خبر رسمی بازیهای استارفیلد، Hi-Fi Rush و Sea of Thieves برای PLAYSTATION 5 عرضه خواهند شد

  • Thread starter Thread starter Adam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
چند سال؟
حالا ميتونيد با اين حرفا خودتونو ريلكس كنيد ولى همين ريليز هاى اخير هم غير sot (كه اونم موقع عرضه ميومد با متاى ٦٠ سگ نميخريدش) همه زير يه سال از عرضه گذشته بود! =((

اره غير از گراوندد و sot و پنتيمنت همش زير يكسال بود
منتهي همش ٤ تا بوده كلا 😂
 
بنظرم مایکروسافت نباید وارد این بازی میشد باید با سونی مستقیم رقابت میکرد مخصوصا الان که کلی استودیو بازیسازی دراختیار داره. اوج صنعت گیم سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ بود که این دوتا شرکت رقابت مستقیم و پا به پای هم داشتند.
خوب رقابت کرد خریدن شرکت هایی بزرگ بازیسازی گیم پس. ۱۲ترافلاپس بودن.
و موارد دیگه ولی ازش استقبال نشد .
 
  • Like
Reactions: Destro
چه اسکرین هایی که اینجا گرفته نمیشه برای روزی که گیرز و هیلو و فورزا پورت شده باشند
هیلو فقط کالکشنش مگه استقبال بشه. گاردین که یه لکه ننگ بود هیچی. اینفینیت هم نسبت به اون چیزی که باید میبود، ناامید کننده ظاهر شد و بجز ماموریت اصلیا و حس شوتینگش، اوپن ورلد شدیدا خسته کننده ای داره.
فورزا هورایزنم هم که نسخه جدیدش داره میاد و قاعدتا امثال نادلا ترجیح میدن رو میزان نسخه به فروش رفته مانور بدن بجا اینکه چندتا پلیر انلاینه و ... پس باید چسبید به هورایزن ۶ تا نسخه های قبلی. موتور اسپرتم که وقتی بهترین ریسینگ شبیه ساز نسل الان رو فایو‌ هست کسی سمت اون نمیره.
گیرزم فقط ۳گانه ارزش داره که باید ریمستر کامل کنه و بعد انتظار استقبال داشته باشه. نسخه ۴ نصف بازی ربات کشتنه که خب هلدایورز ربات‌های جذابتری داره برا کشتن[-(
 
تا پایان سال احتمالا عناوین بیشتری برای ps عرضه میشن

یه سری شایعات در مورد gears کالکشن وجود داره

احتمالا ماکرو منتظر ps5 pro هست
اون لیکره که میگفت امسال فقط یه Starfield رو میدن بین ماه های نوامبر-دسامبر و پورت فرانچایز های اصلی Xbox رو برای سال بعد نگه داشتن.

IMG_7848.jpeg

البته با این فروش فاجعه Series تو کوارتر اول امسال، اصلا بعید نیست که از همین امسال مولتی پلتفرم بودن day1 رو استارت بزنن
 
اسپنسر یکی از بی لیاقت ترین مدیر های تاریخ این صنعت هست . منابع و حمایت که اسپنسر داشت هیچ کسی نداشت عوض این که به ساخت عناوین با کیفیت و درست بپردازه تمرکزو گذاشت روی گیم پس همین ماکرو هم کم ضرر نکرده سر این سرویس شخص وقتی می دونه بازی های ماکرو روز
اول روی این سرویس در دسترس هست چرا اصلا باید به خریدش فکر کنه . اگر به جای اسپنسر آدم درست و حسابی مدیر ایکس باکس بود وضعش خیلی با الان فرق داشت.
 
اسپنسر یکی از بی لیاقت ترین مدیر های تاریخ این صنعت هست . منابع و حمایت که اسپنسر داشت هیچ کسی نداشت عوض این که به ساخت عناوین با کیفیت و درست بپردازه تمرکزو گذاشت روی گیم پس همین ماکرو هم کم ضرر نکرده سر این سرویس شخص وقتی می دونه بازی های ماکرو روز
اول روی این سرویس در دسترس هست چرا اصلا باید به خریدش فکر کنه . اگر به جای اسپنسر آدم درست و حسابی مدیر ایکس باکس بود وضعش خیلی با الان فرق داشت.
برای بررسی عملکرد یک مدیر در هر صنعتی نمیشه فقط چندتا تیکه مثلا سنگین و یک متن کم و بیش تکراری رو، هرجا که اسم فرد میاد سریع تایپ کنیم

بحث من این نیست که وای اسپنسر بهترینه و الهی قربونش برم و از این حرفا.ایشون ceo بخش گیمینگ مایکروسافت هستش و هر شرکتی (بازم تاکید میکنم هر شرکتی) در وهله اول به دنبال کسب سود و سهم بیشتر از بازار هست. با شما هم عقیده هستم که بزرگترین ضعف اسپنسر و مایکرو چه در نسل قبل و چه الان همون قضیه بازی‌های انحصاری هستش و واقعا برگ برنده سونی به ویژه در نسل پیش همون قضیه انحصاری بود وگر نه بازی تردپارتی رو چه فرقی میکنه روی ایکس باکس بزنی یا پی‌اس۴ ؟! یکی از چیزهایی که باعث میشه شما یک کنسول و اکوسیستم رو انتخاب کنی ، همین وجود انحصاری های باکیفیت هستش.اینو من کامل میپذیرم و با سما هم‌عقیده هستم ولی بنظرم کارهای مهم و بزرگی هم در زمان ایشون انجام شده که بنظرم حتی برخیشون تاثیر بزرگی بر صنعت و حتی مخاطب های ویدئو گیم شده.خیلی خلاصه میتونم این موارد رو ذکر کنم که بنظرم اینا جز دستاوردها و نکات مثبت اسپنسر بوده.الزاما ترتیب خاصی هم ندارم در این لیست

- حذف کینکت و آنلاین بودن اجباری
- تعطیل کردن Xbox Entertainment Studios
- خرید ماینکرفت(mojang) و دردسترس گذاشتنش برای تمام پلتفرم‌ها
- قابلیت backwards compatibility
- سرویس game pass
- عرضه روز نخست انحصاری‌ها بر روی گیم‌پس
- خرید و گسترش استودیوهای فرست‌دارتی ایکس باکس مثل obsidian و ninja theory و playground
- کنسول ارزان تر برای نسل ۹
- خرید زنیمکس (یا به قولی بتسدا)
- خرید Activision blizzard king
- سرمایه گذاری بر روی بازی های ابری با xcloud
- عرضه بازی‌ها روز نخست برای pc
- آوردن بازی های ایکس باکس و اکتیویژن و بلیزاد به استیم
- مولتی
پلتفرم کردم بازی های زیر مجموعه ایکس باکس به ps و switch
- اگه حقیقت داشته باشه تولید و ساخت (احتمالی) یک کنسول دستی

بزرگترین ضعفش بنظرم همون کمبود انحصاری‌های با کیفیت در نسل پیش و اکنون هستش.نمیگم نسل پیش اصلا چیزی نداشت ولی قطعا این سونی بود که انحصاری های با کیفیت تری داشت. راجب لیست بالا هم یه توضیح کوچیکی لازم هست که بدم

- دوتا مورد اول رو اصلا غلط کردید که گذاشتید که بخواید بعدا با اون وضع فضاحت بار برش دارید
- گیم پس بنظرم سنگ بنای خیلی خوبی رو هم برای ایکس باکس و هم برای کل صنعت گذاشت.تا قبل از اون ما چیز تثبیت شده‌ای بنام سرویس اشتراکی شبیه به اون نداشتیم. برخلاف عده‌ای مه شاکی هستن من واقعا اونو یک گام به جلو برای گیمرها و مصرف کننده ها میدونم
- سرویس ابری اگه کامل جای کنسول رو نگیرن ولی بدون شک بخشی از آینده این صنعت هستش. علاوه بر مایکرو و سونی حتی انویدیا هم میخواد بخشی از کلود گیمینگ رو تصرف کنه و شما اینترنت ایران رو نبینید که مصیبت و کابوس هستش برای آنلاین و کلود.
- گسترش استودیوها هم عالی بود . خرید bethesda و Activision blizzard واقعا بهترین خرید ممکن بود
- کنسول ارزون‌تر (و در عین حال ضعیف‌تر) شاید جنجال برانگیز ترین قسمتش هست که بنظرم اونم خیلی کمک کرد به ایکس باکس برای ترمیم وجه خودش پس از نسل پیش و گسترش فن بیس خودش در نسل ۹
هنوزم میگم مشکل انحصاری های با کیفیت هنوزم بزرگترین ضعف اسپنسر و ایکس باکس هست ولی نمیشه هرجا اسم این فرد اومد سریع بگیم بی لیاقت ترین و چندتا کلیشه دیگه
 
کافیه یکم صبر کنیم تو شوکیس کلی سورپرایز داریم😍
فعلا سورپرایز اول رو تحویل بگیرید: تنگو گیم ورکز، از معدود استودیوهای درست درمون و با هویت اکس باکس داره تعطیل میشه!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or