بحث و تبادل نظر در مورد سری Devil May Cry (خلاصه داستان در پست اول)

  • Thread starter Thread starter alprh
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

دوست دارین نسخه‌ی بعدی DMC رو چه استودیویی بسازه؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    313
خب درباره ى Parry يه چيزى بگم :d

بايونتا رو يادم نيست ولى بعد از 20 بار بازى کردن دموى MGR اين بار دشمنا دو بار Parryم کردن :d اينم بگم که سيستمش از DmC بهتره. جونتم کم نميکنه :d (پس فک کنم parry برا دشمنا هم کار PG بوده و NT فقط امر مورد انتظار و مفيد "تقليد" رو انجام داده :d)
 
خب درباره ى Parry يه چيزى بگم :d

بايونتا رو يادم نيست ولى بعد از 20 بار بازى کردن دموى MGR اين بار دشمنا دو بار Parryم کردن :d اينم بگم که سيستمش از DmC بهتره. جونتم کم نميکنه :d

*Happy Tears* :(( :(( :((

I Love You PG :d

البته تقلید نیست، چون تقریبا همزمان به این مهم دست یافتن. :دی ولی در کل خوشم میاد همچنان PG حکومت داره رو سبک >:d< :دی
 
*Happy Tears* :(( :(( :((

I Love You PG :d

البته تقلید نیست، چون تقریبا همزمان به این مهم دست یافتن. :دی ولی در کل خوشم میاد همچنان PG حکومت داره رو سبک >:d< :دی

مرتضی، نظرت در مورد استودیو Santa Monica چیه؟ استودیویی که با عرضه God of War، کلاً سبک هک اند اسلش رو متحول کرد:دی
 
مرتضی، نظرت در مورد استودیو Santa Monica چیه؟ استودیویی که با عرضه God of War، کلاً سبک هک اند اسلش رو متحول کرد:دی

نظر من؟ :دی بگم نظر رو؟ :دی بنم می کنن اونوقت :دی امیر (آکیبا) منو میزاره تو بلک لیستش :دی شوخی کردم :p :دی . از نظر منGOW کلا یه راه جدایی رو تو سبک HnS بوجود آورد. کلا بعد GOW سبک Hns به دو دسته تقسیم شد. یکی HnS هایی مثل DMC (که خیلی کم هستن. درجه یک هاش همین DMC و Bayo هستن. نداریم دیگه :دی) دومی هم HnS های سبک GOW که Ninja Gaiden و اندکی هم Castlevania: LoS و Darksiders (البته شماره اولش :دی) جزوشون هستن. این نظر من بود. اتفاقا بحث بسیار شیرینه، خوشحال میشم بقیه بچه ها هم شرکت کنن.
البته فراموش نکنیم هر طوری بخوایم حساب کنیم DMC و استاد کامیا بنیانگذار این سبک هستن. از نظر من یقینا عمق گیم پلی DMC و Bayo بیشتر از GOW ـه. :دی مدرک هم دارم. :دی
شدیدا منتظر نظر بقیه ی بچه های تاپیک هم هستم >:d< باشد که بحث خفنی صورت بگیرد >:d< :دی
 
مرتضی، نظرت در مورد استودیو Santa Monica چیه؟ استودیویی که با عرضه God of War، کلاً سبک هک اند اسلش رو متحول کرد:دی

کیوان سانتا درسته با عرضه GOW کمک بزرگی به سبک HnS کرد ولی سبک GOW به طور کامل با بازی هایی مثل DMC و Bayonetta فرق داره :دی GOW رو سینمایی بودن بازی تاکید داره در صورتی که توی DMC اینطوری نیست و محوریت بازی روی انجام کمبو های استایلیشه

GOW میاد چندتا کمبوی از قبل طراحی شده و بسیار زیبا رو در اختیار گیمر قرار میده و میتونید با استفاده از اونها صحنه های سینمایی خلق کنید

در صورتی که DMC مواد اولیه رو بهتون میده و اینکه چه نوع کمبویی بسازید و چطور صحنه هایی خلق کنید به خودتون بستگی داره ، درسته هر دوتاشون HnS اند ولی زمین تا آسمون با همدیگه فرق دارن :دی بخاطر همینه که من میگم باید HnS یه سبک جدا باشه چون واقعا سبکیه پر از نوآوری و بازی هاش به شدت با همدیگه تفاوت دارن
 
آخرین ویرایش:
هی خائن این Parry رو من توی هزارتا بازی قبل از همه اینا دیدم. توی Darksiders و حتی توی Dark Souls!
این قابلیت چیز جدیدی نیست. آها یادم اومد. تو سری POP هم همزمان با ضربه دشمن اگر ضربه-تو میزدی، یارو رو از وسط نصف میکرد:d
دیدی؟ اومدی خیانتت رو آشکار تر کنی منتها تلاشت نافرجام موند>:)
 
نظر من؟ :دی بگم نظر رو؟ :دی بنم می کنن اونوقت :دی امیر (آکیبا) منو میزاره تو بلک لیستش :دی شوخی کردم :p :دی . از نظر منGOW کلا یه راه جدایی رو تو سبک HnS بوجود آورد. کلا بعد GOW سبک Hns به دو دسته تقسیم شد. یکی HnS هایی مثل DMC (که خیلی کم هستن. درجه یک هاش همین DMC و Bayo هستن. نداریم دیگه :دی) دومی هم HnS های سبک GOW که Ninja Gaiden و اندکی هم Castlevania: LoS و Darksiders (البته شماره اولش :دی) جزوشون هستن. این نظر من بود. اتفاقا بحث بسیار شیرینه، خوشحال میشم بقیه بچه ها هم شرکت کنن.
البته فراموش نکنیم هر طوری بخوایم حساب کنیم DMC و استاد کامیا بنیانگذار این سبک هستن. از نظر من یقینا عمق گیم پلی DMC و Bayo بیشتر از GOW ـه. :دی مدرک هم دارم. :دی
شدیدا منتظر نظر بقیه ی بچه های تاپیک هم هستم >:d< باشد که بحث خفنی صورت بگیرد >:d< :دی
صد در صد تایید میشه!
به شخصه با بازی هایی مثل DMC بیشتر حال میکن، چون به نظر من این مدل بازی ها دست بازیباز رو بیشتر باز میزارن نسبت به بازی هایی مثل GOW، اون هم به خاطر تنوع کمبو های ریز و درشت هست (به خصوص Bayonetta که پر بود از کمبو برای هر اسلحه).
کلا این جور بازی ها خیلی بیشتر حال میده :دی (نظر شخصی)
 
همونطوری که میدونید ( یا شاید هم نمیدونید :دی ) اکثر سایتها و مجلات معتبر نسخه 10 مرحله ایی بازی رو دریافت کردن و پیشنمایش هایی بر اساس این 10 مرحله دارن منتشر میکنند ، به تازگی هم مجله 360Gamer یه پیش نمایش 6 صفحه ایی از بازی منتشر کرده و تا جایی که میتونسته ازش تعریف کرده :دی

این بخش پایانی این مقاله :

05737482587273973683.jpg


---------------------------------------------------------------------
اینم مقایسه دانته با موهای سفید و سیاه :
21912791190706253298.jpg
 
اين يارو از دانته ى جديد خوشش مياد :| پس کلا نقدشو قبول ندارم :d

فک کنم خودشم تا حالا DMC بازى نکرده که نوشته اگه شما تا حالا DMC بازى نکردين … :|

ويرايش: براى DmC منتظر نقداى Famitsu و CVG و Game Informerم.
 
آخرین ویرایش:
این دو ایراد آخر، به نظرم زیاد مهم نیستند. به خصوص ایراد آخری که من فکر می کنم تعریف بوده.
دیگه نمی تونم واسه این بازی صبر کنم :( ببینیم NT چی کار کرده:دی
 
این دو ایراد آخر، به نظرم زیاد مهم نیستند. به خصوص ایراد آخری که من فکر می کنم تعریف بوده.
دیگه نمی تونم واسه این بازی صبر کنم :( ببینیم NT چی کار کرده:دی

3 هفته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بابا تا اون موقع دیوانه میشم . البته برای شما دوستان سه هفته هست برای من که pc دارم میشه 4 هفته تازه از سایت های خارجی هم نمیتونم بخرم شد 5 هفته !!!!!!!!! :(( بد بختی یعنی همین دیگه و من هم همین وضعیت رو دارم ! :(( آخه 5 هفته ظلمه . ولی باز خوبه 3 یا 4 ماه منتظر نمی ذارن ما رو وگرنه که دیگه افسردگی میگرفتم !

---------- نوشته در 03:05 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 03:03 PM ارسال شده بود ----------



صد در صد تایید میشه!
به شخصه با بازی هایی مثل DMC بیشتر حال میکن، چون به نظر من این مدل بازی ها دست بازیباز رو بیشتر باز میزارن نسبت به بازی هایی مثل GOW، اون هم به خاطر تنوع کمبو های ریز و درشت هست (به خصوص Bayonetta که پر بود از کمبو برای هر اسلحه).
کلا این جور بازی ها خیلی بیشتر حال میده :دی (نظر شخصی)

من کلا فقط با DMC حال میکنم به GoW و ..... کاری ندارم ! یک بار هم قبلا GoW رو بازی کردم که خیلی حال نداد . با نظر شخصی شما هم موافقم .
 
آخرین ویرایش:
بالاخره و بعداز مدتی بدبختی کشیدن موفق شدم دموی این بازیو بازی کنم . یه سری حسهای متناقضی بهم دست داده که نمی دونم دقیقا چیه . هم خیلی خوشم اومد . هم خیلی خوشم نیومد . گیمپلیش قطعا می تونم بگم یکی از بهترین های سال بعده . ترکیب سه تا سلاح دانته و قابلیتهاش عملا دستمونو برای کمبو زدن خیلی باز گذاشته حالا باید توی نسخه نهایی دید که چه کارایی می شه کرد . فضاسازیشم یه جورایی یه روح تازه توی سری دویل می کرای دمیده . اما باز هرکاری کردم نتونستم با قیافه دانته ارتباط برقرار کنم . اون چیزی که باعث میشه نسبت به این بازی یه خورده حس منفی هم داشته باشم گرافیک بازیه. سایه ها و مدلینگ دشمنا جالب نبود . اونچیزی که بیشتر از همه توی ذوقم خورد استایل هنری بازی بود که به نظرم خیلی شلخته و بهم ریخته ست . قطعا استایل هنریشون در جهت القای حس داستان و تم خود بازیه ولی خوب به نظر من جالب نیست . می تونستن این حس و یه جور دیگه ای به بازیباز منتقل کنن . در نهایت باید بگم که از تجربه ی گیمپلی بازی به شدت لذت بردم ولی یه خورده نگرانی راجع به فضاسازیها دارم که مطمئنا فعلا برای نتیجه گیری نهایی خیلی زوده . ( در ضمن یه خورده سعی کردم تونستم با اون قیافه g4y مانند دانته کنار بیام و بی خیالش شم . کار خیلی سختی نبود :d)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or