این HDریمسترهای 0 و 1 رو کسی بازی کرده؟ راضی بودید؟
این سریال لایو اکشن منتشر شده . چهار قسمت ۲۵ دقیقه ایکی ارت جدید بعلاوه یه سری اطلاعات جدید از Infinite Darkness. داستان فیلم توی سال 2006 اتفاق میافته و صدا پیشه های لیون و کلیر هم Stephanie Panisello و Nick Apostolides از ریمیک RE2 هستند.
View attachment 197970
View attachment 197971View attachment 197972
Resident Evil Infinite Darkness Gets New Promo Art And Voice Cast
خبری از مراحل توسعه ریمیک رزیدنت ۴ هست ؟ سال عرضه ؟ ۲۰۲۲ ؟
به نظرم لازم نیست انقدر شخصیت اصلی س ک سی باشه. خیلی بعضی جاها رو برجسته کردی. راه رفتن شخصیت اصلی هم جالب نیست. فضا خوبه ولی به نظرم زیاد صدای منو و آیتم رو شبیه اویل نکن خیلی به گیمر برمیخوره در این حد کپی شده بازی.خب دوستان میخواستم نظرتون رو در مورد بازی من که در حال ساخت هستم بدونم ، این بازی رو با الهام مستقیم از رزیدنت ایول های کلاسیک و تا حدودی سایلنت هیل دارم جلو میبرم. دوربین بازی هم دقیقا مانند نسخه های کلاسیک ایول هست.در این دمو که در لینک یوتیوب اون نشون میدم از صداهای آیتم ها و منو رزیدنت ایول استفاده کردم تا حس بیشتری فعلا القا کنه اما قطعا صداهای خاص خودم را برای این بخش ها ایجاد خواهم کرد. بخش Inventory هم تغییراتی اعمال میکنم. برنامه نویسی و آرت و همه چیز این بازی به تنهایی توسط من انجام می شود.خلاصه نظرتون رو بدید بهم ممنون
watch?v=6QcPbWEQzuw&t
کمی از داستان بازی هم بگم ، داستان بازی خیلی متفاوته با سری ایول و یا سایلنت هیل ، ماجرا از این قراره که یه روانی یه عده رو در دام انداخته و اونا رو آورده داخل یه عمارت قدیمی و هر کدوم رو در یک بخش از عمارت قرار داده با یک مقدار کمی غذا در داخل این عمارت، راه ها به بیرون بستس و آیا با کمبود غذا این افراد مجبور میشن همدیگه رو بکشن و حتی بخورن؟ مهمات و سلاح در بازی مانند نسخه های کلاسیک ایول بسیار محدود است،یک سری معما هم در بازی قرار دارد
اینم تصویر شخصیت اصلی بازی ( کیپا خانوم) خلق شده توسط خودم
View attachment 200889
کارتون خوبه. همونطور که دوستمون هم گفتن اون برجستگی های اغراق آمیز رو منطقی کنید سوییچ کردن دوربین خوبه. بازی رو با بلوپرینت دارید میسازید یا C++؟خب دوستان میخواستم نظرتون رو در مورد بازی من که در حال ساخت هستم بدونم ، این بازی رو با الهام مستقیم از رزیدنت ایول های کلاسیک و تا حدودی سایلنت هیل دارم جلو میبرم. دوربین بازی هم دقیقا مانند نسخه های کلاسیک ایول هست.در این دمو که در لینک یوتیوب اون نشون میدم از صداهای آیتم ها و منو رزیدنت ایول استفاده کردم تا حس بیشتری فعلا القا کنه اما قطعا صداهای خاص خودم را برای این بخش ها ایجاد خواهم کرد. بخش Inventory هم تغییراتی اعمال میکنم. برنامه نویسی و آرت و همه چیز این بازی به تنهایی توسط من انجام می شود.خلاصه نظرتون رو بدید بهم ممنون
watch?v=6QcPbWEQzuw&t
کمی از داستان بازی هم بگم ، داستان بازی خیلی متفاوته با سری ایول و یا سایلنت هیل ، ماجرا از این قراره که یه روانی یه عده رو در دام انداخته و اونا رو آورده داخل یه عمارت قدیمی و هر کدوم رو در یک بخش از عمارت قرار داده با یک مقدار کمی غذا در داخل این عمارت، راه ها به بیرون بستس و آیا با کمبود غذا این افراد مجبور میشن همدیگه رو بکشن و حتی بخورن؟ مهمات و سلاح در بازی مانند نسخه های کلاسیک ایول بسیار محدود است،یک سری معما هم در بازی قرار دارد
اینم تصویر شخصیت اصلی بازی ( کیپا خانوم) خلق شده توسط خودم
View attachment 200889
در مورد شخصیت اصلی آره شاید تا حدی برجستگی داره ولی دیگه کاریش نمیشه کرد، راه رفتنش هم سعی کردم دقیقا مثل رزیدنت ایول 3 باشه (تانک کنترل) صداهای منو و آیتم ها موقتی هست ، همه با نمونه های جدید تغییر پیدا میکنه البته فعلا پروژه ساخت بازی متوقف شده اما امید خدا ادامه خواهم داد/مرسی از نظرات خوبتونبه نظرم لازم نیست انقدر شخصیت اصلی س ک سی باشه. خیلی بعضی جاها رو برجسته کردی. راه رفتن شخصیت اصلی هم جالب نیست. فضا خوبه ولی به نظرم زیاد صدای منو و آیتم رو شبیه اویل نکن خیلی به گیمر برمیخوره در این حد کپی شده بازی.
مرسی، بازی رو با ترکیبی از C++ و بلوپرینت می سازم ، درواقع ویجت ها و UI با بلوپرینت هستن ولی هسته گیم پلی با C++ مینویسمکارتون خوبه. همونطور که دوستمون هم گفتن اون برجستگی های اغراق آمیز رو منطقی کنید سوییچ کردن دوربین خوبه. بازی رو با بلوپرینت دارید میسازید یا C++؟