بحث و تبادل نظر در مورد سری Devil May Cry (خلاصه داستان در پست اول)

  • Thread starter Thread starter alprh
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

دوست دارین نسخه‌ی بعدی DMC رو چه استودیویی بسازه؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    312
خب نکته همینجاست وحید.
اینکه میگی GOW هم یه HnS خالص هست، یعنی داستان و پلتفرمینگ و طراحی مراحل و ... تو دیواره؟ به هیچ عنوان اینطور نیست. تا وقتی این موارد وجود داشته باشن و دست از قضا خیلی هم پررنگ و پرداخته گداخته باشن، اجازه نمیدن GOW توی سبک HnS خالص قرار بگیره. کفه ترازو به طرف AA بودن GOW یا داشتن 3 مورد پررنگ و قوی هست، در حالیکه توی کفه دیگه فقط بخش گیم پلی با المان های HnS هست.

اون نظرسنجی هم درست نیست چون خیلی از موارد توش لحاظ میشن. توی پست قبلیم هم گفتم از دیدگاه ما که طرفدار سر سخت این بازیا هستیم نه کسی که توی عمرش فقط یه بار یکی از اینا رو بازی کرده و به هر دلیلی بهش رای میده.
دقیقا یاد اولین نظر سنجی تاپیک X Vs. Y (خدا بیامرزتش همین الان یادش افتادم:|:d) بین کریس و لیون افتادم و گفتم با ذکر دلیل بگین کدومشون تاثیر بیشتر و بهتری توی داستان داشتن که همون اول یه نفر گفت لیون به خاطر اینکه خوشگله. به ترتیب وایسین میخوام Facepalm سه نفری بریم:
5l7uj8zovjcsrs88vbp7.png

الان یه سوالی میمونه علی ایا DMC که یه HNS خالص هست ایا المان های داستان و اپگرید ها و خرید کمبو ها و غیره تو در و دیوار هست ؟ تعریفی که تو میخوای از HNS بکنی مثل مود Horde تو بازی های شوتر هست ! که یه دسته دشمن میریزن وسط و ما با کمک کمبو و غیره همشون رو میکشیم و تموم ! و دوباره و دوباره و دوباره ! که تعریف کاملا اشتباهی هست ! اینجوری اون وقت بازی خوبی نیست چه برسه به یک HNS خوب !
در وهله اول ما باید با بازی خوب طرف بشیم ! Bayonetta بعنوان یکی از بهترین بازی هایی هست که تو سبک Hns بازی کردم و المان های داستان و اپگرید کردن کمبو هاش بود که منو عاشقش میکرد ! بحث اینه !

بعدم تو داری تعریف کاملا اشتباهی از GOW میکنی رفیق من ! گاو یه بازی HNS هست که المان های ماجرایی داره !! نه یه بازی ماجرایی که المان HNS داره ! بازی که به بازیباز چندین اسلحه میده ! کوچکترین بخشی از المان های RPG داخلش نیست ! اپگرید شخصیت نداره ! یه گیم پلی اعتیاد اور و روون داره !

دقیقا کجای این بازی HNS نیست ؟ چون کریتوس دوبار از دوتا کوه و درخت بالا میره؟ یا بخاطر افزایش تنوع پرواز میکنه با بالها و غیره ؟:-/

خب دیدت از من اشتباه هست ! من همچین ادمی نیستم ! من کسی هستم که Bayonetta رو چندین بار بازی کردم ! dmc از تعداد دستام در رفته !! شاید از نظر حرفه ای بودن به پای گرد علی دانته و شما ها نرسم اما دید خوبی از سبک و خصوصیاتش دارم .

نگاه نکنید تو بحث ها و تاپیک های بازی نیستم ! چون کلا تو تاپیک مورد علاقه ترین بازیم یعنی LBP هم بزور میرم !:d

منم جز خودتون هستم و عاشق این سبک و مشتقاتش هستم چون معتقد تنها سبکی هست که گیم پلی خالص ارائه میده به مصرف کننده اش !:d
 
علی چجوری حساب کردی؟ :| نکنه مثل احسان ضرب و تقسیم کردی که همش نوشته بود پازل ، یه دوتا Slash انداخته بود وسط! :)) :d

---

نه دیگه! وحید و امین و محمدعلی استکبار ساما ! هم طرف ما هستن >:) :d و خیلی های دیگه که نمیان اینجا! توی محفل همیشگی DMCفن ها! :d
اتفاقاً حساب کردن من خیلی هم درست و منطقی بود :دی گاو فن ها نمی تونن تحلیلش کنن >:)
---
شهاب و کیوان هم طرف ما هستن :دی کلاً میتونی روی 90% فعالان این تاپیک حساب باز کنی که طرف ما هستن :دی

===

@ وحید

بیونتا که داستان چندان خرکی ای نداره :دی اوج شاهکار بیونتا همون گیم پلی Combo Creator ـشه :دی + اینکه توی صفحه ی قبل هم اشاره کردم اگه DMC و بیو و .. از این خرت و پرتا داشتح باشن 10% بازیه نه مثل گاو نصف بازی صرف این چیزا بشه :دی
 
به به نیروی کمکی رسیده >:):دی

من هنوز سر حرف قبلیم هستم :دی تنها راهی که پیش رومونه اینه که یکی از این سه حالت رو انتخاب کنیم:

1. CAG = همه بازی های سبک / HnS = بازی های حرفه ای تر
2. HnS = همه بازی های سبک / CAG = بازی های حرفه ای تر
3. HnS = CAG = تمامی بازی های سبک

دیگه خودتون یکی رو انتخاب کنید :دی نظر من روی 2 ـه :دی اینجوری هم راحت میتونیم در مورد بازی های HnS (به همون صورت قبلی) حرف بزنیم و هم اصطلاح جدیدی برای بازی های حرفه ای تر داریم که میتونیم توی سایر بحث ها از اون استفاده کنیم و بازی های حرفه ای رو از اونایی که یه خورده ساده ترند جدا کنیم :دی

خلاصه اش کنم فکر اینکه GoW , LoS , DS II و ... رو صرفا در دسته بازی های AA قرار بدید، رو از سرتون بیرون کنید :دی به قول حسین:
ناسلامتی ما در بدترین حالت داریم ماجراجویی هایی دانته، شخصیت اول داستان رو دنبال میکنیم دیگه، این خودش یه ماجراجویی به حساب میاد، غیر از اینه ؟!
و امین:
همونطور ک گفتین از اونجا ک HnS زیرمجموعه AA بهتره اینارو همون HnS بدونیم...وگرنه یکی ندونه میگه اینا فرقی با uncharted ندارن:biggrin1:!
پ.ن:CAG را دوست میداریم:biggrin1:!
:دی

@ احسان
یه نظرم عنوان هایی مثل کسلوینیا یا دارکسایدرز آن چنان نیاز به بحث نداره چون خیلی شیک و راحت 60-70 % بازی Adventuring و این حرفهاست :biggrin1:
Slow Down man :دی
دقیقا چطوری حساب کردی که LoS خیلی شیک و راحت AA شد؟! :دی اگه LoS صرفا AA بود اینقدر هوادارا و منتقدا سر مراحل مخفی کاری به بازی خورده نمیگرفتن و نمیگفتن با پایه و اساس اون همخونی نداره چون توی بازی های AA داشتن بخش مخفی کاری کاملا طبیعیه :دی (Batman, Spiderman, Uncharted, Tlou, Tomb Raider, Prince of Persia, Enslaved and so on and so on... :دی) از بازی ایراد گرفتن چون صرفا AA نیست و HnS ـه و قرار دادن مخفی کاری توی بازی Hns کار عاقلانه ای نیست :دی

@ وحید
بزنید نابود کنید این طاغوت ها رو >:) (طاغوت = علی و احسان :دی)

کلا تو ئنوگف و هرکجا که دوست دارید یه نظر سنجی بزارید و بگید top 3 سبک H&S چیه ! ببینید کسی هست که GOW تو رتبه هاش نباشه ! نمیگم TOP 5 و TOP 10 همون TOP 3 کافی هست !
پسریم اصلا مثال خوبی نزدی :-" :دی اگه میگفتی نظر سنجی بزارن که این بازی های HnS هستن یا نه حرفت درست بود و همه میگفتن GOW هک اند اسلشه (که هست :دی) ولی اینی که تو نوشتی.... شک نکن بیشتر از 90% پستا میگن DMC/NG/Bayo :دی اون چند درصد باقی مونده هم یحتمل یکی از این سه تا رو با MGRR عوض میکنند :دی کلا هوادارای سبک (خصوصا توی فروم های خارجی و خصوصا توی نئوگف) بیشتر از هر چیزی به سیستم مبارزات بازی اهمیت میدن :دی
 
کلاً میتونی روی 90% فعالان این تاپیک حساب باز کنی که طرف ما هستن :biggrin1:
بحث و تبادل نظر پیرامون Devil May Cry

نه بابا!!!!!! :-o
من دوباره بگم؟ شاهد؟ دم؟ و ادامه ی ماجرا؟ :d :d :d

+ در مورد Bioshock چیزی نگفتیا:-" :d این همه المان های مختلف داره! که 10تاشم شاید جا مونده باشه! :d ولی بازم یک شوتره! نه یک RPG ، نه یک AA ، نه یک پازل ، نه یک فلان! :d
این چیزاشم خیلی بیشتر و پررنگ تر از اون 2تا عکسیه که از GOW گذاشتی! :d
---
من هنوز سر حرف قبلیم هستم :biggrin1: تنها راهی که پیش رومونه اینه که یکی از این سه حالت رو انتخاب کنیم:

1. CAG = همه بازی های سبک / HnS = بازی های حرفه ای تر
2. HnS = همه بازی های سبک / CAG = بازی های حرفه ای تر
3. HnS = CAG = تمامی بازی های سبک
3 ! :d
فعلا سعی کنیم سبکمون مورد قبول دنیا واقع بشه،بعد براش زیر سبک بسازیم! :d
 
کل بازیها CAG هستن اینایی که ما میگیم کماکان HnS باقی می مونن :دی

@ احسان

Slow Down man :دی
دقیقا چطوری حساب کردی که LoS خیلی شیک و راحت AA شد؟! :دی اگه LoS صرفا AA بود اینقدر هوادارا و منتقدا سر مراحل مخفی کاری به بازی خورده نمیگرفتن و نمیگفتن با پایه و اساس اون همخونی نداره چون توی بازی های AA داشتن بخش مخفی کاری کاملا طبیعیه :دی (Batman, Spiderman, Uncharted, Tlou, Tomb Raider, Prince of Persia, Enslaved and so on and so on... :دی) از بازی ایراد گرفتن چون صرفا AA نیست و HnS ـه و قرار دادن مخفی کاری توی بازی Hns کار عاقلانه ای نیست :دی

علی همونطور که بالاتر هم اشاره کردم اولاً سبک HnS یه سبک ژاپنیه و قبل از خلق بازیای مثل DMC هم وجود خارجی نداشته :دی این از این :دی

و اما کسلوینیا :دی 2 ـش رو هنوز قسمت نشده بازی کنم ولی اگه کسی به مخفی کاریش گیر داده قطعاً مشکل داشته و نمیشه رو حساب HnS بودن گذاشت !!! آخه مگه میشه به خاطر گیر داشتن یه بخش بگیم این سبکش فلانه :دی الان مخفی کاری توی POP کاملاً طبیعیه ؟ :دی نکنه فرار از دست داهاکا رو مخفی کاری حساب میکنی پسرم ؟ :دی
کسلوینیا انقدر بخش ادونچرش قوی و مفصل هست که به نظرمم اصن نیازی به بحث نداره :دی

همونطور که گفتم خود HnS زیر مجموعه ی AA ـه ولی اگر میخوای خیالت رو راحت کنی که بازیاش با U و TR و ... قاطی نشن میتونی به صورت کلی CAG در نظر بگیری و این بازیای خاص و حرفه ای رو HnS :دی

===

@ امیر

گرفتی ما رو ؟ :دی دارم میگم به صورت کلی FPS ـه :دی همونطور که اینایی که داریم میگیم به صورت کلی AA یا CAG هستن :دی
 
ماشالله دوستان عجب طومارایی مینویسن !!! خدا قوت !:d آمدم فقط اعلام وجود کنم !! تاپیک خیلی وحشتناک شده خدایی !!! از این ماراتنی که گذاشتین چه خبر ؟شروع نشده هنوز ؟!
 
میخوایید اصلا اینو بزاریم نظر سنجی تاپیک؟! :دی

سوال: از دید شما کدام گزینه برای دسته بندی بازی های سبک مناسبتر می باشند؟
گزینه ها:

1. CAG = همه بازی های سبک / HnS = بازی های حرفه ای تر
2. HnS = همه بازی های سبک / CAG = بازی های حرفه ای تر
3. HnS = CAG = تمامی بازی های سبک

الان همه با این موافقید؟! :دی برم بگم نظرسنجی رو عوض کنند؟! :دی

ماشالله دوستان عجب طومارایی مینویسن !!! خدا قوت !:d آمدم فقط اعلام وجود کنم !! تاپیک خیلی وحشتناک شده خدایی !!! از این ماراتنی که گذاشتین چه خبر ؟شروع نشده هنوز ؟!

رسما نه :دی ولی شاید بعضی ها به صورت غیر رسمی مشغول تمرین کردن باشند :-" :دی
 
میخوایید اصلا اینو بزاریم نظر سنجی تاپیک؟! :دی

سوال: از دید شما کدام گزینه برای دسته بندی بازی های سبک مناسبتر می باشند؟
گزینه ها:

1. CAG = همه بازی های سبک / HnS = بازی های حرفه ای تر
2. HnS = همه بازی های سبک / CAG = بازی های حرفه ای تر
3. HnS = CAG = تمامی بازی های سبک

الان همه با این موافقید؟! :دی برم بگم نظرسنجی رو عوض کنند؟! :دی

نه به هیچ وجه !

نظرسنجی بدترین ایده ی ممکنه ! از فن های دو آتیشه ی هر بازی (امیر نوب :دی) بگیر تا کسایی که نمی دونن HnS چیه توش شرکت میکنن :|
از همین الان هم معلومه نتیجه ـش چی میشه و باز فن های گاو حماسه ساز میشن :| :دی
 
@علی‌سلح‌و‌‌ثفا
باو یعنی یه بازی نمیتونه خیلی خوب باشه!:دی
گیمپلی خوب+یه داستان خوب چیزیه ک یه بازی مث GoWداره ارائه میده:دی...سیستم مبارزه و کومبو زنیش خداییش چیز ساده‌ای نیستش:|فک کنم بشه این یکی رو استثنا دونستا!!!
همین DMC هم بکگراند داستانیش اگه پیِ‌ش رو بگیریم به جاهایی حتی باریکتر از GoW‍م میرسیم[یُخده اغراقیدم البته]...خلاصه اینکه HnS هرچقدم خوب و خالص باشه تو گیمپلی بازم میشه داستان خوب توش گذاشت!
اینم برای حرکت شفافسازی!:دی
پ.ن:جا اگه دارین منم بزارین توی صف face palm‍تون:دی
چرا نتونه خوب باشه؟:biggrin1: پس این DMC چجوری خوب در اومده؟:biggrin1:
DMC هم اگر بکگراند داستانیش رو پی بگیری، به پیدایش سیاهچال های فضایی میرسی:biggrin1: زیاد پیِ‌ش رو نگیر:biggrin1:
الان یه سوالی میمونه علی ایا DMC که یه HNS خالص هست ایا المان های داستان و اپگرید ها و خرید کمبو ها و غیره تو در و دیوار هست ؟ تعریفی که تو میخوای از HNS بکنی مثل مود Horde تو بازی های شوتر هست ! که یه دسته دشمن میریزن وسط و ما با کمک کمبو و غیره همشون رو میکشیم و تموم ! و دوباره و دوباره و دوباره ! که تعریف کاملا اشتباهی هست ! اینجوری اون وقت بازی خوبی نیست چه برسه به یک HNS خوب !
در وهله اول ما باید با بازی خوب طرف بشیم ! Bayonetta بعنوان یکی از بهترین بازی هایی هست که تو سبک Hns بازی کردم و المان های داستان و اپگرید کردن کمبو هاش بود که منو عاشقش میکرد ! بحث اینه !

بعدم تو داری تعریف کاملا اشتباهی از GOW میکنی رفیق من ! گاو یه بازی HNS هست که المان های ماجرایی داره !! نه یه بازی ماجرایی که المان HNS داره ! بازی که به بازیباز چندین اسلحه میده ! کوچکترین بخشی از المان های RPG داخلش نیست ! اپگرید شخصیت نداره ! یه گیم پلی اعتیاد اور و روون داره !

دقیقا کجای این بازی HNS نیست ؟ چون کریتوس دوبار از دوتا کوه و درخت بالا میره؟ یا بخاطر افزایش تنوع پرواز میکنه با بالها و غیره ؟:-/

خب دیدت از من اشتباه هست ! من همچین ادمی نیستم ! من کسی هستم که Bayonetta رو چندین بار بازی کردم ! dmc از تعداد دستام در رفته !! شاید از نظر حرفه ای بودن به پای گرد علی دانته و شما ها نرسم اما دید خوبی از سبک و خصوصیاتش دارم .

نگاه نکنید تو بحث ها و تاپیک های بازی نیستم ! چون کلا تو تاپیک مورد علاقه ترین بازیم یعنی LBP هم بزور میرم !:d

منم جز خودتون هستم و عاشق این سبک و مشتقاتش هستم چون معتقد تنها سبکی هست که گیم پلی خالص ارائه میده به مصرف کننده اش !:d
خرید کمبوها و ... جزئی از این سبک هست و علت تنوع هم همینه. اون چیزایی که گفتی همه مال گیم پلی هستن ولی در مورد GOW هم همینو میتونی بگی؟
بعد کدوم داستان وحید؟ یه داستان پر از پلات هول که به زور چپوندن توی بازی چون باید یه نیمچه داستان وجود داشته باشه. شر و ورترین بازی ها هم این مورد رو دارن ولی تفاوتشون توی پرداختشون هست.

نه تعریف من درسته وحید. تو هم دقیقا همون کار علی رو داری میکنی که اصلا بخش داستان و پلتفرمینگ و طراحی مراحل رو در نظر نمیگیری و فقط چسبیدی به گیم پلی. و چیزایی که در ادامه-ش گفتی هم این موضوع رو تایید میکنه. در حالیکه بازی هست که به بازیباز پازل برای حل کردن میده. پلتفرم برای پلتفرمینگ میده، یه داستان تر و تمیز برای دیدن و اکتشاف میده و توی دنیایی که خلق کردن، جزئیات قرار میدن.
مشکل اینجاست شماها دارین سعی میکنین این 3 بخش رو کم اهمیت و تا حدودی بی اهمیت نشون بدین و اونا رو فدای 1 بخش به نام گیم پلی میکنین. 3 بخش فدای 1 بخش؟ من که اینطور فکر نمیکنم.


مشکل اینجاست که متاسفانه اونا بیشتر از 2تا کوه و پرواز و اینا هستن. جای جای بازی پلتفرمینگ دیده میشه، معما به قدری توی بازی هست که بازیکن رو به چالش بکشه و از مبارزات پی در پی دور کنه و داستانی که هر لحظه اینا رو به هم ربط بده. حالا من از تو میپرسم، میتونی با اطمینان بهم بگی 90% بازی GOW رو مبارزات تشکیل میدن؟:-/

دقت کن روی همین 3تا و موارد دیگه یه بازی رو دسته بندی میکنن و بخش گیم پلی از اینا مجزاست و تقریبا نقشش توی تعیین سبک 50 50 هست. یکی همه اینا رو داره و گیم پلی رو اول شخص و با المان های RPG میذاره. یکی مثل TR همه اینا رو داره و گیم پلی رو اکشن سوم شخص میذاره. یکی هم مثل GOW همه اینا رو داره و گیم پلی با المان های HnS میذاره. ولی در مورد DMC و Bayo و ... دقیقا موضوع برعکسه! اینجا گیم پلی سبک رو مشخص میکنه و خیلی مهمه که اینو بدونیم.

منم نگفتم تو بلد نیستی و همچین چیزی رو از من نمیشنوی و نخواهی شنید. منظور من اکثریت بود و ما اقلیتیم.
=========================================
آقا چیزی که من میخوام بگم به طور خلاصه اینه:

HnS خالص یعنی گیم پلی. یعنی مبارزه، 4 ثانیه سکوت، مبارزه، مبارزه، مبارزه. این وسط 1 معما ساده هم میذارن که یه وقت بازیکن حوصله-ش سر نره و ایراد از بازی بگیره. همه مبارزات هم بزرگن.
بعد نکته جالب اینه که وحید تو چجوری میگی GOW یه HnS هست ولی LOS نیست؟ (در حالیکه اون کپی برابر اصله!!!)
 
در ادامه ی حرفهای علی صلح و صفا اضافه کنم که الان چرا یه بازی مثل Gears of War یه عنوان Third Person Shooter هست ولی یه بازی مثل Uncharted یه عنوان Action Adventure ؟ مگه جفتشون اسلحه ندارن ؟ مگه توی جفتشون یه سری دشمن نمیاد و باید بکشیدشون ؟ مگه جفتشون کاور گیری ندارن ؟
حالا DMC رو بذارید جای GeOW و GOW رو بذارید جای U ، قطعاً به جوابتون میرسید که چرا گاو HnS نیست :دی
 
خرید کمبوها و ... جزئی از این سبک هست و علت تنوع هم همینه. اون چیزایی که گفتی همه مال گیم پلی هستن ولی در مورد GOW هم همینو میتونی بگی؟
بعد کدوم داستان وحید؟ یه داستان پر از پلات هول که به زور چپوندن توی بازی چون باید یه نیمچه داستان وجود داشته باشه. شر و ورترین بازی ها هم این مورد رو دارن ولی تفاوتشون توی پرداختشون هست.

نه تعریف من درسته وحید. تو هم دقیقا همون کار علی رو داری میکنی که اصلا بخش داستان و پلتفرمینگ و طراحی مراحل رو در نظر نمیگیری و فقط چسبیدی به گیم پلی. و چیزایی که در ادامه-ش گفتی هم این موضوع رو تایید میکنه. در حالیکه بازی هست که به بازیباز پازل برای حل کردن میده. پلتفرم برای پلتفرمینگ میده، یه داستان تر و تمیز برای دیدن و اکتشاف میده و توی دنیایی که خلق کردن، جزئیات قرار میدن.
مشکل اینجاست شماها دارین سعی میکنین این 3 بخش رو کم اهمیت و تا حدودی بی اهمیت نشون بدین و اونا رو فدای 1 بخش به نام گیم پلی میکنین. 3 بخش فدای 1 بخش؟ من که اینطور فکر نمیکنم.


مشکل اینجاست که متاسفانه اونا بیشتر از 2تا کوه و پرواز و اینا هستن. جای جای بازی پلتفرمینگ دیده میشه، معما به قدری توی بازی هست که بازیکن رو به چالش بکشه و از مبارزات پی در پی دور کنه و داستانی که هر لحظه اینا رو به هم ربط بده. حالا من از تو میپرسم، میتونی با اطمینان بهم بگی 90% بازی GOW رو مبارزات تشکیل میدن؟:-/

دقت کن روی همین 3تا و موارد دیگه یه بازی رو دسته بندی میکنن و بخش گیم پلی از اینا مجزاست و تقریبا نقشش توی تعیین سبک 50 50 هست. یکی همه اینا رو داره و گیم پلی رو اول شخص و با المان های RPG میذاره. یکی مثل TR همه اینا رو داره و گیم پلی رو اکشن سوم شخص میذاره. یکی هم مثل GOW همه اینا رو داره و گیم پلی با المان های HnS میذاره. ولی در مورد DMC و Bayo و ... دقیقا موضوع برعکسه! اینجا گیم پلی سبک رو مشخص میکنه و خیلی مهمه که اینو بدونیم.

منم نگفتم تو بلد نیستی و همچین چیزی رو از من نمیشنوی و نخواهی شنید. منظور من اکثریت بود و ما اقلیتیم.
=========================================
آقا چیزی که من میخوام بگم به طور خلاصه اینه:

HnS خالص یعنی گیم پلی. یعنی مبارزه، 4 ثانیه سکوت، مبارزه، مبارزه، مبارزه. این وسط 1 معما ساده هم میذارن که یه وقت بازیکن حوصله-ش سر نره و ایراد از بازی بگیره. همه مبارزات هم بزرگن.
بعد نکته جالب اینه که وحید تو چجوری میگی GOW یه HnS هست ولی LOS نیست؟ (در حالیکه اون کپی برابر اصله!!!)

خدا خیرت بده ! منم همینو میگم ! اینا همه برای تنوع هست ! بنظرت اگه GOW اون معما ها و پلتفورمینگ ها رو نداشت همین احسان نمیگفت این بازی کپی محض عنوان های ژاپنی هست ؟
GOW تنوعاتی رو قرار داده که بازیباز از مبارزات پیاپی خسته نشه ! یا حداقل اینکه تقلیدی نباشه و خلاقیتی هم داشته باشه !

حالا قرار نیست چون GOW المان های اضافی خیلی خیلی قویتر و پر کار تر از رقیب هاش طراحی و پرداخته شده بگیم دیگه تو این سبک نیست ! در غیر اینصورت بازی های این سبک تو یه مردابی میوفتن که اول و اخرش همش مبارزه های خسته کننده هست حالا هرچقدر تنوع کمبو داشته باشیم !

نکته همینه که DMC و مشتقات هم همین المان های پلتفورمینگ ( DMC4 ) و پازل و اکتشاف (کل سری DMC ) رو دارند اما قرار نیست چون اینها ضعیف تر از GOW دقت بهشون شده و پرداخت بیشتری دارند بگیم GOW دیگه HNS نیست !
در واقع تمامی HNS ها اللخصوص خود سری DMC این 4 بخش رو دارند ولی دیگه قویتر و ضعیف تر هست بهرحال .

صد در صد بهت جواب میدم که 90 درصد GOW مبارزات نیست ولی همون 70 درصد رو که در نظر بگیریم چیزی از 99 درصد DMC کم نداره و راضی میکنه بازیباز رو !! بحث همینه که اون 60 درصد مبارزه DMC هیچ فرقی با اون 99 درصد DMC نداره ! جز اینکه DMC بهتر از GOW عمل کرده تو کمبو ها و مبارزات در واقع خیلی بهتر عمل کرده !

- - -ویرایش - - -

چرا پست من بالاتر پست علی هست ؟ :-o:d

نعوذ بالله من اول پست علی رو دیدم که اون پست رو دادم :d
 
در ادامه ی حرفهای علی صلح و صفا اضافه کنم که الان چرا یه بازی مثل Gears of War یه عنوان Third Person Shooter هست ولی یه بازی مثل Uncharted یه عنوان Action Adventure ؟ مگه جفتشون اسلحه ندارن ؟ مگه توی جفتشون یه سری دشمن نمیاد و باید بکشیدشون ؟ مگه جفتشون کاور گیری ندارن ؟
حالا DMC رو بذارید جای GeOW و GOW رو بذارید جای U ، قطعاً به جوابتون میرسید که چرا گاو HnS نیست :دی

دیگه خداییش یه ذره مثالات تو آفسایده احسان:دی...
@علی سلح‌و‌ثفا
خب مردحسابی تو که حرف مارو زدی!*"اینا همش برا تنوعه!":دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or