آقا الان تکلیف چیه؟! چه کنیم ؟! نظرسنجی که میگید نه چون همه میتونند توش شرکت کنند و ممکنه کسی اصلا هیچی ندونه و همینجوری یه گزینه رو انتخاب کنه بحث هم که به نظر نمیاد اینطوری به جایی برسیم چون هی داره دایره وار تکرار میشه
الان چه کنیم؟!
@ علی
علی ما نمیگیم اون بخش ها مهم نیستن، مهم هستن ولی نه به اون اندازه که سبک بازی رو تغییر بدن و جلوی HnS بودن اون رو بگیرن (حداقل نه تا وقتی که اکثریت گیم پلی رو مبارزات تشکیل میدن )
علی مشکل تو و احسان اینکه بیش از اندازه به سیستم و Structure فعلی سبک اهمیت میدید خصوصا تو که میگی اگه DMC5 با همین سیستم مبارزات پیچیده اش بیاد ولی بازی Sandbox باشه دیگه HnS نیست
چیزی که شما بهش توجه نمیکنید تغییرات سبک بازی با گذشت زمان و تکامل پیدا کردن اونه شاید سال 2003 یا 2004 اگه بازیی صرفا از مبارزات تشکیل میشد کسی بهش ایراد نمیگرفت و خیلی هم ازش تعریف میکردن ولی الان دیگه اینطوری نیست در طول زمان سبک بازی کم کم تغییر کرده، طوری که مثلا اگه DMC5 هنوز از طراحی محیط/مراحل DMC3 و DMC4 استفاده کنه (مراحل Static و ساده) هوادارا ازش خورده بگیرن، خصوصا که DmC و الان Bayo 2 دارن سعی میکنند محیط های پویاتری داشته باشن.
دقیقا پلتفورمینگ هم همچین حالتی داره. شاید سال 2008 ملت از پلتفورمینگ ساده و طراحی شده صرفا بر اساس Jumping ساده دانته خورده نمیگرفتن ولی مطمئنا الان توقعشون در این زمینه خیلی بالاتر رفته (خصوصا که نسخه قبلی بازی چندین نوع مختلف از پلتفورمینگ داشته). حاضرم باهاتون شرط ببندم اگه DMC5 بخواد از همین سیستم پلتفورمینگ DMC4/DMC3 استفاده کنه اولین کسایی که اون رو به صلیب میکشن خود فن های بازی و سبک اند
پازل و دنیای بازی هم دقیقا همین وضعیت رو دارن پس نگید چون DS II نوع پلتفورمینگش فرق میکنه یا چون LoS2 پازل داره دیگه HnS نیستن. با گذشت زمان خواسته های هوادارا و سایر گیمرها از سبک HnS تغییر کرده و بازی ها مجبورند خودشون رو بر اساس خواسته و توقعات هوادارا تغییر بدن.
این تغییرات رو توی همه سبک ها میبینم، بارزترین نمونه اش هم FFXV و سبک JRPG ـه که روز به روز داره از اون حالت سنتی فاصله میگیره و به سمت مبارزات رئال تایم نزدیکتر میشه
الان چه کنیم؟!
@ علی
علی ما نمیگیم اون بخش ها مهم نیستن، مهم هستن ولی نه به اون اندازه که سبک بازی رو تغییر بدن و جلوی HnS بودن اون رو بگیرن (حداقل نه تا وقتی که اکثریت گیم پلی رو مبارزات تشکیل میدن )
علی مشکل تو و احسان اینکه بیش از اندازه به سیستم و Structure فعلی سبک اهمیت میدید خصوصا تو که میگی اگه DMC5 با همین سیستم مبارزات پیچیده اش بیاد ولی بازی Sandbox باشه دیگه HnS نیست
چیزی که شما بهش توجه نمیکنید تغییرات سبک بازی با گذشت زمان و تکامل پیدا کردن اونه شاید سال 2003 یا 2004 اگه بازیی صرفا از مبارزات تشکیل میشد کسی بهش ایراد نمیگرفت و خیلی هم ازش تعریف میکردن ولی الان دیگه اینطوری نیست در طول زمان سبک بازی کم کم تغییر کرده، طوری که مثلا اگه DMC5 هنوز از طراحی محیط/مراحل DMC3 و DMC4 استفاده کنه (مراحل Static و ساده) هوادارا ازش خورده بگیرن، خصوصا که DmC و الان Bayo 2 دارن سعی میکنند محیط های پویاتری داشته باشن.
دقیقا پلتفورمینگ هم همچین حالتی داره. شاید سال 2008 ملت از پلتفورمینگ ساده و طراحی شده صرفا بر اساس Jumping ساده دانته خورده نمیگرفتن ولی مطمئنا الان توقعشون در این زمینه خیلی بالاتر رفته (خصوصا که نسخه قبلی بازی چندین نوع مختلف از پلتفورمینگ داشته). حاضرم باهاتون شرط ببندم اگه DMC5 بخواد از همین سیستم پلتفورمینگ DMC4/DMC3 استفاده کنه اولین کسایی که اون رو به صلیب میکشن خود فن های بازی و سبک اند
پازل و دنیای بازی هم دقیقا همین وضعیت رو دارن پس نگید چون DS II نوع پلتفورمینگش فرق میکنه یا چون LoS2 پازل داره دیگه HnS نیستن. با گذشت زمان خواسته های هوادارا و سایر گیمرها از سبک HnS تغییر کرده و بازی ها مجبورند خودشون رو بر اساس خواسته و توقعات هوادارا تغییر بدن.
این تغییرات رو توی همه سبک ها میبینم، بارزترین نمونه اش هم FFXV و سبک JRPG ـه که روز به روز داره از اون حالت سنتی فاصله میگیره و به سمت مبارزات رئال تایم نزدیکتر میشه