بحث و تبادل نظر در مورد سری Final Fantasy

  • Thread starter Thread starter Capcom
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
هاوون حرف از FFX شد من دوباره احيا شدم:biggrin1:
zack fair
بهترين كار اگه از Calm Land تونستي Yujimbo رو بگيري Overdrive ش Yamato رو بزن Seymour عزيز كه هيچي Penance كبير رو هم ميكشه Yamato در واقع Death 100% ميده به هر نوع دشمن و باسي
ولي خب همون دنبال Level باش من موندم چجوري مي خواي با Penance و Dark Aeon ها بجنگي:biggrin1:
squal_leonhart
ميتوني اون از اينجا كه سايت همين مسعوده بگيري
 
منم به همين نتيجه رسيدم.واسه همين كل سيوهامو پاک کردم تا تو تابستون از اول کل بازی رو برم.این دفعه دیگه حتی نمیخوام بذارم یه دوته صندوق از دستم در بره.پس sin خودتو اماده کن که دارم میام.
 
ببخشید کسی لینک دانلودی چیزی از فاینال فانتزی تاکتیک داره ؟ خیلی دارم دنبالش می گردم ولی پیداش نمی کنم . اگه میدونید کجا میشه دانلود کزد بگید ممنون میشم . ( نسخه ی پلی استیشن 1 )

Final Fantasy Tactics







حجم دانلود : 196 مگابایت

برای ورود به صفحه دانلود بر روی عنوان بازی یا عکسها کلیک نمایید

موفق باشید
 
بازم سلام

میخوام امروز در مورد اختلافات جزیی بین نسخه بتا و اصلی فاینال فانتزی 2 ، 5 و 6 براتون یه مطلب بذارم ، امیدوارم هم تاپیک به روز بشه هم اینکه امیدوارم مورد استفاده قرار بگیره .


Final Faqntasy II
عکسهای بالا نسخه بتا و عکسهای پایین نسخه اصلی میباشند

dcwi6u.jpg


9beuxc.png


تفاوت ها : مردم ، کف زمین ، گیاهان ، فواره و کلا همه چیز !! :cheesygri
=====================================================

e1s3m.jpg


dgjhw2.png


کل منو در این دو نسخه فرق کرده !
==================================================

Final Fantasy 5
Gameboy advance

عکسهای سمت چپ نسخه بتا و عکس سمت راست نسخه اصلی میباشند

2e3zlah.jpg


تفاوتها : پرتره شخصیت در پنجره گفتگو ، چیدمان جمله ها و نقاط انتهایی پایان جمله ها !!

====================================================

Final Fantasy 6
Super Family Computer


عکسهای بالا نسخه بتا و عکسهای پایین نسخه اصلی میباشند

1hxowp.jpg


2iizpyd.gif


تفاوتها : در نسخه نهایی بازیکن نمیتواند به هیچ عنوان به روح داخل کریستال نزدیک شود !


15gw1fb.gif


349cv3p.jpg


تفاوت : کلاهخود روی سر نگهبان !!
===========================================
تا بعد ......
 
آخرین ویرایش:
ff12
سلام
تو مرحله که مه داره
راهم بازه مشکل نیست ولی قدرتم به دشمنای مرحله نمی رسه هر کدوم می خوام از بین ببرم باید کلی بجنگم یا قدرت بزنم .
نباید اینجوری باشه
کلی تو لایسنس و سلاح پیشرفت کردم( level حداکثر42 شده) ولی زورم به اینا نمیرسه هر کدومشون یه غولن
پول به اندازه کافی دارم ولی فروشنده ها سلاح جدید تر نمیفروشن
هرکی رفته کمک کنه
اگه رمزی رازی هم هست بگین
ممنونم
 
آخرین ویرایش:
منم به همين نتيجه رسيدم.واسه همين كل سيوهامو پاک کردم تا تو تابستون از اول کل بازی رو برم.این دفعه دیگه حتی نمیخوام بذارم یه دوته صندوق از دستم در بره.پس sin خودتو اماده کن که دارم میام.

شرمنده نبودم درگير كنكور بودم .و.......:cheesygri.
براي راحتي خودت هم كه شده گيم شارك را استفاده كن تو بازي هاي توي خودش FF10 رو ميبيني .بعد نزديك 2 ميليون تا كد وجود داره اما اين كار تمام قشنگي را از بين ميبره .در ظمن تا اون جايي كه ميتوني ويلون باش .چون تو اون مراحل دمو آيتم مخفي زياد است من ميرم دنبال انتگرال ولي مطمين باش ترجمه مو به مو FF10رو برات ميزارم........;)اگه ميخواي:-"
 
اگر اینجا مشتاقش هست. کارکتر سازی سه بعدی FFVIIAC رو می تونم بگم. موفق باشید!
:eek:چييييييييييييييييييييي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتي آدم همچين اطلاعات با ارزشي داره كه سوال نميكنه
من عجيب مشتاقشم شايد به دردم هم بخوره .دستت درد نكنه منتظرتيم:love:
 
خوب یه چیزهایشو نوشته بودم. اصلش دو مجله کامله و کلی تر و حالا اینجا یک قسمت کوچیکو از همون ها رو واستون میگم :

23m28hj.jpg

تمام این حرف ها نقل قول از سازندگان در 1300 روز ساخته خواهد بودو هرگز منظورم یک چیزه مندرآوردی نبود. بهرحال این کارکتر ها جدا از کارگردانی، هر کدومش رو سه نفر cg desiner تمام حرفه ای در مدت 3 تا 6 ماه ساختند!! و این پشتکار شوخی نبود.

ff7ac part1:
1-این انیمیشن در لایه درست مثل بقیه فیلم های بزرگ ساخته شده. تقریبا تمام صحنه ها دولایه هست یعنی کارکتر ها رو با سایه رندر کردند و سپس با همون مسیر دوربین sence یا پس زمینه رو رندر و روی هم میکس کردند. البته در مواقعی مثل شهر میدگار کار سه لایه شد یعنی یک کارکتر های اصلی و دوم crowd و سوم زمینه یا همون sence اصلی.

2-بهر حال همون تک لایه ها این انیمیشن توسط سه ابرکامپیوتر پرقدرت موازی رندر شده.

3-راستی همونطور که میدونی این انیمیشن با maya ساخته شده. در اصل از شماره 8تم se صحنه هاشو با maya می ساخته.

4-رندرینگ هر صحنه با 200000 فتون و در حالت advanced رندرینگ mentalray انجام شده .

w7ikva.jpg
CG artwork file:
design :cloud strife
1-هاشامیتو عنوان میکنه اگرچه کیتاسه و نوجیاما وارد پروژه شدند اما نامورا تصمیم اصلی رو در خصوص کارکترها و کارگردانی گرفته.

2eull41.jpg
2-در اتودی که نامورا زد کلود رو با شش شمشیر کشید!

3- در همین جا بود که نامورا تصمیم گرفت از text storyboard به جای visual storyboard استفاده کنه.

4- پس از فضای شماره قبل با نهایت دقت در اتود هاش استفاده کرده و این بسیار دردسر ساز بود که بخوان همه چیز رو در نظر بگیرن و به عقب برگردن. توی این اتودها کلود با این همه شمشیر بزرگ داشت به یک جوک تبدیل میشد چون در زمان خودffvii همه از اون bsword کلود هم تعجب می کردند.

5- اون در ابتدا اسم کاداج lost name گذاشته بود. در قسمتی از انیمیشن به خوبی به این حرف که در text storyboard هست دقت کنین!
309re3t.jpg
6- نامورا: یک روز نشسته بودم که یادم نمی یاد چه روزی بود! کیتاسه پیشم اومد و گفت: من یک cg movie واقعی با action بسیار بالا می خوام. بهر حال نظر من هم همین بود. و از آغاز کاری کردیم که هر چه جلوتر میریم اکشن کار بیشتر باشه.

7- طراحی کلود بیشتر بر اساس شخصیتش در kh بود تا ffvii. اون شخصیت سردیه اما طرف بسیار حساسی رو هم داره.

8- بر خلاف اونچه که فکر می کنید از الگوی صدای ژاپنی شخصیت قبل از ساخت مدل cg اون استفاده شد.
ab7b83.jpg

design :cloud strife CG
1- در قسمت morph برای صورت کلود 30 حالت مختلف طراحی شد
2- این 30 حالت برای این بود: نامورا می خواست کلود با صورتش حرف بزنه. این 30 حالت چون زیاد بودند در 5 دسته قرار گرفتند.

2iapkhx.jpg
3- نازیو میگه کمی تغییر در قسمت hair در موهای کلود در مدل cg اعمال کردیم چون می خواستیم واقعی تر بنظر بیاد. بنظر کمی خوابیده تر شد.

2crpkox.jpg
4- نامورا حرف بالا رو می پذیره و میگه در کل باید illustrate کلود با دوسال قبل اون فرق می کرد. در لباس هم کاملا دیده می شه.

5- لباس کلود برای action کامل طراحی شد!

6- تصیمی استفاده علاوه بر لباس، از robe های مشکی وجود داشت. و مجبور شدن چند بار بسازن و چون هر بار ایده بشدت خراب میشد. و در آخر بروی دست چپ و پای چپ کلود قرار گرفت که با مخفی کزدن مریضیش هم جور وامیستاد!
b7jr0j.jpg


15q90mx.jpg
7- حالا توی انیمیشن کلود واقعا فوق العاده بود و با چشماش حرف میزد. نازیو می گه این کاملا بر خلاف رینو که پر حرف بود و کلود فوق العاده شده بود.

2d7dnjk.jpg
8- برای انیمیشن از تیم70 نفری از kh استفاده شد!
به خاطر همین نامورا از سطح کارشون راضی بود و تغییراتی بیشتری اعمال نشد. و از هر ایده ای برای اکشن استفاده می شد.

24y5jte.jpg
9- نامورا ها میگه به خاطر همین حدود حرکت bone ها برای کارکتر کلود نزدیک بود از دستمون در بره!

2evc1ee.jpg
(آخرین صحنه ها قسمت موتور سواری در هاوائیه که با CG میکس شده.)
 
سلام خدمت همه دوستان.بالاخره نمردیم و این ff10تموم شد.من که واقعاً تحت تاثیر قرار گرفتم.فکر نمی کردم که آخرش اینجوری تموم بشه.شاید این حرفی که الان میگم باور نکنید ولی وقتی دموی آخر بازی رو دیدم زدم زیر گریه:((:(( واقعاً هنوز نمیدونم چرا اونوقت گریه کردم.حالا دیگه کار از این حرفها گذشته.من دیگه نمیدونم چجوری شده مجذوب این بازی شدم.منی که تا قبل از این که این بازی رو انجام بدم بازیهای خشنی مثل پانیشر خوراکم بود.حالا می فهمم که یه بازی خوب لازم نیست حتما گرافیک بالا و خشونت و... از این جور حرفها داشته باشه.الان واقعا لذت یه بازی زیبا رو درک میکنم.
 
سلام دوستان.
می دونم بازی فاینال فانتزی Easter Egg های زیادی داره.
اگه شما EE سراغ دارید در تاپیک راز ها و موارد مخفی بازی ها که در امضام هست بروید.
با تشکر.
 
سلام بچه ها .
راستش من تا حالا ff بازی نکردم.الان یه نسخه از شماره ی 7 که واسه pc هستش دستم رسیده.
میخواستم بدونم نسخه ی pc بهتره یا نسخه ی ps1 .
در ضمن فیلم اول بازی همونه که یه دختره رو نشون میده و بعد دوربین میاد بالا و اسم ff7 میاد؟
این نسخه که من دارم فکر کنم حجمش 1.5 گیگ باشه.آیا این نسخه کامله؟
در ضمن ایا کاراکترهای بازی همین شکلی هستن و بهتر از این نمیشن؟یا نسخه ی بهبود یافته ای نیست؟
در ضمن شنیدم که این بازی یه نسخه کارتونی هم داره.این نسخه که من دارم همون نباشه؟
در ضمن ایا واسه شروع این بازی همین نسخه خوبه یا نسخه ی دیگه ای رو پیشنهاد میکنید.
با شماره ی 10 شروع کنم چطوره؟
خوب اینا سوالات اولیه بود!
اگر میشه یه مقدار راجع به گیم پلی بازی هم راهنمایی کنید.مثلا این شیوه ی نوبتی اصلا یعنی چی ؟
کاراکتر ها بر چه اساس نوبتشون میشه.در ضمن راجع به اون چیزا که تو منوی بازی هستش اگه میشه یه توضیح بدید. مثل hp واین جور چیزا.الان با یه عقرب میخوام مبارزه کنم ولی مارو میکشه.من و برت.
در ضمن چرا یهو بازی از یه لوکیشن میپره تو مبارزه و محیط عوض میشه؟یهو سر و کله ی برت
پیدا میشه.
با همه ی این احوال ایا این بازی ارزش تموم کردن داره؟راستش من تو بازی ها همیشه دنبال اتفاقات
غیر منتظره هستم .و فکر میکنم این بازی همون بازی که میخوام باشه.
ممنون میشم منو با راهنماییتون کمک کنید.
موفق باشید.
 
خوب یه چیزهایشو نوشته بودم. اصلش دو مجله کامله و کلی تر و حالا اینجا یک قسمت کوچیکو از همون ها رو واستون میگم :

23m28hj.jpg

تمام این حرف ها نقل قول از سازندگان در 1300 روز ساخته خواهد بودو هرگز منظورم یک چیزه مندرآوردی نبود. بهرحال این کارکتر ها جدا از کارگردانی، هر کدومش رو سه نفر cg desiner تمام حرفه ای در مدت 3 تا 6 ماه ساختند!! و این پشتکار شوخی نبود.

ff7ac part1:
1-این انیمیشن در لایه درست مثل بقیه فیلم های بزرگ ساخته شده. تقریبا تمام صحنه ها دولایه هست یعنی کارکتر ها رو با سایه رندر کردند و سپس با همون مسیر دوربین sence یا پس زمینه رو رندر و روی هم میکس کردند. البته در مواقعی مثل شهر میدگار کار سه لایه شد یعنی یک کارکتر های اصلی و دوم crowd و سوم زمینه یا همون sence اصلی.

2-بهر حال همون تک لایه ها این انیمیشن توسط سه ابرکامپیوتر پرقدرت موازی رندر شده.

3-راستی همونطور که میدونی این انیمیشن با maya ساخته شده. در اصل از شماره 8تم se صحنه هاشو با maya می ساخته.

4-رندرینگ هر صحنه با 200000 فتون و در حالت advanced رندرینگ mentalray انجام شده .

w7ikva.jpg
CG artwork file:
design :cloud strife
1-هاشامیتو عنوان میکنه اگرچه کیتاسه و نوجیاما وارد پروژه شدند اما نامورا تصمیم اصلی رو در خصوص کارکترها و کارگردانی گرفته.

2eull41.jpg
2-در اتودی که نامورا زد کلود رو با شش شمشیر کشید!

3- در همین جا بود که نامورا تصمیم گرفت از text storyboard به جای visual storyboard استفاده کنه.

4- پس از فضای شماره قبل با نهایت دقت در اتود هاش استفاده کرده و این بسیار دردسر ساز بود که بخوان همه چیز رو در نظر بگیرن و به عقب برگردن. توی این اتودها کلود با این همه شمشیر بزرگ داشت به یک جوک تبدیل میشد چون در زمان خودffvii همه از اون bsword کلود هم تعجب می کردند.

5- اون در ابتدا اسم کاداج lost name گذاشته بود. در قسمتی از انیمیشن به خوبی به این حرف که در text storyboard هست دقت کنین!
309re3t.jpg
6- نامورا: یک روز نشسته بودم که یادم نمی یاد چه روزی بود! کیتاسه پیشم اومد و گفت: من یک cg movie واقعی با action بسیار بالا می خوام. بهر حال نظر من هم همین بود. و از آغاز کاری کردیم که هر چه جلوتر میریم اکشن کار بیشتر باشه.

7- طراحی کلود بیشتر بر اساس شخصیتش در kh بود تا ffvii. اون شخصیت سردیه اما طرف بسیار حساسی رو هم داره.

8- بر خلاف اونچه که فکر می کنید از الگوی صدای ژاپنی شخصیت قبل از ساخت مدل cg اون استفاده شد.
ab7b83.jpg

design :cloud strife CG
1- در قسمت morph برای صورت کلود 30 حالت مختلف طراحی شد
2- این 30 حالت برای این بود: نامورا می خواست کلود با صورتش حرف بزنه. این 30 حالت چون زیاد بودند در 5 دسته قرار گرفتند.

2iapkhx.jpg
3- نازیو میگه کمی تغییر در قسمت hair در موهای کلود در مدل cg اعمال کردیم چون می خواستیم واقعی تر بنظر بیاد. بنظر کمی خوابیده تر شد.

2crpkox.jpg
4- نامورا حرف بالا رو می پذیره و میگه در کل باید illustrate کلود با دوسال قبل اون فرق می کرد. در لباس هم کاملا دیده می شه.

5- لباس کلود برای action کامل طراحی شد!

6- تصیمی استفاده علاوه بر لباس، از robe های مشکی وجود داشت. و مجبور شدن چند بار بسازن و چون هر بار ایده بشدت خراب میشد. و در آخر بروی دست چپ و پای چپ کلود قرار گرفت که با مخفی کزدن مریضیش هم جور وامیستاد!
b7jr0j.jpg


15q90mx.jpg
7- حالا توی انیمیشن کلود واقعا فوق العاده بود و با چشماش حرف میزد. نازیو می گه این کاملا بر خلاف رینو که پر حرف بود و کلود فوق العاده شده بود.

2d7dnjk.jpg
8- برای انیمیشن از تیم70 نفری از kh استفاده شد!
به خاطر همین نامورا از سطح کارشون راضی بود و تغییراتی بیشتری اعمال نشد. و از هر ایده ای برای اکشن استفاده می شد.

24y5jte.jpg
9- نامورا ها میگه به خاطر همین حدود حرکت bone ها برای کارکتر کلود نزدیک بود از دستمون در بره!

2evc1ee.jpg
(آخرین صحنه ها قسمت موتور سواری در هاوائیه که با CG میکس شده.)
عاااااااااااااااالي
دستت درد نكنه فقط ميخواستم بدونم از چه نرم افزارايي براي رندر و پليگن ها استفاده كردن اصلا بيس چي بوده nurbs كاربرد داشته.براي مو ها مه و جلوه هاي ويزه چكار كردن.دستت درد نكنه اگه چيزي ميدوني بگو
 
اتفاقا من شدیدا طرفدار 5 و 6 هستم و از 10 به بعد بدم میاد چون از اصلشون دورشدن و بیشتر افتادن تو خط عشق و عاشقی البته رماتیک بازی تو قبلی ها هم بود ولی ریتم بازی رو کند نمیکرد ولی از 10 به بعد که دیگه فاجعست ضمن اینکه من عاشق نقشه های وسیع FF بودم که میشد پیاده یا سواره به جاهای مختلف سرک کشید و کلی حال کرد خداییش هیچ وقت زیرو رو شدن و عوض شدن نقشه FF6 از یادم نمیره ولی تو 10 دیگه خبری از نقشه وسیع که پیاده بین شهر ها راه بیفتی نبود
کسانی که احساس منو دارن توصیه میکنم Lufia II رو از دست ندند




ببخشيد .ببخشيد . سبك فاينال چيه كه به نظرتون عوض شده .كودوم فاينال گيم پلي شخصيت ها و داستان يكي بوده كه حالا از اين 10 به بعد خراب شده.
فاينال 10 رو تموم كردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟‌‌‌‌‌‌‌‌؟؟اصلا به ديالوگ ها گوش دادي؟؟؟؟؟؟؟؟ چيزي كه از كل بازي فهميدي فقط همون جايي بود كه yuna پيش tidusگريه ميكنه .وسلام . واقعا همچين ديدي نسبت به بازيها و فيلم ها و انيمه ها داري:confused:.فينال 10 داستانش چي بود؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا آخرش اينطورتموم شد؟؟؟؟؟اتفاقا بزرگترين ايده داستاني تو كل فاينالا مال 10 بود .داستان در باره ي يك پسره ي دماغ آويزون شل و ول شوت و گيج وتنبل وبچه ننه است كه تو دنياي خودش سير ميكنه و از پدزش متنفره و بهترين هنرش گريه كردن است.داستان نشون ميده كه بخاطر پدرش چطور مرد ميشه.داستان اصلي اينه .نه اون چيزي كه شما ميپنداري .كه 100 در 100 به ريتم داستان بازي كمك ميكنه !!!!!!!!!!مثل اين ميمونه كه بگي v for vendeta فقط در مورد عشق عاشقي است:eek:
به نظرت calm land و witthin sin محوطه هاي كوچيكي اند .فاينال 12 به اندازه ي كل فاينال 5.6.4.3.2.1 راه مخفي و محوطه هاي بزرگ و .....داره كافي است نيم ساعت بازي كني اگه نميتوني با سرعت علم جلو بياي ديگه چرا فحش ميدي.هر چيزي حتي علم هم اگه راكد بماند ميگندد.فاينال تمام زورشو زده تا راكد نمونه و پيشرفت كنه .كافي است كه (ايان) ها رو تو فاينال 10 و12 مقايسه كني.ولي ديگه اوج نامردي است كه بگي 12 فقط در مورد عشق عاشقيه.مثل اينكه بگي kombatفقط در مورد عشق و عاشقيه!!!!!!






آقاي zack fair اگه گريه كردي نشون ميده كه از لحاظ بعد انساني ومعنوي سالم هستي يا كم صدمه ديدي و اگه براي يك بازي گريه كردي اصلا ايرادي ندارد همون طور كه ممكنه من براي يك فيلم گريه كنم.در ظمن پايان بازي بهترين پايان ممكن بود چون تاثير گذاري اش بيشتر بود.نه؟:cheesygri




دوستي كه تو فاينال 12 گير كردي از libra استفاده كن تا مشخصات هر آدم رو بفهمي بعد از magik مناسب استفاده كن تو لينسس ها بايد تو قسمت بالا يي به سمت جنوب غربي پيشرفت كني سعي كن كه از mist درست استفاده كني اگه اين كار را بكني damageخوبي ايجاد مينكه mistبا المنت مناسب و تركيبي damage وحشتناكي بوجود مياورد .summoning بيشتر براي level up كردن شخص عقب مونده به درد ميخوره .(به جاي استفاده از 1 شخصيت عقب مونده به تنهايي براي امتياز گرفتن بيشتر از summoning استفاده كن البته element رو در نظر بگير)level 40 هم افتضاح است ميتوني تا 99 بياي بالا:eek:
 
آخرین ویرایش:
این دوستمون با محدودیت گستردگی مراحل فاینال 10 مشکل داشتند.خود من هم قبول دارم نسخه های قبل از فاینال 7 از لحاظ گستردگی نقشه و اینکه بتونی همینطور داخلش بچرخی واقعا" بی نظیر بودند اما بعد از پررنگ شدن عناصر داستانی از فاینال 7 به بعد بود که گیم پلی بازی حالت Quest Based پیدا کرد و برای رسیدن به هدف زحمت زیادی را نمیشد کشید و مسیر طولانی رو طی کرد.


---------

داریم مقدمات تشکیل J RPG Clan در BC رو طی می کنیم.جان عزیزتون اینقدر الکی بهم گیر ندید ، شاید طرف درست میگه و شما خبر ندارید.به هر حال بهتره اینجور مسائل رو پس فردا نداشته باشیم.;)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or