بازی های PlayStation Vita

rosgod

کاربر سایت
Aug 19, 2012
1,299
Lost Dimension یک گروه ١١ نفره از مبارزان را براى پایان آخرالزمان مى فرستد. مورد جالبى که درباره این بازى وجود دارد این است که شخصیت اصلى مى تواند ذهن اطرافیان خود را بخواند و به همین دلیل باید خیانتکاران را پیدا کند. اگر در این امر موفق عمل نکنید، در پایان بازى افراد تیمتان به شما خیانت مى کنند و در آخرین مبارزه در داستان بازى کار شما سخت مى شود.این عنوان براى PS3 و PS Vita در ٢٨ام جولاى عرضه خواهد شد.

گیمفا
 

rosgod

کاربر سایت
Aug 19, 2012
1,299
تاریخ عرضه ی بازی سبک استیم پانک و مخفی کاری The Swindle برای PS4 ،PS3 ،PS Vita و Xbox One نهایتا مشخص شد. با ما همراه باشید.
این عنوان برای پلتفرم های پلی استیشن در تاریخ بیست و هشتم جولای و برای اکس باکس وان در تاریخ سی و یکم جولای عرضه خواهد شد. نسخه ی Wii U بازی نیز مدت کوتاهی پس از این پلتفرم ها عرضه می شود.هنوز قیمت بازی مشخص نشده است، اما با تاریخ عرضه این عنوان که برای ماه آینده تعیین شده است به زودی خبر قیمت گذاری آن منتشر خواهد شد.

برای مشاهده ی تریلر بازی به وبسایت منبع مراجعه کنید

گیمفا
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,583
نام
Alireza
دوستان ویتا دار و jrpg باز این هفته atlus sale رو از دست ندید!!
persona 4 golden شده 15$
persona 1 و 2 هم تخفیف خورده
 

masoud_5april

کاربر سایت
May 13, 2013
573
نام
مسعود
دوستان ویتا دار و jrpg باز این هفته atlus sale رو از دست ندید!!
persona 4 golden شده 15$
persona 1 و 2 هم تخفیف خورده
من خودم به شخصه عاشق این بازیم اما دوست دارم فیزیکیش رو بگیرم، نمیدونم چرا ولی بازیهایی که فیزیکی دارم رو بیشتر دوست دارم.:d
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,583
نام
Alireza
من خودم به شخصه عاشق این بازیم اما دوست دارم فیزیکیش رو بگیرم، نمیدونم چرا ولی بازیهایی که فیزیکی دارم رو بیشتر دوست دارم.:d
فیزیکیش که اصلا پیدا نمیشه
ولی انصافا 15$ واسه بهترین بازی ویتا مفته!
 

rosgod

کاربر سایت
Aug 19, 2012
1,299
بلاخره یه خبری هم از بازی دیجیمون شد:)

طبق آخرین گزارشات منتشر شده عنوان Digimon Story: Cyber Sleuth در اروپا نیز منتشر می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.پس از رونمایی هیجان انگیز از عنوان جدید Digimon Story: Cyber Sleuth که دیروز انجام شد، از Bandan Namco Entertainment سوال شد که ” آیا عنوان Digimon Story: Cyber Sleuth در اروپا نیز عرضه می شود؟ “. چرا که دیروز پس از رونمایی اعلام شد عنوان مذکور در آمریکا نیز منتشر می شود. Bandan Namco Entertainment نیز تایید نمود که عنوان JRPG جدید آن ها در اروپا نیز هم چون دیگر کشور ها و قاره ها در سال ۲۰۱۶ برای کنسول PlayStation 4 و کنسول دستی PlayStation Vita عرضه می شود.در این هنگام، پیش بینی می شود که عنوان Digimon RPG تنها به صورت دیجیتالی در اروپا عرضه شود. در آمریکای شمالی و لاتین نیز برای کنسول PS4 به صورت فیزیکی و برای کنسول دستی PS Vita به صورت دیجیتالی عرضه می شود.Digimon Story: Cyber Sleuth یک بازی در سبک JRPG ( نقش آفرینی ) بوده که بازیبازان می بایستی در هر دو جهان واقعی و Digital World ( دنیای دیجیتالی ) سفر کنند تا بتوانند راز های به وجود میان دو جهان را حل کنند. شخصیت های بازی نیز به دست Suzuhito Yasuda طراحی شده اند، یعنی کسی بر روی عنوان Durarara و سری عناوین Shin Megami Tensei: Devil Survivor شاهکار های تکرار نشدنی ای را خلق نموده است. موسیقی بازی نیز توسط Masafumi Takada ساخته شده است. هم چنین شایان به ذکر است که عنوان مذکور در ماه گذشته به صورت انحصاری برای کنسول دستی PS Vita در ژاپن عرضه گردید.


گیمفا
 

rosgod

کاربر سایت
Aug 19, 2012
1,299
سری عناوین ژاپنی Crow بیست و پنجمین سالگرد خود را با یک عنوان جدید جشن می گیرد، چرا که امروز Bandai Namco اعلام نمود که نسخه جدیدی با نام Crows: Burning Edge برای کنسول PS4 و کنسول دستی PS VITA در دست ساخت است.این عنوان اکشن مبارزه ای، در زمستان سال ۲۰۱۵ در ژاپن منتشر می شود.

گیمفا
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
بچه ها این بازی freedom war عجب بازییه اول بهش نمیاد ولی شدیدا داستان غنی و قوی داره یکم هم مسائل سیاسی قاطیش کردن به همراه بخش آنلاینش چیز عجیبی از آب در اومده من که اسیرش شدم کاش زودتر کشفش میکردم به همتون پیشنهادش میکنم واقعا عالیه
من که دانلود کردم اصلا نمیفهمم چی به چیه:|
 

rosgod

کاربر سایت
Aug 19, 2012
1,299
کمپانی Square Enix امروز عنوان Dragon Quest Builders: Alefgard o Fukkatsu Seyo را برای سه پلتفرم PS Vita، PS3 و PS4 منتشر کرد و اولین تصویر آن را به نمایش گذاشت. این بازی بسیار شبیه Minecraft به نظر می‌رسد. با نگاه به تصویری که منتشر شده است می‌توان به راحتی ژانر این بازی را حدس زد: Block Building RPGاین بازی در مورد قاره‌ای به نام Alefgard است که توسط موجودی به نام پادشاه اژدها تصرف و تاراج شده و هدف بازی آن است که با استفاده از آزادی ساخت و ساز این سرزمین را پس بگیرید.

dqb-670x377.jpg



گیمفا
 

rosgod

کاربر سایت
Aug 19, 2012
1,299
این طور که پیداست، ۲K عهد خود را شکسته و قرار است عنوان XCOM: Enemy Unknown را برای کنسول های دستی PlayStation Vita منتشر نماید، چرا که عنوان مذکور در برد سایت Korean video games، به عنوان یکی از بازی های PlayStation Vita لیست شده.هر چند PS Vita از عدم حمایت ناشران رنج می برد، از جمله خود سونی، اما تا حد زیادی مورد استقبال سازندگان مستقل و JRPG قرار گرفته تا آن های بتوانند محصولات خود را در قالبی کوچک تر به همگان نشان دهند. مثل این که این امر شامل سازنده عنوان XCOM: Enemy Unknown نیز شده است. عنوانی که در سال ۲۰۱۲ برای کنسول PS3 منتشر شد.در حال حاضر عنوان XCOM: Enemy Unknown برای کنسول های دستی PlayStation Vita لیست شده است. علاوه بر این، ممکن است که عنوان اصلی، یعنی XCOM: Enemy Within نیز برای این کنسول دستی لیست شود. عنوانی که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد.هنوز هیچ نوع معرفی رسمی انجام نشده است، بنابراین تا زمان تایید رسمی این امر ار جانب ۲K، باید به این موضوع به چشم یک شایعه نگاه نمود.



گیمفا
 

UnlovelyWriter

کاربر سایت
Sep 14, 2014
441
نام
رضا
دوستان کسی میتونه بگه بازی های JRPG ویتا رو از کجا میتونم فیزیکی گیر بیارم؟ قیمتش واسم اونقد مهم نیست فقط فیزیکی میخوامشون. شدیدا هم ضروریه. مخصوصا FF X - X 2 Remastered و P4G.
خواهشا هرکسی که میتونه راهنمایی کنه.
 
Last edited by a moderator:

UnlovelyWriter

کاربر سایت
Sep 14, 2014
441
نام
رضا
بهترین راه اینه که گیفت کارت بگیری بازی ها رو از استور پلی استیشن دانلود کنی خیلی راحته اگر هم اینترنت پربرکت نداری
خوب بهترین راه استفاده از 3g هست اگه همراه اول داری یه اینترنت 3 گیگ روزانه و 3 گیگ شبانه بگیر و از طریق تیترینگ و هات اسپات گوشی به کامپیوتر وصل شو و بازی رو با سرعت ا مگ بر ثانیه دانلود کن اگر به فرض بازی 3 گیگ باشه حداکثر 1 ساعت طول میکشه

میگم که عزیز. فقط فیزیکی میخوام. مشکلی با دانلود ندارم ولی کلا با خرید دیجیتالی حال نمی کنم. دوس دارم فقط فیزیکی داشته باشمشون.
 

Nike-90

کاربر سایت
Aug 30, 2008
991
نام
محسن
dead nation vita
large.jpg

کسی این عنوان رو تو vita بازی کرده ؟ رو ps3 بسیار لذت بخش بود میخام ببینم رو ویتا هم به همون فریم و گرافیک هست؟ و لذت بخشه؟ دوستانیکه بازی کردنش رو ویتا نظر بدن ممنون
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر