بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

از همون اول گفتم که نگو ولی تقلب میشه کرد. مثلا هوش مصنوعی دشمنارو کم کرده مقدار نیرویی که ضربه هاش وارد می کنن رو زیاد کرده و... ببخشید چه جوری فقط با مشت و لگد ملت رو ترکونده ماکه با شاتگان و کلت و چک ولگد ملت رو جر می دادیم(بادست خالی که نمیشه)
اصلا می خوای یه راه بهت بگم امتیاز مرسناریست رو بکنی 9999999تا یا مثلا هد شات هاتو بکنی 5555555من که ته تهش با کلی اقبال و شانس 300تا بیشتر هد شات نگرفتم می گم که کلی شانس آوردم اصلا ابر و باد و مه خورشید و فلک دست به دست هم دادند. خودم شیش هفت بار چشممو بستم باز کردم دیدم درسته

-آره گرافیکش در همین حد ولی کم تر حالا مثلا این عکس ها که گذاشتی کیفیتشون خوب بود؟؟؟ بگم من مال گیم کیوب رو بازی می کنم
خداحافظ
یاعلی
 
آخرین ویرایش:
وسکر . قدرت. تفکر. تنفر

از همون اول گفتم که نگو ولی تقلب میشه کرد. مثلا هوش مصنوعی دشمنارو کم کرده مقدار نیرویی که ضربه هاش وارد می کنن رو زیاد کرده و... ببخشید چه جوری فقط با مشت و لگد ملت رو ترکونده ماکه با شاتگان و کلت و چک ولگد ملت رو جر می دادیم(بادست خالی که نمیشه)
اصلا می خوای یه راه بهت بگم امتیاز مرسناریست رو بکنی 9999999تا یا مثلا هد شات هاتو بکنی 5555555من که ته تهش با کلی اقبال و شانس 300تا بیشتر هد شات نگرفتم می گم که کلی شانس آوردم اصلا ابر و باد و مه خورشید و فلک دست به دست هم دادند. خودم شیش هفت بار چشممو بستم باز کردم دیدم درسته
نه فکر کنم لقب استاد هنوز لایقته میدونی چرا؟ چون دقت کردم دیدم سختترین دشمن من که همون حشره است که هیچ جوری نمیمرد با 4 تا گلوله شاتگان و دو تا نگنوم کارش تموم میشد و میرفت پیکارش حتی اون یارو که اره دستش بود هم با چهار پنج تا گلوله شاتگان خلاص میشد به نظر میاد جون این ماجینی ها و همچنین غولهای مرسناریس که اینا بازی میکنن از اینایی که ما میکشتیم خیلی خیلی کمتره به خاطر همین امتیازشون بالا میره و به همین راحتی کاراکتر ها نمیمیرن وضربه نمیخودن ولی یه چیزی خیلی توجه منو جلب کرد و اونم سرعت زیادشون بود
 
wesker the over men

سلام بر دوستان
اولین نکته که باید بگم اینه که دوستانی که میان توی این نظر سنجی شرکت میکنن باید بدونن البرت وسکر سردسته ارازل و اوباش رزیدنت اویل 5 مهمترین و نافذ ترین شخص در تمام سری های اویل هست و فکر کنم دامنه کارهای خرابکارانش بعد از این هم ادامه داشته باشه بهتره به جای انتخاب محبوبترین شخصیت مهمترین رو انتخاب کنین این جوری که داره پیش میره به نظر وسکر دوم بشه که این خلاف واقعیته توجه داشته باشین محبوبیت با اهمیت خیلی فرق داره باید اینو بدونین پس گزینه درست رو انتخاب کنین منم خودم طرفدار لیون اس کندی هستم ولی به وسکر رای دادم.
یه سوال تکنیکی :
بعد از فروپاشی امبرلا محققان و کلا دستاورد های امبرلا کجا رفت چی شدن فکر نکنم همه محققان امبرلا از بین رفته باشن و دستاورد هاشون مثل ویروس جی و ویروس تی ورونیکا و ... باید موجود باشه و به دست یکی افتاده باشه به نظرتون چی به سر این دستاوردهای امبرلا اومده همشون به سازمان مخفی رفتن یا نه از بین رفته حساب میشن؟هانک توی این مجموعه که قراره بازیش بیرون بیاد به قول نیما(همون که کریس دو تا شده بود) برای کی کار میکنه امبرلا که از بین رفته
بیاید اسم این سازمان مخفی رو سازمان مخفی امبرلا بذاریم نظرتون چیه؟
 
فکر کنم باید اسم نظر سنجی عوض بشه و تبدیل به شخصیتی که دوستش دارین بشه و رای منو راک ایت رو بهمون پس بدن تا ما هم به لیان رای بدیم .
احد اقا سوال ما جواب نداشت؟ راستی وقتی وسکر داره با الکسیا رو برو میشه همون وقت وسکر کریس رو میبینه فکر کنم با هم توافق میکنن که وسکر بمونه و کریس فرار کنه نه؟ فکر کنم این یه کمکی بود که وسکر به کریس کرد حالا ببینید اگه وسکر با کریس همراه میشدن برای از بین بردن الکسیا چی میشد دو دشمن قدیمی با هم همراه میشدن تا دشمن مشترکشون رو از بین ببرن و جمله کراش معنی پیدا میکرد دشمن دشمن من دشمن منه چون دشمن من دوست منه.
 
کجا توافق میکنن.الکسیا یه سمت وسکر آتیش پرت میکنه وسکر هم رو دیوار راه میره و یه مشت میزنه به الکسیا بعد کریس رو میبینه میزاره میره کریس هم میاد از پشت سر الکسیا در بره که الکسیا میبینتش و به سمت کریس آتیش پرت میکنه.
تو این صحنه یه آتیش هم پرت میشه رو دست وسکر الان احد میاد میگه چرا اینو نگفتی:dوسکر هم به کریس میگه اجازه میدم تو عهده دار این بشی(با الکسیا بجنگی)I Let You Handel This
 
میبینم که تو این مدتی که نبودم تاپیک پیشرفت زیادی نداشته!
خب اینکه لیون رای بیشتری رو از عموم آورده ممکنه دلیلش این باشه که خیلی ها همه شماره هارو بازی نکرده باشن حتی بعضی ها شماره 1 رو هم ممکنه بازی نکرده باشن و فکر میکنن قهرمان داستان لیون(یهویی دیدی تو damnation اینطوری شد!)
در ضمن چرا کلیر یه رای هم نیاورده؟؟؟؟!!!:-s
راستی جواب سوال من رو هیچکی نتونست بده ها چرا عکس ربکا تو میز وسکر مخفی شده بود؟
به نظر شما رابطه این دوتا چی بود؟؟؟؟
RebeccaChambersFilm.jpg
 
آخرین ویرایش:
سلام.شرمنده.مدتیه اونترنتم قطعه.دیر به دیر به اینجا سر می زنم.
خوشحالم که افشین جان دلایل من و احد رو قبول کردند و این رو هم بگم که پذیرفتن حرف یک نفر نشان دهنده ی منطقی بودن یک نفره نه کم آوردنش.
می بینم که لیون ز وسکر جلو زده.متاسفانه اکثر کسانی که اسم خودشون رو رزیدن باز می ذارن،رزیدنت اویل رو از 4 شروع کردند و برای همین هم فکر می کنند که لیون مهم ترین شخصیت داستانه.کلیر هم خوب معلومه که رای نمیاره.(البته من هم هیچوقت نگفتم که کلیر مهم ترین شخصیت داستانه.)
در مورد اون نظر افشین جان عزیرزم هم باید بگم که نظر شما محترمه.ولی چطور میشه که لیون با یک انیمیشن تبدیل به مهم ترین شخصیت داستان بشه.داستان با کریس و جیل شروع شد و اونا آمبرلا و وسکر رو نابود کردند.اونوقت لیون توی این یک انیمیشن چیکار می خواد بکنه که از اونا مهم تر بشه؟حتما می خواید بگید نابود کردن سازمان.به نظر من سازمان حالا حالاها نابود نمیشه.حداقل تا وقتی که هویت اصلی ایدا و رئیس سازمان فاش نشده و تازه هیچوقت نمیان موضوع به این مهمی رو توی یک انیمیشن بیارن.مطمئنا سازمان در بازی های بعدی نقش پر رنگ تری داره.ولی امکانش هست که توسط کلیر و لیون نابود بشه.(گرچه من هیچ دلیلی برای حضور لیون در قسمت های بعدی نمی بینم.ولی بازم ممکنه دوباره بیارنش.)
در جواب ویروس جی هم باید بگم که من هیچوقت نگفتم که نقش ربکا مهمتر از لیونه.(گرچه حداقل در داستان های اصلی مثل واقعه ی عمارت بوده.ولی بازم مهم تر از لیون نیست.) اما با این وجود به نظر من 100 درصد جزو شخصیت های اصلی و بنیانگذار داستان است!چون:
1-ربکا اولین قهرمانی بود که وارد داستان شد و یک خط کامل داستانی داشت.
2-ربکا یکی از 5 قهرمان نقش اول داستان است.(کریس،جیل،کلیر،لیون و ربکا) حتی ایدا،شوا و بیلی هم تا به حال نقش اول نداشتند.
3-مارکوس که یکی از بنیانگذاران آمبرلا و سازنده ی ویروس تی است،،ربکا رو دشمن اصلی خودش می دونست و در طول بازی همش دنبال راهی برای از بین بردنش بود.حتی در دیالوگی هم به قدرت ربکا اعتراف می کنه و میگه که فکر نمیکردم تا اینجا پیش بیاد!
4-از لحاظ حضور فیزیکی ربکا دست کمی از کلیر نداشت.کلیر 2 روز در داستان حضور داشت (با صرف نظر کردن از دیجنریشن) و ربکا هم در 2 روز 23 و 24 جولای در داستان حضور داشت.
5-ربکا یکی از شخصیت هایی است که سرگذشتش در قسمت های مختلف روایت می شود.بخش کوچکی از سرگذشتش در رزیدنت اویل 1 نشان داده شد.بخش اعظم آن را در زیرو دیدیم و در ماجراهای آمبرلا هم شاهد بخش جدیدی از سرگذشت ربکا بودیم.
6-ربکا پر رنگ ترین نقش را در واقعه ی عمارت داشت.حتی کریس و جیل هم فقط از غروب روز 24 جولای وارد عمارت اسپنسر شدند.ولی ربکا از اول ماجرا (روز 33 جولای) تا زمان نابودی عمارت در اونجا حضور داشت.
7-این ربکا بود که با کار گذاشتن یک بمب در عمارت اسپنسر اون ساختمان جهنمی و لیزا تروور رو نابود کرد.در واقع مرگ لیزا به خاطر انفجار عمارت بود.نه اون لوستری که وسکر روی سرش انداخت.این هم 2 دمو از رزیدنت اویل 1 که نشون میده عمارت توسط ربکا نابود میشه:(به دیالوگ هاشون توجه کنید.)
http://www.mediafire.com/?6ds52v31yn1s6du
8-ربکا به همراه کریس اولین کسی بود که از هویت واقعی وسکر پرده برداشت!
9-در سایت ویکی پدیا هم ربکا را یکی از 6 شخصیت اصلی داستان نوشته اند.( اون 6 نفر رو به ترتیب حروف الفبا نوشتند نه اهمیتشون.) حتی من یادم میاد که تا قبل از اومدن دیجنریشن و دارک ساید نقش ربکا از لیون هم جلوتر بود!چون اون زمان لیون فقط در رزیدنت اویل 2 و 4 حضور داشت.ولی ربکا در 3 قسمت رزیدنت اویل 1،زیرو و ماجراهای آمبرلا ایفای نقش کرده بود.البته الآن لیون خیلی مهم تر شده.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Resident_Evil_characters

10-ربکا یکی از بازماندگان واقعه ی عمارت و همچنین تنها بازمانده از تیم براوو بود!
فکر می کنم 10 تا دلیل کافی بود دیگه! :d گرچه می دونم الآن دوباره همه بر علیهم جبهه می گیرید! :(
البته فکر نمی کنم براتون مهم باشه.چون با خودتون میگید:هر کی می خواد باشه.فقط از لیون مهم تر نباشه! :d
البته یکی از اشکالاتی که معمولا به ربکا وارد می کنند این است که چرا ربکا در رزیدنت اویل زیرو اینقدر قوی بود و پروتو تایرنت رو شکار می کرد.ولی در رزیدنت اویل 1 به قدری بی عرضه بود که حتی ازپس یک عدد هانتر ناچیز هم برنمیومد!دلیلیش اینه که زمانی که رزیدنت اویل 1 رو ساختند نمی دونستند که قراره بعدها یک رزیدنت اویل زیرو ساخته بشه که نقش اولش ربکا باشه.در کل ما باید شخصیت ربکا در رزیدن اویل زیرو رو ملاک قرار بدیم.چون اولا جدید تر و آپدیت شده تر از رزیدنت اویل 1 است و ثانیا اگه ربکا مثل نقشش در رزیدنت اویل 1 بی عرضه بود،پس چطوری از پس اون همه هیولا در رزیدنت اویل زیرو براومد؟به هر حال من ربکا رو یکی از شخصیت های اصلی می دونم (به 10 دلیلی که در بالا ذکر کردم) و به نظرم اصلا شخصیت ترسو و بی عرضه ای نبوده و نیست.فقط ظاهرش غلط انداز است! :)

 
آخرین ویرایش:
نیما جان کجا بودی دلمون تنگ شده بود من فک می کنم که برای این بحثمون به نتیجه رسید که چون تقریبا نظرات و صد البته دانسته هامون بیشتر از افراد معمولی بود در ضمن بیشتر این مد نظرم بود که لیون واسه فروش ساخته نشده!
خوب بگذریم
ربکا شخصیت مهمی ولی مثلا واسه امثال من که وقتی رزیدنت اویل اومد اونو از یک شروع کردن سخت بود که باور کنیم که اینقد قوی شده باشه
در ضمن به نظرم ربکا با منفجر کردن امارت گند زد!
چون اون خودش یه مدرک موثق بود !
راستی شما هیچ ایده ای واسه سوال من ندارین؟؟؟؟
 
به هر حال هر چی هم باشه یه Roockie هست:dنگفتم ضعیفه یا چیز دیگه ای فقط گفتم Roockie هست بالاخره James Marcus که سازنده ویروس T بود و یه از ارکان آمبرلا بود رو با کمک بیلی کشت و کار وسکر و برکین رو راحتر کرد.
خب وسکر کاپیتان واحد استارز بوده مسلمه که از افراد گروهش عکس و اطلاعات داشته باشه اون عکسرو هم باید یه 40 45 باری رو میز وسکر بگردی تا بهت یه نگاتیو بده و ببری چاپ کنی(برای کسایی که نمیدونن چطور میشه گرفت)
 
آخرین ویرایش:
با عرض سلام و طلب اذن دخول از نیما ردفیلد عزیز(یه مدتی دستم بنده نیستم!!):d:d
من در نظر سنجی به آلبرت وسکر رای دادم چون اگه اون نبود داستان اینقدر کش نمیومد و بعد از همون بمباران اتمی شهر راکون سیتی داستان تموم بود!!به جرئت میگم که کل شماره ی 4 و 5 این بازی به خاطر وجود وسکر ساخته شده چون اگه وسکر نبود نه ویروسی تولید میشد نه دختر رئیس جمهوری دزدیده میشد ونه جیلی دزدیده میشد!!:d:d
 
اره میتونه این حرفتون درست باشه که بیشتر کسایی که به وسکر رای دادن از اویل 4 شروع کردن ولی منم از اویل 4 شروع کردم اصلا سری های دیگه رو بازی نکردم به خاطر همین اینقدر از مرحله پرتم با این وجود اطلاعاتم رو تو این تایپک زیاد کردم راستی دیگه فکر نکنم ربکا یه دختر بی دستو پا باشه الان 30 سالشه باید یه دختر خیلی کاردرست و حسابی شده باشه و مثل دخترای سوسول نیست دیگه این عکس هم زیاد تغییری با اون ربکای 18 ساله توی سال 1998 نداره به این فکرکرده بودین ربکا هم میتونه بالقوه یه گزینه خوب باشه برای حضور در داستان یه بازی از سری رزیدنت اویل.
جان کوچولو در مورد اون نکته ازت ممنونم واقعا وسکر توی اخرین لحظات ادم رو نا امید میکنه من از وقتی که داستان فرارش از دست الکسیا رو شنیدم ازش نا امید شدم واقعا که با اون همه قدرت فرابشری و ویروس جی که توی بدنش بود از دست الکسیا فرار کرد و کریس بدون قدرت فرابشری و تنها قدرت طبیعی خودش الکسیا رو نابود کرد
نیما جون من همون قدر که از لیون خوشت نمیاد از کلیر خوشم میاد خیلی دلم میخواد توی یه بازی گیم پلی و نبرد کلیر رو در اختیار داشته باشم کلا از کلیر خوشم میاد به خاطر همین بود دوست داشتم توی مرسناریس اویل 5 باشه چون هم گرافیکش عالی بود هم گیم پلی خوبی داشت (قابل توجه احد) اقا خب من بازیکنم بیشتر از اینکه داستان توجهم رو جلب کنه گیم پلی و گرافیک یه بازی که توجهم رو جلب میکنه مخصوصا رزیدنت اویل.
راستی احد یه تایپک دیگه هم راه انداخته ولی فکر نکنم به پای این یکی برسه چون وجود یه نیما توی اون تایپک کمه .
راستی نیما اون بازی که گفتی همون که کریس دوتا بود چطوریاس که اویل6 محسوب نمیشه یعنی داستان مال قبل از اویل 5 هست که اویل 6 نیست یا یه نکته انحرافی از داستان اویل محسوب میشه؟
 
سلام
برادران نه خبر
درمورد نظر سنجی ای کلمه ی داستان رو بزرگ بنویسید موندم هیچ کس به کسایی مثل اسپنسر رای نداده

آقا یک (yak) سوال دارم نظرتان را بگید : قبول دارید سری رزیدنت اویل کلا آهنگ مشتی نداشته یا موسیقی هاش چنگی به دل نمی زنه؟؟ مطمئن باشید یه آهنگ خفن خیلی موثره باید بگن هانس(هانس زیمر) بیاد 15-10تا آهنگ ریدیف براشون بسازه صفا کنیم
برای اینکه متوجه شید چی میگم برید آهنگ دزدان دریایی کارائیب رو گوش بدید و صفا کنید
البته آهنگ سری فیلم هایه اره هم خوبه(من تا4ش رو دیدم و به نظرم داستان نسبتا جالبی داره (منظورم ارتباط افراده ))

این کپ کام داره یک سری تعطیل بازی در میاره فکر کنم مسئولان و کارکنانش تحت تاثیر ماده ی خاصی اند قیافه ی جدید دانته رو =((دیدید الله اکبر خدا بخیر کنه دیدید یهو دخ-ر باز هم از آب در اومد:(این ماجرا به اویل شیوع پیدا نکنه باید خدارا شاکر باشیم #:-sکپ کام دیگه داره خیلی غرب زده میشه (تا الانشم زیاده روی کرده):(
واقعا جای تاسف داره پوله دیگه کاریش نمیشه کردb-)دیدید اویل 6رو تری آرک ساخت:d(قسمت زامبی های cod:wtو cod:black ops رو که مدنظر دارید)
در مورد ربکا از نظر شجاعت و این حرف ها که اصلا قبولش ندارم توی همون زیرو هم هنوز صداش تو گوشمه Billy help billy help me help اه اه اه(ah ah ah) بقول همون ویروس خودمون باید بره بازار ماتیک بخره نیما جون این عکس رو نذار بابا این دختره عرضه نداره گاز معدشو خالی کنه:p
در مورد عکس ربکا هم با جان موافقم
یه سوال دارم به نظرتون چرا وسکر شد آدم بده؟؟شستشو های مغزی اسپنسر؟وسکر از نوزادی اسپنسر رو پدرش می دونسته نام پدر و مادرش رو نمی دونید؟؟به نظرتون اگه یه منجی بود وسکر آرمانشو عوض می کرد وخوبه می شد؟؟

خداحافظ
یاعلی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or