دیگه اما و اگر و اینجور تبصره ها که این محیطش بزرگه و کراسجنه و غیره نداریم. اینجور حرفا رو ما زیاد میزدیم در سالهای دور و شما در دفاع از بازیهای سینمایی و خطی و ۱۰-۱۲ ساعته سونی قبول نمیکردید و اونجا فقط ویژوال مهم بود. ثبات نظر داشته باشید دیگه، انقدر goalpost تغییر ندید، زشته
۱. نمیدونم، از خودش بپرس
۲. لومن نرم افزاری داشتن بازم خیلی سنگین تر از هیچ نوع ری تریسینگ نداشتنه.
۳. حالت ۶۰ فریم اسپایدرمن ۲ رزولوشن sub-1080p میشد که خب جای خنده داره برای کنسولی که با شعار 4k اومده
دوما اسپایدرمن ۲ حتی نزدیک هم نمیشه به گرافیک هل بلید. برای همین مقایسه اینجا بی معنیه. مثل این میمونه من بگم مدمکس ۱۲۰ فریمه، چرا هورایزون ۱۲۰ نداره...
۴. برای نسخه WaitStation 5 Pro صبر کردن زیاد فایده نداره، چون اگر هم همچین اتفاقی بیفته تا اون موقع کنسول بعدی مایکروسافت اومده و داریم 4k/60 میزنیم این بازی رو و کسی براش مهم نیست WS5 Pro چیکار میکنه