بازی مستقل The Best Green Star

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
بازی خوب بود ولی به نظر من یکمی گرافیکش رو مداد گونه کن...سختم نیست :دی
https://www.google.com/search?q=pen...ei=gED8UPCyF8WQswa9iYCYDA&sout=0&ved=0CCYQxxQ
اینم نمونه هاش:دی فقط یه حالت cell shade درست کن و اطرافو افکت مداد سیاه بده یا کمرنگ کن
و به بازی کمی افکت بده که حالت فیزیک داشتن رو شبیه سازی کنه.این بازی ها اگه یه خط صاف داشته باشن بسیار جذاب میشن تا سبک محیط باز و جمع امتیاز:دی
یه پیشنهاد سخت ولی خوبه بره شخصیت صدا طراحی کن مثل صدای پرش و بهترین نمونه صدا ها رو از super meat boy میتونی بگیری.یا ماریو یا حتی سونیک البته اینا یکمی ضاین:دی
 
خب منم تریلر رو دیدم
موسیقی بازی جالب بود و گیم پلی بازی با اینکه ساده بود ولی همین سادگیش خیلی خوب بود:d

موسیقی که کار خودم نیست ولی بابت گیم پلی ممنون !:d

بازی خوب بود ولی به نظر من یکمی گرافیکش رو مداد گونه کن...سختم نیست :biggrin1:
https://www.google.com/search?q=penc...0&ved=0CCYQxxQ
اینم نمونه هاش:biggrin1: فقط یه حالت cell shade درست کن و اطرافو افکت مداد سیاه بده یا کمرنگ کن
و به بازی کمی افکت بده که حالت فیزیک داشتن رو شبیه سازی کنه.این بازی ها اگه یه خط صاف داشته باشن بسیار جذاب میشن تا سبک محیط باز و جمع امتیاز:biggrin1:
یه پیشنهاد سخت ولی خوبه بره شخصیت صدا طراحی کن مثل صدای پرش و بهترین نمونه صدا ها رو از super meat boy میتونی بگیری.یا ماریو یا حتی سونیک البته اینا یکمی ضاین:biggrin1:​

ایده pencil texture خیلی عالی بود, حتما بش فکر میکنم.
اگه بخوایم فیزیک رو وارد بازی کنیم که دیگه کلا باید گیم پلی بازی رو تغییر بدیم.:d
این که سخت نیست, صداگذاری یکی از بخش های اصلی بازیسازیه. بازی حاضر فعلا به دلیل کمبود وقت فاقد این بخشه ! :d ولی بازی نهایی حتما صداگذاری داره اونم از نوع اوریجنال, نه کپی !:d
 
سلام
نظر من در مورد بازی از اول شروع دمو
1. اون نشانه سبز اگه تبدیل به یک شخصیت بشه یا یک سوسمار یا هرچیز جانداری خیلی بازی قشنگ تر و جذاب تر میشود
2. اهنگ بازی برای لوگو و ارم شرکت یا اسم بازی جالبه ولی در حین بازی اهنگ هائی در همان سبک بازی میپسنده , چون بعد نیم ساعت بازی اهنگ روی اعصاب ه :)
3.رنگ بندی بازی زیاد جالب نیست و چشم رو اذیت میکنه
4.محیط بازی داخل یک قاب هست ولی بعد قاب دوباره شاهد بک گراند بازی هستیم (محیط) به نظر من یا قاب را تکمیل کنید صفحه را کامل بگیره یا اون قسمت اضافه رو پاک کنید
5. قسمت امتیاز بازی اگه کمی رنگ های بهتری پیدا کنه خیلی بهتر میشه
6. وقتی شخص در بازی میبازه وسط صفحه GameOver بیاد جالب تر میشه
نمیدونم این 6 گزینه رو انتقاد بزارم یا پیشنهاد بخاطر اینکه بازی خیلی جالبه و خیلی خوب شروع کردی البته با تریلر یک بازی نمیشه نظر واقعی داد
موفق باشید
 
سلام
نظر من در مورد بازی از اول شروع دمو
1. اون نشانه سبز اگه تبدیل به یک شخصیت بشه یا یک سوسمار یا هرچیز جانداری خیلی بازی قشنگ تر و جذاب تر میشود
اگه اون نشانه سبز (ستاره) رو عوض کنم اول باید اسم بازی رو عوض کنم بعدش کل انیمیشن ها رو عوض کنم و مهمتر از همه گیم پلی بازی رو از نو بنویسم ! شاید بتونم یکم توش تغییرات ایجاد کنم که جاندار به نظر بیاد.
2. اهنگ بازی برای لوگو و ارم شرکت یا اسم بازی جالبه ولی در حین بازی اهنگ هائی در همان سبک بازی میپسنده , چون بعد نیم ساعت بازی اهنگ روی اعصاب ه :)
این آهنگ تریلر هیچ ربطی به آهنگهای داخلی بازی نداشت.:d
3.رنگ بندی بازی زیاد جالب نیست و چشم رو اذیت میکنه
یه سری تغییرات تو رنگ بندی انجام دادم.
4.محیط بازی داخل یک قاب هست ولی بعد قاب دوباره شاهد بک گراند بازی هستیم (محیط) به نظر من یا قاب را تکمیل کنید صفحه را کامل بگیره یا اون قسمت اضافه رو پاک کنید
تبریک میگم, واقعا تیزهوشی. اولین نفری هستی که به این ضعف بزرگ اشاره کردی. مربوط به بخش دیزاین بازی میشه و باهاش کار داشتم, نسخه نهایی اینطوری نیست.
5. قسمت امتیاز بازی اگه کمی رنگ های بهتری پیدا کنه خیلی بهتر میشه
کدومو میگی ؟ تکست بالا یا آبجکت ستاره ها ؟
6. وقتی شخص در بازی میبازه وسط صفحه GameOver بیاد جالب تر میشه
خب این میتونه ایده جالبی باشه ولی به این بازی نمیاد, حتما خودت اهل اینجور بازیها هستی, تو این سبک بازیها سرعت خیلی مهمه و بازیساز باید نهایت تلاش رو بکنه که سرعت بازی گرفته نشه. با این کار چیزی حدود 2 تا 3 ثانیه سرعت بازی گرفته میشه.
نمیدونم این 6 گزینه رو انتقاد بزارم یا پیشنهاد بخاطر اینکه بازی خیلی جالبه و خیلی خوب شروع کردی البته با تریلر یک بازی نمیشه نظر واقعی داد
من اسمشو میذارم ایده های جدید :d دقیقا ! ایشالله وقتی بازی رو تست کردی منتظر نظر اصلیت هستم.
موفق باشید
ممنون

دوستان فعلا 3 نفر شناسایی شدن !:d
 
بازیه جالبیه از پیش نمایشش مشخصه

فقط اگه بتونین از طرحای یکم ترسناک تر توش استفاده کنین که محیط تاریک تری داشته باشه بنظرم جذابتر بشه
مثلا یه کرم شبتاب باشه جای اون نقطه سبزه که مثلا توی بعضی مراحل سفته سیاه باشه و اون کرم روشن کنه راهش رو

یا برای موانع از طرح اسکلت را scream killer
استفاده کنین

تاریخ انتشار کیه ؟ :D
 
بازیه جالبیه از پیش نمایشش مشخصه

فقط اگه بتونین از طرحای یکم ترسناک تر توش استفاده کنین که محیط تاریک تری داشته باشه بنظرم جذابتر بشه
مثلا یه کرم شبتاب باشه جای اون نقطه سبزه که مثلا توی بعضی مراحل سفته سیاه باشه و اون کرم روشن کنه راهش رو

یا برای موانع از طرح اسکلت را scream killer
استفاده کنین

تاریخ انتشار کیه ؟ :D

بسیار ایده جالبی بود, ممنون;)

تاریخ انتشار بازی هنوز معلوم نیست.
 
خُب 30 مرحله‌ی ابتدایی رو به اتمام رسوندم ! :d
فرشاد روال کار چجوریاس؟! پیشنهادات و انتقادات و ایده‌هامون رو اینجا قرار بدیم یا به صورت خصوصی برات بفرستم؟! چون فقط ذکر شده نقد رو اینجا بفرستیم میپرسم و این حرفا !! ;)
 
خُب 30 مرحله‌ی ابتدایی رو به اتمام رسوندم ! :d
فرشاد روال کار چجوریاس؟! پیشنهادات و انتقادات و ایده‌هامون رو اینجا قرار بدیم یا به صورت خصوصی برات بفرستم؟! چون فقط ذکر شده نقد رو اینجا بفرستیم میپرسم و این حرفا !! ;)

احسنت سرعت عمل !:d

پیشنهادات و انتقادات و ایده‌ها رو pm کنید و نقد رو اینجا بذارید.:d

بازم احسنت سرعت عمل !:d
 
احسنت سرعت عمل !:d

پیشنهادات و انتقادات و ایده‌ها رو pm کنید و نقد رو اینجا بذارید.:d

بازم احسنت سرعت عمل !:d
خواهش میشود :d
اونارو pm کردم برات. در مورد نقد هم؛ فکر نکنم نقد نسخه‌ی Pre Alpha یا حتی Alpha یا حتی هر نوع اینطوریش کار درستی باشه. چون هنوز بازی نهایی سازی نشده. اینطور هم که خودت میگی اینی که ما تجربه کردیم حتی نصف بازی هم نیست از لحاظ طول!. از لحاظ تکنیکی هم فاقد صداگذاری و این حرفاست. ولی دیدگاه منتقدانه‌ام رو برات مینویسم. که البته اکثرشون رو برات pm کردم، اینا برای این که با بچه‌ها روش بحث و تبادل نظر صورت بگیره جهت ارتقاء نهایی محصول;)

کنترل در سطح خوبی بود. به لطف دو نوع مختلفی که براش تعبیه شده بود. در جاهایی که سرعت لازم بود با نوع مخصوص خودش، جاهایی که ریزه‌کاری می‌خواست هم باز با نوع مختص خودش. بعد مشکل دیگه‌ای بعضا باهاش مواجه میشدم، مشخص نبودن محدوده‌ی موانع و بعضی دشمنان بود، جوری که در شرایط حساس به در دیوار گیر میکردم و یا با داشتن فاصله‌ای معقول از دشمن آسیب میدیدم. طراحی مراحل تکراری بود، بد نبود محض تنوع یکبار هم از راست به چپ میرفتیم و یا در مراحل از بیش از یک نوع دشمن استفاده میشد. در مورد چینش کلی مراحل نمیشه از الان نظر داد ولی درجه سختی متغیر بود، مراحل 9 و 13 بیشترین زمان و صبر و شکیبایی رو از من گرفت! رنگ بندی هم میتونست بهتر از اینها باشه... در مراحل 20 به بعد Zigili با چشم غیر مسلح قابل تشخیص نبود !!!
از بخش طراحی هنری، داستان، شخصیت پردازی، انیمیشن هم حمایت میشه. (در حد و حدود خود بازی انصافا خوب پرداخت شدند، نیاید بریزید سرم! :d) طراحی Zigili خدا بود، تنوع و طراحی دشمنان هم قابل قبول و خلاقانه بود.
نمره هم ترجیح میدم ندم، چون هنوز بازی به صورت کامل آماده نیست. از بازخوردِ عملِ نمره دادن به بازی‌هایی که هنو منتشر نشدند هم اخیرا خاطره‌ی خوبی ندارم :|:d ولی نفس عمل خیلی برام قابل احترام هست، اینکه کسی اوقات فراغت خودشو به جای کارهای بیهوده و بی فایده، صرف عملی کردن آرزوها و ایده‌های خودش بکنه شدیدا محترمه از نظرم.
 
خواهش میشود :d
اونارو pm کردم برات. در مورد نقد هم؛ فکر نکنم نقد نسخه‌ی Pre Alpha یا حتی Alpha یا حتی هر نوع اینطوریش کار درستی باشه. چون هنوز بازی نهایی سازی نشده. اینطور هم که خودت میگی اینی که ما تجربه کردیم حتی نصف بازی هم نیست از لحاظ طول!. از لحاظ تکنیکی هم فاقد صداگذاری و این حرفاست. ولی دیدگاه منتقدانه‌ام رو برات مینویسم. که البته اکثرشون رو برات pm کردم، اینا برای این که با بچه‌ها روش بحث و تبادل نظر صورت بگیره جهت ارتقاء نهایی محصول;)

کنترل در سطح خوبی بود. به لطف دو نوع مختلفی که براش تعبیه شده بود. در جاهایی که سرعت لازم بود با نوع مخصوص خودش، جاهایی که ریزه‌کاری می‌خواست هم باز با نوع مختص خودش. بعد مشکل دیگه‌ای بعضا باهاش مواجه میشدم، مشخص نبودن محدوده‌ی موانع و بعضی دشمنان بود، جوری که در شرایط حساس به در دیوار گیر میکردم و یا با داشتن فاصله‌ای معقول از دشمن آسیب میدیدم. طراحی مراحل تکراری بود، بد نبود محض تنوع یکبار هم از راست به چپ میرفتیم و یا در مراحل از بیش از یک نوع دشمن استفاده میشد. در مورد چینش کلی مراحل نمیشه از الان نظر داد ولی درجه سختی متغیر بود، مراحل 9 و 13 بیشترین زمان و صبر و شکیبایی رو از من گرفت! رنگ بندی هم میتونست بهتر از اینها باشه... در مراحل 20 به بعد Zigili با چشم غیر مسلح قابل تشخیص نبود !!!
از بخش طراحی هنری، داستان، شخصیت پردازی، انیمیشن هم حمایت میشه. (در حد و حدود خود بازی انصافا خوب پرداخت شدند، نیاید بریزید سرم! :d) طراحی Zigili خدا بود، تنوع و طراحی دشمنان هم قابل قبول و خلاقانه بود.
نمره هم ترجیح میدم ندم، چون هنوز بازی به صورت کامل آماده نیست. از بازخوردِ عملِ نمره دادن به بازی‌هایی که هنو منتشر نشدند هم اخیرا خاطره‌ی خوبی ندارم :|:d ولی نفس عمل خیلی برام قابل احترام هست، اینکه کسی اوقات فراغت خودشو به جای کارهای بیهوده و بی فایده، صرف عملی کردن آرزوها و ایده‌های خودش بکنه شدیدا محترمه از نظرم.

قربانت آرش جان:d

در مورد مشخص نبودن محدوده موانع و دشمنا نمیتونم چیزی بگم :d
در یکی از مراحل از دو نوع دشمن استفاده شده بود آرش(بیشتر دقت کن):d درجه سختی بازی هم بالانس نبود, قبول دارم.
فکر کنم به خاطر بک گراند بازی بوده, ولی میشد تشخیصش داد, چون تو اون مراحل روی یه تکه سنگ یخی
قرار داره.
در مورد طراحی و داستان و اینا هم ممنون, نظر لطفته.
قربانت آرش جان, کاش همه مثل تو بودن و به جای تو دل خالی کردن حمایت میکردن.
:(:d
 
امیدوارم موفق باشی
سعی کن راه خودت رو بری و اگه کسی هم جلودارت شد بهش توجه نکن
منظورم تو هر زمینه است
خیلی ها (مخصوصا در بازیساری) به خیلی چیزا گیر میدن
مثلا چرا موتور بازی فلانه
تو بازی سازی مهم خلاقیت و ایده خوبه
کسی که خلاق باشه با هر موتوری یا برنامه میتونه موفق باشه
به نظر من کسی که با موتور هایی مثل Game Maker و .. بتونه بازی خوب بسازه کارش از کسی که با موتور های پر هزینه تر و پیشرفته بازی میسازه با ارزش تره
موفق باشی
---------------------------------------------------------------------
اگر هم مشکل داری برای پیدا کردن Sound برای بازی
ار این سایت استفاده کن
freesound.org
خیلی از بازیساز های مستقل از این سایت استفاده میکنن
 
آخرین ویرایش:
امیدوارم موفق باشی
سعی کن راه خودت رو بری و اگه کسی هم جلودارت شد بهش توجه نکن
منظورم تو هر زمینه است
خیلی ها (مخصوصا در بازیساری) به خیلی چیزا گیر میدن
مثلا چرا موتور بازی فلانه
تو بازی سازی مهم خلاقیت و ایده خوبه
کسی که خلاق باشه با هر موتوری یا برنامه میتونه موفق باشه
به نظر من کسی که با موتور هایی مثل Game Maker و .. بتونه بازی خوب بسازه کارش از کسی که با موتور های پر هزینه تر و پیشرفته بازی میسازه با ارزش تره
موفق باشی

---------- نوشته در 11:18 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 11:14 AM ارسال شده بود ----------

اگر هم مشکل داری برای پیدا کردن Sound برای بازی
ار این سایت استفاده کن
freesound.org
خیلی از بازیساز های مستقل از این سایت استفاده میکنن

خیلی ممنون.

والا نظرات منفی تو همه زمینه ها هست و کسی هم نمیتونه منکرش بشه, ولی تو بازیسازی خیلی بیشتره.
گیمر فقط بازی میکنه و نمیدونه ساخت کوچکترین آبجکت بازی که شاید خیلی هم به چشم نیاد چقدر زمان برده ! البته خیلی از دوستان هم هستن که هنوز فرق بین for و foreach (!) رو نمیدونن ولی با اعتماد به نفس کاذب میان و در مورد اشکالات برنامه نویسی بازی نظر میدن !!!

آقا خیلی ممنون بابت معرفی سایت.
موسیقی های این سایت کلا رایگانه ؟ میشه استفاده کرد ؟ برای کپی رایت و اینا گیر نمیدن ؟
 
خوب مراحل بتدائی اصلا چالش نداشتند چالش یهو شروع میشه یعنی اینکه شاید کسی فکر کنه بازی آسونه ولی یهو جا میخوره رنگ طراحی‌ها خوب بودند تنوع و چالش زیاد بود. درک به عنوان یک نسخه تست عالی بود
 
خیلی ممنون.

والا نظرات منفی تو همه زمینه ها هست و کسی هم نمیتونه منکرش بشه, ولی تو بازیسازی خیلی بیشتره.
گیمر فقط بازی میکنه و نمیدونه ساخت کوچکترین آبجکت بازی که شاید خیلی هم به چشم نیاد چقدر زمان برده ! البته خیلی از دوستان هم هستن که هنوز فرق بین for و foreach (!) رو نمیدونن ولی با اعتماد به نفس کاذب میان و در مورد اشکالات برنامه نویسی بازی نظر میدن !!!

آقا خیلی ممنون بابت معرفی سایت.
موسیقی های این سایت کلا رایگانه ؟ میشه استفاده کرد ؟ برای کپی رایت و اینا گیر نمیدن ؟
هر Sound ای رو که میخواستی ازش استفاده کنی
سمت راست کنار تصویر Creative Commons لینکی رو گذاشته که روش کلیک کنی نوشه تو حق داری از این Sound در کجا استفاده کنی یا چه تغییراتی توش بدی
برای هر Sound هم فرق میکنه
هر Sound ی رو که انتخاب کردی اون لینک رو ببین که مطمئن شی میتونی ازش استفاده کنی یا نه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or