بازی جدید شینجی میکامی و بازگشت به دنیای Survivor- Horror

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
بازی جدید شینجی میکامی و بازگشت به دنیای Survival - Horror


40614400099155300462.jpg


درود

آقای Shinji Mikami خالق بازی بزرگ و پر طرفدار رزیدنت اویل و پروژه اخیرش Vanquish در استادیو جدیدش Tango Gameworks با معرفی یک بازی جدید به اصل و ریشه سبک خود یعنی Survival برمیگردد.

این بازی در حال حاضر نامش Zwei به معنی دو (Two) میباشد و خود آقای میکامی کارگردان اجرایی بازی است . در مصاحبه ای که ایشان با Famitsu داشته اند میکامی گفت سبک Survival - Horror سبکی بود که او احساس میکند بیشترین مهارت را در این سبک دارد و میتواند بازی ی بسازد که انتظارات طرفداران/ بازیکن ها را برآورده کند. ظاهرا بازی در حال توسعه است . میکامی همچنین نظرات ZeniMax را هم در نظر گرفته است. بازی جدید میکامی از یک متور تغییر یافته سنگین استفاده خواهد کرد هر چند او اشاره ای به نام دقیق آن نکرده است آیا این متور انجین خود ZeniMax یعنی ID TECH 5 است و یا انجین بکار رفته در بازی Skyrim یعنی Creation Engine یا اینکه میکامی از Unreal Engine 3 استفاده خواهد کرد؟!
بازی هنوز در مراحل اولیه ساخت میباشد. اما در حالی که هنوز پلتفرم های اجرایی این بازی مشخص نشده است میکامی گفته است این بازی برای کنسول های HD در نظر گرفته شده است. تاریخ عرضه رسمی بازی هنوز مشخص نشده است. میکامی گفت : سبک بازی Survival - Horror است اون این سبک را انتخاب کرده زیرا او میخواسته تا انتظارات طرفداران/بازیکن ها را برآورده سازد.
Tango چند کانسپت آرت را در وبسایت خودش پست کرده است بنظر میرسد تم ها و موضوعاتی با درون مایه ی حشرات و موجوداتی غیر واقعی Bosch/insect بیشترین محبوبیت را داشته اند اگر چه اینطور بنظر میرسد سربازی که در تصویر زیر "شهر post apocalypse دیده میشود بیشتر جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد.

آپدیت : سایت http://tangogameworks با قرار دادن یک آرت از بازی و یک مسیج به زبان ژاپنی از شینجی میکامی که اعلام کرده است که این بازی آخرین پروژه ای است که او کارگردانی خواهد کرد آپدیت شد!
شینجی میکامی همچنین گفت : این بازی یک Survival - Horror واقعی خواهد بود طوری که در آن بازیکن ها احساس ترس و تنش شدیدی خواهند کرد. و من تلاش میکنم تا برای شما یک بازی کاملا Survival - Horror بسازم من خیلی خوب میدانم که چطور باید این کار را انجام دهم تا بهترین کیفیت را داشته باشد مطمعن باشید. جای هیچ نگرانی نیست. وقتی فامیتتسو سوال کرد که منظور شما از سبک بقا - ترس چیست ؟ میکامی پاسخ داد این چیزی که ما ساختیم چیزی فراتر از یک توازن عادی میان ترسی است که بازیکن حس میکند و احساس موفقیتی که آنها پس از غلبه بر آن ترس با قدرت خویش حس می کنند هدف ما فقط ترساندن بازیکن نیست .اما همانطور از مفهوم ژانر بقا - و ترس برداشت میشود این بازی یک Survival - Horror است. وقتی که ما یه یک بازی ترسناک به عنوان یک سرگرمی نگاه میکنیم توانایی که به بازیکن این امکان را میدهد تا با استفاده از مهارت ها و امکاناتی که در اختیار دارد بر ترس در بازی غلبه کند در بازی هیجان بوجود می آورد. برای میکامی این طرز تفکر نسبت به به ژانر بقا - ترس چیزی است که از وقتی اولین بازی رزیدنت اویل را در سال 1997 ساخت هنوز تغییر نکرده است.

81125971767409580525.jpg












 
آخرین ویرایش:

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
اگه خودش شخصا کارگردان بازی باشه مسلما چیزی جز شاهکار انتظار نمیره
احتمالا نوآوریای جالبی رو هم تو بازی خواهیم دید طرح های مفهومی هم که تو پست اول دیده میشه شدیدا یاد آور کارای مریض تیم برتونه
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
shadow of damnedکه اصلا فاجعه بود.
اگر منظورت از نواوری همونی بود که داخل رزیدنت اویل4 اضافه کرد میخوام تا صد سال سیاه دیگه از این نواوریها نباشه.
دوربین بازیهای ترسناک تو این سبک باید تغییر کنه اینکه دوربین از پس کله کارکتر اصلی همه محیط جلو رو نشون بده اصلا بدرد نمیخوره.
دوربین این نوع بازیها باید از یه جای خاص دید داشته باشی ولی نه کاملا خشک یه حالت دینامیک هم داشته باشه.
مثل دوربین تقریبا انچارتد3 اون قسمتی که داخل دستشویی اول بازی با اون گنده بک درگیر میشه.


منظورم نو آوری های بازی تو رزیدنت اویل 1 بود. منظورم از نو آوری سیستم ذخیره بازی معما های سخت و در عین حال جالب داستان پیچیده و پر رمز و زار حل کردن معما ها با توجه به سر نخ هایی که داکیومنت ها تو بازی میداد و کلی چیز دیگه .... نمیگم که باید دقیقا اینارو وارد این بازی جدید کنه منظورم اینه که اینا در نو خودش اون زمان یه نوآوری بود که بعضی از مواردش تو هیچ بازی دیده نشده بود.

shadow of damnd بازی میکامی نبود که

چرا کار Suda51 و شینجی میکامی بود.
 
آخرین ویرایش:

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
منظورم نو آوری های بازی تو رزیدنت اویل 1 بود. منظورم از نو آوری سیستم ذخیره بازی معما های سخت و در عین حال جالب داستان پیچیده و پر رمز و زار حل کردن معما ها با توجه به سر نخ هایی که داکیومنت ها تو بازی میداد و کلی چیز دیگه .... نمیگم که باید دقیقا اینارو وارد این بازی جدید کنه منظورم اینه که اینا در نو خودش اون زمان یه نوآوری بود که بعضی از مواردش تو هیچ بازی دیده نشده بود.



چرا کار Suda51 و شینجی میکامی بود.

از روستا که نیومدم می دونم توش دخیل بود و تهیه کننده بود
ولی کارگردان بازی که نبود
تمام ایده فضای بازی برای سودا بود نه میکامی
این بازی هم مطمئنا ربطی به سری Re نخواهد داشت و یه چیز جدیده
 

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
منظورم نو آوری های بازی تو رزیدنت اویل 1 بود. منظورم از نو آوری سیستم ذخیره بازی معما های سخت و در عین حال جالب داستان پیچیده و پر رمز و زار حل کردن معما ها با توجه به سر نخ هایی که داکیومنت ها تو بازی میداد و کلی چیز دیگه .... نمیگم که باید دقیقا اینارو وارد این بازی جدید کنه منظورم اینه که اینا در نو خودش اون زمان یه نوآوری بود که بعضی از مواردش تو هیچ بازی دیده نشده بود.

.
واقعا در تعجبم که کسایی که سال 1996تونستن اون انقلاب رو بکنن در عرصه بازیهای 3بعدی که تازه پا به میدون گذاشته بود.تو سالهای اخیر با توجه به رشد و توسعه گرافیک وسخت افزارهای نیرومند واقعا عقب گرد عجیبی کردن در زمینه نواوری برای گیم پلی.

نمیدونم واقعا به فکرشون نمیرسه یا مسئله چیز دیگه هست.

الان این بازیهای متوسطی که هم میسازن واقعا به زحمت فروش خوبی میکنه.حداقل یک سال بیشتر رو بازی کار کنن چیز با کیفیت بدن بیرون.

نمیدونم چه عاملی باعث شد اون طرز تفکر رو بزارن کنار و معماها رو از بازی حذف کنن یا خیلی اسون کنن.ترس جاش رو به مسخره بازی وبچه بازی داد.

گیم پلی تقلیدی شد. محیط بازی خر تو خر شد .اون زاویه دوربینی که بدرد geowمیخوره بزارن رو این سری بازیها.

کلا دیگه از این سبک بازی ها نا امید شدم. تنها نقطه امیدم dead spaceبود که اونم نمیتونه جای رزیدنت اویل کلاسیک رو بگیره چون این دو تا بازی با هم فرق دارن .واقعا این سبک که بدست بعضی ها ساخته شده بود وبزرگش کردن همونطور هم با ایدهای خودشون نابودش کردن.
 

thralll

کاربر سایت
Feb 22, 2012
204
نام
امیر
فک کنم zwei در زبان آلمانی میشه عدد 2
اسمش که خیلی ترسناک نیست.بعد از اون تجربه اش با سودا امیدوارم این دفعه بتونه هنر واقعی خودشو نشون بده.
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
خبر اپدیت شد!

---------- نوشته در 10:05 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 09:51 PM ارسال شده بود ----------

واقعا در تعجبم که کسایی که سال 1996تونستن اون انقلاب رو بکنن در عرصه بازیهای 3بعدی که تازه پا به میدون گذاشته بود.تو سالهای اخیر با توجه به رشد و توسعه گرافیک وسخت افزارهای نیرومند واقعا عقب گرد عجیبی کردن در زمینه نواوری برای گیم پلی.

نمیدونم واقعا به فکرشون نمیرسه یا مسئله چیز دیگه هست.

الان این بازیهای متوسطی که هم میسازن واقعا به زحمت فروش خوبی میکنه.حداقل یک سال بیشتر رو بازی کار کنن چیز با کیفیت بدن بیرون.

نمیدونم چه عاملی باعث شد اون طرز تفکر رو بزارن کنار و معماها رو از بازی حذف کنن یا خیلی اسون کنن.ترس جاش رو به مسخره بازی وبچه بازی داد.

گیم پلی تقلیدی شد. محیط بازی خر تو خر شد .اون زاویه دوربینی که بدرد geowمیخوره بزارن رو این سری بازیها.

کلا دیگه از این سبک بازی ها نا امید شدم. تنها نقطه امیدم dead spaceبود که اونم نمیتونه جای رزیدنت اویل کلاسیک رو بگیره چون این دو تا بازی با هم فرق دارن .واقعا این سبک که بدست بعضی ها ساخته شده بود وبزرگش کردن همونطور هم با ایدهای خودشون نابودش کردن.

یکی از علت های اصلی این موضوع سیاست های کپکام هست کپکام به هر چند به نظریات طرفداراش احترام میزاره اما هیچ وقت در آمد حاصل از فروش که ممکنه با یه تغییر تو سبک بازی کم یا زیاد بشه رو فراموش نمیکنه کپکام دیگه فکر نیمکنم هیچ وقت بازی کاملا ترسناک بسازه چون طرفدراای اکشن پسند رزیدنت اویل بیشتر از طرفداران سری های کلاسیک بازی هستند شاید کپکام بعد از فروش رزیدنت اویل 6 متوجه بشه که برگردوندن ترس و تنش در بازی نه تنها لطمه ای به فروش بازی نخواهد زد بلکه محبوبیت اونو بیشتر هم میکنه.

فک کنم zwei در زبان آلمانی میشه عدد 2
اسمش که خیلی ترسناک نیست.بعد از اون تجربه اش با سودا امیدوارم این دفعه بتونه هنر واقعی خودشو نشون بده.

من مطمعنم این بازی یه بازی کاملا متفاوت با بازیهایی که تا حالا دیدم میشه و شاید یک انقلاب دوباره تو صنعت گیم درست کنه درست مثل همون کاری که رزیدنت اویل کرد. اما من فکر میکنم این بازی یک تم مذهبی عقیدتی هم یه چیزی شبیه به داستان سایلنت هیل توش داشته باشه حالا باید صبر کرد و دید!
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
با حمید جون موافقم. کپکام هیچوقت راهی رو که توش سود کرده رو بر نمیگرده.حرف مفت هم زیاد میزنه.
ولی بچه ها یه چیزی عجیب نیست؟ میکامی و بتزدا!!! اصلا با هم جور در نمیان!!!
من مطمعنم این بازی یه بازی کاملا متفاوت با بازیهایی که تا حالا دیدم میشه و شاید یک انقلاب دوباره تو صنعت گیم درست کنه درست مثل همون کاری که رزیدنت اویل کرد. اما من فکر میکنم این بازی یک تم مذهبی عقیدتی هم یه چیزی شبیه به داستان سایلنت هیل توش داشته باشه حالا باید صبر کرد و دید!
با دیدن اون عکس اولی،ناخوداگاه یاد بازی Amnesia و طراحی دشمناش افتادم که یه جورایی شبیه اینا هستن.در کل امیدوارم میکامی راه کپکام رو در پیش نگیره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر