امتیاز های STARFIELD

پیش بینی شما از امتیاز بازی در سایت Metacritic

  • +98

    رای‌ها: 10 2.8%
  • 95-98

    رای‌ها: 42 11.6%
  • 92-94

    رای‌ها: 124 34.3%
  • 90-91

    رای‌ها: 90 24.9%
  • 87-89

    رای‌ها: 71 19.7%
  • 84-86

    رای‌ها: 19 5.3%
  • 83-

    رای‌ها: 5 1.4%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    361
  • نظرسنجی بسته شده است .

Natural Killer

ناظم انجمن
1692284586133.jpeg

release date: September 6, 2023
Engine: Creation Engine 2
Platforms: Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows
Developer: Bethesda Game Studios
Genres: Action role-playing game


تاریخ و ساعت برداشته شدن امبارگوی نقد بازی

پنجشنبه ۳۱ آگوست (۹ شهریور)
ساعت ۷:۳۰ عصر به وقت ایران





metacritic


Screenshot (2032).png
Screenshot (2031).png


opencritic


Screenshot (1908).png




 

Attachments

  • 1693510278170.jpeg
    1693510278170.jpeg
    1.8 MB · مشاهده: 972
  • F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    798.3 KB · مشاهده: 432
آخرین ویرایش:
دلیل نمره های کمش چی بوده؟ خیلی جذاب تر از نسخه اصلی به نظر میرسید که
از کوتاه بودن به نسبت قیمتش صحبت میشد، گویا تو 8 ساعت مین کوئست تموم میشه.

با توجه به ضعفایی که بیس گیم داشت خیلیا انتظار داشتن یک سری تحولات ایجاد کنن که هیچ کاری نکردن.

مقدار کانتنت جدید فقط انگار به یه سری اسلحه خلاصه میشه (که اونام میگفتن گویا ری اسکین یه سری اسلحه دیگس!)
خیلیا انتظار Ship parts های جدید و ... میکشیدن که خورد تو ذوقشون.

یک کار احمقانه هم که انجام دادن این بود که آپدیت اضافه شدن ماشین رو زودتر از DLC یهویی منتشر کردن، اگه با هم میومد میتونست یکم پلیرا رو مشتاق تر کنه واسه خریدش.

اینکه با فاصله کم از یکی از بهترین DLC های تاریخ هم ریلیز شده قطعا ضربه زده بهش.
Shadow of the erdtree با 40 دلار رسما یک بازی جدید تحویلت میده از بس محتوا داره بعد این 30 دلار انگار فقط یه مپه با چهار تا کوئست جدید.
 
آخرین ویرایش:
Metro UK : 4/10
Starfield: Shattered Space review - from bad to worse

As an extra bonus, the DLC is full of bugs and glitches, with a choppy frame rate even in Balanced mode, broken textures, and permanently confused enemies and other characters. In particular, your companions rarely seem to realise where they are or what they're doing, as if they've just woken up bleary-eyed from all-night bender and still think they're somewhere else.This DLC manages to remove one of those problems while magnifying the others, including the weak storytelling and the fact that the characters and background lore for the universe are so thoroughly uninteresting. In fact, through the 12 hours or more of Shattered Space we've barely felt less gripped all year.

As an extra bonus, the DLC is full of bugs and glitches, with a choppy frame rate even in Balanced mode, broken textures, and permanently confused enemies and other characters. In particular, your companions rarely seem to realise where they are or what they're doing, as if they've just woken up bleary-eyed from all-night bender and still think they're somewhere else.


In Short: The exact opposite of what Starfield needed, with a DLC expansion that magnifies the parent game's failings and sidelines its more positive elements.

Pros: The new city is nice and big and the there's plenty of content. If purple is your favourite colour you'll never want to leave.

Cons: Boring story and characters, uninteresting new map and exploration, and the same old mediocre combat. No new weapons or enemies of note. Distressing amount of bugs. Very expensive.

Score: 4/10

IMG_3995.jpeg
 
تاد هاوارد الان بهترین کاربردش استفاده ازش تو موزه و خاطرات گیمر ها هست که بله تاد هاوارد خیلی آدم بزرگی بود فلان بازی رو ساخت فلان انقلاب رو تو صنعت انجام داد
الان هر چی بیشتر فعالیت می‌کنه بیشتر گند میزنه.
استارفیلد تو بدیهیات هم مشکل داره اونم ناشی از تو گذشته موندن بتسدا و شخص تاد هست..
تا زمانی که بخوان همینجوری بمونن آینده خوبی رو حتی نمیشه برای tes متصور شد
 
تا کی میخوان فرمول و تکنولوژی فسیل و منسوخ شده رو ادامه بدن خدا میدونه. نقطه عطف این رویه، چه از نظر فنی چه گیم پلی اسکایریم بود همونجا باید تحول رو ایجاد میکردن از اون زمان تا حالا دوتا بازی عرضه کردن و احتمالا با همین روند آبروی tes رو هم میبرن.
 
این بدبخت طراحی نوین زده، رو بهتره هرچه سریع تر بیخیال شند (که متاسفانه نمیشه و احتمالا هم وظیفه خودشون میدونن برای ساپورت هم پلن هایی اقتصادی و تکنولوژیک اجازه نمیده بیخیال شند)

بازی که بیاد:

به جای یک استخر بزرگ با پیچ و خم های داخلی با طراحی خارق العاده و به شدت زیبا و چگالی بالا، که میشه هم توش اکسپلور کرد هم با سرعت شنا کرد و حس محشر رد شدن اب از رو پوست رو حس کرد، داخل اب مانور داد... (=> فال اوت 4 اسکایریم فال اوت 3 و حتی ابلوین)

1000 تا حوض الکی بزرگ پر از خالی، بهت بده، که تا میای اکسپلور کنی کار تموم میشه و میخوری به دیوار حوض و مجبوری از نردبون بری بالا تا اروم بپری تو حوض بعدی، و این رو ده ها بار هر دفعه مجبور باشی تکرار کنی، (=> استارفیلد)

معلومه شکست میخوره...

استارفیلد به جای یک یا چند استخر عمیق و زیبا، 1000 تا حوض داره، این در کنار ضعف سیستم پیشرفت و اسکیل تری غیر جذاب و غیر مفید و بهینه، گیم پلی ناقص تا همین اواخر، پرفورمنس افتضاح، داستان غیر جذاب، لور غیر جذاب، موسیقی کمتر از سطح انتظار، باعث شد استارفیلد شکست بخوره...

الدر بعدی باید متمرکز باشه، چگالیش زیاد باشه، 1-3 محیط بزرگ پر جزئیات داشته باشه، باید پر از کیفیت باشه، باید طراحی بازی روون و مینیمال باشه، باید ارت دایرکشن بی نظیر داشته باشه.. (بدبخت استارفیلد اینشم بد نیست، فقط بی سلیقه چیده شده طوری که خیلی ها اصلا ممکنه زیبایی رو "پیدا" نکنند در بازی) باید هارمونی بین اکسپلوریشن و موسیقی مشابه اسکایریم داشته باشه، چند روز پیش اسکایریم میزدم، یک رهگذر وسط کوه دیدم، بهش سکه دادم برام اواز بخونه، اخرش گفت "قبول داری اواز خوندن در طبیعت یک چیز دیگه است؟" یه همچین چیزی، الدر بعدی باید همچین ظرافت هایی داشته باشه، الدر بعدی باید فکشن هایی مثل فال اوت 3 و وگاس داشته باشه؛ باید سیستم کوئست شبیه فار هاربر و وگاس و اسکایریم داشته باشه...

الدر بعدی باید "بتزدا" مانند باشه، باید حس بتزدا بده....

نمره نهایی من بعد 1 سال به استارفیلد بی تعارف 6 هست، به نظرم متای 60 هم براش حتی منطقی هست...

نمره ام به فال اوت 4، 10 هست، به اسکایریم و فال اوت 3 هم همچنین...

*عوض کردن موتور یکی از مهم ترین فانکشن های بازی های بتزدا یعنی ماد و ابزار هاش رو تضعیف شدیدی میکنه...
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or