بازی Hellblade 2 بصورت ۳۰ فریم بر روی کنسول های Xbox Series X/S اجرا میشود.

  • Thread starter Thread starter Nike-90
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Nike-90

کاربر سایت
آخرین ویرایش:
من به عنوان فن گیم ارزو می کنم این باز بیاد و با متای بالای 90 بترکونه تا راه رو واسه ادامه چنین بازی های واسه بقیه سازند هم همواره و اراده استواری رو تو مسیرشون قراره بداه
اگه چنین عناوینی موفق نشن یه مدت دیگه صنعت گیم تبدیل میشه به بازی های کلونی سرویس محور با گرایشات فمیسنیم ریسیسم و رنگین کمانی :D:D:D:D
 
چند روز میدیدم این پست صفحه اوله و کنجکاو بودم قضیه چیه که اومدم دیدم طبق معمول بحث VS شده
حوصله خواندن پست های قبلی ندارم و صرفا پست های همین صفحه رو خوندم ولی،

اگه بحث Letterbox که خود سونی تو نسل 7 بازی Beyond Two Souls منتشر کرد که دقیقا همین جزییات داشت، گرافیک خیلی خوب ، داستان کوتاه و Letterbox
نسل 8 دوباره The Order 1886 منتشر کرد که دوباره گرافیک خیلی خوب، داستان کوتاه و البته Letterbox


تکنیک مه خیلی رایج تو دنیای گیمینگه و امثال این تکنیک ها که پردازش رو کمتر میکنن زیاده و گناه کبیره نیست استفاده ازشون
نمونه اش God of War 2018 که دقیقا از همین تکنیک مه استفاده میکرد

این هم بگو که ولورین گرافیک انیمیشنی داره برخلاف Hellblade II که گرافیک ریلستیک داره
مقایسه Insomniac Games که یکی از پرفکت ترین استودیو هاست با Ninja Theory اشتباهه


لطفاً برای Vs کردن هرچیزی دیگه منطق رو زیر سوال نبرید
چرا بدتون میاد یک عده با یک بازی حال کنند و هایپ باشن. سریع میاید میزنید تو سر بازی حالا فرقی نمیکنه بازی Xbox باشه یا PS یا حتی بازیهای Ubisoft که تا معرفی میشن یک عده میان میزنن تو سره بازی، یه کم شل کنید و نسبت به هرچیزی سریع جبهه نگیرید
VS چیه ؟ منطق ؟
بزرگوار من در مورد Hellblade 2 و گرافیک اش بحث می کنم بعد شما بازی های 10 سال پیش مثال می زنی :-?? Beyond و ORDER چه ارتباطی به Hellblade داره ؟ منطق ؟
Beyond Two Souls روی سخت افزار 2005 اجرا شده بود / CPU فاجعه PS4 توان 60 فریم نداشت

تکنیک مه خیلی رایج تو دنیای گیمینگه ؟ گیم پلی Hellblade 2 دیدی ؟ کدوم بازی مبازارات تک به تک با draw distance دو متری داره ؟

ولورین گرافیک انیمیشنی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بزرگوار حداقل تو گوگل سرچ کن و تریلر marvel wolverine تماشا کن 8-|
مقایسه Insomniac Games که یکی از پرفکت ترین استودیو هاست با Ninja Theory اشتباهه :-??:-??:-??من مقایسه کردم ؟ واقعا ندیدی کی مقایسه کرد ؟ من جواب کدوم پست دادم ؟

عنوان تاپیک چیه ؟

بازی Hellblade 2 بصورت ۳۰ فریم بر روی کنسول های Xbox Series X/S اجرا میشود.​


بعد بحث در مورد فریم ریت و گرافیک Hellblade منطقی نیست :)) VS :))

Hellblade 2 پنج سال پیش معرفی شده 8-| بعد یکماه قبل از عرضه مشخص می شه که بازی 30 فریم 8-| یکماه قبل از عرضه مشخص می شه کامبت بازی یک به یک 8-| یکماه قبل از عرضه مشخص که letterbox نصف صفحه رو گرفته 8-|
نکته مسخره چیه ؟ خود مایکروسافت این اطلاعات منتشر نکرده :)) به خاطر تبلیغات قبل از عرضه مجبور شده بازی در اختیار رسانه ها قرار بده :))
اگه فشار رسانه ها نبود فیل اسپنسر می گفت من خودم صبح جمعه فهمیدم Hellblade 2 سی فریم اجرا می شه :D
 
View attachment 333572

طبق اخبار منتشر شده بازی مورد انتظار hellblade 2 به صورت ۳۰ فریم روی کنسول های نسل ۹ ماکروسافت و همچنین با رزولوشون داینامیک اجرا میشود.

News - Platform - Hellblade 2 runs at 30 fps with dynamic resolution on both Xbox Series S and Series X according to GamePro (there are no graphics modes)

به نظر می رسه که Senua's Saga: Hellblade 2 بیشتر شبیه به یک فیلم سینمایی با جلوه های ویژه خیره هستش تا یه بازی ویدیویی پر از اکشن!
حالا باید منتظر بمونیم و ببینیم که آیا این فریم ریت پایین، تجربه ی بازی را تحت تاثیر قرار خواهد داد یا نه.
البته شاید هم این طوری باشه که Senua انقد غرق در دنیای خودش شده که اصلا متوجه فریم ریت پایین بازی نمی شه!
 
گرافیک بازی حالا با هر ترفندی یه گرافیک خیلی خوبه و چشم نوازه.میشه گفت تیم سازنده تمام تخم مرغ ها رو تو سبد همین گرافیک گذاشته و قید بقیه قسمت ها رو زده.

پیش بینی من اینه بازی تو بخش گرافیک بی نهایت موفق عمل میکنه ولی نمرات خوبی نمیگیره بخاطر گیم پلی تکراری و محدودش. فکر می‌کنم در بهترین حالت با یه بازی متای 70 طرفیم.
 
گرافیک بازی حالا با هر ترفندی یه گرافیک خیلی خوبه و چشم نوازه.میشه گفت تیم سازنده تمام تخم مرغ ها رو تو سبد همین گرافیک گذاشته و قید بقیه قسمت ها رو زده.

پیش بینی من اینه بازی تو بخش گرافیک بی نهایت موفق عمل میکنه ولی نمرات خوبی نمیگیره بخاطر گیم پلی تکراری و محدودش. فکر می‌کنم در بهترین حالت با یه بازی متای 70 طرفیم.
بازی 2019 معرفی شده و مایکرو هم حساب ویژه ای روی متا 90+ باز کرده، اگه این بازی هم شکست بخوره با توجه به اینکه ۸ ساعت پلی تایم داره و نتونن با توجه به یک بازی سوپرخطی و زمانی که بیش از یک بازی AAA براش صرف شده، انتظارات رو برآورده کنن جای دفاعی باقی نمی ذاره، اگر بحث گیم پلی باشه فرمول الن ویک هم نسبت به نسخه ابتدایی تغییرات آنچنانی نداشت چون مکانیزم ها بر اساس همین محدودیت ها و تعاریف از کارکتر الن بنا شده، ولی این ترکیب رو سم لیک در بطن بازی جوری بکار برد که گیم پلی جز جدایی ناپذیر از روایت باشه و بازیکن رو با خودش همراه کنه. که دیدیم نسبت به قسمت اول چقدر پیشرفت داشت و متا بالایی گرفت. نقطه قوت اینگونه عناوین تعادل نسبیه، اینکه بازیکن با دنیای پیرامونش تعامل داشته باشه و یک سری مکانیزم ها به پیشبرد داستان کمک کنن بدون اینکه لطمه ای به این تجربه وارد بشه. در صورت نقص، گرافیک نمی تونه اینگونه عناوین رو نجات بده (چیزی که با مشکلاتش بولد شده) و به راحتی منتقدین غیرخودیشون! از کنارش می گذرن. هل بلید الان کار سخت تری پیش رو داره، با ۸ ساعت گیم پلی و قیمتی که براش در نظر گرفتن و زمانی که براش صرف شده، اگر موفق نشه، پس انتظار بیجاییه که از عناوین دیگه انتظار موفقیت داشته باشیم
 
آخرین ویرایش:
بازی 2019 معرفی شده و مایکرو هم حساب ویژه ای روی متا 90+ باز کرده، اگه این بازی هم شکست بخوره با توجه به اینکه ۸ ساعت پلی تایم داره و نتونن با توجه به یک بازی سوپرخطی و زمانی که بیش از یک بازی AAA براش صرف شده، انتظارات رو برآورده کنن جای دفاعی باقی نمی ذاره، اگر بحث گیم پلی باشه فرمول الن ویک هم نسبت به نسخه ابتدایی تغییرات آنچنانی نداشت چون مکانیزم ها بر اساس همین محدودیت ها و تعاریف از کارکتر الن بنا شده، ولی این ترکیب رو سم لیک در بطن بازی جوری بکار برد که گیم پلی جز جدایی ناپذیر از روایت باشه و بازیکن رو با خودش همراه کنه. که دیدیم نسبت به قسمت اول چقدر پیشرفت داشت و متا بالایی گرفت. نقطه قوت اینگونه عناوین تعادل نسبیه، اینکه بازیکن با دنیای پیرامونش تعامل داشته باشه و یک سری مکانیزم ها به پیشبرد داستان کمک کنن بدون اینکه لطمه ای به این تجربه وارد بشه. در صورت نقص، گرافیک نمی تونه اینگونه عناوین رو نجات بده (چیزی که با مشکلاتش بولد شده) و به راحتی منتقدین غیرخودیشون! از کنارش می گذرن. هل بلید الان کار سخت تری پیش رو داره، با ۸ ساعت گیم پلی و قیمتی که براش در نظر گرفتن و زمانی که براش صرف شده، اگر موفق نشه، پس انتظار بیجاییه که از عناوین دیگه انتظار موفقیت داشته باشیم
حالا یکم کوتاه بیا امیر جان :D
درسته این بازی سوپرخطی اسکریپت شده 2019 معرفی شده ولی 3سالش حداقل درگیر پاندمی و توسعه ue5 بوده
 
گرافیک بازی حالا با هر ترفندی یه گرافیک خیلی خوبه و چشم نوازه.میشه گفت تیم سازنده تمام تخم مرغ ها رو تو سبد همین گرافیک گذاشته و قید بقیه قسمت ها رو زده.

پیش بینی من اینه بازی تو بخش گرافیک بی نهایت موفق عمل میکنه ولی نمرات خوبی نمیگیره بخاطر گیم پلی تکراری و محدودش. فکر می‌کنم در بهترین حالت با یه بازی متای 70 طرفیم.
هر بازی بر اساس چیزی که ادعا کرده سنجیده میشه و نقد میشه، نه اون چیزی که تو مجازی فنای دو طرف به بازی می چسبونن!

هر چند مارکتینگ مایکی بسیار بد و هایپ بدی ایجاد کرد

ولی NT صرفا تاکید روی یک اثر ریلیستیک که با فضاسازی های خاص خودش به مسائل روان شناختی می پردازه داشته

و اینکه خودشون آگاهانه برچسب 70دلاری نزدن به بازی خیلی کمک می کنه!
.
.
.
حالا من نمیگم بازی +90میشه ولی دیگه فاجعه هم قرار نیست باشه، همون نسخه یک رو اگه به درستی کمی به تکامل رسونده باشن! کارشو کرده
.
.
.
باز میگم هر بازی برا منتقد، برا چیزی که ادعا کرده نقد دریافت می کنه!
دقیق مثل AW2! که اگه یک اشتباه کوچیک در مارکتینگ، رمدی می کرد، اون متن های فراوان که تو یک اثر AAA محور داستانی تو لول دیزاینشون جایی نداره دیگه پاشنه آشیلش می شد!!!
مایکی و NT هم چیزای عجیب غریب به بازی نچسبونن، بازی بر اساس هر آنچه که هست نقد میشه! حتی اگه زیر 6ساعت گیمپلی داشته باشه!!!!!
 
این دو نفری که نام بردید نابود کننده دو IP محبوب پلی استیشن هستن. در مورد نیل دراکمن و اون صفتی که اشاره کردید خودش پرچمداره و نیازی نبود با این تعریفات بیشتر خجالتش بدید.
کاری با دراکمن ندارم!
ولی کوری بارلوگ نه تنها سانتامونیکا رو نجات داد، بلکه فرنچایز GOW رو احیا کرد!

فروش و نمرات و جوایز بازی گواه اینه که GOW های جدید اثر های بسیار بهتری، مخصوصا توی گیمپلی هستند!
GOWهای کلاسیک هیچ حرفی از نظر تنوع کمبو در برابر HnS های شرقی نداشتند! اگر خلاف حرفم درسته لطفا از کمبو های پر تنوع عناوین کلاسیک در برابر HnS های شرقی ویدیو بزارید!!!!


چیزی که GOW های کلاسیک رو شاید تو ذهن بعضی افراد خاص کرده! همون دیزاین دنیاش و اون داستان برا دو دهه قبل بود!

که متاسفانه جای اینکه یک environment artist رو بزارن لید آرتیست های استدیو، برداشته بودن یک کاراکتر دیزاین رو رهبر ارتیست های پروژه قرار دادن! این شد که شاید بعضی از لوکیشن ها به حماسی عناوین کلاسیک نبود!
در بقیه موارد GOW های مدرن بدون ذره ای تردید عناوین های بهتری هستند!
 
حالا یکم کوتاه بیا امیر جان :D
درسته این بازی سوپرخطی اسکریپت شده 2019 معرفی شده ولی 3سالش حداقل درگیر پاندمی و توسعه ue5 بوده
دیگه هممون می دونیم این حرفا در مورد این عنوان بهانه جوییه، مثال زیاده برای عناوین بزرگی که خطی نبودن و با دورکاری به موفقیت رسیدن، برای این بازی مثال نقض زیاده چون هم فرصتشو داشتن،هم میزان تراکم و مکانیزم هاش روی UE5 6 7! شاخ غول شکستن نمی خواست، که تازه از بخش انجین نتونستن پرفورمنس قابل قبولی روی کنسول بگیرن. هم اینکه برگ برنده مایکرو محسوب می شد تقریبا در تمام ایونت های سالانش، خودشون هم به این مورد اذعان داشتن. حالا بذار نمرات بازی بیاد از بابت اون موضوع نگران نباش :D اگر خواب اسپنسر طبق معمول هم تعبیر نشد زیاد سخت نمی گیرم! نسخه ابتداییش هم با تمام نقصهاش روی PS4 بازی کردم. با فیچرهای PS5 ارزش بازی مثل عناوین ریلیز شده مایکروسافت گیمینگ دو چندان می شه :D
 
کاری با دراکمن ندارم!
ولی کوری بارلوگ نه تنها سانتامونیکا رو نجات داد، بلکه فرنچایز GOW رو احیا کرد!

فروش و نمرات و جوایز بازی گواه اینه که GOW های جدید اثر های بسیار بهتری، مخصوصا توی گیمپلی هستند!
GOWهای کلاسیک هیچ حرفی از نظر تنوع کمبو در برابر HnS های شرقی نداشتند! اگر خلاف حرفم درسته لطفا از کمبو های پر تنوع عناوین کلاسیک در برابر HnS های شرقی ویدیو بزارید!!!!


چیزی که GOW های کلاسیک رو شاید تو ذهن بعضی افراد خاص کرده! همون دیزاین دنیاش و اون داستان برا دو دهه قبل بود!

که متاسفانه جای اینکه یک environment artist رو بزارن لید آرتیست های استدیو، برداشته بودن یک کاراکتر دیزاین رو رهبر ارتیست های پروژه قرار دادن! این شد که شاید بعضی از لوکیشن ها به حماسی عناوین کلاسیک نبود!
در بقیه موارد GOW های مدرن بدون ذره ای تردید عناوین های بهتری هستند!
این چه سمی ؟ فروشش که باید بیشتر باشه همونطور که انچارتد ۴ به تنهایی از کل سه تا انچارتد قبلی رو هم بیشتر فروخت به واسطه گسترش وحشتناک بازار ps تو نسل ۸ دیگه ریمستر گاد ۳ از نسخه اورجینال گاد ۱ و ۲ ۳ بیشتر فروخته خودش بیانگر همه چیزه تازه بماند اون زمان گاد یک و دو حتی تو اروپا عرضه نشدن ! از نظر متا که هیچ فرقی ندارن از نظر جایزه هم ۲۰۱۸ جایزه گرفت و رگناروک موز هم نگرفت ! گاد یک اگر به اویل ۴ که بهترین بازی تاریخ نمیخورد دقیقا از نظر جایزه عملکرد گاد ۲۰۱۸ تکرار میکرد از نظر گیم پلی گادا کلاسیک رسما به این دوتا اخری تجاوز میکنن !
در بهترین حالت گادا جدید همون مسیر گادا قدیم از نظر موفقیت ادامه دادن یه جور حرف میزنی انگار گادا کلاسیک راید تو هل بودن !
 
  • Like
Reactions: amir mokhtari

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or