اینترنت GPRS همراه اول و ایرانسل

از تمام کسانی که از بسته های اینترنت ایرانسل و یا همراه اول استفاده کرده اند یا می کنند دعوت می شود در این نظر سنجی شرکت کنند و نتایج آن را مشاهده نمایند:
امتیاز دهی به بسته های اینترنتی ایرانسل و همراه اول
لینک نظر سنجی
http://forum.p30world.com/showthread.php?p=5121868#post5121868


متن پست
با توجه به ورود خوب اپراتورهای تلفن همراه به اینترنت جی پی آر اس برای بسیاری کیفیت و سرعت آنها مورد سوال است و تاپیکهای متعددی در همین رابطه ایجاد شده است. به نظر می رسد بهترین راه استفاده از نتایج نظر سنجی می باشد. لطفا با توجه به نکات ذیل نظر دهید.
این نظر سنجی فقط بر اساس سرعت و کیفیت می باشد و به سایر جهات کاری ندارد.
امتیاز متوسط برای سرعت بین 5 تا 7 امتیاز خوب برای سرعت بین 7 تا 12 و امتیاز خیلی خوب برای سرعت بالای 13 کیلو بایت در ثانیه می باشد. طبیعی است برای سرعت زیر 5 کیلو بایت و یا تغییرهای زیاد سرعت به نحوی که بیشتر زیر 5 است امتیاز بد در نظر گرفته شده است.ضمنا ترکیب این نظر سنجی ایده شخصی بنده است و دلیلی بر بهترین بودن آن وجود ندارد. امیدوارم مورد استقبال قرار بگیرد.ضمنا از آنجایی که خیلی های امکان تست همزمان دو اپراتور را ندارند به نظرم نظر سنجی دو گزینه ای که دائر مدار ایرانسل و همراه اول باشد مفید نیست البته کسانی که هر دو را تجربه کرده اند می توانند دو گزینه را انتخاب کنند. نکته دیگر اینکه چون گوشی برخی افراد از قابلیت اج که در برخی نقاط وجود دارد ساپرت نمی کند و معمولا نهایت جی پی آر اس خیلی از گوشیهای بدون اج 48 کیلو بیت یعنی 6 کیلو بایت می باشد سرعت بین 5 تا 7 متوسط در نظر گرفته شده است.
لطفا کسانی که از بسته ها استفاده می کنند نظر بدهند چون در گذشته چون استقبال زیاد نبوده کیفیت واقغی آن مشخص نمی شود. لذا استفاده های قبلی را ملاک قرار ندهید.
من برای تشخیص سرعت لحظه ای خودتان برنامه دیو میتر را پیشنهاد می کنم .(dumeter)
 
سلام
بسته 1رویایی همراه اولو گرفتم پیام فعال شدنشم رسید ولی وقت اتصال فایلور میده! گوشیم SE w810 هست.
با 09990 هم تماس گرفتم میگه کارشناسامون رفتن خونشون !!
کسی میدونه باس چیکار کرد ؟!
 
من گوشیم سونی اریکسون w595 هستش میخواستم بدونم نحوی اموزش اتصال اینترنت موبایل به کامپیوتر چه جوری هست یعنی با موبایل به اینترنت کامپیوتر وصل بشیم از طریق کابل usb :-/:-/
 
شما گوشیتو وصل کن به pc ،
یه کانکشن بساز و برای مودم گوشیتو انتخاب کن،
جای شماره تماس #99* بزار ...
من چه جوری باید مودم کانکشن را برای موبایلم تعریف کنم:-/ من سه قسمت اول رو برای کانکشن سازی میرم و بعد یه isp nsme میخواد و بعد یوزر نیم و پس میخواد همین!!! جایی برای تعریف موبایل نیست البته موبایلم هنگام کانکسن سازی به کابل usb وصله!! و میخواستم بدوبم که من cd برای موبایلم ندارم فقط یه کابل یو اس پی هست که همیشه با اول به کامپیوتر وصل میشم ایا برای نصب کانکشتن باید موبایل cd داشته باشه چون من که موبایلم w595 هست اصلا cd یا نرم افزاری تو جعبش نیست فقط یه کابل usb برای اتصال به کامپیوتر هست حالا شما میکید باید چی کار کنم:-/:((:((:((:((
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or