اگر ویدیویی دارید بزارید، حرف شما متین میشه در غیر این صورت، به علاقه شخصی شما احترام میزاریم
.
.
.
شاخصه گوتی شدن نوآوری و تغییری هست که می کنه! هیچوقت عنوانی که صرفا سیکوئل و بهبود یک عنوان قبل از خودشه نمی تونه گوتی بگیره! همونطور که تیرز اف کینگدام بسیار تکامل دهنده نسخه 2017 زلدا بود!
GOW های کلاسیک چی بودن؟! هر نسخه اش نواوری داشت؟!
همونطور که اگه یک بازی تعریف جدیدی برای صنعت بیاره سال بعد، گرفتن گوتی برا GTA6 سخت میشه! چون قراره نهایتا تکامل دهنده باشه، تهش چیه؟! اینکه به کاراکترت غذای فیبر دار ندی، کاراکترت یوب*س میشه و عملکردش میاد پایین
! حالا این آیا اشتباهه راکستاره؟! نه بلکه سیاستشون تکامل فرمول برندشون از لحاظ تجاری هست و کامل قابل احترام!
.
.
.
کل کمبو بازی خلاصه شده بود به این حالت
BoC رو به جلو، بالا سر کریتوس بچرخن، پرش کریتوس، ضربات چرخشی BoC حالا به سمت پایین!
سلاح های دیگه وضعیت کمبو هاش از اینم بدتر(اتفاقا همین کمبو های کم چیزی از لذت بخش بودن بازی کم نمی کرد و در مجموع پکیج عالی بود، ولی دیگه شیره اون فرمول کشیده شده بود)
.
.
.
آنچارتد بیشتر فروخت! چون تو گیمپلی آزادی عمل بیشتری برا پلیر ها داشت، تنوع لوکیشن رو فدا کردن، ولی در عوض محیط های بزرگ تر...! خودم این نسخه رو دوست ندارم، ولی این یک فکته که آنچارتد 4بهترین نسخه از نظر گیمپلی هست!
مهم گیمپلی هست!
با فکت ها نمیشه در افتاد، همونطور که ما هرچقدر بگیم فنتوم پین یک MGS نبود، ولی یک فکت هست که بهترین گیمپلی و مدرن ترین گیمپلی کل سری رو فنتوم پین داشته!