و خیلی هم حرفه ای شده!در مورد اون قضیه ای هم که کراش گفت باید بگم که اگه هر کسی حنی کریس و جیل هم جای ربکا بود و از پرتگاه آویزون شده بود فریاد می زد و کمک می خواست.اینکه دلیل بر ترسو بودن ربکا نمیشه.مثل اینکه تو فقط به ظاهر و قیافه ی افراد توجه می کنی.(نظرت در مورد لیون و ربکا این مطلب رو تصدیق می کنه.) این رو هم به خاطر داشته باشید که همیشه کوچکترین افراد بزرگترین کارها رو انجام می دهند! (این جمله از خودم بود.)
3-ربکا از سال 1998 به بعد دیگه در داستان حضور نداشته.ولی این هم دلیل داره.اگه یادتون باشه کاپکوم تا سال 2007 (سال ساخته شدن ماجراهای آمبرلا) سرگدشت ربکا رو ادامه داه است.منتها بدر مورد شخصیت هایی مثل کلیر و لیون اومده ادامه ی سرگذشتشون رو نشون داده.ولی در مورد ربکا میاد گدشتش رو نشون میده.در کل من همون قدر که به اصلی بودن کلیر مطمدن هستم،به اصلی بودن ربکا هم مطمئنم.
در ضمن محمد رضا جان!دلم برات تنگ شده بود.کجایی؟
راستی!شما نمی دونید کی به کلیر رای داده؟باهاش کار دارم! :d
در مورد سوال افشین هم لابد وسکر یواشکی با ربکا رابطه داشته! :d در مورد آواتورها هم باهات موافقم.به نظر من از کلیر شروع کنیم! :d
 
آره منم با کلیر موافقم بعدشم دوباره با کلیر موافقم بعدشم.....
نیما تو با این کلیر دهن مارو مورد لطف قرار دادی!!!:-o
راستی دلم واسه amir110 تنگ شده کجاست ؟ کسی ازش خبر نداره؟؟؟
آها داشت یادم میرفت درمورد عکس ربکا اگه دقت کنین عکسی نیست که مثلا قرار بوده وسکر به عنوان رییس داشته باشه انگار موقع تمرین وسکر ازش گرفته در هر حال من فک می کنم ربکا با تمام دلایلی که نیما گفت که یه پا قهرمان یه جا یه گندی بالا آورده و با وسکر یه سر و سری داشته که بعدا باید دید چی میشه!
 
آخرین ویرایش:
به به بحثای خوبی میکنید آدم وسوسه میشه 1دور همرو دوباره بره. واقعا خونه ایول گیم کوبه از زیرو تا 4 روباهاش میشه زندگی کرد! در مورد ربکا هم با صحبتای نیما موافقم دلیلات واقعا قانع کننده بود.
 
movyn

برای اولین بار است که در این اینجا مطلب می گذارم. محمد رضا هستم و در ویکیپدیا، ویکی نویسی می کنم، پس اگر از نوع نوشته هام با شما ها که در اینجا می نویسید فرق دارد، از همین ابتدا عذر خواهی کنم. من و پسر عموم و چند نفر دییگر از دنیا، در حال تکمیل رزیدنت ایول در ویکیپدیا هستیم، کسانی که دوست دارند، می توانند به ما کمک کنند.
من تمام صفحه های این فروم را چرخ زدم، واقعا که مطالب جالبی دارید. خصوصا آقای نیما ردفیلد و مستر دد و ... . اما در مورد نظر سنجی واقعا تعجب مردم . در نظر سنجی باید منطقی رای داد، اما تقریبا همه احساسی رای داده اند. حتی آقا نیما و آقا احد که با این همه بار اطلاعاتی که از این بازی دارند.
عنوان نظر سنجی د مورد بهترین یا پرطرفدارترین فرد نیست. مهمترین فرد در بازی رزیدن ایول دکتر جیمز مارکوس است. چه کسی می تواند انکار کند که شهر راکون و شیوع ویروس مرگبار T اصلی ترین هدف نویسندگان است، ویروس T نخستین ویروسی است که در اویل با مخلوقات روبه رو شدیم، ویروس T، علت اصلی طغیان این ویروس در شهر راکون و عمارت اسپنسر، شخصی نیست جز دکتر جیمز مارکوس.
مارکوس کاشف نهایی ویروس T و پخش کننده ی آن در شهر راکون بود، تمام ویرانی هایی که در اویل 0،1 اکثر2، 3، اکثر کد ورونیکا و تمام نسخه هایی که با زامبی ها رو به رو شدیم، به خاطر پخش ویروس T و پیش از آن ساخت این ویروس حولناک توسط جیمز مارکوس است.
چون مهمترین بخش داستان این بازی واقعا بی نظیر، زامبی ها، طغیان شهر راکون(که جرقه اصلی نابودی آمبرلا بود)، ویروس T و سایر ویروس ها که بعد ها مستقیم یا غیر مستقیم با این ویروس در ارتباط بوده اند است ، مهمترین شخصیت داستان که متاسفانه به نظر می رسد گمنام مانده پروفسور جیمز مارکوس است.(با احترام به تمام رای ها) اگر می بینید من به لیان رای دادم باید بدانید که اینطور نیست و محراب پسر عمویم با ستفاده از کامپیوتر من به لیان رای داده، جیمز مارکوس را همیشه یکی بیشتر و لیان را یکی کمتر بدانید. هرچند با نگاهی به فروم های برتر دنیا لیان را محبوبترین می بینید.
متاسفانه با قوانین این سایت کاملا آشنا نیستم ،من از آقای ردفیلد می خواهم که ایمیل خود را به من بدهد تا بیشتر باهم در ارتباط باشیم.
هر سوالی در باره رزیدنت ایول دارید از پرو فایل شخصی من در ویکیپدیا:http://fa.wikipedia.org/wiki/کاربر:Movyn مرا در جریان بگذارید. درمورد سوال یکی از دوستان در باره بخش فارسی سایت رزیدنت ایول هم، به زودی مطالب کامل و جامعی را در آنجا قرار خواهیم داد.


فقط موفق و پیروز باشید.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or