اولین تریلر از گیم پلی LA Noire

Hosein M

کاربر سایت
la-noire.jpg


با سلام...
راک استار از انتشار اولین تریلر که شامل گیم پلی بازی LA Noire را در فردا خبر داد.
این تریلر در ساعت 5pm طبق GMT قابل مشاهده خواهد بود.

منبع

ویرایش:
دانلود کیفیت بالا:http://media.rockstargames.com/lano...anoire_gameplayseries_orientation_640x360.flv

کیفیت پایین:http://media.rockstargames.com/lano...anoire_gameplayseries_orientation_480x270.flv
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Alien87
عزیز اگه به تاریخ شروع ساخت این بازی نگاه کنی میبینی که بازی خیلی بیشتر از اون چیزی که نیاز داشته وقت داشته و داره این بازی از اول انحصاری برای PS3 شروع شده فقط کافیه به تاریخ معرفی بازی یک نگاهی بندازی مبینی که انقدر وقت داشتن که به این سطح برسن تازه در صورتی هم که بازی انقدر غلظتی که حمید رضا جان گفتن باشه اصلا زیاد ..... نبوده برای این که بازی بازی GTA نیست که نیاز به پرش از آسمان و هلکپتر و ..... باشه بیشتر حضورش در بازی رو ی همین چیز ها هستش یه رانندگی داره با یک دسته شیع که در بازی به صورت داینامیک طراحی شدن و شما میتونی ببینی چیکار باید باهاش بکنی .

اول از همه حساب کن باندی کی تشکیل شده تیمش کی بازی معرفی شده کی اولین تریلر از بازی امده بقیش مشخص میشه چقدر وقت داشتن .


بازی کلا بر پایه رانندگی هم نیست تعداد ماشین های اون زمان شاید به 100 تا هم نرسه مثل GTA نیاز به وقت زیادی نیست و..... . بجاش یه سری وسیله ها هستش که بر مبناش شما معموریت ها رو انجام میدی . حتی فکر نکنم بازی مولتی پلیر داشته باشه که نداره حتما پس میبینی که بیشتر وقتشون رو برای خود بازی گزاشتن .

تازه نیازی نیست تمام شهر جزع به جزع طراحی شده باشه فقط کافیه صحنه های جنایت این جوری باشه با ماشین ها یا ..... .



پس بر مبنای ساخت بازی انقدر بازی نیازی به .... نداشته بلکه بیشتر وقتشون رو برای طراحی MAP گزاشتن با گیم پلی که باتوجه به تیم باندی انقدر جای شک نداره که بازی انقدر بزرگ باشه مخصوصا با خرج زیادی که روی این بازی صورت گرفته با توجه به این که سونی قبلا به باندی 60 میلیون برای این بازی داده بوده و بازی خرجش خیلی بیشتر شده بوده که بازی رو مولتی کردن .
کاملا میفهمم چی میگی و درک میکنم فقط میگم ممکنه به این غلیظی که حمید گفت نباشه
اصلا انتظار ندارم که بازی مثل GTA و MAFIA باشه و قطعا چیزی فوق تصور هست نه ماشین میخوام ازش نه کاور گیری و شلیک های مداوم تو بازی و داشتم تاپیک رو دنبال میکردم مثلا میدیدم نوشتن تیر اندازی جالبی نداشت یا رانندگی خوبی نداشت!!!واقعا تعجب میکردم
درباره تاریخ معرفی یادمه اوائل 2004 بازی معرفی شد و تازه دیروز یه تریلر گیم پلی ازش اومده (!!!OMG) فقط حرفم این بود که بازی چیزی که فکر میکنیم نباشه (یعنی به این پیچیدگی نباشه چون در این صورت واقعا ریسک بزرگیه با توجه به خرج سرسام اوری که داشته)
درباره پایان های مختلف بازی حرفی زده نشده؟
 
میشه بگین ما هم بفهمیم سبکش چه جوریه دقیقا که شما هم دوست دارین؟
چند تا بازی این سبکی شما بازی کردی؟

منظورش این هستش که بازی بر مبنای داستان و انتخاب شما باشه و مثل HR مثل FH درسته سبک گیم پلیشون فرق داره اما همشون بر یک پایه استوار هستن .

انتخاب درست یا اشتباه . این چیزی هستش که واقعا من یه نفر خیلی بهش علاقه دارم تو بازی ها بیشتر ببینم با پایان های متفاوت بر مبنای درستی یا اشتباه ما .


درباره پایان های مختلف بازی حرفی زده نشده؟

من یه نفر که چیزی نشنیدم اما با توجه به سبکش و امکان اشتباهاتش امکان داره که شما رو از اداره پلیس بیرون کنن .:d

پس حتما پایان های متفاوتی خواهد داشت بر مبنای اشتباهاتی که انجام میدی شاید دوبار برگشتیم پلیس چهار راه شدیم .:d
 
منم تريلر رو هرچند دير ديدم.

اولش يك نكته:بازي به لحاظ گرافيكي همونطور كه قبلا هم گفتم به غير از Motion Scanning هيچ چيز خاصي نداره و بازم ميگم رنگ پردازيش دقيقا مثل مافيا 2 هستش و به دل نميشينه.
اين حد جزييان فكر نكنم تو بازي وجود داشته باشه و شما دقيقا طوري تعريف ميكنين كه انگار همه ي اينها تاييد شده و اگر قصدتون جلوگيري از هايپ هستش بهتون بگم كه اين متن دقيقا برعكس اين امر رو ايجاد ميكنه.چون واقعا يك سري جرياناتي تعريف كردين كه اكثر گيمرها تو خواب ميبينند و پس فردا اگه گيم اين محتوا رو نداشته باشه همون اتفاقتي كه ازش ميترسين رخ ميده.
هر چند که گرافیک برام اصلا مهم نیست ولی آخه کجای گرافیک و رنگ بندیش شبیه مافیاست؟ این 3 تا عکسو ببینین. 1 2 3
در مورد جزئیات هم حمید راست میگه واقعا جزئیات خیلی بالاس. تو سایت خودش هم هر چند وقت یه عکسی میذاره در مورد اینها مثل اینا:
1
2
که کاملا مشخصه مدل لباسها و لوکیشن ها و حتی وسایل موجود توی صحنه ها و ... مربوط به اون زمون هستن که به نظر من توجه به اینهمه جزئیات که اون هم مال نیم قرن پیشه واقعا عالیه.
ولی در کل حمید منظورش اینه که انتظاراتون رو خیلی پایین بیارین. اونوقت دیگه بعد از عرضه بازی تاپیک پر نمیشه از ایراد گرفتن ها از گیم پلی و گرافیک و ... .
در کل به جای اینکه الان انتظاراتون رو بالا ببرین و بعد از عرضه بازی بازی رو بکوبین الان انتظاراتونو پایین بیارین تا از بازی لذت ببرین. ;)
 
عزیزان توقع چیزی نیست که با یک صحبت بالا پایین بشه بلکه در صورت داشتن حتی یکی از اون المان های که گفته شده در صورت وجود به نظر من یه نفر بازی یک سال من هستش توقع رو ادم وقتی بالا میبره که انتظار بیجا داشته باشه نه یه چیزی که در بازی وجود داره .

برای مثال بیاد گیم پلی بده که هیچ وقت وجود نداشته به این میگن توقع بالا بردن اما استفاده از المان ها به خوبی که قبلا صورت گرفته یه چیز قیر قابل باور یا بالا بردن توقع نیست برای مثال چه سختی داره در شهر فروشگاه ها مشخص باشه بعد شما بر مبنای یه ساعت بری سر بزنی و سوال کنی که این ساعت مال اون ها هستش یا نه یا این که مشخص نباشه کجا باید بری دنبال قاتل اما به نظر من مثل اکثر بازی های راکستار امکان این یکی کم هستش .



محمد جان من یه نفر حاظرم بجای COD بازی کردن شب و روز نقشه بخونم .:d

شما پست من رو خوندی؟؟
من خودم cod رو نصفه ولش کردم.بازم برو پستم رو بخوان.بازی که این قدر بخواد روند پیچیده ای داشته باشه به نظرم توی روند سود دهی به مشکل می خوره!!
به نظرم بازی رو ساده تر درست می کنند.
 
يك موضوع ديگه در مورد حل پرونده ها اين هست كه بستگي به استفاده شما از سلول هاي خاكستري مغزتون داره.:d اگر كودن باشيد يك پرونده انقدر طول ميكشه كه خودتون خسته ميشيد ولي اگر درست از علم استنتاج استفاده كنيد خيلي سريع و حرفه اي پرونده رو ميتونيد حل كنيد.
 
من که انقدر سنم کمه، یک خاطراتی دارم که یادم میاد کیف میکنم، حالا شماها که اکثرتون از من بزرگترین این حرفها ازتون بعیده! یادش بخیر میشستم تو 7-8 سالگی پای PoP و به یک معماش که می رسیدم با فک و فامیل ساعتها فکر میکردیم :)) یا مثلاً Neverhood، یک بازی بود Spy Fox، من این بازی رو هیچوقت یادم نمیره، شاید بهترین خاطراتم رو با این بازی دارم که با اون سن و زبان داغونم واقعاً با دل و جون میشستم بازیش میکردم! حالا همه میخوان یک بازی بیاد 60 نوع اسلحه متفاوت داشته باشه، 40 تا ماشین، اصلاً هم معما و فکر کردن نداشته باشه، شما میخواین یک بازی بزارن جلوتون مثل خوره بشینین پاش و یک شبه بدون هیچ فکر کردنی تموم کنین بعد بگین بــه بـــه عجــــــب بازی بود! یادش بخیر سر یک بازی بود Little Big Adventure 2، بازیش پر از راه مخفی، آبجکت های مخفی، معما و ... بماند که باید مسیر هارو خودتون پیدا میکردین! خداوکیلی عجب بازی بود! درسته که اکشن و این حرفها هم جای خودشون رو دارن ولی دیگه خسته شدم از بس بازی ها مسخره شدن، دیگه رسماً معمایی نمونده تو بازی ها تا یکم به مغزمون فشار بیاد، فقط باید با RT و LT و دکمه تعویض خشاب بازی کنیم! سبک بازی هم به نظر من عالیه.

جالبه که سن من ماشالله به خیلی از شما نمیرسه! ولی شما دیگه چرا؟
 
انتخاب درست یا اشتباه . این چیزی هستش که واقعا من یه نفر خیلی بهش علاقه دارم تو بازی ها بیشتر ببینم با پایان های متفاوت بر مبنای درستی یا اشتباه ما .

پس حتما پایان های متفاوتی خواهد داشت بر مبنای اشتباهاتی که انجام میدی شاید دوبار برگشتیم پلیس چهار راه شدیم .:d

کاملا با این بخش موافقم ، دقیقا منم همینطورم و برای همینه که از بازی هایی مثل FH و ME خوشم میاد


یه سوال جدی دارم :d

یعنی باید اوایل بازی سر چهار راه به ایستیم ؟ :دی اونوقت اگه اشتباهی کلی ترافیک ایجاد کنیم اخراج میشیم ؟ :دی
 
منظورش این هستش که بازی بر مبنای داستان و انتخاب شما باشه و مثل HR مثل FH درسته سبک گیم پلیشون فرق داره اما همشون بر یک پایه استوار هستن .

انتخاب درست یا اشتباه . این چیزی هستش که واقعا من یه نفر خیلی بهش علاقه دارم تو بازی ها بیشتر ببینم با پایان های متفاوت بر مبنای درستی یا اشتباه ما .




من یه نفر که چیزی نشنیدم اما با توجه به سبکش و امکان اشتباهاتش امکان داره که شما رو از اداره پلیس بیرون کنن .:d

پس حتما پایان های متفاوتی خواهد داشت بر مبنای اشتباهاتی که انجام میدی شاید دوبار برگشتیم پلیس چهار راه شدیم .:d
دقیقا زدین وسط خال. ایول.
 
چیزی که من دیدم گرافیکش چنگی به دل نمیزد امیدوارم گیم پلیش انقدر ارزش داشته باشه که مثل سزی GTAگرافیک رو فراموش کنی.
اما باز هم به بازی امید زیادی دارم مخصوصآ چون یک تجربه ی جدید هست و داستان های جنایی خوراک خودمه! از همه مهمتر از اون دسته گیم هایی هست که نیاز به فکر کردن داره نیاز داره تا مهارت! که البته چند ساله از این سبک بازی از صفحه روزگار مهو شده!

این پست صرفآ به منظور پایین آوردن انتظارات ارسال شد!:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or