اولین تریلر از گیم پلی LA Noire

Hosein M

کاربر سایت
la-noire.jpg


با سلام...
راک استار از انتشار اولین تریلر که شامل گیم پلی بازی LA Noire را در فردا خبر داد.
این تریلر در ساعت 5pm طبق GMT قابل مشاهده خواهد بود.

منبع

ویرایش:
دانلود کیفیت بالا:http://media.rockstargames.com/lano...anoire_gameplayseries_orientation_640x360.flv

کیفیت پایین:http://media.rockstargames.com/lano...anoire_gameplayseries_orientation_480x270.flv
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Alien87
نه جان من رو كنسول كه نميشه (البته شايد هم بشه) ولي كلا مسخره هست در اين حالت.

جالب اينجاست دوستان ميان ميگن رانندگي بد بود =)) آخه برادر من مگه شما بازي رو انجام دادي كه ميگي بد بود ؟

بگذاريد براتون يك مثال بزنم كه بازي در اصل چه شكلي هست و خيال نكنيد عشق حال شروع شد و تيراندازي در دهه 50 رو مثل Mafia II شروع خواهيم كرد..

شما در دفتر پليس نشستيد، به شما ميگن در خيابان 16 ام مثلا فلان منطقه ، پلاك فلان و طبقه فلان جنايتي رخ داده. تموم بايد آدرس رو ياد بگيريد و در كل شهر شبيه سازي شده L.A. اينجا رو پيدا كنيد ، اگر فكر كرديد رو نقشه مكان نشون داده ميشه اشتباه كرديد. بازي در اين حالت تقريبا مثل The Darkness هست، تويه اون بازي شما بايد از مكالمات متوجه ماموريت بعد مي شديد(در نظر بگيريد اون يك بازي خطي بود و L.A. Noire يك بازي Open-World).

ماشين رو سوار ميشيد، هندلينگ ماشين و سرعتشون دقيقا مثل ماشين هاي قديمي هست پس مثل Mafia II انتظار سرعت بالا نداشته باشيد، از Map بازي بايد محله ها رو بخونيد و به اونجا بريد. پياده ميشيد و به صحنه جرم ميريد. مامور صحنه تمام جزئيات رو به شما ميگه و اگر يك موضوع رو متوجه نشيد چندين سرنخ رو از دست ميديد. بايد خودتون به ريز ترين نكات پي ببريد و مثل Heavy Rain بالاي سرنخ آيكوني نيست. مثلا ساعت جيبي مقتول رو ميبينيد، مدل و سال ساخت رو ياد داشت مي كنيد، در جايي ديگه بايد با فكر خودتون اين دو رو با ساعت هاي اون سال و مدل ها هماهنگ كنيد و مكان هاي احتمالي فروش چنين ساعتي رو در سطح شهر انتخاب كنيد.

يك تكه كوچك گل روي زمين ميبينيد، گل رو بايد خودتون شناسايي كنيد، جنس خاك رو با خاك هاي اطراف جناس بديد و به موضوع پي ببريد. در بازجويي بايد تسلط كامل روي مكالمه داشته باشيد و اگر يك خط رو از دست بديد سوال ها اشتباه خوهيد پرسيد و از متهم هيچ چيز دستگيرتون نميشه. تكينك هاي رواشناسانه براي فشار آوردن به متهم رو بايد استفاده كنيد و يا صورت اونا رو درست بخونيد.

مثلا يكي از منابع الهام بازي فيلم Detour بوده، اين فيلم رو ببينيد و دقيقا صحنه هاي قتل و روابط شخصيت ها رو با هم مشاهده كنيد تا مغزتون دود بكشه كه چطور وقايع اون طوري كه شما و يا پليس تصور مي كند نيست.

جالبه اون مرحله بانك زني در حقيقت يك مرحله فرعي هست تويه بازي.

پس اگر پس فردا بازي اومد خواهشا چنين تاپيكي نزنيد:"آيا L.A. Noire ارزش اين همه صبر كردن رو داشت ؟" بعد نيايد بلاگ بزنيد:" اين بازي بود يا فيلم؟ مسخرشو در آوردن همش بايد با اين و اون حرف بزني و هي بندو بساط رو زمين رو برداري. سكانس هاي بازي ضعيف بود... داستان هم آشغال"... بعد هم نيايد به من بگيد:" تو اين بازي رو الكي هايپ كردي، ماكه هيچي نفهميديم از اين بنجل" .

عزیزم فیلم زیاد میبینیا:d>:d<

با این حساب کسی که انگلیسی بلد نباشه از بازی هیچی نمیفهمه که هیچ حتی نمتونه تمومش کنه درسته>؟
 
واژه "فوق العاده" با این تریلر به اوج خودش میرسه, یک نکته دیگه هم این هست که بر خلاف اکثر بازی های چند پلتفرمی نمایش گیم پلی با نسخه PS3 هست!

cggyz8o81s9m6392zawv.jpg


انیمیشن صورت!!!
 
حالا این بازی بر اساس عملکرد بازیکن چند پایانه هست یا نه؟! (مثل هوی رین )

در ضمن دوستان اگه انگلیسی تون تا حدی خوب هست هم نگران نباشید!!
IGN Guide راهنماهای خیلی خوبی می نویسه فقط یه خرده باید بیشتر وقت بذارید :d
 
بعد از این همه نسل که از اومدن بازی ها میگذره بالاخره بازی اومد که حرف زدن شخصیت ها و حرکت صورت هاشون به دل میشینه و آدم واقعا حسش میکنه...
 
بهتره بقیه ی کمپانی ها برن از روی این تریلر یه 400-500 باری نگاه کنن ! به این میگن تریلر مبهوت کننده .

دوستانی که میگن رانندگی بد بود و تیراندازی مثل فلان بازی بود ، اخه برادر گل من ، اصلا بازی 2 درصدش مربوط به بخش رانندگی و شوتر میشه ، کل بازی ادونچر هست و واقعا چقدر زیبا هم طبقه بندی شده و نکته ای پرداخته شده به هر بخش ، واقعا مکاشفه و حل هر پرونده باید خیلی لذت بخش باشه ، دقیقا شما انگار کول فلپس هستید و باید یه پرونده ی قتل رو حل کنید ، اول از همه صحنه ی جرم ، بعد پیدا کردن مدرک ، بازجویی از شاهدین ، یاد داشت کردن اظهارات و مدارک به دست اومده ، پیدا کردن مظنون !!
وای خدای من خیلی باید سپاسگذار TB بود که داره یکم رویه ی RS رو داره تغییر میده !!
 
من تجربه زیادی دارم و باید بگویم که انگار یک خود هایپی جدید برای این بازی شروع گشته و من فکر میکنم این سطح توقعی که آقای MANIX با پست خودشون

شما در دفتر پليس نشستيد، به شما ميگن در خيابان 16 ام مثلا فلان منطقه ، پلاك فلان و طبقه فلان جنايتي رخ داده. تموم بايد آدرس رو ياد بگيريد و در كل شهر شبيه سازي شده L.A. اينجا رو پيدا كنيد ، اگر فكر كرديد رو نقشه مكان نشون داده ميشه اشتباه كرديد. بازي در اين حالت تقريبا مثل The Darkness هست، تويه اون بازي شما بايد از مكالمات متوجه ماموريت بعد مي شديد(در نظر بگيريد اون يك بازي خطي بود و L.A. Noire يك بازي Open-World).

ماشين رو سوار ميشيد، هندلينگ ماشين و سرعتشون دقيقا مثل ماشين هاي قديمي هست پس مثل Mafia II انتظار سرعت بالا نداشته باشيد، از Map بازي بايد محله ها رو بخونيد و به اونجا بريد. پياده ميشيد و به صحنه جرم ميريد. مامور صحنه تمام جزئيات رو به شما ميگه و اگر يك موضوع رو متوجه نشيد چندين سرنخ رو از دست ميديد. بايد خودتون به ريز ترين نكات پي ببريد و مثل Heavy Rain بالاي سرنخ آيكوني نيست. مثلا ساعت جيبي مقتول رو ميبينيد، مدل و سال ساخت رو ياد داشت مي كنيد، در جايي ديگه بايد با فكر خودتون اين دو رو با ساعت هاي اون سال و مدل ها هماهنگ كنيد و مكان هاي احتمالي فروش چنين ساعتي رو در سطح شهر انتخاب كنيد.

يك تكه كوچك گل روي زمين ميبينيد، گل رو بايد خودتون شناسايي كنيد، جنس خاك رو با خاك هاي اطراف جناس بديد و به موضوع پي ببريد. در بازجويي بايد تسلط كامل روي مكالمه داشته باشيد و اگر يك خط رو از دست بديد سوال ها اشتباه خوهيد پرسيد و از متهم هيچ چيز دستگيرتون نميشه. تكينك هاي رواشناسانه براي فشار آوردن به متهم رو بايد استفاده كنيد و يا صورت اونا رو درست بخونيد.

مثلا يكي از منابع الهام بازي فيلم Detour بوده، اين فيلم رو ببينيد و دقيقا صحنه هاي قتل و روابط شخصيت ها رو با هم مشاهده كنيد تا مغزتون دود بكشه كه چطور وقايع اون طوري كه شما و يا پليس تصور مي كند نيست.

جالبه اون مرحله بانك زني در حقيقت يك مرحله فرعي هست تويه بازي.

پس اگر پس فردا بازي اومد خواهشا چنين تاپيكي نزنيد:"آيا L.A. Noire ارزش اين همه صبر كردن رو داشت ؟" بعد نيايد بلاگ بزنيد:" اين بازي بود يا فيلم؟ مسخرشو در آوردن همش بايد با اين و اون حرف بزني و هي بندو بساط رو زمين رو برداري. سكانس هاي بازي ضعيف بود... داستان هم آشغال"... بعد هم نيايد به من بگيد:" تو اين بازي رو الكي هايپ كردي، ماكه هيچي نفهميديم از اين بنجل" .

در سایرین ایجاد کردند بسیار بسیار دورتر از این نسل کنسولهایمان است و این نمیشود البته چون R* سازنده بازی است بعید نیست امتیازات عالیی بگیرد ولی این سطح تنوع و تخیلی که شما دارین بهش فکر میکنید محال است در یک بازی امروز گنجانده شود ، انقدر محال که اگر گنجانده شود در یک بازی 2011 ای این بازی به تاریخ پیوند می خورد :-/

خود هایپی نکنید و فقط صبر کنید :-s
 
ایول کلی حال کردم ! واقعا منتظر بازی هستم !

حالا دوستان زیاد جوگیر هم نشند بازی به این فیلمی که شما هم که میگید نیست( اشاره به کاراگاه علوی ) LOL و خواهشا با دیدن یه تریلر از خودتون چیز در نیارید با تشکر
 
آخرین ویرایش:
نه جان من رو كنسول كه نميشه (البته شايد هم بشه) ولي كلا مسخره هست در اين حالت.

جالب اينجاست دوستان ميان ميگن رانندگي بد بود =)) آخه برادر من مگه شما بازي رو انجام دادي كه ميگي بد بود ؟

بگذاريد براتون يك مثال بزنم كه بازي در اصل چه شكلي هست و خيال نكنيد عشق حال شروع شد و تيراندازي در دهه 50 رو مثل Mafia II شروع خواهيم كرد..

شما در دفتر پليس نشستيد، به شما ميگن در خيابان 16 ام مثلا فلان منطقه ، پلاك فلان و طبقه فلان جنايتي رخ داده. تموم بايد آدرس رو ياد بگيريد و در كل شهر شبيه سازي شده L.A. اينجا رو پيدا كنيد ، اگر فكر كرديد رو نقشه مكان نشون داده ميشه اشتباه كرديد. بازي در اين حالت تقريبا مثل The Darkness هست، تويه اون بازي شما بايد از مكالمات متوجه ماموريت بعد مي شديد(در نظر بگيريد اون يك بازي خطي بود و L.A. Noire يك بازي Open-World).

ماشين رو سوار ميشيد، هندلينگ ماشين و سرعتشون دقيقا مثل ماشين هاي قديمي هست پس مثل Mafia II انتظار سرعت بالا نداشته باشيد، از Map بازي بايد محله ها رو بخونيد و به اونجا بريد. پياده ميشيد و به صحنه جرم ميريد. مامور صحنه تمام جزئيات رو به شما ميگه و اگر يك موضوع رو متوجه نشيد چندين سرنخ رو از دست ميديد. بايد خودتون به ريز ترين نكات پي ببريد و مثل Heavy Rain بالاي سرنخ آيكوني نيست. مثلا ساعت جيبي مقتول رو ميبينيد، مدل و سال ساخت رو ياد داشت مي كنيد، در جايي ديگه بايد با فكر خودتون اين دو رو با ساعت هاي اون سال و مدل ها هماهنگ كنيد و مكان هاي احتمالي فروش چنين ساعتي رو در سطح شهر انتخاب كنيد.

يك تكه كوچك گل روي زمين ميبينيد، گل رو بايد خودتون شناسايي كنيد، جنس خاك رو با خاك هاي اطراف جناس بديد و به موضوع پي ببريد. در بازجويي بايد تسلط كامل روي مكالمه داشته باشيد و اگر يك خط رو از دست بديد سوال ها اشتباه خوهيد پرسيد و از متهم هيچ چيز دستگيرتون نميشه. تكينك هاي رواشناسانه براي فشار آوردن به متهم رو بايد استفاده كنيد و يا صورت اونا رو درست بخونيد.

مثلا يكي از منابع الهام بازي فيلم Detour بوده، اين فيلم رو ببينيد و دقيقا صحنه هاي قتل و روابط شخصيت ها رو با هم مشاهده كنيد تا مغزتون دود بكشه كه چطور وقايع اون طوري كه شما و يا پليس تصور مي كند نيست.

جالبه اون مرحله بانك زني در حقيقت يك مرحله فرعي هست تويه بازي.

پس اگر پس فردا بازي اومد خواهشا چنين تاپيكي نزنيد:"آيا L.A. Noire ارزش اين همه صبر كردن رو داشت ؟" بعد نيايد بلاگ بزنيد:" اين بازي بود يا فيلم؟ مسخرشو در آوردن همش بايد با اين و اون حرف بزني و هي بندو بساط رو زمين رو برداري. سكانس هاي بازي ضعيف بود... داستان هم آشغال"... بعد هم نيايد به من بگيد:" تو اين بازي رو الكي هايپ كردي، ماكه هيچي نفهميديم از اين بنجل" .
خودت باورت می شه یه ګیمر قرن ۲۱ که تعریفش از بازی خوب COD هست بشینه این بازی رو که شما بالا تصویر سازی کردی بازی کنه؟؟
یعنی اصلا حوصله اش رو داری؟؟
HEAVY RAIN هم که می بینی فروخت یکی از دلایلش به نظرم یکم ساده شدنش بود که بهش اشاره کردی.در ضمن خرج بازی هم با ۲ الی ۳ میلیون فروش به نظرم در می آید.
این بازی فکر می کنم خرج ساختش که خیلی بیشتر از heavyrain باشه و خیلی هم به ګفته شما روند پیچیده ای داره به نظرت چقدر می فروشه؟؟
مشکل زبان رو هم حل کنیم توی این دور و زمونه که F3 با اون سابقه F2 تبدیل به همچین چیزی می شه از این بازی که ریشه ای هم نداره من توقع همچین روند پیچیده ای ندارم.چند نفر حوصله دارند که بعد COD برن نقشه بخونند.
پ.ن:من خودم cod:mw2 شروع کردم ولی تموم نکردم.نصفه ولش کردم.
 
من به شخصه تصور خيلي چيزهارو در صنعت گيم دارم ( كه شايد حتي به عمر من قد نده)
اينكه شما وقتي ميشينيد پاي بازي واقعا بتونيد يك دنيا رو تجربه كنيد !!
خودتون رو بذاريد جاي كاراكتر. همه كاري بكنيد !!
فقط فكر كنيد و بازي رو مطابق فكرتون ببريد جلو !!
اونم نه با كيبورد و جوي استيك !!
با فكر و ذهن (رويا رو دارين :d)
اما همچين چيزي در حال حاضر در اين سطح علم ... محاله !!
همينطوري حرفاي دوستمون Manix شدنيه !!
اما به نظر نمياد چيزي باشه كه الان بخوايم شاهدش باشيم !!!
بازي از لحاظ امكانات كاربردي نهايتا چيزي فراتر از IV از اب در مياد !!!
نهايتا ميخواي تركيبي از هوي رين و فارنهايت و IV از اب در بياد ( از لحاظ ساختار بازي ها و امكاناتي كه توي بازي در دسترس هست)
نه چيزي بيشتر
حرفهاي مَنيك عزيز در اين نسل و اين علم فقط در حد يك تصور هم نباشه در حد يك ايده هست :)
 
من تجربه زیادی دارم و باید بگویم که انگار یک خود هایپی جدید برای این بازی شروع گشته و من فکر میکنم این سطح توقعی که آقای MANIX با پست خودشون



در سایرین ایجاد کردند بسیار بسیار دورتر از این نسل کنسولهایمان است و این نمیشود البته چون R* سازنده بازی است بعید نیست امتیازات عالیی بگیرد ولی این سطح تنوع و تخیلی که شما دارین بهش فکر میکنید محال است در یک بازی امروز گنجانده شود ، انقدر محال که اگر گنجانده شود در یک بازی 2011 ای این بازی به تاریخ پیوند می خورد :-/

خود هایپی نکنید و فقط صبر کنید :-s
این مشکل شماست که اون پست رو هایپ تشخیص میدی!
چیزی که من با خوندن اون پست بهش میرسم اینه که حمید داره سطح توقع رو پایین میاره!دقیقا بر خلاف چیزی که شما میگی!
میگه از بازی تصورات واهی نداشته باشین بعد که بازی عرضه شد و نتونست به توقعاتتون پاسخ بده بیاین یقه ی اونو بگیرین(کما اینکه قبلا بعضی ها سره بعضی بازی ها گرفتن)و بگین تو هایپ کردی واسش!
 
عزیزان توقع چیزی نیست که با یک صحبت بالا پایین بشه بلکه در صورت داشتن حتی یکی از اون المان های که گفته شده در صورت وجود به نظر من یه نفر بازی یک سال من هستش توقع رو ادم وقتی بالا میبره که انتظار بیجا داشته باشه نه یه چیزی که در بازی وجود داره .

برای مثال بیاد گیم پلی بده که هیچ وقت وجود نداشته به این میگن توقع بالا بردن اما استفاده از المان ها به خوبی که قبلا صورت گرفته یه چیز قیر قابل باور یا بالا بردن توقع نیست برای مثال چه سختی داره در شهر فروشگاه ها مشخص باشه بعد شما بر مبنای یه ساعت بری سر بزنی و سوال کنی که این ساعت مال اون ها هستش یا نه یا این که مشخص نباشه کجا باید بری دنبال قاتل اما به نظر من مثل اکثر بازی های راکستار امکان این یکی کم هستش .

خودت باورت می شه یه ګیمر قرن ۲۱ که تعریفش از بازی خوب COD هست بشینه این بازی رو که شما بالا تصویر سازی کردی بازی کنه؟؟
یعنی اصلا حوصله اش رو داری؟؟
HEAVY RAIN هم که می بینی فروخت یکی از دلایلش به نظرم یکم ساده شدنش بود که بهش اشاره کردی.در ضمن خرج بازی هم با ۲ الی ۳ میلیون فروش به نظرم در می آید.
این بازی فکر می کنم خرج ساختش که خیلی بیشتر از heavyrain باشه و خیلی هم به ګفته شما روند پیچیده ای داره به نظرت چقدر می فروشه؟؟
مشکل زبان رو هم حل کنیم توی این دور و زمونه که F3 با اون سابقه F2 تبدیل به همچین چیزی می شه از این بازی که ریشه ای هم نداره من توقع همچین روند پیچیده ای ندارم.چند نفر حوصله دارند که بعد COD برن نقشه بخونند.
پ.ن:من خودم cod:mw2 شروع کردم ولی تموم نکردم.نصفه ولش کردم.

محمد جان من یه نفر حاظرم بجای COD بازی کردن شب و روز نقشه بخونم .:d
 
آخرین ویرایش:
این مشکل شماست که اون پست رو هایپ تشخیص میدی!
چیزی که من با خوندن اون پست بهش میرسم اینه که حمید داره سطح توقع رو پایین میاره!دقیقا بر خلاف چیزی که شما میگی!
میگه از بازی تصورات واهی نداشته باشین بعد که بازی عرضه شد و نتونست به توقعاتتون پاسخ بده بیاین یقه ی اونو بگیرین(کما اینکه قبلا بعضی ها سره بعضی بازی ها گرفتن)و بگین تو هایپ کردی واسش!

منظور من دقیقاً این قسمت هایش بود

شما در دفتر پليس نشستيد، به شما ميگن در خيابان 16 ام مثلا فلان منطقه ، پلاك فلان و طبقه فلان جنايتي رخ داده. تموم بايد آدرس رو ياد بگيريد و در كل شهر شبيه سازي شده L.A. اينجا رو پيدا كنيد ، اگر فكر كرديد رو نقشه مكان نشون داده ميشه اشتباه كرديد. بازي در اين حالت تقريبا مثل The Darkness هست، تويه اون بازي شما بايد از مكالمات متوجه ماموريت بعد مي شديد(در نظر بگيريد اون يك بازي خطي بود و L.A. Noire يك بازي Open-World).

ماشين رو سوار ميشيد، هندلينگ ماشين و سرعتشون دقيقا مثل ماشين هاي قديمي هست پس مثل Mafia II انتظار سرعت بالا نداشته باشيد، از Map بازي بايد محله ها رو بخونيد و به اونجا بريد. پياده ميشيد و به صحنه جرم ميريد. مامور صحنه تمام جزئيات رو به شما ميگه و اگر يك موضوع رو متوجه نشيد چندين سرنخ رو از دست ميديد. بايد خودتون به ريز ترين نكات پي ببريد و مثل Heavy Rain بالاي سرنخ آيكوني نيست. مثلا ساعت جيبي مقتول رو ميبينيد، مدل و سال ساخت رو ياد داشت مي كنيد، در جايي ديگه بايد با فكر خودتون اين دو رو با ساعت هاي اون سال و مدل ها هماهنگ كنيد و مكان هاي احتمالي فروش چنين ساعتي رو در سطح شهر انتخاب كنيد.

يك تكه كوچك گل روي زمين ميبينيد، گل رو بايد خودتون شناسايي كنيد، جنس خاك رو با خاك هاي اطراف جناس بديد و به موضوع پي ببريد. در بازجويي بايد تسلط كامل روي مكالمه داشته باشيد و اگر يك خط رو از دست بديد سوال ها اشتباه خوهيد پرسيد و از متهم هيچ چيز دستگيرتون نميشه. تكينك هاي رواشناسانه براي فشار آوردن به متهم رو بايد استفاده كنيد و يا صورت اونا رو درست بخونيد.

مثلا يكي از منابع الهام بازي فيلم Detour بوده، اين فيلم رو ببينيد و دقيقا صحنه هاي قتل و روابط شخصيت ها رو با هم مشاهده كنيد تا مغزتون دود بكشه كه چطور وقايع اون طوري كه شما و يا پليس تصور مي كند نيست.

در واقع حجم جزئیاتی که ایشان می خواهند در بازی بگنجانند بیشتر از ظرفیت های عناوین امروزی میباشد از نظر من . و من به این میگویم هایپ حالا شما نظرتان چیزی دیگری است مشکلی نیست این بازی می آید و همه بازی میکنیم و لذت می بریم و بعد از انجام آن در خصوص این تاپیک و پستهایش گفتگو خواهیم کرد . /:)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or