خب چه ارتباطی الان با HB2 داره؟
بازی اینها یه چی دیگست ، انجین تفاوت داره ، اصلا هدف سازنده کاملا ساخت یک بازی متفاوته که شاید پلیرهای زیادی رو هدف قرار نداده باشه.
واقعا هم بازیی نیست که همه بخوان بازی کننش ، مثل Alan Wake 2.
برعکس بازیهایی که پلی استیشن طی این مدت ساخته که حتما همه پسند تر بودن.
ریلکس
بحث مقایسه نیست.
منظورم اینه که تارگت پلیری که استودیو هدف قرار داده اکثر گیمرها نیستن پس شاید به این واسطه بشه انتخابهای ریسکی تری انجام داد.
طراحی های خاص تری داشت و از لحاظ محتوا هم حرف متفاوتی زد.
اینکه خودش هم میگه که 30 یا 60 فریم یه انتخابه که از ابتدای پروسه ساخت بازی انتخاب میشه.
کاش باقیش رو هم میزاشتی که دقیقا از همونجایی که تموم کرد به این اشاره میکنه که انتخاب استودیو از ابتدا همین 30 فریم بوده ، اینکه UE5 و استفاده از این تکنیکهایی که روش مانور میده ( توضیح خودم :مثل نانایت و...) خیلی سنگینه و استفاده از اونها هزینه بر که خب چاره ای جز قربانی کردن فریم یا رزولوشن نمیمونه.
حتی بعدش هم اذعان میکنه که این بازی حتی بعدا اگه روی PS5 هم بیاد ـ که حتما میاد ـ باز هم نمیتونه 60 فریم باشه.
توضیح خودم: مگه اینکه از رزولوشن و... بزنن.
و اشاره میکنه شاید روی PSPro بتونن اینکارو انجام بدن.
==============
در مقابل آخر این تیکه مربوط به هلبلید به این اشاره کرد که تو نسخه قبلی روی کنسولها پلیر با انتخاب مود 30 فریم میتونست تجربه خیلی نرم و روونی رو داشته باشه ولی اینجا با این ویدئویی که استودیو روی یوتوب گذاشته خیلی جالب به نظر نمیرسه.
اینکه مطمئن نیستن بخاطر فشرده سازی و... خود یوتوبه که اینطوره یا از خود بازیه.
اینجاش واقعا مهمه و خطرناکه که ممکنه استودیو حتی روی 30 فریم هم نتونسته باشه که بازی رو بهینه کنه!
که اگه اینطور باشه واقعا خسته نباشن
ولی خب فعلا نمیشه قطعی گفت.