Genesis
کاربر سایت
ممنون از توضیحات
فک کنم وقتش رسیده باشه که بازسازی بشه:biggrin1:
کپی جون گفتم که کلاسیکه!:biggrin1:
یه چیزه دیگه این طوری که بوش میاد حالا حالا از فینال 13 هم خبری نیست. چه برسه به کرنو یا ffvii :biggrin1:
ممنون از توضیحات
فک کنم وقتش رسیده باشه که بازسازی بشه:biggrin1:
بهترين كار اگه از Calm Land تونستي Yujimbo رو بگيري Overdrive ش Yamato رو بزن Seymour عزيز كه هيچي Penance كبير رو هم ميكشه Yamato در واقع Death 100% ميده به هر نوع دشمن و باسيzack fair
ميتوني اون از اينجا كه سايت همين مسعوده بگيريsqual_leonhart
ببخشید کسی لینک دانلودی چیزی از فاینال فانتزی تاکتیک داره ؟ خیلی دارم دنبالش می گردم ولی پیداش نمی کنم . اگه میدونید کجا میشه دانلود کزد بگید ممنون میشم . ( نسخه ی پلی استیشن 1 )
منم به همين نتيجه رسيدم.واسه همين كل سيوهامو پاک کردم تا تو تابستون از اول کل بازی رو برم.این دفعه دیگه حتی نمیخوام بذارم یه دوته صندوق از دستم در بره.پس sin خودتو اماده کن که دارم میام.
اگر اینجا مشتاقش هست. کارکتر سازی سه بعدی FFVIIAC رو می تونم بگم. موفق باشید!
عااااااااااااااااليخوب یه چیزهایشو نوشته بودم. اصلش دو مجله کامله و کلی تر و حالا اینجا یک قسمت کوچیکو از همون ها رو واستون میگم :
![]()
تمام این حرف ها نقل قول از سازندگان در 1300 روز ساخته خواهد بودو هرگز منظورم یک چیزه مندرآوردی نبود. بهرحال این کارکتر ها جدا از کارگردانی، هر کدومش رو سه نفر cg desiner تمام حرفه ای در مدت 3 تا 6 ماه ساختند!! و این پشتکار شوخی نبود.
ff7ac part1:
1-این انیمیشن در لایه درست مثل بقیه فیلم های بزرگ ساخته شده. تقریبا تمام صحنه ها دولایه هست یعنی کارکتر ها رو با سایه رندر کردند و سپس با همون مسیر دوربین sence یا پس زمینه رو رندر و روی هم میکس کردند. البته در مواقعی مثل شهر میدگار کار سه لایه شد یعنی یک کارکتر های اصلی و دوم crowd و سوم زمینه یا همون sence اصلی.
2-بهر حال همون تک لایه ها این انیمیشن توسط سه ابرکامپیوتر پرقدرت موازی رندر شده.
3-راستی همونطور که میدونی این انیمیشن با maya ساخته شده. در اصل از شماره 8تم se صحنه هاشو با maya می ساخته.
4-رندرینگ هر صحنه با 200000 فتون و در حالت advanced رندرینگ mentalray انجام شده .
CG artwork file:![]()
design :cloud strife
1-هاشامیتو عنوان میکنه اگرچه کیتاسه و نوجیاما وارد پروژه شدند اما نامورا تصمیم اصلی رو در خصوص کارکترها و کارگردانی گرفته.
2-در اتودی که نامورا زد کلود رو با شش شمشیر کشید!![]()
3- در همین جا بود که نامورا تصمیم گرفت از text storyboard به جای visual storyboard استفاده کنه.
4- پس از فضای شماره قبل با نهایت دقت در اتود هاش استفاده کرده و این بسیار دردسر ساز بود که بخوان همه چیز رو در نظر بگیرن و به عقب برگردن. توی این اتودها کلود با این همه شمشیر بزرگ داشت به یک جوک تبدیل میشد چون در زمان خودffvii همه از اون bsword کلود هم تعجب می کردند.
5- اون در ابتدا اسم کاداج lost name گذاشته بود. در قسمتی از انیمیشن به خوبی به این حرف که در text storyboard هست دقت کنین!
6- نامورا: یک روز نشسته بودم که یادم نمی یاد چه روزی بود! کیتاسه پیشم اومد و گفت: من یک cg movie واقعی با action بسیار بالا می خوام. بهر حال نظر من هم همین بود. و از آغاز کاری کردیم که هر چه جلوتر میریم اکشن کار بیشتر باشه.![]()
7- طراحی کلود بیشتر بر اساس شخصیتش در kh بود تا ffvii. اون شخصیت سردیه اما طرف بسیار حساسی رو هم داره.
8- بر خلاف اونچه که فکر می کنید از الگوی صدای ژاپنی شخصیت قبل از ساخت مدل cg اون استفاده شد.
![]()
design :cloud strife CG
1- در قسمت morph برای صورت کلود 30 حالت مختلف طراحی شد
2- این 30 حالت برای این بود: نامورا می خواست کلود با صورتش حرف بزنه. این 30 حالت چون زیاد بودند در 5 دسته قرار گرفتند.
3- نازیو میگه کمی تغییر در قسمت hair در موهای کلود در مدل cg اعمال کردیم چون می خواستیم واقعی تر بنظر بیاد. بنظر کمی خوابیده تر شد.![]()
4- نامورا حرف بالا رو می پذیره و میگه در کل باید illustrate کلود با دوسال قبل اون فرق می کرد. در لباس هم کاملا دیده می شه.![]()
5- لباس کلود برای action کامل طراحی شد!
6- تصیمی استفاده علاوه بر لباس، از robe های مشکی وجود داشت. و مجبور شدن چند بار بسازن و چون هر بار ایده بشدت خراب میشد. و در آخر بروی دست چپ و پای چپ کلود قرار گرفت که با مخفی کزدن مریضیش هم جور وامیستاد!
7- حالا توی انیمیشن کلود واقعا فوق العاده بود و با چشماش حرف میزد. نازیو می گه این کاملا بر خلاف رینو که پر حرف بود و کلود فوق العاده شده بود.![]()
![]()
8- برای انیمیشن از تیم70 نفری از kh استفاده شد!![]()
به خاطر همین نامورا از سطح کارشون راضی بود و تغییراتی بیشتری اعمال نشد. و از هر ایده ای برای اکشن استفاده می شد.
9- نامورا ها میگه به خاطر همین حدود حرکت bone ها برای کارکتر کلود نزدیک بود از دستمون در بره!![]()
(آخرین صحنه ها قسمت موتور سواری در هاوائیه که با CG میکس شده.)![]()
اتفاقا من شدیدا طرفدار 5 و 6 هستم و از 10 به بعد بدم میاد چون از اصلشون دورشدن و بیشتر افتادن تو خط عشق و عاشقی البته رماتیک بازی تو قبلی ها هم بود ولی ریتم بازی رو کند نمیکرد ولی از 10 به بعد که دیگه فاجعست ضمن اینکه من عاشق نقشه های وسیع FF بودم که میشد پیاده یا سواره به جاهای مختلف سرک کشید و کلی حال کرد خداییش هیچ وقت زیرو رو شدن و عوض شدن نقشه FF6 از یادم نمیره ولی تو 10 دیگه خبری از نقشه وسیع که پیاده بین شهر ها راه بیفتی نبود
کسانی که احساس منو دارن توصیه میکنم Lufia II رو از دست ندند