امتیاز های STARFIELD

پیش بینی شما از امتیاز بازی در سایت Metacritic

  • +98

    رای‌ها: 10 2.8%
  • 95-98

    رای‌ها: 42 11.6%
  • 92-94

    رای‌ها: 124 34.3%
  • 90-91

    رای‌ها: 90 24.9%
  • 87-89

    رای‌ها: 71 19.7%
  • 84-86

    رای‌ها: 19 5.3%
  • 83-

    رای‌ها: 5 1.4%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    361
  • نظرسنجی بسته شده است .

Natural Killer

ناظم انجمن
1692284586133.jpeg

release date: September 6, 2023
Engine: Creation Engine 2
Platforms: Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows
Developer: Bethesda Game Studios
Genres: Action role-playing game


تاریخ و ساعت برداشته شدن امبارگوی نقد بازی

پنجشنبه ۳۱ آگوست (۹ شهریور)
ساعت ۷:۳۰ عصر به وقت ایران





metacritic


Screenshot (2032).png
Screenshot (2031).png


opencritic


Screenshot (1908).png




 

Attachments

  • 1693510278170.jpeg
    1693510278170.jpeg
    1.8 MB · مشاهده: 972
  • F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    798.3 KB · مشاهده: 432
آخرین ویرایش:
البته با اینکه خبر کاملا درسته ولی میشه گفت بهمون اندازه خیلی هم اشتباهه.
چون داره شرایط لانچ SF رو با شرایط چندین ماه یا چند سال بعد از بازیهای قبلی مقایسه میکنه.

لانچ 76 قطعا پایینترین نمره رو داشته.
دقیقا یادمه که تو انتشار 76 Mostly negative بود ، یعنی نمرش بین 20 تا 40 بوده.
خودم بعنوان یه استیم یوزر کاملا حرف های شما رو قبول دارم و یه چیز کاملا طبیعیه بازی هایی که لانچ pcشون با مشکل باشه بعد مدتی که مشکلات حل میشه به مراتب امتیازشون بالاتر میره تو استیم. برای مثال الدن رینگ بدلیل مشکلاتی که زمان عرضه داشت دور بر ۷۷. ۷۸ میچرخید و الان +۹۰عه. استارفیلد هم احتمالا دور بر ۸۰. ۸۵ فیکس بشه.

اما در مورد ۷۶ خواستم بگم این بازی ابتدا رو لانچر خود بتزدا عرضه شد و رو استیم نبود اصلا. حدود ۲ سال بعد رو استیم عرضه شد که تقریبا مشکلات بازی حل شده بود و لانچ تقریبا خوبی رو استیم تجربه کرد و امتیاز خوبی رو همیشه تو استیم داشته با توجه به ماهیت این سبک از بازی ها.
تو wayback machine میشه این مورد رو کامل رصد کرد. و تو خود review graph استیم هم مشخصه همیشه تو رنج ۷۰ درصد بوده.

۱۵ روز بعد از عرضه تو استیم
Screenshot_20230925-233822_Chrome.jpg



Screenshot_20230925-234135_Steam.jpg
 
خودم بعنوان یه استیم یوزر کاملا حرف های شما رو قبول دارم و یه چیز کاملا طبیعیه بازی هایی که لانچ pcشون با مشکل باشه بعد مدتی که مشکلات حل میشه به مراتب امتیازشون بالاتر میره تو استیم. برای مثال الدن رینگ بدلیل مشکلاتی که زمان عرضه داشت دور بر ۷۷. ۷۸ میچرخید و الان +۹۰عه. استارفیلد هم احتمالا دور بر ۸۰. ۸۵ فیکس بشه.

اما در مورد ۷۶ خواستم بگم این بازی ابتدا رو لانچر خود بتزدا عرضه شد و رو استیم نبود اصلا. حدود ۲ سال بعد رو استیم عرضه شد که تقریبا مشکلات بازی حل شده بود و لانچ تقریبا خوبی رو استیم تجربه کرد و امتیاز خوبی رو همیشه تو استیم داشته با توجه به ماهیت این سبک از بازی ها.
تو wayback machine میشه این مورد رو کامل رصد کرد. و تو خود review graph استیم هم مشخصه همیشه تو رنج ۷۰ درصد بوده.

۱۵ روز بعد از عرضه تو استیم
خب من دارم در مورد شرایط انتشار بازی روی استیم میگم.
از قبلش که آماری نداریم:
76.JPG

بازی روز عرضه همین نمرش بود و بعد بمرور روند صعودی رو طی کرد.
این مورد دقیقا یادم بود چون خودم خیلی منتظر بازی روی استیم بودم که ناامید شدم.
ولی همون چندماه بعد خودم تونستم تستش کنم و تو تاپیکش نوشتم که بازی واقعا خیلی بهتر شده.

این
Fallout 76
یا این
Fallout 76
 
یعنی به هرجا یه چنگ میزنن بلکه یه توفیقی بشه. سایبرپانک اول ریلیزش تو استیم ۳۰ اینا بود اگه اشتباه نکنم الان ۹۰.
لذا. بله.
سایبرپانک زمان لانچ که هرچی گرفت کاملا well deserved بود.جدا از باگ ها و مشکلات فراوان، مارکتینگ بازی یکی از بزرگترین misleading ها اگه نگیم کلاه برداری ها بود. بعد از ۳ سال کار شدن رو بازی هنوز برمیگردی نمایش و مصاحبه های قدیمی رو نگاه میکنی همچنان کلی missing feature داره بازی نسبت به وعده هایی که داده شده بود.
فقط کافیه یه نگاه به این ردیت پست بندازی
Reddit - Dive into anything

اما اینجا تو استارفیلد بخش اعظمی از گلایه ها از پرفورمنس بازی و بخشی هم انتظارات دیگه‌ای که از بازی بوده. که تا چند وقت دیگه روند صعودی به خودش میگیره احتمال خیلی زیاد.
چیزی تو مارکتینگ بازی وعده داده نشد که اینجا عملی نشه. بنظرم میتونیم بگیم بازی جوری پرزنت شد که انتظاراتی شکل بگیره. تو نقدهای منفی استیم هم در کنار مشکلات پرفورمنس بزرگترین چیزی که به چشم میخوره همون موارد و انتظارات هست.
 
آخرین ویرایش:
خدایی بازی اینجوری هم که یه عده میگن نیست.
من خودم کنسولم ps5 هست و استارفیلد رو در پی سی دارم بازی میکنم. ۲۵ ساعت هم تا حالا بازی کردم. با عینک بدبینی هم رفتم سراغش، اما واقعا اگه از بازی های قبلی بتزدا لذت میبرید این هم دقیقا همون کیفیت رو ارائه میده.
دیگه آدم باید حرف حق رو بزنه هر چند خیلی مورد قبول واقع نشه.
 
خدایی بازی اینجوری هم که یه عده میگن نیست.
من خودم کنسولم ps5 هست و استارفیلد رو در پی سی دارم بازی میکنم. ۲۵ ساعت هم تا حالا بازی کردم. با عینک بدبینی هم رفتم سراغش، اما واقعا اگه از بازی های قبلی بتزدا لذت میبرید این هم دقیقا همون کیفیت رو ارائه میده.
دیگه آدم باید حرف حق رو بزنه هر چند خیلی مورد قبول واقع نشه.
خب مساله اینجاست که شما با عینک بد بینی رفتی .
امثال ما که با عینک خوش بینی رفتیم و عینکی از برند انقلاب ، فریمی از عوض شدن صنعت گیمینگ و گلسی از هل دادن صنعت کیلومترها به جلو ، در این حالت بود که کور شدیم والا بازی در حد و اندازه های خودش بازی خیلی بدی هم نیست
 
Game Revolution 7/10
When scoring Starfield, I considered that many of my issues with the game were totally subjective. However, the game does have technical and design issues that can’t be ignored. Ironically, it has many of the same problems people relentlessly criticized Cyberpunk 2077 for, like lifeless crowds, a hollow wanted system, and glitchy animations, but it’s largely getting a pass. Bethesda deserves kudos for pioneering the modern Western RPG format, and I don’t think every game needs to be some innovative revolution. Despite this, Starfield is backed by Microsoft and produced by one of the biggest game companies in the world. There’s no reason it should feel and play like Fallout 4 in space
 
من تقریبا ۵-۶ ساعت بازی کردم این بازیو. میتونم راحت بگم اگه این بازی کلا بخش کشتی فضایی و اینا رو کلا با یه کات سین جایگزین میکرد علی رغم همچین کاری میشد بهش ۱۰ داد.
وافعا این سفینه ش immersion breaking ه همه چیش. چه پروازش چه لودینگش چه فایت هاش. اینا نمره منفین و باعث میشه بازی بشه ۸ یا ۸.۵.
 
  • Like
Reactions: Mreza_Dex
من تقریبا ۵-۶ ساعت بازی کردم این بازیو. میتونم راحت بگم اگه این بازی کلا بخش کشتی فضایی و اینا رو کلا با یه کات سین جایگزین میکرد علی رغم همچین کاری میشد بهش ۱۰ داد.
وافعا این سفینه ش immersion breaking ه همه چیش. چه پروازش چه لودینگش چه فایت هاش. اینا نمره منفین و باعث میشه بازی بشه ۸ یا ۸.۵.
داگ فایتاش خیلی خوبه ، یکمی زمان و تمرین برای گرفتن گواهینامه میخواد( اسکیلهای مرتبط )
قسمت شخصی سازی کشتیشم که بی نظیره، طیف گسترده ای از کشتی ها رو میتونی بسازی
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or