بحث و تبادل نظر در مورد سری Devil May Cry (خلاصه داستان در پست اول)

  • Thread starter Thread starter alprh
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

دوست دارین نسخه‌ی بعدی DMC رو چه استودیویی بسازه؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    313
این گزارش مالی کپکام:

CAPCOM | Financial Results for the Fiscal Year Ended March 31, 2013 14.6% Increase in Net Sales, 17.6% Decrease in Operating Income Compared to Previous Term

البته فکر کنم بر عکس گفتی. چون همونجور که قبلا گفتم، کپکام راضیه. راضی بودن یا نبودن شما اهمیت چندانی نداره.
بعد از اونم یعنی من الان برم NG بازی کنم، پس خودم میتونم جهت برش رو هم انتخاب کنم؟!
الانم که جاده خاکیت تکه تکه کردن ربات و اینجور چیزاست.
من جای تو بودم یه راه برگشت هم برای خودم میگذاشتم چون ممکنه شرایط اونجوری که من بخوام پیش نره.

نمیتونم کسی رو که نمیخواد چیزی رو قبول کنه، مجبور به پذیرش حرفام کنم. بنابراین بحث از جانب من مختومه اعلام میشه.
 
من به عنوان کسی که خیلی اهل این بازی و دنیاش نیستم به اونصورت حق نظر ندارم ولی من هم مثه همه شوما یک رای دارم و اونم خود کپکامه
چون NT حیفه وقتش گرفته بشه استدیو خلاقیه و ای پی جدید بده استقبال میکنیم
پلاتینیوم هم استدیو فوق العاده ای هستن ولی من با تم کارهاشون خیلی حال نمیکنم
استدیو های دیگه هم خیلی کلی هست و معلوم نیست چی منظورشه پس تنها گزینه مانده و اصلح کپکامه:d
 
حدودا و بطور کلی یه ساعت بازی کردم طی دوسه روز و دیگه تحملش نکردم...
با 3-2 روز بازی کردن، نمی‌شه هیچ نظری در مورد بازی داد و فقط شما در حال تخریب بازی هستید!
بعدش من تا به حال سیستم Cutting رو تو NG ندیدم؟ منظورم اینه که بره تو حالت Blade Mode و دشمن را از هر جهتی که دلت بخواد، برش بدی و به بیش از 1000 تکه کنید.
 
لول اندر احوالات افتادن بحث اصلی در آخر صفحه! :دی

@ Dante Never Cry
علی من با یکم Over the top بودن DMC مشکلی ندارم! درسته درصدش نباید مثل Bayo باشه. من انتظار ندارم دانته از منظومه شمسی خارج بشه، پادشاه شیاطین رو همونجا بکشه بعد با مشت پرتابش کنه تو خورشید! :biggrin1: چون اولا مال این حرفا نیست و این کارا فقط از Bayo برمیاد (:biggrin1:) دوم اینکه این حد Over the top بودن مخصوص Bayonetta ـست! یعنی تو هیچ بازی دیگه ای نمی گنجه! :biggrin1: اما چه اشکالی داره در حد MGR اور دِ تاپ باشه؟ :biggrin1: چه اشکالی داره دانته بعد از کشتن یه هیولای دو متری رو بدنش راه بره و همزممان تیکه تیکه ش کنه؟ :biggrin1: من که استقبال می کنم! :biggrin1:
مسئله بعدی گیم پلیه، درسته بازی های P* هم کمبو محور و پیچیده هستن ولی گیم پلیشون زمین تا آسمون با DMC فرق داره. بازی های P* بیش از اندازه شلوغ اند در صورتی که DMC سعی میکنه تعادل رو رعایت کنه طوری که بازیکن به راحتی بفهمه دور و برش چه اتفاقی میوفته. حالا بماند که بازی های P* گیم پلیشون تمرکز زیادی روی فینیشر های QTE وار داره و بودن QTE توی DMC یعنی فاجعه.
ارجاعت میدم به گیم پلی MGRR! بازی اصلا به اندازه Bayo کمبو محور نبود. در مورد QTE، کامیا سنسه یه حرف جالبی گفته: "QTE ها تا یه حدی لذت بخش هستن!" و این "حد" همون چیزیه که تو MGR و Bayo دیدی! تو Bayo شاید جاهایی QTE نزدن باعث مرگ میشد (خیلی کم بودن این جاها) اما تو MGRR فقط برای لذت بردن از گیم پلی بود! XXXXXXXXXXXX رو همینطوری بزن تا ببین رایدن یه ربات رو نفله می کنه! :biggrin1: من با این نوع QTE مشکلی ندارم تو DMC، اما اگه QTE ها به سبک GOW باشن، I'm out.

و آخرین مسئله داستانه، سری DMC همین الان هم از لحاظ گیم پلی توی اوج خودش به سر میبره (DMC4) و مطمئنا نسخه پنجم اگه توسط تیم ایتسونو ساخته بشه و مدت زمان کافی هم بهشون بدن میتونند Bayonetta رو پشت سر بگذارن. مشکل اصلی DMC داستانشه که متاسفانه بازی های P* در زمینه داستانی بسیار ضعیف هستن.
والا داستان های DMC هم همچین هملت نبودن! :biggrin1: با کمک کپکام حداقل تو زمینه داستان به نتایج خوبی میرسن. در ضمن، Who gives two shits about the story, man؟ :biggrin1:
بنده به شخصه دوست دارم P* روی یک فروند بازی فایتینگ کار کنه:d یعنی شک ندارم در کنار Street Fighter و Tekken در تالار مشاهیر قرار میگیره:d

یکی از آرزو های منو گفتی علی! :دی
@ Turok-71

اولین و آخرین جواب از طرف من!

این که شما MGRR رو دوست نداشتی مبنی بر بد بودنش نیست! من و خیلی های دیگه از بازی لذت بردیم. لازم به ذکره که برخلاف Bayonetta که 3 سال روش زمان صرف شد، روی MGRR تنها یک سال زمان صرف شد. بازی قبل از اینکه به PG برسه کاملا کنسل شده بود و PG بازی رو از اول رو موتور خودش ساخت. شما یه تیم رو مثال بزن که بتونه در عرض یه سال همچین بازی ای بسازه (که با اینکه تو نمره ها در حقش ظلم شده اما بازم متاش 83 ـه. متای PS3 رو نگفتم چون دوتا سایت مزخرف بهش نمره پایین دادن.)

سیستم مبارزات بازی در واقع نسخه اولیه چیزی بود که قرار بود باشه! یه سال زمان بسیار کمیه! اما بازم خیلی لذت بخش بود. سیستم تعویض اسلحه ها و تاثیرش روی کمبو ها بی نظیر بود. احیانا با Dodge offset آشنایی دارین شما؟ میدونین چقدر به مبارزات عمق میده؟ تا وقتی که کاملا از بیخ و بن تو مبارزات یه H&S گشت و گذار نکردید پیشنهاد می کنم در موردش نظر ندید!
 
این گزارش مالی کپکام:

CAPCOM | Financial Results for the Fiscal Year Ended March 31, 2013 14.6% Increase in Net Sales, 17.6% Decrease in Operating Income Compared to Previous Term

البته فکر کنم بر عکس گفتی. چون همونجور که قبلا گفتم، کپکام راضیه. راضی بودن یا نبودن شما اهمیت چندانی نداره.
بعد از اونم یعنی من الان برم NG بازی کنم، پس خودم میتونم جهت برش رو هم انتخاب کنم؟!
الانم که جاده خاکیت تکه تکه کردن ربات و اینجور چیزاست.
من جای تو بودم یه راه برگشت هم برای خودم میگذاشتم چون ممکنه شرایط اونجوری که من بخوام پیش نره.

نمیتونم کسی رو که نمیخواد چیزی رو قبول کنه، مجبور به پذیرش حرفام کنم. بنابراین بحث از جانب من مختومه اعلام میشه.
هنوز نمیخوای قبول کنی شکست تجاری بود؟؟ ایول بابا:دی:دی

جهت برش چیه؟؟ مگه میخوای هندونه قاچ کنی:دی

جاده خاکی جهت برشه نه طبیعی بودن برش ها...اوکی؟؟

جهت برش:دی

ما که بحثی نداشتیم خودت افتتاحش کردیو خودتم خاتمش دادی:دی
با 3-2 روز بازی کردن، نمی‌شه هیچ نظری در مورد بازی داد و فقط شما در حال تخریب بازی هستید!
بعدش من تا به حال سیستم Cutting رو تو NG ندیدم؟ منظورم اینه که بره تو حالت Blade Mode و دشمن را از هر جهتی که دلت بخواد، برش بدی و به بیش از 1000 تکه کنید.
تخریب چیه بابا،،دشمنی که ندارم،با بازی حال نکردم...

کاتینگ توی NG در قلع و قمع شدن دشمنا خلاصه میشد،مثل دستو پا یا از وسط کمر....حس خشونت و نینجا بودن میداد به آدم

منظورم اینه که بره تو حالت Blade Mode و دشمن را از هر جهتی که دلت بخواد، برش بدی و به بیش از 1000 تکه کنید.
مشکل بی حس بودن این عمله...بازی اسلوموشن میشه و شما راحت یه مقوا رو بدون هیچ چالشی نصف نصف میکنید،هیجان انگیزه این؟:دی



+
در حالت Blade Mode فقط می‌تونستی دشمنان معمولی رو برش بزنی و برای برش باس‌ها، حتماً باید او را بکشی... .
ای بابا:دی
دشمن معمولیش ک راحت بود...
باس ها هم کشته میشدن و برش راحت انجام میشد.

بحث روی عمل برشه،نه چطور رسیدن به برش!!:|
 
آخرین ویرایش:
هنوز نمیخوای قبول کنی شکست تجاری بود؟؟ ایول بابا:دی:دی

جهت برش چیه؟؟ مگه میخوای هندونه قاچ کنی:دی

مشکل بی حس بودن این عمله...بازی اسلوموشن میشه و شما راحت یه مقوا رو بدون هیچ چالشی نصف نصف میکنید،هیجان انگیزه این؟:دی

راحت؟! در حالت Blade Mode فقط می‌تونستی دشمنان معمولی رو برش بزنی و برای برش باس‌ها، حتماً باید او را بکشی... .
میگم یک درصد احتمال نمیدید اگه DMC دوباره بره دست کپکام به سرنوشت RE 6 دچار بشه؟:biggrin1:

اگه RE 6 فقط بخش لیان رو داشت، اینطوری شکست نمی‌خورد و وجود بخش کرس کاملاً باعث شد که بازی نابود بشه. دلیل شکست RE 6 هم دور شدن از اصلیت خودش بود که به سمت اکشن سوق داده شد. در واقع Capcom به این نتیجه رسید که سبک Survival Horror مرده (!) واسه همین بازی رو به سمت اکشن بودن سوق داد. اما از همون اول DMC یک عنوان همه‌پسنده و لازم نیست به سرنوشت RE 6 دچار بشه.


بحث روی عمل برشه،نه چطور رسیدن به برش!!:|

بدیهیه که یک برش دادن یک بدن نیمه جان، آسونه و این حرکت کاملاً واقعی بود. توقع داری وقتی که یک انسان نیمه جانه، برای کشتنش نیاز به چالشه؟
 
آخرین ویرایش:
Nevan

این که شما MGRR رو دوست نداشتی مبنی بر بد بودنش نیست! من و خیلی های دیگه از بازی لذت بردیم.

مرتضای عزیز شما و خیلی های دیگه لذت بردید،من و خیلی های دیگه لذت نبردیم.نتیجه این میشه که اینجا بحث میکنیم.شما دلایلتو میگی منم دلایلمو.
اوکی؟
پس بریم سراغ بحث:
لازم به ذکره که برخلاف Bayonetta که 3 سال روش زمان صرف شد، روی MGRR تنها یک سال زمان صرف شد.
اولا: زمان ساخت بازی دلیل قانع کننده ای نیست،میتونه بازی رو با فراغ بال با هرشرایطی توی سه سال بسازه و برای مخاطبش احترام قائل باشه.اوکی؟

دوما: یک سال؟؟
بازی اوایل سال 2011 به *P منتقل میشه!
اوایل 2011 تا فوریه ی 2013 میشه یک سال؟

بازم متاش 83 ـه. متای PS3 رو نگفتم چون دوتا سایت مزخرف بهش نمره پایین دادن
اولا: متای بازی روی ایکس باکس 82ـه

دوما: نقدای PS3 بیشتره پس همون 80 رو بگو!
و
سایتی که به بازی مورد علاقم نمره پایین بده مضخرفه و سایتی ک نمره بالا بده قطعا سایت خوبیه ! "فکت"

Dodge offset
میشه در موردش توضیح بدی؟
شخصا عمقی در مبارزات بازی تجربه نکردم و جالبه برام این حرفا از شما...
تا وقتی که کاملا از بیخ و بن تو مبارزات یه H&S گشت و گذار نکردید پیشنهاد می کنم در موردش نظر ندید!
شما هم تاوقتی که متا و زمان ساخت بازی رو نمیدونی در موردش نظر نده.
yahoo_3.gif

+
سیستم مبارزات رو با بازی های خوب این سبک مقایسه کردم و اصلا متوجه نشدم که چرا این بازی زیر لوای این سبک رفته؟؟
صرفا به این خاطر که *P بایونتا رو در کارنامش داره؟؟ ب چه علت؟
اگه این عنوان تحت TPS عرضه میشد شاید عنوان قوی تری رو شاهد میبودیم.

+
بدیهیه که یک برش دادن یک بدن نیمه جان، آسونه و این حرکت کاملاً واقعی بود. توقع داری وقتی که یک انسان نیمه جانه، برای کشتنش نیاز به چالشه؟
:دی
انسان نیمه جان نبودن،سایبورگ بودن،،
دوست عزیز من با این دلیل شما قانع شدم!!

پس این عمل در راستای حرکت به سوی ناتورالیسم و رئالیسم و دوری جستن از سورئال در فضایی کاملا سورئاله؟؟
میتونه مکتب جدیدی از طرف شما باشه: رئالیسم در بطن سورئالیسم!!!!

از وقتی روحانی رییس جمهور شده چ چیزایی میشنویم
روحانی مُچکریم:دی
 
آخرین ویرایش:
ولا: زمان ساخت بازی دلیل قانع کننده ای نیست،میتونه بازی رو با فراغ بال با هرشرایطی توی سه سال بسازه و برای مخاطبش احترام قائل باشه.اوکی؟

دوما: یک سال؟؟
بازی اوایل سال 2011 به *P منتقل میشه!
اوایل 2011 تا فوریه ی 2013 میشه یک سال؟

PG برای من و با توجه به بازخورد هایی که تو سایت های خارجی دیدم، برای بسیاری از مخاطبانش احتراق قائل بود، هست و خواهد بود.

حداقل میتونستی یه بار ویکیپدیا رو چک کنی!
A solution was found, in late 2011, with Platinum Games taking over development.
اواخر 2011 تا اوایل 2013، Sounds like a year to me. حالا یک دو ماه بیشتر یا کمتر.

اولا: متای بازی روی ایکس باکس 82ـه

دوما: نقدای PS3 بیشتره پس همون 80 رو بگو!
و
سایتی که به بازی مورد علاقم نمره پایین بده مضخرفه و سایتی ک نمره بالا بده قطعا سایت خوبیه ! "فکت"

باشه 82! 80! مهم اینه که بازی یه بازی خوبه! مثل Bayo عالی نیست! شاهکار نیست! اما خوبه! اشتباه از من بود، نباید مبحث بچه گانه متاکریتیک رو وسط می کشیدم.

نه خیر! سایتی که دلیل هایی مثل "بازی جاخالی نداره! دفاع نمی تونم بکنم!" رو نمیاره و به بازی میده 4 مزخرفه. در حالی که بازی هر دوتا رو داشت. Edge به بازی 7 داد و اولین جمله نقدش این بود: "چرا بازی جاخالی نداره؟" (نقل به مضمون) حالا شما بقیه نمرات رو خودتنون حساب کنید....

میشه در موردش توضیح بدی؟
شخصا عمقی در مبارزات بازی تجربه نکردم و جالبه برام این حرفا از شما...
DO یه جورایی امضای PG پای بازی هاشه. ادامه دادن یه کمبو از همون جایی که رهاش کرده بودی. در واقع Chain کردن کمبو ها حتی بعد از اینکه بهت حمله میشه! کمبو + نگه داشتن آخرین دکمه ای که تو کمبو فشار دادید + جاخالی + از سر گرفتن کمبو از جایی که رهاش کرده بودین. تو Bayonetta هم بود.

در ضمن، چیز زیادیه اگه بخوایم تو این تاپیک نحوه حرف زدنتون رو بهتر کنید؟ تو این تاپیک خیلی بحث کردیم، خیلی وقت ها هم با هم مخالف بودیم اما هیچ وقت مثل شما و با این لحن با هم بر خورد نکردیم. نقل قول از آقا نوید:
پستی که به هر نحوی توش بحث یا برخوردی باشه پاک میشه ...

من نگفتم شما اینطوری پست دادین، گفتم رعایت کنین در پست دادن ...

این تاپیک جو فوق العاده آروم و خوبی داره و یک پست خیلی راحت میتونه کل تاپیک را به هم بریزه، بنابراین من ترجیح میدم پست ها را پاک کنم تا بخوام با کسی برخوردی داشته باشم

لطفا جو دوستانه تاپیک رو به هم نریزید!
این دفعه به دلیل روشن کردن یه سری اطلاعات (مثل مدت زمان ساخت MGRR توسط PG) بحث رو ادامه دادم. اصلا هم مایل به ادامه بحث با شما نیستم!
موفق باشید.
 
به نظرم لازمه یه سری نکات رو در مورد DmC و MGRR توضیح بدم :

- متاسفانه برعکس اون چیزی که کپکام توی گزارش سالانه اش اعلام کرد بازی از دید مسئولای این شرکت یه شکست تجاری محسوب میشه(یعنی باید اینطوری باشه) حتی اگه این موضوع رو مستقیما بیان نکنند. همون زمانی که کپکام فروش پیش بینی شده DmC رو نصف کرد یه جورایی اعلام کردن که بازی به هیچ عنوان در حد انتظارشون ظاهر نشده (از لحاظ فروش منظورمه، نه کیفیت) و بدتر اینه که حتی DmC نتونست به همین حد نصاب جدیدی که کپکام براش تعیین کرده بود برسه و تا الان فقط 800,000 نسخه فروخته.

- MGRR یه HnS خیلی خیلی خوبه، من میتونم درک کنم که کسی نتونه با بازی های P* ارتباط برقرار کنه چون بهرحال سلیقه ها متفاوته ولی توهین کردن به MGRR و بد خطاب کردنش تنها نشون دهنده آگاهی نداشتن شما از سبک HnS ـه. کاری که P* تونست ظرف یک سال انجام بده فوق العاده بود.

- قطع شدن دست و پا توی NG به صورت اتوماتیک با Blade Mode در MGRR زمین تا آسمون فرق دارن، اینقدر تفاوتشون واضحه که اصلا فکر نمیکنم نیازی به بحث کردن در مورد این موضوع باشه.

- متا برای بازی های HnS = جوک.

- من خودم خیلی از ایتسونو سان خوشم میاد و به نظرم یه نابغه است و مطمئنا دوست دارم نسخه بعدی DMC رو اون بسازه. از اون طرف همه میدونند(مخصوصا مرتضی) که به هیچ عنوان از کامیا خوشم نمیاد و به نظرم خیلی خیلی آدم مغروریه، ولی زمانی که ایتسونو هنوز یه بازیساز ساده بود، کامیا و استدیو Clover شاهکارهایی مثل God Hand و Viewtiful joe تحویل ملت میدادن پس لطفا سعی نکنید با پایین آوردن P* یا کامیا DMC رو بالا ببرید. کامیا یکی از افسانه ایی ترین و پلاتینیوم گیمز (Clover Studios سابق) یکی از بهترین استدیو های تاریخ صنعت گیم هستند.


@ مرتضی
خب مرد حسابی اینی که تو میگی دیگه DMC نمیشه :دی
علی من با یکم Over the top بودن DMC مشکلی ندارم! درسته درصدش نباید مثل Bayo باشه. من انتظار ندارم دانته از منظومه شمسی خارج بشه، پادشاه شیاطین رو همونجا بکشه بعد با مشت پرتابش کنه تو خورشید! :biggrin1: چون اولا مال این حرفا نیست و این کارا فقط از Bayo برمیاد (:biggrin1:) دوم اینکه این حد Over the top بودن مخصوص Bayonetta ـست! یعنی تو هیچ بازی دیگه ای نمی گنجه! :biggrin1: اما چه اشکالی داره در حد MGR اور دِ تاپ باشه؟ :biggrin1: چه اشکالی داره دانته بعد از کشتن یه هیولای دو متری رو بدنش راه بره و همزممان تیکه تیکه ش کنه؟ :biggrin1: من که استقبال می کنم! :biggrin1:
مرتضی این که دیگه نمیشه دانته میشه رایدن :دی
همونطوری که گفتم DMC همیشه حد خودش رو توی Over The Top بودن رعایت کرده و به نظرم اگه بیوفته دست P* این موضوع بهم میخوره و نهایتا DMC تبدیل میشه به یه بازی دیگه نه Devil May Cry! اوج OTT بودن DMC میشه همون موشک سواری دانته توی DMC3 یا بالا رفتن از برج در حال فرو ریختن با موتور Lady :دی

ارجاعت میدم به گیم پلی MGRR! بازی اصلا به اندازه Bayo کمبو محور نبود. در مورد QTE، کامیا سنسه یه حرف جالبی گفته: "QTE ها تا یه حدی لذت بخش هستن!" و این "حد" همون چیزیه که تو MGR و Bayo دیدی! تو Bayo شاید جاهایی QTE نزدن باعث مرگ میشد (خیلی کم بودن این جاها) اما تو MGRR فقط برای لذت بردن از گیم پلی بود! XXXXXXXXXXXX رو همینطوری بزن تا ببین رایدن یه ربات رو نفله می کنه! :biggrin1: من با این نوع QTE مشکلی ندارم تو DMC، اما اگه QTE ها به سبک GOW باشن، I'm out.
مرتضی اینم دوباره همون مسئله قبلیه. منم با QTE های MGRR یا Bayonetta یا حتی GOW و LOS مشکلی ندارم ولی مسئله اینجاست که یه همچین چیزایی توی DMC جا ندارن.

Devil May Cry = No Quick Time Events, No Finishers

توی همین DmC هم اوایل کار NT داشت راه رو اشتباه میرفت و بازی شده بود پر از Finisher ولی کپکام سریعا ازشون خواست تا این بخش ها رو تغییر بدن، چرا ؟! چون اونطوری دیگه بازی Devil May Cry نمیشد. الان QTE هم دقیقا همین وضعیت رو داره :دی
تازه فقط مسئله QTE و Finisher نیست، هر چیزی که باعث کوچیکترین تاخیر در گیم پلی و مخصوصا Chain کردن کمبوها و آزادی عمل بازیکن بشه توی DMC جا نداره (مثل دشمن های آبی و قرمز در DmC)
والا داستان های DMC هم همچین هملت نبودن! :biggrin1: با کمک کپکام حداقل تو زمینه داستان به نتایج خوبی میرسن. در ضمن، Who gives two shits about the story, man؟ :biggrin1:
خب مرد حسابی منم دارم همین رو میگم دیگه :دی همین الانش داستان سری DMC در حد سیاره مشتری Plot Hole داره، حالا بیان بدنش دست P* که دیگه رسما چیزی ازش باقی نمیمونه :دی

مرتضی به طور کلی این چیزی که تو میخوای DMC5 نیست بلکه یه IP جدید در دنیایی مشابه DMC و با شخصیت های مشابه بروبچ DMC ـه :دی

من ترجیح میدم P* روی IP های جدید کار کنه تا اینکه بخواد یه ورژن جدید و پلاتینیوم گیمزی از DMC بسازه :دی باو برن یه Spiritual Sequel برای God Hand بسازنند :(( ما مردیم و این کپکام لعنتی نسخه دوم این شاهکار رو تایید نکرد :((
 
آخرین ویرایش:
خب مرد حسابی منم دارم همین رو میگم دیگه :دی همین الانش داستان سری DMC در حد سیاره مشتری Plot Hole داره، حالا بیان بدنش دست P* که دیگه رسما چیزی ازش باقی نمیمونه :دی

مرتضی به طور کلی این چیزی که تو میخوای DMC5 نیست بلکه یه IP جدید در دنیایی مشابه DMC و با شخصیت های مشابه بروبچ DMC ـه :دی

من ترجیح میدم P* روی IP های جدید کار کنه تا اینکه بخواد یه ورژن جدید و پلاتینیوم گیمزی از DMC بسازه :دی باو برن یه Spiritual Sequel برای God Hand بسازنند :(( ما مردیم و این کپکام لعنتی نسخه دوم این شاهکار رو تایید نکرد :((

اول بگم که منم به شدت منتظر نسخه جديد God Hand هستم :d واقعا اين بازى خدا بود, هيچوقت يادم نمريره خنده ها و ادا هاى شخصيت اصليو, ولى بعيد ميدنم نسخه ى جديدى بسازن :-?

دوم ببخشيد من صفحه هاى قبليو نخوندم. على به نظرت DMC جديدو کى بسازه بهتره؟ اگه واقعا پلاتينيوم اين کارايى که ميگيو با DMC بکنه (که به نظرم نميکنه) بازم از همه ى استوديوهاى ديگه بهتره.
 
در ضمن، چیز زیادیه اگه بخوایم تو این تاپیک نحوه حرف زدنتون رو بهتر کنید؟ تو این تاپیک خیلی بحث کردیم، خیلی وقت ها هم با هم مخالف بودیم اما هیچ وقت مثل شما و با این لحن با هم بر خورد نکردیم. نقل قول از آقا نوید:
لطفا جو دوستانه تاپیک رو به هم نریزید!
این دفعه به دلیل روشن کردن یه سری اطلاعات (مثل مدت زمان ساخت MGRR توسط PG) بحث رو ادامه دادم. اصلا هم مایل به ادامه بحث با شما نیستم!
موفق باشید.

کجای صحبتام بهت برخورده؟؟ من که توهینی به کسی نکردم...:-o

ظاهرا دوستان به هیچ وجه قادر به شنیدن نظر مخالف و بحث و تبادل نظر نیستن و لااقل از کسی مثل شما انتظار نداشتم.:|
آقا مرتضی *P بهترین استدیوی نسله و MGR بهترین بازیه عمرم بود.
+
In early 2011, Kojima met Platinum Games' Atsushi Inaba who asked him about the state of Metal Gear Solid: Rising and Kojima later requested them to work in the game.
پروژه ی MGR 2011 روی میز *P قرار میگیره.;)

- متاسفانه برعکس اون چیزی که کپکام توی گزارش سالانه اش اعلام کرد بازی از دید مسئولای این شرکت یه شکست تجاری محسوب میشه(یعنی باید اینطوری باشه) حتی اگه این موضوع رو مستقیما بیان نکنند. همون زمانی که کپکام فروش پیش بینی شده DmC رو نصف کرد یه جورایی اعلام کردن که بازی به هیچ عنوان در حد انتظارشون ظاهر نشده (از لحاظ فروش منظورمه، نه کیفیت) و بدتر اینه که حتی DmC نتونست به همین حد نصاب جدیدی که کپکام براش تعیین کرده بود برسه و تا الان فقط 800,000 نسخه فروخته

علی جان منم دوهفتس همینو میگم.اما شما همین حرف منو میزنید ولی آب از آب تکون نمیخوره ولی اگه یه کسی خارج از جمعتون مثل من بگه بهش حمله میشه...من سر ثابت کردن این قضیه داستانها با دوستان داشتم....

تازه به اشتباه گفتم فروش بازی بالای یه میلیون بود،ولی همونطور که گفتی تا چهارماه پیش هشتصدهزار فروخته.

www.capcom.co.jp/ir/english/data/pdf/explanation/2012/full/explanation_2012_full_01.pdf
توی این فایل صفحه ی 9 رو بخونید،کپکام فروش دومیلیونی رو برای این بازی رسما پیشبینی کرده در گزارش مالیه رسمیش.جالبه حتما بخونید.

خوب نیست جو تاپیک یه سری بازی معروف رو مافیایی کردید...خود دانید....
نظرهای دیگران رو هم بشنوید ولو مخالف یا اصلا بدردنخور باشه و جوابش رو با هوچی گری ندید.
- MGRR یه HnS خیلی خیلی خوبه، من میتونم درک کنم که کسی نتونه با بازی های P* ارتباط برقرار کنه چون بهرحال سلیقه ها متفاوته ولی توهین کردن به MGRR و بد خطاب کردنش تنها نشون دهنده آگاهی نداشتن شما از سبک HnS ـه. کاری که P* تونست ظرف یک سال انجام بده فوق العاده بود.
آگاهی من زیر صفره در این سبک و علاقمندم با مرتضی که تو این سبک هزاره بحث کنمو یه سری چیز یاد بگیرم.
گناه کردیم؟؟

- قطع شدن دست و پا توی NG به صورت اتوماتیک با Blade Mode در MGRR زمین تا آسمون فرق دارن، اینقدر تفاوتشون واضحه که اصلا فکر نمیکنم نیازی به بحث کردن در مورد این موضوع باشه.
کاملا واضحه...اما بحث روی حسی که از عمل قطع کردن میده منظورم بود.
حس NG خیلی دلچسب تر بود،گناه کردیم؟؟

- متا برای بازی های HnS = جوک.
منم این بحثو نکشیدم وسط!گناه کردیم؟؟

- من خودم خیلی از ایتسونو سان خوشم میاد و به نظرم یه نابغه است و مطمئنا دوست دارم نسخه بعدی DMC رو اون بسازه.
از اون طرف همه میدونند(مخصوصا مرتضی) که به هیچ عنوان از کامیا خوشم نمیاد و به نظرم خیلی خیلی آدم مغروریه، ولی زمانی که ایتسونو هنوز یه بازیساز ساده بود، کامیا و استدیو Clover شاهکارهایی مثل God Hand و Viewtiful joe تحویل ملت میدادن پس لطفا سعی نکنید با پایین آوردن P* یا کامیا DMC رو بالا ببرید. کامیا یکی از افسانه ایی ترین و پلاتینیوم گیمز (Clover Studios سابق) یکی از بهترین استدیو های تاریخ صنعت گیم هستند.
حرف منم اینه و اگه تو پستام دقت کنی هیچ وقت کامیا رو پایین نکشیدم....
فقط با یه سری دلایل گفتم که اتسونو بهترین گزینه بین کامیا و خودش برای ساخت DMC بعدیه.همین

+
fact:
Turok-71: فروش DmC شکست بود.
@: این چ حرفیه،تو بازارهای غرب و شرق و....
@: اصلا اینطور نیست،فروش از نظر شما و از نظر کپکام خیلی متفاوته.
@: چرا توهین میکنی؟
@:....
@
@
@
و
@
@
Dante Never Cry: فروش DmC شکست بود. لایک لایک لایک لایک

+
MGR تو لیست HnSهای من رنک پایینی رو میگیره با دلایل خودم.
دیگه لازم نیست توهینی صورت بگیره و بگید اگه کسی بازی رو دوس نداره چیزی از HnS نمیدونه.
+
اگه حضور یه صدای مخالف تا این حد تحملش سخت میشه براتون مشکلی نیست.
بریم دعا کنیم به یه مقام در همین فروم نرسید که قلع و قمع میشیم.

یه روانشناس میگفت اگه دونفر با یه فکر یه جا بودن یه نفر رو حذف کنید،چون یه نفر اضافیه.
زیبایی فروم به اینه که نظرات متفاوت رو بشنوی و مباحثه کنی نه اینکه همگی دنبال برطرف کردن خواسته دوستمون تو پست بعدیمون باشیم چون مثلا من با دوستت بحث کردم شمام بیاید جبهه بگیرد و دعوا راه بندازید.
بزرگ بشید و با دنیای کودکی خداحافظی کنید.
انتظارم از کسایی مثل Nevan یا علی خیلی بیشتر بود.
به هر حال این تاپیک برای مافیاش..نوش جونتون
خودتونو لایک کنید و لذت ببرید
زت زیاد...
 
آخرین ویرایش:
ماشالله چقدر دیشب تا حالا تاپیک رو جلو بردین :d
خب منم نظرمو بگم
به نظر من DMC را همون تیم ایتسونو بسازه خیلی بهتره
البته قبل از اینکه تریلر بایونتا 2 را ببینم فکر میکردم بهتره P* بازی را بسازه ولی الان فکر نمیکنم چیز جالبی در بیاد ( فکر شو بکن وسط مبارزه دانته و باس آخر بازی یه پای گنده از آسمون بیاد بخوره تو سر یارو ). البته همونطور که بچه ها گفتن P* هر بازی را به سبک خودش میسازه ولی شاید کامیا از اول هم میخواسته DMC را مثل بایونتا بسازه ولی به دلیل ضعف سخت افزاری اوایل PS2 این جوری شده که الان میبینیم ، پس من ریسکش را نمیپذیرم .
در مورد نینجا تئوری هم ( با احترام به نظر دوستان ) همون یه نسخه برای هفت پشتم بس بود . علاوه بر اون مشکلاتی که خودتون میدونید به نظر من طراحی باس های بازی هم نسبت به شماره های 3 و 4 خیلی ضعیف بود و توی شماره های قبلی حداقل باس های بازی طوری طراحی شده بودن که بازیکن در برابرشون احساس حقارت کنه البته به جز آرکام در مرحله ی 19 DMC3 ( خلاصه ی کلام : به شخصه ترجیح میدم با سربیوس و نوان مبازره کنم تا با اخبار 20:30 ) . طراحی دشمنان و سلاح های بازی هم که اصلا حرفشو نزن ( انگار یه مشت عروسک رو برداشتن فرو کردن توی اکلیلیک شدن فرشته ، همون ها رو فرو کردن توی قیر شدن شیطانی )
 
@Dante Never Cry
علی تو سال 2001 به یه نفر میگفتی تو DMC3 میتونی Xp بگیری و استایل ها رو لول آپ کنی طرف پس می افتاد و میگفت این که DMC نیست :دی ولی بود و خوبشم بود :دی منظورم اینه که باید چیز های جدید به سری اضافه بشه دیگه :-" حالا دسته جمعی به PG نامه میزنیم میگیم یکم رعایت بکنه زیاد OTT نکنه بازیو :دی
این در مورد QTE ها هم صدق می کنه :دی
باو برن یه Spiritual Sequel برای God Hand بسازنند :(( ما مردیم و این کپکام لعنتی نسخه دوم این شاهکار رو تایید نکرد :((
من منتظر دنباله معنوی Okami هستم :(( فقط انحصاری Wii U نباشه لطفا :((
=================
کلا جدا از بحث PG، آینده گیم پلی سری رو چطور میبینید؟ تو DMC4 تنها پیشرفت جامعی که داشتیم عدم محدودیت تو حمل سلاح ها بود و عوض کردن استایل با D-Pad! تو DmC هم پیشرفت آنچنان بزرگی هم ندیدم. یعنی پیشرفتی که با خودم بگم "این آینده گیم پلی سری DMC ـه!" آره سیستم تعویض سلاح جالب بود، جاخالی دادن ها با اینکه اصلا به کار نمیومدن اما با هر حال یه تغییر مثبت بودن، گیم پلی نرم تر و روان تر شده اما هیچ کدوم از اینا یه پیشرفت عظیم نیست! دیگه به شخصه برای من این گیم پلی جواب نمیده :دی یه تغییر عظیم باید روش انجام بشه. حالا چه PG، چه تیم ایتسونو و چه یه استودیو دیگه :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or