بحث و تبادل نظر در مورد سری Devil May Cry (خلاصه داستان در پست اول)

  • Thread starter Thread starter alprh
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

دوست دارین نسخه‌ی بعدی DMC رو چه استودیویی بسازه؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    313
رای بنده:
Ninja Theory:دی
چرا؟ چون گیم پلی DmC بر خلاف بازی های قبل اون حالت مکانیکی رو نداشت، فقط یه خورده رنک گرفتن رو سخت تر کنن، ما دیگه موشکلی نداریم:دی
از نظر داستانی هم به خوبی امتحان خودشون رو پس دادن (Alright, Dante wasn't what he used to be. SO WHAT?)
NOTE: PERSONAL F**KING OPINION!

Keep your opinions to yourself. :d
*P بهترین گزینه است تا الان. تنها مشکلشون داستانه که به نظر من می تونن درستش کنن.
 
تنها کاری که باید کپکام بکنه واگذار کردن پروژه ی DMC V به اتسونوئه! خلاص

حالا که کپکام پول پرست شده و با شکست DmC از این لحاظ ضرر کرده این احتمال میتونه قوت بگیره...

*P استدیوی خوبیه و بازیهای خوبی هم ساخته ولی کامیا نمیتونه دوباره DMC بسازه،کامیا فقط یه خالق بوده و دستی در ادامه ی سری نداشته و نسخه اول متفاوت از چیزیه که الان از DMC تو ذهنمون داریم!!

نسل ما با تفکرات و ایده های اتسونو خو گرفته و بزرگ شده نه کامیا!!(از نظر DMC)
اتسونو کارگردان نسخه 2و3و4 بوده!

*P دست تو IPهای دیگه نبره بهتره،هنوز مضخرفی بنام MGR یادم نرفته.
بنظرم هیدکی اتسونو بهترین انتخابه،پدر برحق DMC اتسونوئه نه کامیا...:دی

کسایی هم که به NT رای میدنو باید از یه گوششون آویزون کرد:دی

+
سایر استودیوها :|

سانتا مونیکا؟
 
يك لحظه يك سوال پيش آمد برام !! با اين كه به كپكام راي دادم ولي ميخوام بدونم استوديو هاي ديگه مثل چي ؟!! مثلا Ubisoft ؟! يا EA ؟!!!!!!!! :d يا ...... ؟؟؟
در حال حاضر هیچکس به گرد پای تیم ایتسونو و پلاتینیوم گیمز توی ساختن H&S نمیرسه:d نبض این ژانر دست ایناست.
بقیه H&S ها مثل GOW، C LOS، POP و ... در مرتبه پایین تری از اینا قرار میگیرن (GOW هم H&S هست اگر مرتضی بدونه منظورم چیه:d) چون گیم پلیشون به اندازه بایونتا و DMC آزادی عمل نداره و گسترده نیست.
استودیوهای دیگه یکیش همین نینجا تئوری بود که کاری رو که ازش خواسته بودن رو به نحو احسن انجام داد. اگرچه توی گیم پلی بازی خود کپکام دخالت مستقیم داشت.
توی نظر سنجی این گزینه رو گذاشتیم برای:

1- محض خنده:d
2- تنوع:d که مثلا DMC رو صورت شوتر اول شخص ببینیم:x:-o

بنده به شخصه دوست دارم P* روی یک فروند بازی فایتینگ کار کنه:d یعنی شک ندارم در کنار Street Fighter و Tekken در تالار مشاهیر قرار میگیره:d
 
درسته كه كاميا فقط يك خالق بوده و اين سري رو ادامه نداده اما يادمون نره كه كنار گذاشتن كاميا و دادن DMC به كساي ديگه چه پيامد هايي داشت . اولينش كه همون DMC 2 بود كه كمتر كسي اينجا هست كه ازش تعريف كنه (ميتونم بگم هيچ كس نيست ) و بعد از اون DMC 3 كه تونست خوب پيش بره اما باز DMC 4 با آوردن Nero بدون هيچ توضيحي كلي ابهام براي همه ايجاد كرد و هنوز هم به طور كامل برطرف نشده . حداقل اگه قبل DMC 4 چند تا كاميك درباره نرو ميدادن باز خوب بود اما همون كار هم نكردن . بعد نسخه 4 هم كه DmC آمد و به كل يك داستان ديگه موازي DMC ساخت . حالا به نظرم تنها كسي كه ميتونه دوباره به DMC يك جون تازه بده استاد كامياست .
 
کی گفته که MGR مزخرف بود؟ به نظرم یکی از بهترین HnSهایی بود که من بازی کردم. بازی به جز کوتاه بودن و مشکل دوربین، هیچ اشکال دیگه‌ای نداشت و به نظر من یکی از شاهکارهای این نسل در سبک HnS بود. بسیار ویژگی‌های منحصر به فرد نظیر تکه تکه کردن داشت که بسیار جالب بود. باس‌فایت‌ها هم فوق‌العاده بودن و خیلی وقت بود که همچین باس فایتی ندیده بودم. مخصوصاً بعد از این که نینجا تئوری اون باس فایت‌های پیس آو شت رو برای DmC طراحی کرد که یه بچه‌ی 3 ساله می‌تونه اونا رو بکشه.
دوستان، فاجعه‌ی نسخه دوم رو که به یاد دارین؟:|
 
در حال حاضر هیچکس به گرد پای تیم ایتسونو و پلاتینیوم گیمز توی ساختن H&S نمیرسه:d نبض این ژانر دست ایناست.

راستش من هم بدم نمياد كه يك استديوي خيلي خوب بياد و DMC رو ادامه بده اما ترس من بيشتر سر همين داستان بود كه فكر مي كردم p* نميتونه به خوبي از عهده ش بر بياد و همين طور گيم پلي . اما اگه بتونن خوب كار كنن خيلي خوبه ديگه ، به هر حال همين طور كه بيشترمون ميدونيم p* از اون كار بلداست .
 
احیانا به این موضوع واقف هستین که اون MGR هست نه MGS؟
و مطمئنا این موضوع رو هم میدونین که خود شخص کوجیما اول اومد MGS R رو ساخت و ژانر بازی H&S بود؟
کافیه به این معادله پلاتینیوم رو اضافه کنیم تا صورت مسئله به کلی عوض بشه. هیچکس بهتر از پلاتینیوم نمیتونست MGR رو این چیزی که الان هست، خلق کنه و این کارو به نحو احسن انجام داده. خواهشا کارنامه پلاتینیوم رو برای بهتر نشون دادن DMC، زیر سوال نبرین.

برگردیم به موضوع اصلی.

به نظرم کامیا هم میتونه شماره جدید رو بسازه ولی الان پلاتینیوم گیمز فقط کامیا نیست. اینابا (:bighug:) و بقیه بر و بچ (برای اسامی بیشتر به مرتضی رجوع شود:d) هم توی تیمش هستن و ممکنه تاثیراتشو روی شماره جدید به مراتب بیشتر از تاثیر خود کامیا به صورت تنهایی باشه. یعنی کامیا میاد ایده شماره جدید رو میده ولی محصول نهایی شباهث بیشتری به بازی های خود پلاتینیوم داره. ولی اگر به فرض مثال کامیا توی تیم ایتسونو باشه، تصویر به کلی عوض میشه.

الان DMC در حالت استاندارد خودشه و این استانداردها در حال حاضر درست ایتسونو و تیمش هستن. اینا بسازن به نظرم بهتره. توضیحات رو هم که علی داده.

یه خورده هم به نظرات بقیه احترام بذارین بد نیست. دوست داره نینجا تئوری شماره بعدی رو بسازه و به هیچ کسی مربوط نیست. اسم تاپیک هست بحث و تبادل نظر و الان هم نظر سنجیه نه فکت سنجی.
 
اولينش كه همون DMC 2 بود كه كمتر كسي اينجا هست كه ازش تعريف كنه (ميتونم بگم هيچ كس نيست ) و بعد از اون DMC 3 كه تونست خوب پيش بره اما باز DMC 4 با آوردن Nero بدون هيچ توضيحي كلي ابهام براي همه ايجاد كرد و هنوز هم به طور كامل برطرف نشده . حداقل اگه قبل DMC 4 چند تا كاميك درباره نرو ميدادن باز خوب بود اما همون كار هم نكردن . بعد نسخه 4 هم كه DmC آمد و به كل يك داستان ديگه موازي DMC ساخت . حالا به نظرم تنها كسي كه ميتونه دوباره به DMC يك جون تازه بده استاد كامياست .
DMC2 اگه اصلا بزاریمش فاجعه،اما نسخه سوم و چهارم بهترین های سری بودن و هستن...شک داری؟:دی

مرد مومن این ابهامات تو نسخه پنجم برطرف میشد،دیگه خل بازیه کپکام که دست اتسونو نیس که:دی

کی گفته که MGR مزخرف بود؟ به نظرم یکی از بهترین HnSهایی بود که من بازی کردم. بازی به جز کوتاه بودن و مشکل دوربین، هیچ اشکال دیگه‌ای نداشت و به نظر من یکی از شاهکارهای این نسل در سبک HnS بود. بسیار ویژگی‌های منحصر به فرد نظیر تکه تکه کردن داشت که بسیار جالب بود. باس‌فایت‌ها هم فوق‌العاده بودن و خیلی وقت بود که همچین باس فایتی ندیده بودم. مخصوصاً بعد از این که نینجا تئوری اون باس فایت‌های پیس آو شت رو برای DmC طراحی کرد که یه بچه‌ی 3 ساله می‌تونه اونا رو بکشه.
دوستان، فاجعه‌ی نسخه دوم رو که به یاد دارین؟:|
پس از این نظر با مشکلات جدی مواجهیم:دی
به ضرص قاطع میگم مزخرف ترین HnS عمرم بود...:|:|
Dante Inferno شرف داشت به این...اصلا حیفه به این بازی بگیم HnS...همون ادونچر خالی کافیشه...
دوربین :|
سیستم مبارزات:|

تکه تکه کردن؟ کیدینگ می؟:دی
+
این اتسونو مثه اینکه فقط تو این تاپیک بالاخواه نداره:دی
آخرین کارش DD از نظر فروش برای یه IP جدید خیلی خوب عمل کرده....

1.5 میلیون نسخه فقط بعد یک ماه از انتشار،،توی ژاپن که فقط نیم میلیون پیش خرید داشته...

کپکام دیگه چی میخوای؟؟ DMC V رو اتسونو بسازه همون هفته اول یه میلیون فقط پیش خرید میشه تو جاپون...
 
خیلی خوب آقایون من شوخی کردم. جدیدا جو سایت خیلی بد شده هر حرفی میزنی می پرن بهت و موضع می گیرن و تمام اعضا Paranoid شدن. همین امروز صبحم یکی تو چت باکس همین کار کرد.
منم اصلا از DmC بدم نمیاد. خودمم بازیش کردم تا الان 700G هم ازش دارم، تنها مشکلی هم داشت دانته و باسهای تخیلی بود. اگه دارین نظر میپرسین منم دارم می گم *P.
 
^^
الآن مشکل اصلی فروش، سبک این بازی‌هاست که متأُسفانه تو این 3 سال گذشته، هرچقدر یک عنوان HnS با کیفیت باشه، اما فروش بسیار کمی داره. نمونه خیلی بارزش همین Bayonetta که نمره‌ی 10 رو از Edge دریافت کردند که اگه اشتباه نکنم، فقط 4 تا بازی تو این نسل بودن که از این مجله نمره کامل دریافت کردند. یا حتی همین امسال DmC یک بازی خوبی نبود، اما بد هم نبود. یه جوری می‌شه گفت که این بازی در حد 8.5ـه و این فروش کمش کمی جای تأمل داره. یا GoW: Ascension و MGR که هر کدام از آن‌ها از کیفیت نسبتاً خوبی برخوردار بودن ولی فروششون...
سیستم مبارزات:|
این قسمت چه ایرادی داشت؟ به نظرم بسیار گیم‌پلی بسیار سریعی داشت مخصوصا با 60 Frame در ثانیه.
 
خیلی خوب آقایون من شوخی کردم. جدیدا جو سایت خیلی بد شده هر حرفی میزنی می پرن بهت و موضع می گیرن و تمام اعضا Paranoid شدن. همین امروز صبحم یکی تو چت باکس همین کار کرد.
منم اصلا از DmC بدم نمیاد. خودمم بازیش کردم تا الان 700G هم ازش دارم، تنها مشکلی هم داشت دانته و باسهای تخیلی بود. اگه دارین نظر میپرسین منم دارم می گم *P.
خب آره مشکل باس فایت های بازی رو که همه قبول دارن. هم تعدادشون کم بود و هم بینهاست آسون بودن.
ولی خب اون قسمتی که به آریا گفتی نظرتو برای خودت نگه دار جالب نبود. یه خورده لحن مودبانه تری به کار ببریم بهتره.
تکه تکه کردن؟ کیدینگ می؟:biggrin1:
بله. مشکلی دارین؟ تا حالا دیدین بازی دیگه ای این جور سیستمی رو پیاده کنه؟ یکی از کسانیی که دوست داشت تکه تکه کردن افراد رو خودش به دست بگیره شخص خودم بودم. مشکلتون اینه که دوست دارین تکرار مکررات رو ببینین. پس فردا هم ایتسونو همین سیستم رو توی بازیش پیاده کرد، خوشم نمیاد اینجا تعریف و تمجید ببینم.
الان مشکل این قسمت چیه؟ بگین ما هم نادون از دنیا نریم.

Turok-71@
امیدوارم بهت بر نخوره و ناراحت نشی ولی یه خورده بیش از حد حق به جانب حرف میزنی و به مزاق بچه ها خوش نمیاد.
 
آخرین ویرایش:
احیانا به این موضوع واقف هستین که اون MGR هست نه MGS؟
و مطمئنا این موضوع رو هم میدونین که خود شخص کوجیما اول اومد MGS R رو ساخت و ژانر بازی H&S بود؟
کافیه به این معادله پلاتینیوم رو اضافه کنیم تا صورت مسئله به کلی عوض بشه. هیچکس بهتر از پلاتینیوم نمیتونست MGR رو این چیزی که الان هست، خلق کنه و این کارو به نحو احسن انجام داده. خواهشا کارنامه پلاتینیوم رو برای بهتر نشون دادن DMC، زیر سوال نبرین.



یه خورده هم به نظرات بقیه احترام بذارین بد نیست. دوست داره نینجا تئوری شماره بعدی رو بسازه و به هیچ کسی مربوط نیست. اسم تاپیک هست بحث و تبادل نظر و الان هم نظر سنجیه نه فکت سنجی.

پاراگراف اول حرفات مشخص نیست!!!

کوجیما فقط اول روی طرح بازی کار کرد و بعدش کامل کشید بیرون و هیچ نقشی نداشت تو بازی!!!

یه مقدار توضیح بده!!!

پاراگراف دومم ظاهرا بهت برخورده!!:دی
شوخی بود...
اصلا گزینه ی اصلح NT!! آرام باش..
^^
الآن مشکل اصلی فروش، سبک این بازی‌هاست که متأُسفانه تو این 3 سال گذشته، هرچقدر یک عنوان HnS با کیفیت باشه، اما فروش بسیار کمی داره. نمونه خیلی بارزش همین Bayonetta که نمره‌ی 10 رو از Edge دریافت کردند که اگه اشتباه نکنم، فقط 4 تا بازی تو این نسل بودن که از این مجله نمره کامل دریافت کردند. یا حتی همین امسال DmC یک بازی خوبی نبود، اما بد هم نبود. یه جوری می‌شه گفت که این بازی در حد 8.5ـه و این فروش کمش کمی جای تأمل داره. یا GoW: Ascension و MGR که هر کدام از آن‌ها از کیفیت نسبتاً خوبی برخوردار بودن ولی فروششون...

این قسمت چه ایرادی داشت؟ به نظرم بسیار گیم‌پلی بسیار سریعی داشت مخصوصا با 60 Frame در ثانیه.

میشه بگی جاخالی دادن روی چه دکمه ای بود؟؟ آخرش پیداش نکردم./.

بسیار سریع بودن به چ قیمتی؟ هرچند به گیم پلی همین عناوین DmC و GOW:A هم نمیرسه...
سیستم مبارزات رو با غول های این سبک مثل NG2 مقایسه کن،،متوجه میشی...

غولآخرهای بازی هم همون اولی که بیشترش QTE بود!! سخت بود؟؟
من که نبرد با پویسون رو ترجیح میدم...
باید دوباره بازی رو پیدا کنم و یه بحث مفصل در مورد این فاجعه داشته باشیم:دی

بله. مشکلی دارین؟ تا حالا دیدین بازی دیگه ای این جور سیستمی رو پیاده کنه؟ یکی از کسانیی که دوست داشت تکه تکه کردن افراد رو خودش به دست بگیره شخص خودم بودم. مشکلتون اینه که دوست دارین تکرار مکررات رو ببینین. پس فردا هم ایتسونو همین سیستم رو توی بازیش پیاده کرد، خوشم نمیاد اینجا تعریف و تمجید ببینم.
الان مشکل این قسمت چیه؟ بگین ما هم نادون از دنیا نریم.
این رفیقمون ظاهرا سر قضیه اون لینک که قرار بود رضایت کپکام از فروش DmC رو بده هنوز داغه!!

تکه تکه کردن بحث جالبیه...

شما برو NG2 همون مرحله اول رو بازی کن تکه تکه برات معنی پیدا کنه...

تیکه تیکه کردن چنتا آهن پاره و ربات تو اسلوموشن ظاهرا حس خیلی خوبی داده به دوستان!

اتسونو هم خودش مرجع این سبکه و همون پس فردا نمیاد یه سری دریدن آهن قراضه رو تو بازیش بزاره،،خیالت تخت..
 
آخرین ویرایش:
میشه بگی جاخالی دادن روی چه دکمه ای بود؟؟ آخرش پیداش نکردم./.

بسیار سریع بودن به چ قیمتی؟ هرچند به گیم پلی همین عناوین DmC و GOW:A هم نمیرسه...
سیستم مبارزات رو با غول های این سبک مثل NG2 مقایسه کن،،متوجه میشی...

غولآخرهای بازی هم همون اولی که بیشترش QTE بود!! سخت بود؟؟

باید دوباره بازی رو پیدا کنم و یه بحث مفصل در مورد این فاجعه داشته باشیم:دی

Dafuq! هنوز نمی‌دونی جاخالی دادن کدومه؟:دی. X+A جاخالی می‌ده و X به سمتی که دشمن بهت حمله می‌کنی، Parry می‌کنه (ضربات حریف بلاک می‌شه)
QTE بود؟!؟! وقتی Health Bar باس تا آخر تموم می‌شه، فقط QTE میاد. Monson آسون بود؟
 
Turok-71@
امیدوارم بهت بر نخوره و ناراحت نشی ولی یه خورده بیش از حد حق به جانب حرف میزنی و به مزاق بچه ها خوش نمیاد.
نظرمو میدمو شمام نظرتو میدی و در نتیجه میشه: بحث و تبادل نظر،،اوکی؟...حق ب جانب چ صیقه ایه!!
قرار نیست همه بیان در وصف DMC یا مطابق سلایق شما صحبت کنن،توانایی شنیدن نظرات مخالف رو داشته باش و جبهه نگیر...:x
Dafuq! هنوز نمی‌دونی جاخالی دادن کدومه؟:دی. X+A جاخالی می‌ده و X به سمتی که دشمن بهت حمله می‌کنی، Parry می‌کنه (ضربات حریف بلاک می‌شه)
QTE بود؟!؟! وقتی Health Bar باس تا آخر تموم می‌شه، فقط QTE میاد. Monson آسون بود؟

حدودا و بطور کلی یه ساعت بازی کردم طی دوسه روز و دیگه تحملش نکردم...

باید دوباره بازی رو پیدا کنم و یه بحث مفصل در مورد این فاجعه داشته باشیم:biggrin1:
لازم شد دوباره بازی رو برم...
حتما بحث میکنیم...
+
آسون بودن یا سخت بودن یه امریه که به گیمر برمیگرده و درجه سختی.
نمیشه نظر قطعی داد...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or